Ik bedoelde Monopoly.quote:
Mooi. Ik ben er tot twee uur. Even aanbellen bij het hek en zeggen dat je voor Wouter komt.quote:Op maandag 3 december 2012 17:38 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Mijn dienst begint donderdag om 14:22, dus kan wel iets eerder naar de stad komen. Lijkt me weleens leuk om te kijken hoe het er achter de schermen aan toe gaat.
Komt dat even mooi uit. Zie ik je dan in ieder geval.quote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik bedoelde Monopoly.
[..]
Mooi. Ik ben er tot twee uur. Even aanbellen bij het hek en zeggen dat je voor Wouter komt.
De eerste rit met de Fyra, lachen joh, mag je extragratis met een afgebroken pleedeur overstappen naar mat '64 als ie uitgevallen, isquote:Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef greavy het volgende:
Werd tijd.... Ik sla de eerste rit wel over. Neem wel de laatste BNL
Heb je morgen half FOK! aan de deur staanquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben er tot twee uur. Even aanbellen bij het hek en zeggen dat je voor Wouter komt.
Donderdag pasquote:Op maandag 3 december 2012 19:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Heb je morgen half FOK! aan de deur staan
En tactisch gezien betekend dat hoop ik dat als ik bier en bradwurst wil ik het nog steeds kan krijgen? Hoop ik?quote:Op maandag 3 december 2012 19:38 schreef dennistd het volgende:
Vanaf zondag verdwijnt de BordBistro uit de Pimpel
Maar hij wordt vervangen door een BordRestaurant: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?3,6176160,6176665
quote:
Had hem net gezien ja, is hij nu uitgebreider aan het woord dan dat korte stukje op Utrecht CS?quote:
En tactisch gezien betekend dat hoop ik dat als ik bier en bradwurst wil ik het nog steeds kan krijgen? Hoop ik?quote:
Maar wat kon hij goed op de roltrap staan hequote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef ArnosL het volgende:
Nee, nog steeds maar een paar seconden.
Ziet er mooi en fris uit, en de statafels zijn er gelukkig ook nogquote:Op maandag 3 december 2012 19:47 schreef dennistd het volgende:
Voor wat plaatjes van het BordRestaurant:
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_WRmz.php?lang=en
Het zijn de bovensten
Niet in de camera kijken, niet in de camera kijken!quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar wat kon hij goed op de roltrap staan he
Lekker!quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
zeker niet. Ook mooi dat er nog een zitje is voor degenen die wat willen drinken
Like Wut?!quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De gratis extra treinen op nieuwjaarsnacht door Parijs
Dus zondag de nieuwe of de oude? Moet dan in de planning, afscheid of welkom.quote:Op maandag 3 december 2012 19:38 schreef dennistd het volgende:
Vanaf zondag verdwijnt de BordBistro uit de Pimpel
Maar hij wordt vervangen door een BordRestaurant: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?3,6176160,6176665
Er reden vandaag al 1 of 2 treinen met restaurant ipv bistro, dus ik denk dat zondag alles wel uitgewisseld isquote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef bork het volgende:
[..]
Dus zondag de nieuwe of de oude? Moet dan in de planning, afscheid of welkom.
Lekker met de auto naar Essen en daar op de IC naar Antwerpen. Gratis parkeren op 't station, retourtje kopen voor een euro of 5quote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef greavy het volgende:
Ik ga straks wel met de Stoptrein naar België. Veel goedkoper. EN dan kan ik met GoPass. Enkele reis vanaf ¤25
Ik ga niet vanuit Zwijndrecht dat met de auto doen als ik vrij reizen heb. Boemel ik wel en dan de IC overstappen op Antwerpenquote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lekker met de auto naar Essen en daar op de IC naar Antwerpen. Gratis parkeren op 't station, retourtje kopen voor een euro of 5. Of beter nog, met de auto naar Antwerpen en op de linkeroever heel dag parkeren voor een euro of 2
.
Langer onderweg zijn en 5x meer betalen, geschifte teringlijers daar bij NSH.
Met Fete de la Musique en Oudjaarsnacht rijden alle Transilien lijnen, wat bussen en metro's de gehele nacht door en zijn gratis in Parijs.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, dat zal wel voor de hele regio Parijs gelden, maar verder niet, of zo?
Overigens erg genereus aanbodZal wel zwaar regering-gesponsord zijn om al die straalbezopen Camembert-vreters van de weg te houden.
Oeh fles wat zeg je nu weerdat dus
Wat een bazensysteem! Hap, invoeren hiero!quote:Op maandag 3 december 2012 20:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Met Fete de la Musique en Oudjaarsnacht rijden alle Transilien lijnen, wat bussen en metro's de gehele nacht door en zijn gratis in Parijs.
Ik haal er nog even een oude quote bij van Fles
[..]
Doet me denken aan die trein uit Duitsland met feestlui/voetbalfans. Lege biervaten en flesjes overal.quote:Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef dennistd het volgende:
Betaal jij het? Of ga je meehelpen de volgende morgen alle treinen schoon te maken?
Je vind het niks? Mag ik vragen waarom niet? Dat gaat in Nederland niet werken?quote:Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef dennistd het volgende:
Betaal jij het? Of ga je meehelpen de volgende morgen alle treinen schoon te maken?
quote:Op maandag 3 december 2012 20:08 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Je vind het niks? Mag ik vragen waarom niet? Dat gaat in Nederland niet werken?
Dat dusquote:Op maandag 3 december 2012 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doet me denken aan die trein uit Duitsland met feestlui/voetbalfans. Lege biervaten en flesjes overal.
Ga ik heel kort door de bocht zijn, maar dat is niet veel minder in gewoon bedrijf hierquote:
Volgensmij is het altijd al zo geweest in Nederland: Vanaf 20.00 uur vertrekken de laatste ritten. En stopt de reguliere dienst. 't nachtnet doet zn normale ding.quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef b2py het volgende:
Na die post van Darkwing ben ik even gaan zoeken in aanbod van reizen op 1 januari 2013.
Zie afbeelding:
[ afbeelding ]
De laatste nachttrein vertrekt om 05:17 rechtstreekt naar Utrecht Centraal vanaf Amsterdam Centraal.
Daarna vertrekken er allerhande treinen, de geselecteerde via Almere, volgende via Schiphol en daarna via Weesp.
Eerste directe trein is die van 07:29, eerste intercity is de trein van 07:53.
Mijn vraag, is iedere zondag dit het aanbod of komt dit door 1 januari?
Verder erg karig dat je bij 2,5 uur zonder rechtstreekse intercity zit tussen Amsterdam en Utrecht..
Gaan we dat krijgen?quote:Op maandag 3 december 2012 19:47 schreef dennistd het volgende:
Voor wat plaatjes van het BordRestaurant:
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/D/DB_WRmz.php?lang=en
Het zijn de bovensten
HOLY CRAP zat je in Tirol of zo?quote:Op maandag 3 december 2012 20:20 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje van vanmiddag te Bijlmer ArenA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |