Ik heb een laserprinter, die drogen niet uit.quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn printer was 60 euro en kan draadloos printen vanaf iedere computer, telefoon of tablet.
Mits je 'm niet 2 jaar stil laat staan met uitgedroogde inktpatronen.
oh dat heb ik ook wel eens maar dan heb ik mega stressquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O er begint zo'n adertje bij m'n oog te trekken.
Je oog gaat ontploffen!quote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O er begint zo'n adertje bij m'n oog te trekken.
Ja, door alles. Stomme printer.quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook wel eens maar dan heb ik mega stress
heb je stress=
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, door alles. Stomme printer.
Ik kan het gewoon niet hebben dat ie het niet doet en ik niet weet waarom.
Ja uiteindelijk eigenlijk welquote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.
Het molt jou voordat jij dat doet!quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Toch mooi dat als ik iets wil mollen ik uiteindelijk alleen mezelf pijn doe.
Stop ze in de tajine!quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.
Ik koop ook nooit meer een inktjet.quote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een laserprinter, die drogen niet uit.
Nee, nee en neequote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dan 10 goeie plekjes.
En zelden meer dan 10 stoelen bezet.
En dan moet je nog een half uur van tevoren je kaartjes ophalen ook.
Consumptiemaatschappijquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen als de cartridge leeg is.
Ja hallo, een nieuwe printer is bijna net zoveel als een nieuwe cartridge!quote:
Maar de cardridge die bij een nieuwe printer zit, zit maar half volquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, een nieuwe printer is bijna net zoveel als een nieuwe cartridge!
Ach, hij is toch uitgedroogd voor hij op is.quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar de cardridge die bij een nieuwe printer zit, zit maar half vol
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komtquote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, hij is toch uitgedroogd voor hij op is.
Ik ben echt enorm trotsquote:
Wat weet Harry Potter daar nou van?! Die schrijft met perkament en zo!quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komt.
Mooi bedrijf, HP.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komt.
Dat was echt het achterlijkst wat ik ook heb meegemaakt. Als je HP dan belt zeggen ze dat het voor de veiligheid van de printer isquote:
Ik heb ook een HP. Benieuwd hoe lang die het blijft doen dan.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was echt het achterlijkst wat ik ook heb meegemaakt. Als je HP dan belt zeggen ze dat het voor de veiligheid van de printer is.
Dus je kan nooit een voorraadje kopen, na een tijd houden ze er gewoon mee op...
www.moetenwenietwillen.nl!!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)tsapp-overnemen.html
facebook.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)tsapp-overnemen.html
facebook.![]()
Wat doe jij op Dawgs computer, Tegan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had al geen facebook, maar als dit echt is gaat whatsapp hier ook de deur uit.
Wat doet FB, dat WA niet doet en waar jij blijkbaar zo bang voor bent?quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had al geen facebook, maar als dit echt is gaat whatsapp hier ook de deur uit.
Gewoon je printer aan je router aansluiten.quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat ik over een tijdje toch een draadloze printer koop. Maar eerst een langer USB-snoer want ik heb net ook al m'n pc omver getrokken.
Mark Zuckerberg.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doet FB, dat WA niet doet en waar jij blijkbaar zo bang voor bent?
Je bent wel echt aan het stuntelen he?quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat ik over een tijdje toch een draadloze printer koop. Maar eerst een langer USB-snoer want ik heb net ook al m'n pc omver getrokken.
Het is wel echt een teringbende hier.quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel echt aan het stuntelen he?
IK zie nu een van top tot teen onder de inkt zittende vrouw, onder een PC bedolven.
Of andersom, geen idee. Maar dat die er mee te maken heeft maakt het srsly wel een beetje eng.quote:
Niks enger dan wat WA al was.quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of andersom, geen idee. Maar dat die er mee te maken heeft maakt het srsly wel een beetje eng.
Wat een drama toch allemaal meidquote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel echt een teringbende hier.
En ik durf de printer niet meer aan te zetten uit angst dat ie opnieuw gaat beginnen.
Doe mij liever een biertje dan.quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is wat. Tijd voor een nieuw tamponnetje.
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
O, lijkt me wel eens leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?
Godverdomme Air, seriously?quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?
quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel echt een teringbende hier.
En ik durf de printer niet meer aan te zetten uit angst dat ie opnieuw gaat beginnen.
En ik maar denken dat die bende rooie inkt wasquote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit vindt Dr. Ozzy (Osbourne) ervan overigens...quote:
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??quote:Op maandag 3 december 2012 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bestaan er engere zakenmensen dan Mark dan?
Absurd veel geld verdienen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef stbabylon het volgende:
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??
Nee, zo'n kosmopoliet ben ik dus net weer nietquote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo wereldwijs was?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slimmen
oke tnxquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo'n kosmopoliet ben ik dus net weer niet
Nogmaals, wat doet hij wat anderen niet doen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.
Er nog trots op zijn ook, misschien?quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, wat doet hij wat anderen niet doen?
Facebook pretendeert tenminste niet dat ze dat niet doen, in tegenstelling tot andere bedrijven. Bij Facebook kan iedereen weten dat hij/zij het product is.quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.
Jij bent verre van wereldvreemd. Het zou mij niet verbazen als jouw drugsliefhebbende vriendje zelf al niet es met een wodkatampon in zijn anus heeft rondgelopen.quote:
Ik noem 04.00 al ochtendquote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, 18:00
0:00 6:00 nacht
6:00 12:00 ochtend
12:00 18:00 middag
18:00 0:00 avond
Moet ik dezelfde vraag blijven stellen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er nog trots op zijn ook, misschien?
Nah, und?quote:
Dat mag, maar er zit niet voor niks een verdeling van vier gelijke stukken over de vier dagdelen...quote:
Volgende aankoop van Zuckerberg: het EPD.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Facebook pretendeert tenminste niet dat ze dat niet doen, in tegenstelling tot andere bedrijven. Bij Facebook kan iedereen weten dat hij/zij het product is.
he das best laatquote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, 18:00
0:00 6:00 nacht
6:00 12:00 ochtend
12:00 18:00 middag
18:00 0:00 avond
Ja hey, bij Whatsapp heb je in ieder geval nog een kansje dat er een persoon met fatsoenlijke normen en waarden aan het hoofd staat, ok?quote:Op maandag 3 december 2012 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik dezelfde vraag blijven stellen?
nou irl denkt iedereen eerst altijd dat ik heel naief en onschuldig ben hoorquote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent verre van wereldvreemd. Het zou mij niet verbazen als jouw drugsliefhebbende vriendje zelf al niet es met een wodkatampon in zijn anus heeft rondgelopen.
Daarom zijn wij ook niet bevriend. Ik ben niet naïef genoeg om jouw donkere kant niet te zien.quote:Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
nou irl denkt iedereen eerst altijd dat ik heel naief en onschuldig ben hoor
Voor de autisten die het niet kunnen hebben dat de nacht korter is dan de ochtend?quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag, maar er zit niet voor niks een verdeling van vier gelijke stukken over de vier dagdelen...
quote:Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook niet bevriend. Ik ben niet naïef genoeg om jouw donkere kant niet te zien.
Absoluut,quote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
mijn donkere kant is ook heel leuk hoor
dat klinkt al beterquote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut,Daarom wil jij mij niet in de buurt, omdat ik het te leuk vind.
18:00 toch?quote:
jajaquote:
dat vind mijn lichaam nou ook!quote:
Waarmee?quote:
Iemand moest mij gister iets mailen maar dat is niet gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |