Ben er met translate wel aardig uitgekomen, maar wel tof!quote:
Dat zou wel helemaal leuk zijnquote:Op maandag 3 december 2012 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we dat krijgen?![]()
Dat zijn van die donkerrooie met MITROPA erop aan de zijkantNee dat kan niet
fucking hoerig onleesbaar. Alleen Hoogkarspel en Mantgum zijn zonder gebroken nek te lezenquote:
Dat Halfweg zuigt ook Fles, moet je per se van doorgaande lijnen af, kan je die niet op een druilerige zondagmiddag zelf doen? Met een broodje bal bak mosseltjes in Zandvoort, dat deden jullie toch graag?quote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fucking hoerig onleesbaar. Alleen Hoogkarspel en Mantgum zijn zonder gebroken nek te lezen
Dit.quote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fucking hoerig onleesbaar. Alleen Hoogkarspel en Mantgum zijn zonder gebroken nek te lezen
Klopt ja, ook zoiets.quote:Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij hebben ze in Duitsland ook zo'n systeem. Tenminste, ik kan me herinneren dat ik wel ben wezen passagieren vanaf Oberhausen naar Emmerich, zo'n onduidelijke kaart wordt je niet wijzer van, helemaal niet als incidentele reiziger/toerist.
ik vind m juist duidelijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef b2py het volgende:
Als spoornerd is hij leesbaar, daarbuiten niet.
Verder istie vooral voor de spoornerd denk ik hoor
Ik snap er de kut niet vanquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk om zoveel mogelijk informatie over de lezer heen te kotsen, en even zo goed een cartographic nightmare: De Duitse IC/EC-kaart![]()
Bolletjes en stippeltjes en streepjes en kleurtjes en allerlei andere kermistoestanden![]()
Zoek de schat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk om zoveel mogelijk informatie over de lezer heen te kotsen, en even zo goed een cartographic nightmare: De Duitse IC/EC-kaart![]()
Bolletjes en stippeltjes en streepjes en kleurtjes en allerlei andere kermistoestanden![]()
Je zou er haast een epileptische aanval van krijgenquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gaat er een ICE naar Westerland?
Over dit strookje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |