Je hebt een buitengewoon groot geloof in toeval.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, jij gelooft erin. Dat maakt het voor jou waar. Voor jou en niet per se voor mij.
Ook een mogelijkheid om open te houden.
Klopt, en heb jij weleens they sold their souls for rock and roll gezien?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Al die alter ego's zijn demonen. Men is er zo open over omdat men dit soort bezitneming wil promoten. Binnenkort is het populair om een of ander alter ego te hebben wat allerlei ongecontroleerde dingen doet, zoals Beyonce en Nicki beschrijven. Demonische posessie die gepopulariseerd wordt.
Toeval? Nee hoor. Wel in marketing en imagebuilding. En in goedgelovigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Je hebt een buitengewoon groot geloof in toeval.
Ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef Catnip het volgende:
[..]
Klopt, en heb jij weleens they sold their souls for rock and roll gezien?
En wie betaalt dat allemaal?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toeval? Nee hoor. Wel in marketing en imagebuilding. En in goedgelovigen.
Ik ook, en wat vond jij ervan?quote:
Ik vond het ongelooflijk maar tegelijkertijd is het perfect in harmonie met zoveel andere gegevens. De lading bewijzen is zo groot, er blijft niets anders redelijks over dan het simpelweg te nemen zoals het is. Ik zal de teksten van dat liedje eens opzoeken. Maar je komt het overal tegen. De meeste van die artiesten strugglen volgens mij enorm omdat ze de negatieve effecten van het inlaten met dit soort dingen al ervaren. Velen zouden zich volgens mij vrij willen maken maar zijn gebonden.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:20 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik ook, en wat vond jij ervan?
Ik vond het best heftig..eigenlijk..
Ik geloof trouwens wel wat je hier allemaal zegt, daar ben ik namelijk zelf ook achtergekomen.
Kijk naar nickelback's zanger. En dan het liedjes rockstar. Moet je echt eens luisteren, kan je heel duidelijk in horen dat Chad zijn ziel eigenlijk verkocht aan de duivel.
Tja, ik denk dat als je 100 mensen vraagt wat het gebaar betekend er 99 zullen zeggen dat dit het "satan gebaar" is oid, of dat nou wel of niet zo is maakt dan eigenlijk niet uit toch ?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:45 schreef woordgrap het volgende:
[..]
Dit is dus exact wat ik bedoel, eigenlijk. Het is inderdaad achtergrondinformatie over de gebaren ja.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sign_of_the_hornsquote:R.J. Dio "I doubt very much if I would be the first one who ever did that. That's like saying I invented the wheel, I'm sure someone did that at some other point. I think you'd have to say that I made it fashionable. I used it so much and all the time and it had become my trademark until the Britney Spears audience decided to do it as well. So it kind of lost its meaning with that. But it was...I was in Sabbath at the time. It was a symbol that I thought was reflective of what that band was supposed to be all about. It's NOT the devil's sign like we're here with the devil. It's an Italian thing I got from my Grandmother called the "Malocchio". It's to ward off the Evil Eye or to give the Evil Eye, depending on which way you do it. It's just a symbol but it had magical incantations and attitudes to it and I felt it worked very well with Sabbath. So I became very noted for it and then everybody else started to pick up on it and away it went. But I would never say I take credit for being the first to do it. I say because I did it so much that it became the symbol of rock and roll of some kind."[8]
Ik denk dat die aanname inderdaad fout is en dat het merendeel aan headbangende rockers denkt.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef Resonancer het volgende:
Tja, ik denk dat als je 100 mensen vraagt wat het gebaar betekend er 99 zullen zeggen dat dit het "satan gebaar" is oid, of dat nou wel of niet zo is maakt dan eigenlijk niet uit toch ?
Of is die aanname fout ?
De industrie. In dit geval de muziekindustrie in de vorm van platenmaatschappijen. Of dacht jij dat satan hier het geld tegenaan knalt?quote:
Juist wel!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:10 schreef Cockwhale het volgende:
Marketing stunts. Dit soort gedoe levert discussies en publiciteit op. Typische Hollywood en celebrities dus, niks illuminati. Als er een illuminati bestaat of een duivel, dan laten ze zich echt niet in met dit soort debielen.
Precies, lijkt me echt verschrikkelijk..btw..quote:Op donderdag 6 december 2012 19:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik vond het ongelooflijk maar tegelijkertijd is het perfect in harmonie met zoveel andere gegevens. De lading bewijzen is zo groot, er blijft niets anders redelijks over dan het simpelweg te nemen zoals het is. Ik zal de teksten van dat liedje eens opzoeken. Maar je komt het overal tegen. De meeste van die artiesten strugglen volgens mij enorm omdat ze de negatieve effecten van het inlaten met dit soort dingen al ervaren. Velen zouden zich volgens mij vrij willen maken maar zijn gebonden.
Mockumentary.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:48 schreef RM-rf het volgende:
ben trouwens wel benieuwd of er ook een youtube filmpje is over ale stanische verwijzingen in de Rockumentary (gemaakt voordat die term bestond) 'This is Spinal Tap'
Is niet een hele uitzonderlijke uitdrukking in de engelse taal volgens mij, snap niet waarom je dat letterlijk moet nemen. Als een nederlander zegt "ik ga naar de klote" duikt hij dan de broek van zijn buurman in?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:16 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik zal nog eens op youtube speuren, mijn video's zijn hier allemaal op fok verwijderd lijkt het wel, kan niks meer vinden van mijn topics...
Dat wijf is gewoon raar.quote:Helaas het intervieuw wordt hem niet maar, niet alleen beyonce heeft een tweede persoonlijkheid....
In de context van het interview vind ik het niet heel raar.quote:Ah lady gaga met het intervieuw i swear to lucifer....
waarom zou je zo iets zeggen...
Het is niet zo raar , als je alle antwoorden wil weten op je vraag, kijk part 1 en 2 helemaal van David Chappellequote:Op vrijdag 7 december 2012 14:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Is niet een hele uitzonderlijke uitdrukking in de engelse taal volgens mij, snap niet waarom je dat letterlijk moet nemen. Als een nederlander zegt "ik ga naar de klote" duikt hij dan de broek van zijn buurman in?
[..]
Dat wijf is gewoon raar.
[..]
In de context van het interview vind ik het niet heel raar.
Ik heb nou nog steeds geen goed antwoord gehoord waarom een geheim genootschap zo graag aan oppervlakte zou willen komen.
... en vol heel exacte details over bepaalde clichè's en symboliek in de muziekwereld die juist veel complotdenkers graag als 'bewijs' van een groot complot zien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mockumentary.
Wel de eerste volgens mij, en een geweldige!
Tuurlijk, niet aan gospelkoortjes of koorknaapjes denk ik, dus men denkt wel aan de meer duistere kant toch ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat die aanname inderdaad fout is en dat het merendeel aan headbangende rockers denkt.
Op welke minuut in welk filmpje breek hij dan precies met de Illuminati?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:56 schreef Aloria het volgende:
Als je dit hoort, weet je presies wat er gebeurd... Ik weet niet als het iets met illumi te maken heeft, maar er zitten mensen tussen die niet het goede met je voorhebben.
Blijf luisteren op 3 a 4 minuten wordt het beter.
Hieronder part 1
Kijk deze part 1 ook op 3 minuten , what happends in hollywood, why are celeb's running around naked waving a gun saying they are killing me ?? etc..
Part 2 is hij erg duidelijk..
Gedaan, geen antwoorden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef Aloria het volgende:
[..]
Het is niet zo raar , als je alle antwoorden wil weten op je vraag, kijk part 1 en 2 helemaal van David Chappelle
Ik ben dol op Metal heb 'n flinke collectie, misschien is het mijn smaak en is mijn collectie geen weerspiegeling van het grote geheel, maar veel teksten gaan over duistere zaken, niet zoals de popliedjes die 99 van de 100x over liefde gaan, Of ben ik nou gek ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef Copycat het volgende:
Nu wordt hardrock per definitie al aan de duistere zijde van Satan geschaard?
Damn.
Ik denk dat je dan niet altijd even goed, of juist bevooroordeeld luistert of de context niet altijd even goed snapt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:14 schreef Resonancer het volgende:
Ik ben dol op Metal heb 'n flinke collectie, misschien is het mijn smaak en is mijn collectie geen weerspiegeling van het grote geheel, maar veel teksten gaan over duistere zaken, niet zoals de popliedjes die over 99 van de 100x liefde gaan, Of ben ik nou gek ?
LOL..quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet altijd even goed, of juist bevooroordeeld luistert of de context niet altijd even goed snapt.
Con-text. Sorry hoor, maar als je die lyrics echt een op een serieus neemt ...quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Resonancer het volgende:
LOL..
666.. The number of the beast,
My mother was a witch,
Om maar 2 gouwe ouwe te noemen.
Nee niks duisters aan.. Ik snap het gewoon verkeerd..Gewoon romantische muziek..
Wie zegt dat ik dat doe ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Con-text. Sorry hoor, maar als je die lyrics echt een op een serieus neemt ...
Kun je lezen of kun je het niet ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Op welke minuut in welk filmpje breek hij dan precies met de Illuminati?
Jij zegt het ...quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef Resonancer het volgende:
Wie zegt dat ik dat doe ?
Ik associeer deze muziek echter niet met de bloemetjes en de bijtjes, maar eerder met skulls and bones. En ook niet met vrede en liefde, maar met geweld en haat. Maar goed, ik zal wel gek zijn.
quote:
Ik vind het erger dat de muziek van zulke bands soms ook op 'kuffelrock-CD's terecht komt, dan dat ze terecht met satanisme gekoppeld wordenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Zucht, (open deurenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt het ...
Maar je snapt werkelijk niet dat deze bands inspelen op datgene wat (in dit geval met name puberjongens) aanspreekt? Om controverse en verkoopcijfers te creeren wordt er overduidelijk mee gespeeld. Net als sex, sells doom ook.
Zaken als doom en dergelijke zijn immers altijd al erg fascinerend geweest voor deze doelgroep. Kijk door het letterlijke heen en zie de marketingmachines volle toeren draaien.
Is dat iha niet zo ? Dat dit toch de meest duistere gangbare muziek is ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef Copycat het volgende:
Damn.
En door wat voor mensen worden de platenmaatschappijen gerund?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
De industrie. In dit geval de muziekindustrie in de vorm van platenmaatschappijen. Of dacht jij dat satan hier het geld tegenaan knalt?
Wat ik me dan altijd afvraag is waarom ze een liedjes maken met 666..als je weet dat sommige mensen er niet goed op zullen reageren..quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
LOL..
666.. The number of the beast,
My mother was a witch,
Om maar 2 gouwe ouwe te noemen.
Nee niks duisters aan.. Ik snap het gewoon verkeerd..Gewoon romantische muziek..
Er zijn zeker meer mensen dan wat wij zouden denken in Hollywood die heeft banden met die CIA.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef bravilor01 het volgende:
Is er verder nog iemand van jullie die de mogelijkheid open houd dat sommige van die sterren in Hollywood onder invloed zijn MK Ultra Monarch Programming?
.... daarom dus.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:02 schreef Catnip het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag is waarom ze een liedjes maken met 666..als je weet dat sommige mensen er niet goed op zullen reageren..
door onze grote vriend Xander, vond hem wel toepasselijk voor dit topic.quote:Een bizar toeval, of opnieuw een verontrustend en eng staaltje predictive programming? De naam van de basisschool 'Sandy Hook' die enkele dagen geleden het toneel was van één van de gruwelijkste massamoorden in de Amerikaanse geschiedenis, blijkt namelijk in de laatste Batmanfilm 'The Dark Knight Rises' voor te komen en zelfs te worden aangewezen als het doelwit van een gewelddadige actie. Volgens sommigen is dit nieuw bewijs dat de regering Obama voor niets terugschrikt, zelfs niet voor het laten vermoorden van jonge kinderen, om wetgeving in te voeren die de Amerikanen dwingt al hun wapens in te leveren, zodat ze weerloos zijn voor een komende wereldwijde VN dictatuur.
In de bewuste filmscène plannen de autoriteiten actie tegen een vrachtwagen waarin terroristen een kernbom hebben verborgen die heel 'Gotham City' (New York) dreigt te verwoesten. Omdat er meerdere valse trucks rondrijden willen ze de vrachtwagen waarin de bom zou zitten tijdens een afleidingsmanoeuvre voorzien van een GPS zendertje, zodat er later een aanval op de juiste truck kan worden uitgevoerd.
Op het moment dat commissaris Gordon op een kaart wijst en zijn mannen het bevel geeft te proberen het GPS apparaatje op de rijdende vrachtwagen te plaatsen, waarna kan worden uitgezocht hoe deze kan worden gestopt, wijst hij met zijn vinger op de kaart. Als ingezoomd wordt blijkt dat zijn vinger op de enige leesbare naam blijft rusten: 'Sandy Hook', de naam van de basisschool waar de 20 jarige Adam Lanza afgelopen vrijdag 20 kinderen van 6 en 7 jaar oud doodschoot. Daarnaast schoot hij, nadat hij eerst zijn moeder had omgebracht, 6 volwassenen en tenslotte zichzelf neer.
Aurora
In een andere video laat iemand zien dat ook het woord 'Aurora' in 'The Dark Knight Rises' voorkomt (2). Op 20 juli vond er een grote schietpartij plaats in een bioscoop in het stadje Aurora (Colorado). De 24 jarige James Holmes, die met zijn felgekleurde haar iets weg had van 'The Joker' uit eerdere Batman films, schoot 12 bezoekers dood en verwondde er nog eens 70.
Ook dit drama werd omgeven door vreemde 'toevalligheden'. Zo kreeg het publiek in de bioscoopzaal pal voor de schietpartij een trailer te zien van de film Gangster Squad, waarin gangsters 'door' het scherm heen op de bezoekers schoten. Slechts enkele dagen eerder had rapper Lil Wayne zijn nieuwste videoclip uitgebracht waarin skeletten in een bioscoopzaal waren te zien.
Predictive programming - en de missers
De afgelopen jaren hebben we regelmatig aandacht besteed aan het verschijnsel 'predictive programming' en aan de vraag of het inderdaad waar kan zijn dat de (Vrijmetselaars / 'Illuminati') machtselite achter de schermen films, serie en andere media gebruiken om via verborgen of 'sublimale' boodschappen het publiek te tonen wat hun plannen voor de toekomst zijn. De bekendste, op deze site al vaker aangehaalde aangetoonde voorbeelden zijn de aanslagen op 9/11 die werden voorspeld in onder andere 'The Lone Gunmen' en afleveringen van 'The Simpsons'.
Sinds 'predictive programming' in met name de alternatieve internetmedia veel aandacht kreeg zijn er echter ook behoorlijk wat missers geweest. Zo kwam er in 2011 niets uit van de voorspelde aanslag met een kernbom op het WK vrouwenvoetbal in Berlijn, noch van de verwoesting van het nieuwe Olympisch Stadion in Londen tijdens de openings- of sluitingsceremonie van de Olympische Spelen die in de zomer van dit jaar werden georganiseerd.
'Complot' om vuurwapens af te pakken
In de door het Witte Huis gecontroleerde Amerikaanse media wordt de roep om na het zoveelste moorddrama het in de Grondwet vastgelegde recht op het bezit van vuurwapens in te trekken steeds luider (3). De regering Obama heeft al enige jaren plannen om het vuurwapenbezit aan banden te leggen, maar stuitte tot nu toe op hevig verzet uit de samenleving.
Complotdenkers stellen dan ook dat 'Aurora' en 'Sandy Hook' in werkelijkheid door de Amerikaanse overheid georganiseerde slachtpartijen zijn die bedoeld zijn om het publiek zover te krijgen hun vuurwapens -waarvan er in de VS naar schatting 200 miljoen zijn- op te geven. De gruwelijke moord op jonge schoolkinderen lijkt dit te kunnen bewerkstelligen, aangezien burgers door heel het land nu al vrijwillig hun vuurwapens aan het inleveren zijn (4). Desondanks zijn er sinds het aantreden van president Obama record hoeveelheden vuurwapens in de VS verkocht.
Burgers weerloos tegen VN dictatuur
De achterliggende reden voor dit veronderstelde overheidscomplot zou de in de maak zijn VN wetgeving zijn om het bezit van vuurwapens door burgers te verbieden. Dit laat ook het Amerikaanse volk weerloos als er plotseling een wereldwijde dictatuur wordt ingevoerd die in ieder weerspanning land zal worden afgedwongen met militaire macht, bij voorkeur door troepen uit het buitenland.
De komende jaren zullen mogelijk gaan uitwijzen of het hier opnieuw om een 'echte' 9/11 achtige aanwijzing gaat of dat het wederom een van de inmiddels vele missers betreft. Voor de gewone man -ook in Nederland- is zeer te hopen dat het laatste het geval zal zijn.
Ja, maar blijkbaar liggen mijn complot-oren nog op mijn nachtkastje.quote:
quote:ke$ha @keshasuxx
i understand. I had my very own issue with "die young" for this reason. I did NOT want to sing those lyrics and I was FORCED TO.
Do not believe the hype ...quote:To the hustlers, killers, murderers, drug dealers even the strippers
(Jesus walks with them)
To the victims of Welfare for we living in hell here hell yeah
(Jesus walks with them)
Now hear ye hear ye want to see Thee more clearly
I know he hear me when my feet get weary
Cause we're the almost nearly extinct
We rappers are role models we rap we don't think
I ain't here to argue about his facial features
Or here to convert atheists into believers
I'm just trying to say the way school need teachers
The way Kathie Lee needed Regis that's the way I need Jesus
So here go my single dog radio needs this
They say you can rap about anything except for Jesus
That means guns, sex, lies, video tapes
But if I talk about God my record won't get played Huh?
Well let this take away from my spins
Which will probably take away from my ends
Then I hope this take away from my sins
And bring the day that I'm dreaming about
Next time I'm in the club everybody screaming out
(Jesus Walks)
God show me the way because the devil trying to break me down
(Jesus Walks)
The only thing that that I pray is that my feet don't fail me now
(Jesus Walks)
And I don't thing there's nothing I can do now to right my wrongs
(Jesus walks with me... fades)
I want to talk to God but I'm afraid because we ain't spoke in so long
Tja vroeger kon je ook een pact sluiten met de duivel, en er is eigenlijk niet veel veranderd. Dus het moet eigenlijk nog steeds kunnen he..quote:Op maandag 24 december 2012 03:45 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik denk dat veel mensen het niet willen geloven, omdat ze sowieso niet in een God geloven en omdat we nog best veel vrijheid en privacy hebben. Dus niemand gelooft dan in een groepje mensen die ons tot slaven wil maken![]()
Maar het is wel raar als je mensen uit de muziekindustrie zelf hoort zeggen dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht. En als je naar hun gezichtsuitdrukking kijkt, dan zie je gewoon dat ze het menen en dat sommigen er spijt van hebben.
Kanye West gaf in een interview zelf toe dat hij zijn ziel aan de duivel had verkocht. Ook zei hij dat hij van de platenmaatschappij moest rappen over sex, geld, drugs en geweld. Als hij over God of goede dingen wou rappen, dan mocht hij fluiten naar zijn platencontract.
Satan misbruikt mensen..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
En door wat voor mensen worden de platenmaatschappijen gerund?
Dat heb ik nooit goed begrepen. Hoe kun je nu een pact sluiten met iemand waar je niet echt contact mee hebt?quote:Op maandag 24 december 2012 08:54 schreef Catnip het volgende:
[..]
Tja vroeger kon je ook een pact sluiten met de duivel, en er is eigenlijk niet veel veranderd. Dus het moet eigenlijk nog steeds kunnen he..
Ik snap het ook niet echt maargoed..:Pquote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit goed begrepen. Hoe kun je nu een pact sluiten met iemand waar je niet echt contact mee hebt?
Ja maar door wie zou ze dan gedwongen zijn, lijkt me niet dat de platenmaatschappij zoiets doet. En als ik gedwongen zou worden voor zoiets zou ik er nog niet aan mee werken. Ook al kon ik dan fluiten naar mijn contract. Boeiend. Het is gewoon zwaar triest..quote:Op donderdag 20 december 2012 00:47 schreef Green1 het volgende:
Even over die video van Ke$ha.
Gisteren heeft die kesha dit getweet:
[..]
[ afbeelding ]
Dat bericht is inmiddels verwijderd.
Erg apart. Net als die clip.
Edit:
http://www.tmz.com/2012/1(...)ary-school-massacre/
Dat mens ziet er uit als de eerste de beste hoer. En ze kijkt uit d'r ogen alsof ze stoned israar wijf.
Ik denk dat het meer een afspraak is met 'n ongewenste kant van hunzelf. Zoals Beyonce deed met haar alterego Sacha (Sascha?), die meer 'uitdagend' is.quote:Op maandag 24 december 2012 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit goed begrepen. Hoe kun je nu een pact sluiten met iemand waar je niet echt contact mee hebt?
Een afspraak met the devil inside?quote:Op maandag 24 december 2012 10:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een afspraak is met 'n ongewenste kant van hunzelf. Zoals Beyonce deed met haar alterego Sacha (Sascha?), die meer 'uitdagend' is.
Dat denk ik niet, behalve dat het een veelvoorkomende uitspraak is..geloof ik wel dat het echt kan. Kijk naar de artiesten die eerst geen succes hadden en nadat ze ineens hun ziel verkochten wel succes hadden.quote:Op maandag 24 december 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
Gewoon een probate manier om over je eigen verlegenheid heen te stappen.
Niks meer, maar dat klinkt niet zo spannend.
Dat is het denk ik eerder.quote:Op maandag 24 december 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
Marketing is het instrument van den duivel!quote:Op maandag 24 december 2012 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is het denk ik eerder.
En de rest is marketing.
He's so clever!quote:Op maandag 24 december 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marketing is het instrument van den duivel!
Zo kan je het noemen, maar...quote:Op maandag 24 december 2012 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een afspraak met the devil inside?
...zo noem ik het liever.quote:Op maandag 24 december 2012 11:05 schreef Copycat het volgende:
Ik denk inderdaad dat mensen dit als onzin beschouwen omdat zij er zelf niet in geloven. Ik geloof ook niet dat pentagrammen en alziende ogen iets speciaals zijn. Maar ik denk wel dat de mensen die het voor het zeggen hebben, hierin geloven. En dat zij er een speciale betekenis aan verbinden.quote:Op maandag 24 december 2012 03:45 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik denk dat veel mensen het niet willen geloven, omdat ze sowieso niet in een God geloven en omdat we nog best veel vrijheid en privacy hebben. Dus niemand gelooft dan in een groepje mensen die ons tot slaven wil maken![]()
Maar het is wel raar als je mensen uit de muziekindustrie zelf hoort zeggen dat ze hun ziel aan de duivel hebben verkocht. En als je naar hun gezichtsuitdrukking kijkt, dan zie je gewoon dat ze het menen en dat sommigen er spijt van hebben.
Kanye West gaf in een interview zelf toe dat hij zijn ziel aan de duivel had verkocht. Ook zei hij dat hij van de platenmaatschappij moest rappen over sex, geld, drugs en geweld. Als hij over God of goede dingen wou rappen, dan mocht hij fluiten naar zijn platencontract.
Dat. Hoewel, grap... Het lijkt mij eerder het interessant-maken-van-jezelf. Het feit alleen al dat duizenden mensen per dag discussies hebben over iets wat -mogelijk- symbool staat voor satanisme zegt mij al dat het z'n vruchten afwerpt.quote:Op maandag 24 december 2012 15:20 schreef Green1 het volgende:
Wat ik me ook laatst zat te bedenken, is dat het misschien ook wel een soort van grap zou kunnen zijn. Om die symbolen in al die videoclips en optredens te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |