ja het was niet helemaal by choice de werkloosheid maar voor alsnog heeft het een andere deur geopend zeg maarquote:
net rondkomen betekend geen geld om leuke dingen te doen met je vrije tijd....quote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef Tegan het volgende:
Nouja, genoeg geld. Al zou ik net net rond komen zou ik het ookal heerlijk vinden, nooit werken.
dat weet je toch!quote:
Dat bestaat vast niet meer zodra we de juiste leeftijd hebben bereikt. Werken tot je dood neervaltquote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar was toch een woord voor?
Ohja, pensioen.
Bij mij ook. Nu is het leven weer verrukkullukquote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het was niet helemaal by choice de werkloosheid maar voor alsnog heeft het een andere deur geopend zeg maar
en dat is ook wel leuk
Mwah, zolang ik gewoon lekker kan koken en mijn series kan kijken, internet heb, en mijn laptop, en mijn bed. Dan vermaak ik me meer dan primaquote:Op maandag 3 december 2012 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
net rondkomen betekend geen geld om leuke dingen te doen met je vrije tijd....
dan zou ik het toch niet zo leuk vinden hoor
dan zit je alleen maar thuis
Oh zo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik veel tijd aan mijn studie besteed, heb ik ook geen behoefte aan werk.
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.quote:
Ja, ik was een beetje domquote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.
Familie. Huuuu. Een deel dan. De rest mensen die ik niet kenquote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Net alsof jij een hele groep mensen kent.
ik zou het er ook gewoon echt niet bij kunnen hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik veel tijd aan mijn studie besteed, heb ik ook geen behoefte aan werk.
Ach wat schattig, date betaalt tegenwoordig al voor zijn vrouwtje.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zo uit eten jongens met een hele groep, en het wordt voor me betaald. Dat kan dus ook prima arm.
.
sorryquote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.
smakelijk! voor een speciale reden of gewoon zomaar?quote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Familie. Huuuu. Een deel dan. De rest mensen die ik niet ken.
Nee, nog beter. Date krijgt ook gratis etenquote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach wat schattig, date betaalt tegenwoordig al voor zijn vrouwtje.
Elke dag, tot je 80equote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mwah, zolang ik gewoon lekker kan koken en mijn series kan kijken, internet heb, en mijn laptop, en mijn bed. Dan vermaak ik me meer dan prima. Muziekje kan ik ook zelf opzetten keihard
.
Hotelseksquote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef Tegan het volgende:
En Mr. T. en ik hebben dit weekend al hotelseks gehad. Dat je het even weet. Ik zou dat nooit proberen te verbergen voor je hoor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |