Ben er met translate wel aardig uitgekomen, maar wel tof!quote:
Dat zou wel helemaal leuk zijnquote:Op maandag 3 december 2012 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we dat krijgen?![]()
Dat zijn van die donkerrooie met MITROPA erop aan de zijkantNee dat kan niet
fucking hoerig onleesbaar. Alleen Hoogkarspel en Mantgum zijn zonder gebroken nek te lezenquote:
Dat Halfweg zuigt ook Fles, moet je per se van doorgaande lijnen af, kan je die niet op een druilerige zondagmiddag zelf doen? Met een broodje bal bak mosseltjes in Zandvoort, dat deden jullie toch graag?quote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fucking hoerig onleesbaar. Alleen Hoogkarspel en Mantgum zijn zonder gebroken nek te lezen
Dit.quote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fucking hoerig onleesbaar. Alleen Hoogkarspel en Mantgum zijn zonder gebroken nek te lezen
Klopt ja, ook zoiets.quote:Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit.
Volgens mij hebben ze in Duitsland ook zo'n systeem. Tenminste, ik kan me herinneren dat ik wel ben wezen passagieren vanaf Oberhausen naar Emmerich, zo'n onduidelijke kaart wordt je niet wijzer van, helemaal niet als incidentele reiziger/toerist.
ik vind m juist duidelijkquote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef b2py het volgende:
Als spoornerd is hij leesbaar, daarbuiten niet.
Verder istie vooral voor de spoornerd denk ik hoor
Ik snap er de kut niet vanquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk om zoveel mogelijk informatie over de lezer heen te kotsen, en even zo goed een cartographic nightmare: De Duitse IC/EC-kaart![]()
Bolletjes en stippeltjes en streepjes en kleurtjes en allerlei andere kermistoestanden![]()
Zoek de schat?quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook leuk om zoveel mogelijk informatie over de lezer heen te kotsen, en even zo goed een cartographic nightmare: De Duitse IC/EC-kaart![]()
Bolletjes en stippeltjes en streepjes en kleurtjes en allerlei andere kermistoestanden![]()
Je zou er haast een epileptische aanval van krijgenquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gaat er een ICE naar Westerland?
Over dit strookje?
is de Nederlandse kaart toch duidelijkerquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht ff, begrijp ik het goed? Er ligt een spoordijk/Brug... Maar verder geen weg ofzo naar t vaste land?quote:
Vroeger wel naar Nurnberg nu wel IC's geen ICE meer.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hindenburgdammquote:Op maandag 3 december 2012 21:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wacht ff, begrijp ik het goed? Er ligt een spoordijk/Brug... Maar verder geen weg ofzo naar t vaste land?
Ik zet er net op ja, sorry, te vroeg geschreeuwdquote:Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef bork het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hindenburgdamm
quote:Op maandag 3 december 2012 21:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik zet er net op ja, sorry, te vroeg geschreeuwd
Nee.quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gaat er een ICE naar Westerland?
Over dit strookje?
2 zinnen ver, typo in tweede zin, tweede woord. vinden ipv vindeNquote:Op maandag 3 december 2012 22:13 schreef DriekOplopers het volgende:
Ook even commentaar op akkoord over Fyra: http://www.voorbeterov.nl/voorpagina.php
Nee, dus dat wordtquote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef b2py het volgende:
De trein Amsterdam - Brussel gaat toch helemaal niet via Breda? (Niet stoppend althans)
Er komt toch gewoon een pendeltje Breda - Noorderkempen - Antwerpen?
Tof die mist rond 6 minutenquote:Op maandag 3 december 2012 22:01 schreef bork het volgende:
[..]
Kan niks van ICE TD vinden trouwens alleen de melding dat hij er vroeger reed
http://www.syltinfo.de/index.php?option=content&task=view&id=275
Dat stadium ben ik sinds 29 juni voorbij Monopoly. Toen heb ik mijn volledige bevoegdheid behaald. Sindsdien lekker zelfstandig mogen rijden waarbij ik zondag op Emmen - Zwolle mag starten.quote:Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef Monopoly het volgende:
GekkeHaan, ben je aspirant-machinist bij Arriva ?
Ik begin vast met het uit mn hoofd leren. Dat moeten we straks waarschijnlijk toch al voor school doenquote:
Ah, heel tof.quote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik sinds 29 juni voorbij Monopoly. Toen heb ik mijn volledige bevoegdheid behaald. Sindsdien lekker zelfstandig mogen rijden waarbij ik zondag op Emmen - Zwolle mag starten.
Zeker weten! Morgen krijgen we op standplaats Emmen een setje sleutels overhandigd voor de nieuwe Vechtdal GTW's en dan heb ik zondag de eer om de eerste trein vanuit Emmen ri. Zwolle te rijden.quote:
dat is wel übertofquote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Zeker weten! Morgen krijgen we op standplaats Emmen een setje sleutels overhandigd voor de nieuwe Vechtdal GTW's en dan heb ik zondag de eer om de eerste trein vanuit Emmen ri. Zwolle te rijden.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Zeker weten! Morgen krijgen we op standplaats Emmen een setje sleutels overhandigd voor de nieuwe Vechtdal GTW's en dan heb ik zondag de eer om de eerste trein vanuit Emmen ri. Zwolle te rijden.
Rijdt er geen IC naar Aken?! O.oquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze rijden prettig inderdaad. De diesel helemaal. De electrische GTW's zijn iets aan de lichte kant. Tijdens de proefritten op het baanvak Zwolle - Emmen hadden ze bij 120km/u nog last van slippende wielen. Het rijden met dit materieel zal dus wat dat betreft flink wennen zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]Tof. Ik heb nog niet in de cabine gezeten van een GTW, maar ik heb van klasgenoten gehoord dat ze prettig rijden. Zwolle - Emmen is een mooi stuk om te rijden, je boft maar
Dieselquote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Ze rijden prettig inderdaad. De diesel helemaal. De electrische GTW's zijn iets aan de lichte kant. Tijdens de proefritten op het baanvak Zwolle - Emmen hadden ze bij 120km/u nog last van slippende wielen. Het rijden met dit materieel zal dus wat dat betreft flink wennen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |