abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:10:31 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120037007
Nu wordt hardrock per definitie al aan de duistere zijde van Satan geschaard?
Damn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120037048
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:56 schreef Aloria het volgende:

Als je dit hoort, weet je presies wat er gebeurd... Ik weet niet als het iets met illumi te maken heeft, maar er zitten mensen tussen die niet het goede met je voorhebben.

Blijf luisteren op 3 a 4 minuten wordt het beter.

Hieronder part 1

Kijk deze part 1 ook op 3 minuten , what happends in hollywood, why are celeb's running around naked waving a gun saying they are killing me ?? etc..

Part 2 is hij erg duidelijk..
Op welke minuut in welk filmpje breek hij dan precies met de Illuminati?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_120037094
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:04 schreef Aloria het volgende:

[..]

Het is niet zo raar , als je alle antwoorden wil weten op je vraag, kijk part 1 en 2 helemaal van David Chappelle ^O^
Gedaan, geen antwoorden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_120037197
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:10 schreef Copycat het volgende:
Damn.
Ik ben dol op Metal heb 'n flinke collectie, misschien is het mijn smaak en is mijn collectie geen weerspiegeling van het grote geheel, maar veel teksten gaan over duistere zaken, niet zoals de popliedjes die 99 van de 100x over liefde gaan, Of ben ik nou gek ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:18:04 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120037377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:14 schreef Resonancer het volgende:

Ik ben dol op Metal heb 'n flinke collectie, misschien is het mijn smaak en is mijn collectie geen weerspiegeling van het grote geheel, maar veel teksten gaan over duistere zaken, niet zoals de popliedjes die over 99 van de 100x liefde gaan, Of ben ik nou gek ?
Ik denk dat je dan niet altijd even goed, of juist bevooroordeeld luistert of de context niet altijd even goed snapt.
pi_120037503
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan niet altijd even goed, of juist bevooroordeeld luistert of de context niet altijd even goed snapt.
LOL..

666.. The number of the beast,

My mother was a witch,

Om maar 2 gouwe ouwe te noemen.
Nee niks duisters aan.. Ik snap het gewoon verkeerd.. :') Gewoon romantische muziek..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:21:43 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120037554
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Resonancer het volgende:

LOL..

My mother was a witch,

Nee niks duisters aan.. Ik snap het gewoon verkeerd.. :') Gewoon romantische muziek..
Con-text. Sorry hoor, maar als je die lyrics echt een op een serieus neemt ...
pi_120037638
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Con-text. Sorry hoor, maar als je die lyrics echt een op een serieus neemt ...
Wie zegt dat ik dat doe ?
Ik associeer deze muziek echter niet met de bloemetjes en de bijtjes, maar eerder met skulls and bones. En ook niet met vrede en liefde, maar met geweld en haat. Maar goed, ik zal wel gek zijn.
Eisenhower1961.
pi_120037703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Op welke minuut in welk filmpje breek hij dan precies met de Illuminati?
Kun je lezen of kun je het niet ?
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:27:34 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120037740
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:24 schreef Resonancer het volgende:

Wie zegt dat ik dat doe ?
Ik associeer deze muziek echter niet met de bloemetjes en de bijtjes, maar eerder met skulls and bones. En ook niet met vrede en liefde, maar met geweld en haat. Maar goed, ik zal wel gek zijn.
Jij zegt het ...

Maar je snapt werkelijk niet dat deze bands inspelen op datgene wat (in dit geval met name puberjongens) aanspreekt? Om controverse en verkoopcijfers te creeren wordt er overduidelijk mee gespeeld. Net als sex, sells doom ook.
Zaken als doom en dergelijke zijn immers altijd al erg fascinerend geweest voor deze doelgroep. Kijk door het letterlijke heen en zie de marketingmachines volle toeren draaien.
pi_120038123
Voor droog
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:12 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Gedaan, geen antwoorden.

Kom hem net tegen begin op 7.50 a 8 minuten. Hmja ik zeg niet dat ik erin geloof, ik vind het alleen interesant om het op te zoeken net zo als ufo's/aliens etc

Kijk de hele komplete serie het liefst, maar hier rond 4 minuten.

Het gaat over de diva's = goddelijk, de meeste "pop"stars hebben allemaal operaties gehad om er zo uit te zien, zo dat wij net zo als hun willen zijn.... etc

Video part 5 begin op 10.40 micheal jackson verteld over sony, en hoe hij hun outplayed...
hij alleen heeft al een paar billioen doller voor hun verdiend... Als hij dan sony verlaat en met 50% aandelen... wordt hij later dood aangetroffen... Hmja nu snap je ook waarom zijn zus roept dat hij vermoord is.

Maar nogmaals de hele komplete serie 1 tot 6 of meer ( ben nu bij 6 en ik zie 8 ook al staan ) is erg interesant om te zien.

Maar de video's gaan niet alleen over muziek, ook grote merknamen en symbolen in het allerdaagse leven komen voorbij.

[ Bericht 4% gewijzigd door Aloria op 07-12-2012 15:07:46 ]
pi_120039813
quote:
Damn.
Ik vind het erger dat de muziek van zulke bands soms ook op 'kuffelrock-CD's terecht komt, dan dat ze terecht met satanisme gekoppeld worden ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_120040234

op ongeveer 7 minuten, de illuminaty cardgame...
als je op ongeveer 5 a 6 minuten kijkt, zie je veel wereldleiders etc etc allemaal met de "rock" sign staan.

Ook de twin tower staat in de illuminati cardgame...

op 12 minuten ( ja die man kennen we ) de interviewer vraagt een rapper ( prodigy) waarom hij de illuminatie tekens laat zien aan zijn fans.... ^O^

op 25 minuten wordt weer het twin tower erbij gehaald

[ Bericht 6% gewijzigd door Aloria op 07-12-2012 15:50:24 ]
pi_120042845
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij zegt het ...

Maar je snapt werkelijk niet dat deze bands inspelen op datgene wat (in dit geval met name puberjongens) aanspreekt? Om controverse en verkoopcijfers te creeren wordt er overduidelijk mee gespeeld. Net als sex, sells doom ook.
Zaken als doom en dergelijke zijn immers altijd al erg fascinerend geweest voor deze doelgroep. Kijk door het letterlijke heen en zie de marketingmachines volle toeren draaien.
Zucht, (open deuren :{w ) Wie zegt dat ik dat niet snap ? Voor de zoveelste keer..
IK SNAP NIET DAT HOTEMETOTEN DIT GEBAAR MAKEN! Niet meer of niet minder.
Of zijn dat allemaal Metal liefhebbers ?

En ik snap ook deze opm niet.
quote:
Damn.
Is dat iha niet zo ? Dat dit toch de meest duistere gangbare muziek is ?

Google:
https://www.google.nl/sea(...)7CUNT3HIqS0QXvuYCQDA

[ Bericht 8% gewijzigd door Resonancer op 07-12-2012 16:46:32 ]
Eisenhower1961.
pi_120050172
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Goed argument. :N
XD Sorry!
pi_120059184
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

De industrie. In dit geval de muziekindustrie in de vorm van platenmaatschappijen. Of dacht jij dat satan hier het geld tegenaan knalt?
En door wat voor mensen worden de platenmaatschappijen gerund?
pi_120063465
Is er verder nog iemand van jullie die de mogelijkheid open houd dat sommige van die sterren in Hollywood onder invloed zijn MK Ultra Monarch Programming?

Voor diegene die niet weten weten wat dat inhoud:

Voor de gemakzuchtigen onder ons die geen zin hebben in het hele verhaal, kijk dan in ieder geval ff het stukje vanaf 0:43:00
Voor diegenen die wellicht denken dat dit apekolder is, ga ook maar even na dat dit in de jaren '70 speelde als voortboorduursel op alle maffe expirimenten die onze Oosterburen in 40-45 al uitgehaald hebben. Je wilt volgens mij niet weten wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.

Enfin, een hoop gekloot aan je hersenen gaat ook weleens fout en leid tot gespleten persoonlijkheden, danwel meerdere alter ego's die ingeprogrammeerd zijn die af en toe op commando naar boven komen: een mooi voorbeeld:

Hier ook nog een mooi tekenfilmpje van Disney, waarbij je eens GOED op de dubbele lading moet letten. (wanna be a member, wanna be a member?) Sorry, right in the childhood, maar ook Disney zit tot zn nek erin. Natuurlijk het ultieme propagandakannon voor de allerkleinste kijkertjes en niet te vergeten de kweekvijver voor o.a Britney Spears, Justin Timberlake, Cristina Aquilera e.o....

pi_120067432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef Resonancer het volgende:

[..]

LOL..

My mother was a witch,

Wat ik me dan altijd afvraag is waarom ze een liedjes maken met 666..als je weet dat sommige mensen er niet goed op zullen reageren.. :(
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:40:09 #119
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_120072569
Dit werd later onder een noemer geschaard

http://nl.wikipedia.org/wiki/Black_metal

Met als hoogtepunt de noren die het nog serieus namen ook :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Burzum

http://nl.wikipedia.org/wiki/Varg_Vikernes
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_120237314
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:12 schreef bravilor01 het volgende:
Is er verder nog iemand van jullie die de mogelijkheid open houd dat sommige van die sterren in Hollywood onder invloed zijn MK Ultra Monarch Programming?

Er zijn zeker meer mensen dan wat wij zouden denken in Hollywood die heeft banden met die CIA.
CIA (net als anderen 'geheime diensten/security' organisaties) zit overal.
Interessant is dat die CIA waren opgericht van OSS na WWII. Hadden ze VEEL te maken met ex-nazis.
The CIA are modern-day nazis/gestapo.
Waarschijnlijk zitten de CIA achter veel van die ellende in de wereld.
Met Mossad zijn ze die best getrained leugenaars ter wereld(thats their job)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_120242310
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:02 schreef Catnip het volgende:

[..]

Wat ik me dan altijd afvraag is waarom ze een liedjes maken met 666..als je weet dat sommige mensen er niet goed op zullen reageren.. :(
.... daarom dus.

Maar dat is van toepassing op elk genre muziek, natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_120458438
quote:
Een bizar toeval, of opnieuw een verontrustend en eng staaltje predictive programming? De naam van de basisschool 'Sandy Hook' die enkele dagen geleden het toneel was van één van de gruwelijkste massamoorden in de Amerikaanse geschiedenis, blijkt namelijk in de laatste Batmanfilm 'The Dark Knight Rises' voor te komen en zelfs te worden aangewezen als het doelwit van een gewelddadige actie. Volgens sommigen is dit nieuw bewijs dat de regering Obama voor niets terugschrikt, zelfs niet voor het laten vermoorden van jonge kinderen, om wetgeving in te voeren die de Amerikanen dwingt al hun wapens in te leveren, zodat ze weerloos zijn voor een komende wereldwijde VN dictatuur.

In de bewuste filmscène plannen de autoriteiten actie tegen een vrachtwagen waarin terroristen een kernbom hebben verborgen die heel 'Gotham City' (New York) dreigt te verwoesten. Omdat er meerdere valse trucks rondrijden willen ze de vrachtwagen waarin de bom zou zitten tijdens een afleidingsmanoeuvre voorzien van een GPS zendertje, zodat er later een aanval op de juiste truck kan worden uitgevoerd.

Op het moment dat commissaris Gordon op een kaart wijst en zijn mannen het bevel geeft te proberen het GPS apparaatje op de rijdende vrachtwagen te plaatsen, waarna kan worden uitgezocht hoe deze kan worden gestopt, wijst hij met zijn vinger op de kaart. Als ingezoomd wordt blijkt dat zijn vinger op de enige leesbare naam blijft rusten: 'Sandy Hook', de naam van de basisschool waar de 20 jarige Adam Lanza afgelopen vrijdag 20 kinderen van 6 en 7 jaar oud doodschoot. Daarnaast schoot hij, nadat hij eerst zijn moeder had omgebracht, 6 volwassenen en tenslotte zichzelf neer.

Aurora

In een andere video laat iemand zien dat ook het woord 'Aurora' in 'The Dark Knight Rises' voorkomt (2). Op 20 juli vond er een grote schietpartij plaats in een bioscoop in het stadje Aurora (Colorado). De 24 jarige James Holmes, die met zijn felgekleurde haar iets weg had van 'The Joker' uit eerdere Batman films, schoot 12 bezoekers dood en verwondde er nog eens 70.

Ook dit drama werd omgeven door vreemde 'toevalligheden'. Zo kreeg het publiek in de bioscoopzaal pal voor de schietpartij een trailer te zien van de film Gangster Squad, waarin gangsters 'door' het scherm heen op de bezoekers schoten. Slechts enkele dagen eerder had rapper Lil Wayne zijn nieuwste videoclip uitgebracht waarin skeletten in een bioscoopzaal waren te zien.

Predictive programming - en de missers

De afgelopen jaren hebben we regelmatig aandacht besteed aan het verschijnsel 'predictive programming' en aan de vraag of het inderdaad waar kan zijn dat de (Vrijmetselaars / 'Illuminati') machtselite achter de schermen films, serie en andere media gebruiken om via verborgen of 'sublimale' boodschappen het publiek te tonen wat hun plannen voor de toekomst zijn. De bekendste, op deze site al vaker aangehaalde aangetoonde voorbeelden zijn de aanslagen op 9/11 die werden voorspeld in onder andere 'The Lone Gunmen' en afleveringen van 'The Simpsons'.

Sinds 'predictive programming' in met name de alternatieve internetmedia veel aandacht kreeg zijn er echter ook behoorlijk wat missers geweest. Zo kwam er in 2011 niets uit van de voorspelde aanslag met een kernbom op het WK vrouwenvoetbal in Berlijn, noch van de verwoesting van het nieuwe Olympisch Stadion in Londen tijdens de openings- of sluitingsceremonie van de Olympische Spelen die in de zomer van dit jaar werden georganiseerd.

'Complot' om vuurwapens af te pakken

In de door het Witte Huis gecontroleerde Amerikaanse media wordt de roep om na het zoveelste moorddrama het in de Grondwet vastgelegde recht op het bezit van vuurwapens in te trekken steeds luider (3). De regering Obama heeft al enige jaren plannen om het vuurwapenbezit aan banden te leggen, maar stuitte tot nu toe op hevig verzet uit de samenleving.
Complotdenkers stellen dan ook dat 'Aurora' en 'Sandy Hook' in werkelijkheid door de Amerikaanse overheid georganiseerde slachtpartijen zijn die bedoeld zijn om het publiek zover te krijgen hun vuurwapens -waarvan er in de VS naar schatting 200 miljoen zijn- op te geven. De gruwelijke moord op jonge schoolkinderen lijkt dit te kunnen bewerkstelligen, aangezien burgers door heel het land nu al vrijwillig hun vuurwapens aan het inleveren zijn (4). Desondanks zijn er sinds het aantreden van president Obama record hoeveelheden vuurwapens in de VS verkocht.

Burgers weerloos tegen VN dictatuur

De achterliggende reden voor dit veronderstelde overheidscomplot zou de in de maak zijn VN wetgeving zijn om het bezit van vuurwapens door burgers te verbieden. Dit laat ook het Amerikaanse volk weerloos als er plotseling een wereldwijde dictatuur wordt ingevoerd die in ieder weerspanning land zal worden afgedwongen met militaire macht, bij voorkeur door troepen uit het buitenland.

De komende jaren zullen mogelijk gaan uitwijzen of het hier opnieuw om een 'echte' 9/11 achtige aanwijzing gaat of dat het wederom een van de inmiddels vele missers betreft. Voor de gewone man -ook in Nederland- is zeer te hopen dat het laatste het geval zal zijn.

door onze grote vriend Xander, vond hem wel toepasselijk voor dit topic.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_120459659
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:26 schreef Aloria het volgende:

[..]

Kun je lezen of kun je het niet ?
Ja, maar blijkbaar liggen mijn complot-oren nog op mijn nachtkastje.
pi_120462399

[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 18-12-2012 15:59:40 ]
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_120464939
Schijnt het nieuwe parade paardje te zijn volgens de complotters ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')