SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10 km. Eerste 12 km duurloop vandaag. Nog GEEN blessures. Voel wel het opvoeren van de belasting sinds ik 10 km loop. Ik moet echt even blijven hangen op 10 km en af en toe lekker een 5 km wedstrijd tussendoor doenquote:Op zondag 2 december 2012 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welke afstand loop je nu? EN hoeveel blessures heb je gehad op de weg daar naar toe?Denk dus dat dat startbewijs richting meneer Q gaat
Verstandig
![]()
![]()
even laten weten dat ik nog leef.
1000ste km gelopen.
knie is nog niet tof. 5 km Max nu
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Arquero: ik las in het vorige topic nog dat het pijntje zat aan de buitenkant van je knie, beetje aan de onderkant. Toch?
Zou zomaar eens die grote pees kunnen zijn, die bij elke stap over je bot heen en weer gaat. Dat kan gaan irriteren, ik heb het zelf ook gehad. Als het dat is: goed stretchen helpt. Niet van dat doorveren enzo, maar gewoon elke dag ff rekken en strekken. Er zijn vast wel goede stretchoefeningen online te vinden.Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl![]()
Dat doe ik wel altijd na het lopen, maar zal het ff proberen, bedanktquote:Op zondag 2 december 2012 23:18 schreef .M. het volgende:
Arquero: ik las in het vorige topic nog dat het pijntje zat aan de buitenkant van je knie, beetje aan de onderkant. Toch?
Zou zomaar eens die grote pees kunnen zijn, die bij elke stap over je bot heen en weer gaat. Dat kan gaan irriteren, ik heb het zelf ook gehad. Als het dat is: goed stretchen helpt. Niet van dat doorveren enzo, maar gewoon elke dag ff rekken en strekken. Er zijn vast wel goede stretchoefeningen online te vinden.![]()
![]()
nu "mijn race van het jaar" er op zit toch een beetje een gat..en nog een lange tijd te gaan tot augustus dus tijdens een verloren uurtje maar wat potentiele loopjes op gezocht die ook in min werkschema passen om de komende maanden door te komen.
http://www.mavoraexplorer.co.nz/16km-run.html
http://www.whitehillclassic.co.nz/event-registration/?ee=3
http://www.ohainightcapslions.co.nz/mtlintonmuster/
allemaal off road
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
3 X raden met welke blessure ik thuis zit..quote:Op zondag 2 december 2012 23:20 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd na het lopen, maar zal het ff proberen, bedanktInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
iemand een idee waarom endomundo mijn kilometers niet bijhoudt?
ik heb het gevoel dat ik toch iets meer dan 11km heb gelopen de laatste 7 dagen.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hij heeft altijd ff tijd nodig voor-ie je kilometers bijwerkt. Zou er meestal na een uurtje na uploaden toch wel moeten staan?quote:Op maandag 3 december 2012 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb het gevoel dat ik toch iets meer dan 11km heb gelopen de laatste 7 dagen.....Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gezellig!quote:Op zondag 2 december 2012 22:37 schreef D. het volgende:
Kun je mij even bij de Venloop erbij zetten? (10km)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Misschien vindt Endo dat je teveel hebt gelopenquote:Op maandag 3 december 2012 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb het gevoel dat ik toch iets meer dan 11km heb gelopen de laatste 7 dagen.....
F means you're fucked![]()
Ik was van plan om vanavond te gaan lopen... Alleen zaterdag een knietje gekregen vol op mijn bovenbeenspier en die vond dat niet echt leuk, dus maar even wachten tot dat over is
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
hij heeft de laatste 3 dagen nog niets bijgewerktquote:Op maandag 3 december 2012 08:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij heeft altijd ff tijd nodig voor-ie je kilometers bijwerkt. Zou er meestal na een uurtje na uploaden toch wel moeten staan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik was/ben ook van plan om vanavond te gaan lopen, maar er valt nu sneeuw hier en ik heb nog nooit gelopen met sneeuw/gladde omstandigheden dus ik ben een beetje bang
En niet leuk van je been MD!![]()
![]()
Thnxquote:Op maandag 3 december 2012 08:58 schreef Miezziej het volgende:
Ik was/ben ook van plan om vanavond te gaan lopen, maar er valt nu sneeuw hier en ik heb nog nooit gelopen met sneeuw/gladde omstandigheden dus ik ben een beetje bang
En niet leuk van je been MD!![]()
Je moet je gewoon goed kleden en niet volle bak gaan intervallen, als je je normale trainingstempo aanhoudt, moet het wel lukken, je schoenen hebben genoeg grip hoor. En anders gewoon op gestrooide delen lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 08:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hij heeft de laatste 3 dagen nog niets bijgewerktLekker dan
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hmm, vreemd, mijn run van vrijdag heeft hij wel gepakt.quote:Op maandag 3 december 2012 08:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hij heeft de laatste 3 dagen nog niets bijgewerkt
Je maakt teveel km's, dat kan ie niet aan
Misschien moet je het endomondo team gaan stalken![]()
![]()
ja maar..... ik mis mijn top drie postitiequote:Op maandag 3 december 2012 09:05 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hmm, vreemd, mijn run van vrijdag heeft hij wel gepakt.
Je maakt teveel km's, dat kan ie niet aan
Misschien moet je het endomondo team gaan stalken
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hehe, kun je nu niet slapen?quote:Op maandag 3 december 2012 09:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar..... ik mis mijn top drie postitie
net een awesome website gevonden met heel veel walking en tramping tracks.
als je kunt wandelen kan je ook rennen..... dus in de komende weekenden maar een trail run uitzoeken in de buurt als trainingsrondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nachtmerries!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sterkte dan maarquote:
Mijn Bruggenloop a.s. zondag staat overigens ook op de tocht. Mijn rug protesteert behoorlijk heftig....Op dit moment weet ik niet hoe ik moet zitten of liggen of staanF means you're fucked![]()
only remedy..quote:
Hoop dat je rug hersteld voor komend weekend!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 3 december 2012 09:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
net een awesome website gevonden met heel veel walking en tramping tracks.
als je kunt wandelen kan je ook rennen..... dus in de komende weekenden maar een trail run uitzoeken in de buurt als trainingsrondje
Ja doei.![]()
inderdaadquote:![]()
heeft voornamelijk de lengte en het hoogteverschil van iedere track in kaart gebracht..... voor mij vaak voldoende om in te schatten hoe zwaar het is als trail route'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks RD, ik hoop ook dat ie herstelt voor het weekend ja. Waarschijnlijk ga ik pas zondag beslissen of ik wel of niet ga lopen.
Gelukkig weet ik ook wel ongeveer hoe de problemen met mn rug zijn ontstaan...er zijn pas 5 fysio's en masseurs die me hebben verteld hoe ik het kan voorkomen....F means you're fucked![]()
Het lijkt me echt zo fijn om gewoon een (of meer) uur op een lekker tempo door de natuur te kunnen banjerenAls voorbereiding op langere loopjes (en voor loopjes door de regen, aangezien ik de waterdichtheid van die armband wel eens betwijfel) heb ik maar alvast een spibelt besteld
![]()
Ik hoop voor je dat je kan lopen! Zaterdag vertelde twee ploeggenoten enthousiast dat ze me bij de bruggenloop zouden gaan aanmoedigen... toen heb ik ze maar gezegd dat ik in de lappenmand zitquote:Op maandag 3 december 2012 09:43 schreef YUR het volgende:
Thanks RD, ik hoop ook dat ie herstelt voor het weekend ja. Waarschijnlijk ga ik pas zondag beslissen of ik wel of niet ga lopen.
Gelukkig weet ik ook wel ongeveer hoe de problemen met mn rug zijn ontstaan...er zijn pas 5 fysio's en masseurs die me hebben verteld hoe ik het kan voorkomen....
Ik heb sinds donderdag ook een spibelt
YUR en GotC zouden commissie moeten vragen
Vrijdag mee gelopen, ik voelde hem gewoon echt nieten mijn telefoon (HTC Sensation) ging er moeiteloos in
![]()
![]()
Ik hoop het ook, zeker omdat GotC daar gaat vrijwilligenquote:Op maandag 3 december 2012 09:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je kan lopen! Zaterdag vertelde twee ploeggenoten enthousiast dat ze me bij de bruggenloop zouden gaan aanmoedigen... toen heb ik ze maar gezegd dat ik in de lappenmand zit
Maar eerst maar eens proberen om recht overeind te staanF means you're fucked![]()
Sterkte ermee, ben blij dat mijn rug steeds beter voelt en sterker wordt! Wat is de oorzaak dan volgens die 5 fysio's?quote:Op maandag 3 december 2012 09:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, zeker omdat GotC daar gaat vrijwilligen
Maar eerst maar eens proberen om recht overeind te staan<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Laten we het er maar op houden dat ik een hekel heb aan spieroefeningenquote:Op maandag 3 december 2012 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Sterkte ermee, ben blij dat mijn rug steeds beter voelt en sterker wordt! Wat is de oorzaak dan volgens die 5 fysio's?
Nog tips voor lopen op besneeuwde paden? Ik heb gemerkt dat mijn schoenen slippen op van die strak geasfalteerde fietspaden..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
* meldt!
In 2009 begonnen met Evy. Toen af en aan met blessures gelopen en het schema 4x opnieuw gedaan ofzo. Heb die Evy schema's (5km en 10km) ooit een keer overgetikt in een Google Doc bestand en die heeft volgens mij nog eens in dit of een ander FOK! topic gestaan in de OP. Ik krijg nog wekelijks verzoekjes van mensen die hem in willen zien.
Sinds afgelopen jaar aan het lopen op hartslag mbv adidas Micoach en het plezier is weer helemaal terug. (september 87km, oktober 118km en in november 114km gelopen). Volg een schema voor een halve marathon met 1 of 2 keer een interval/fartlek run, 1 korte duurloop, 1 lange duurloop en 1 herstelloop per week.
Gisteren moest ik een "long run" doen, maar na 40 min vond ik het wel lekker gaan (terwijl ik een kater had voordat ik begon...) en besloot het schema te laten gaan en op gevoel door te lopen. Uiteindelijk 21km gelopen (http://runkeeper.com/user/Joost82/activity/134449849) waarbij ik de laatste 5km sneller ben gaan lopen. Ik liep de hele run niet vol uit; gewoon op een voor mij rustig tempo. Het laatste half uur zat mijn hartslag echter wel in de "rode zone" (http://www.adidas.com/us/(...)01-981d-ed54fd9fecbd). Hoe erg is dat?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."![]()
Lopen in de sneeuw![]()
![]()
![]()
Zou eerst naar de sportschool gaan en op de loopband stampen, maar het voelde zo lekker buiten, dat ik met een vriendin naar het bos ben gereden en toch maar lekker m''n 5km rondje door de sneeuw heb gelopen. Helaas Garmin niet mee.
Het was wel glad!! Heb heel voorzichtig en rustig moeten lopen, maar tijdens m''n rondje werd alles steeds witter , puur genieten dus op de maandag ochtend.![]()
Ben eens gaan kijken en zo'n spibelt klinkt goed.Ik zou alleen geneigd zijn hem op mijn rug te dragen en ik merk dat dat toch wel een van de vochtigste plekjes is als ik loop. Mss dan nog een zakje om mijn foon doen.
***![]()
Niet alleen op de tocht, ook onder de sneeuwquote:Op maandag 3 december 2012 09:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Sterkte dan maar
Mijn Bruggenloop a.s. zondag staat overigens ook op de tocht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik wil ook een spibelt, dan kan ik gels + iphone meenemen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik wil er ook nog een hebben! Makkelijk voor telefoon, wat geld en iets te eten ofzo bij een langere loop.![]()
Je kunt ook een waterafstotende kopen, dus niet waterdicht maar wel van een stof dat tegen zweet/regen bestand zou moeten zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ben eens gaan kijken en zo'n spibelt klinkt goed.Ik zou alleen geneigd zijn hem op mijn rug te dragen en ik merk dat dat toch wel een van de vochtigste plekjes is als ik loop. Mss dan nog een zakje om mijn foon doen.
Die heb ik, heb hem alleen nog niet onder die vochtige omstandigheden kunnen testen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Overigens heb ik mijn auto- en huissleutel in het zakje achter-bovenin-mijn broek en mijn foon aan mijn arm en daar heb ik op zich ook niet veel last van.
Maar ja... ik ben nou eenmaal hebberig.![]()
***![]()
True that!quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens heb ik mijn auto- en huissleutel in het zakje achter-bovenin-mijn broek en mijn foon aan mijn arm en daar heb ik op zich ook niet veel last van.
![]()
Hardloop spullen heb je nooit te veelquote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
![]()
Na al die positieve verhalen over de spibelt, kreeg ik spontaan last van mijn armband-ding... :p hahaquote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Daar heb ik ook last van.quote:Op maandag 3 december 2012 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
Eerst de Garmin, toen de SPIbelt
Zijn er nog meer handige gadgets?
All she wants and needs is just a little taste..![]()
![]()
![]()
Het is dat ik echt hardstikke blut ben, anders was er al eentje onderweg geweest.
En een Garmin wil (moet?) ik ook ja.![]()
Maar eerst eens nieuwe schoenen, daar ben ik echt wel aan toe.![]()
***![]()
Meer dan genoegquote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.
Eerst de Garmin, toen de SPIbelt
Zijn er nog meer handige gadgets?
+1 hahaquote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Het is dat ik echt hardstikke blut ben, anders was er al eentje onderweg geweest.
Vind het met langere stukjes als ik alleen ga toch wel fijn om m''n telefoon mee te nemen.![]()
Ik wil iig nog een nieuw renshirt en een thermoshirt heb ik ook nodig
Ik draag m op m'n rug..ook tijdens de tsunami v/d Laan van Meerdervoort ging het prima. Enige droge plekjequote:Op maandag 3 december 2012 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
. Wel de waterafstotende nemen...
![]()
Heb nu eerst nog paar schoenen op de lijst staan.
of zal ik er toch ook een spi-belt aan toevoegen...![]()
![]()
Ik denk dat ik mezelf in februari een Garmin voor m'n verjaardag geef. En ik heb bedacht dat ik zo rond de kwart van Egmond wel nieuwe schoenen mag. Eigenlijk worden ze pas in maart 2, maar wachten moeilijk.![]()
Misschien moeten jullie een gadget hoekje in de OP beginnen. Met verschillende levels
En dan kijken wie er de hoogste score haalt
Dat wint RD op zn sloffen, want die heeft zijn loopomgeving als ultieme gadgetquote:Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef MaleDuck het volgende:
Misschien moeten jullie een gadget hoekje in de OP beginnen. Met verschillende levels
En dan kijken wie er de hoogste score haalt
Je moet alles in verhouding zien hequote:Op maandag 3 december 2012 11:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat wint RD op zn sloffen, want die heeft zijn loopomgeving als ultieme gadgetZo is het toch ook met snelheid
Ik heb ook al bijna de neiging om gels te kopen, terwijl ik die nog helemaal niet nodig heb met mijn 5 km lopen
Al 2 jaar oud?quote:Op maandag 3 december 2012 11:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat ik mezelf in februari een Garmin voor m'n verjaardag geef. En ik heb bedacht dat ik zo rond de kwart van Egmond wel nieuwe schoenen mag. Eigenlijk worden ze pas in maart 2, maar wachten moeilijk.
Ik ga in het voorjaar/januari ook voor nieuwe schoenen. De mijne zijn dan..iets jonger dan een jaar, maar wel intensief op gelopen![]()
![]()
Ik ga in het voorjaar ook voor nieuwe schoenen, na vanaf januari intensief lopen. Als ik mijn eigen financiele crisis dan te boven ben![]()
![]()
![]()
Ja, ik met een "iets" wisselendere intensiteit gok ikquote:Op maandag 3 december 2012 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Al 2 jaar oud?
Ik ga in het voorjaar/januari ook voor nieuwe schoenen. De mijne zijn dan..iets jonger dan een jaar, maar wel intensief op gelopen![]()
![]()
Ik heb zelfs nog geen hardloopbroek en jack.
Maar ik mag pas wat kopen voor het hardlopen als ik 4 minuten avhter elkaar kan lopen. Ik stel mezelf kleine doelen met beloning. Maar ik ga alvast kijken naar de gadgets waar jullie het over hebben.![]()
Op de foto heeft mr. Q nog zijn petje opquote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef Quoi het volgende:
Ik ga in het voorjaar ook voor nieuwe schoenen, na vanaf januari intensief lopen. Als ik mijn eigen financiele crisis dan te boven ben![]()
Gaan jullie dan voor een specifiek type / merk, of laat je dan schoenen opnieuw aanmeten?
Heb nu zelf de Asics GT-2170 (antipronatie) en zou eigenlijk liever andere schoenen willen en zelfs ander merk. Of kan ik dat juist beter niet doen? Iemand een idee?![]()
Waarom wil je voor een ander merk?quote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Arquero het volgende:
Gaan jullie dan voor een specifiek type / merk, of laat je dan schoenen opnieuw aanmeten?
Heb nu zelf de Asics GT-2170 (antipronatie) en zou eigenlijk liever andere schoenen willen en zelfs ander merk. Of kan ik dat juist beter niet doen? Iemand een idee?F means you're fucked![]()
Ik heb nu de Asics GT-2160 (roze <3) die ik destijds ook aan heb laten meten en ik ga zeker weer gewoon naar de hardloopwinkel om nieuwe aan te laten meten. En dan zie ik dan wel of het de 2170 (of dan misschien de 2180) wordt of een heel ander merkje.![]()
Wellicht dat een ander merk nog lekkerder zit, beter loopt. Hoor hier goede geluiden over Brooks bijvoorbeeld.quote:
Ben heel tevreden over mijn schoenen, maar misschien is er nog wat beters. Dit zijn mijn eerste loopschoenen en heb nog geen vergelijkingsmateriaal![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef YUR het volgende:
[..]
Op de foto heeft mr. Q nog zijn petje op![]()
Ik ga meteen foto's kijken dank, ik kwam al zo lastig op gang
Weet je meteen wat voor petje!
Balen van je rug overigens. Reminds me of Amsterdam marathon, toen had je dat ook van tevoren. Komt wel goed dus?![]()
Dan geef je dat gewoon aan als je de volgende keer schoenen aan laat meten. Ze laten je dan echt wel wat verschillende paren "proeven"quote:Op maandag 3 december 2012 11:55 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wellicht dat een ander merk nog lekkerder zit, beter loopt. Hoor hier goede geluiden over Brooks bijvoorbeeld.
Ben heel tevreden over mijn schoenen, maar misschien is er nog wat beters. Dit zijn mijn eerste loopschoenen en heb nog geen vergelijkingsmateriaalF means you're fucked![]()
Ga ik inderdaad zo doen ja. Was ff benieuwd hoe jullie dat doenquote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan geef je dat gewoon aan als je de volgende keer schoenen aan laat meten. Ze laten je dan echt wel wat verschillende paren "proeven"![]()
![]()
Het voelt op dit moment een stuk vervelender dan toen...en ik voel ook totaal geen spanning richting de Bruggenloop. Die zie ik als een gewoon loopje tussendoor.quote:Op maandag 3 december 2012 11:56 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Ik ga meteen foto's kijken dank, ik kwam al zo lastig op gang
Weet je meteen wat voor petje!
Balen van je rug overigens. Reminds me of Amsterdam marathon, toen had je dat ook van tevoren. Komt wel goed dus?
Voor Amsterdam had ik weken/maanden gericht getraind en voelde ik wat meer spanningF means you're fucked![]()
Ik heb 2,5 jaar terug een paar asics aangetrokken bij de PerrySport en die zaten wel lekker.Ik had toen geen zin om heel veel geld uit te geven, ik begon net met les 2 van Evy, geen idee of ik wel zou blijven lopen. Flink mazzel gehad, want nog nooit een centje pijn, maar toch...
Nu wil ik het een keertje goed gaan doen, zeker omdat ik toch echt hoop die 10 te gaan halen. Dus op naar een loopwinkel binnenkort.
***![]()
Ik probeer gewoon van allesquote:Op maandag 3 december 2012 11:58 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ga ik inderdaad zo doen ja. Was ff benieuwd hoe jullie dat doenMaar ik ga zelf voor de wat minimalistischere schoenen, zonder (of met slechts heel weinig) ondersteuning
Zo, wel een beetje zware benen vandaag.Maar iig blij dat ik gisteren die 5 km gedaan heb en vandaag niet hoef door die blubber.
Zou vandaag ook niet kunnen bedenk ik mij, ik heb alleen maar korte broeken en 1 aftandse joggingbroek. Zijn er eigenlijk ook hardloopbroeken die niet zo strak zitten? Lijkt mij niet lekker zo'n strakke tight..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Jazeker, ik heb zelf bijvoorbeeld een Trail pant van RonHill en de Essential Loose Tight van GORE.quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo, wel een beetje zware benen vandaag.Maar iig blij dat ik gisteren die 5 km gedaan heb en vandaag niet hoef door die blubber.
Zou vandaag ook niet kunnen bedenk ik mij, ik heb alleen maar korte broeken en 1 aftandse joggingbroek. Zijn er eigenlijk ook hardloopbroeken die niet zo strak zitten? Lijkt mij niet lekker zo'n strakke tight..F means you're fucked![]()
Lijkt! Maar probeer 't eens! Als je 't niets vindt kun je altijd nog voor los gaan, maar een fijne strakke tight hindert m.i. het minste tijdens 't lopen en zit strak om je lijf zodat er geen warmte verloren gaat in koude tijden!quote:Op maandag 3 december 2012 12:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zou vandaag ook niet kunnen bedenk ik mij, ik heb alleen maar korte broeken en 1 aftandse joggingbroek. Zijn er eigenlijk ook hardloopbroeken die niet zo strak zitten? Lijkt mij niet lekker zo'n strakke tight..
Ja doei.![]()
Zo grappig, nu ik foto's zit te bekijken van de Duinstrandloop. Meneer Q heeft altijd heel gespannen vuisten tijdens het lopen. Als je naar hardloopfoto's van mij kijkt, heb ik juist altijd 1 of 2 vingers uitgestoken poging om alvast iemand een biertje te laten halen![]()
![]()
Ik ga denk ik eerst een een tijd touwtje springen ipv hardlopen. Misschien krijg ik dan minder last van shinsplints. En dan blijf ik erbij wel eerst fietsen voor de conditie.![]()
Twijfel twijfel....hier sneeuwt het best redelijk....en het blijft nu ook liggen op de stoep enzo. Strooien doen ze hier bijna niet, dus daarop wachten heeft sowieso geen zin.
Denk toch dat ik het strax eventjes ga proberen.....even eten nog laten zakken en dan maar hopen dat ik niet bevries![]()
![]()
De temperatuur viel mij vanmorgen enorm mee, afgelopen vrijdag was het kouder toen ik in de ochtend liep. Wel uitkijken met gladheid.quote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef Tyler-Girl het volgende:
Twijfel twijfel....hier sneeuwt het best redelijk....en het blijft nu ook liggen op de stoep enzo. Strooien doen ze hier bijna niet, dus daarop wachten heeft sowieso geen zin.
Denk toch dat ik het strax eventjes ga proberen.....even eten nog laten zakken en dan maar hopen dat ik niet bevries![]()
ik heb gelukkig afgelopen zaterdag net een thermolegging gekocht (van de hema....de rest was me te duur). dus hoop dat ik daardoor lekker warm blijf. En denk dat ik maar lange mouwen onder mijn jasje aantrek ipv korte mouwen (heb nog geen thermoshirt).....over een muts en handschoenen twijfel ik ook nog....zou dat nodig zijn?![]()
Je weet dat je bij touwtje springen ook op de grond neerkomt hequote:Op maandag 3 december 2012 12:29 schreef the85mc het volgende:
Ik ga denk ik eerst een een tijd touwtje springen ipv hardlopen. Misschien krijg ik dan minder last van shinsplints. En dan blijf ik erbij wel eerst fietsen voor de conditie.![]()
![]()
ik had geen handschoenen en muts, wil wel nog op zoek naar een hoofdband die in elk geval m''n oren kan beschermen tegen kou. maar voor nu valt het echt mee buiten.quote:Op maandag 3 december 2012 12:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb gelukkig afgelopen zaterdag net een thermolegging gekocht (van de hema....de rest was me te duur). dus hoop dat ik daardoor lekker warm blijf. En denk dat ik maar lange mouwen onder mijn jasje aantrek ipv korte mouwen (heb nog geen thermoshirt).....over een muts en handschoenen twijfel ik ook nog....zou dat nodig zijn?![]()
In het water springtouwen lijkt me ook lastig.quote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Je weet dat je bij touwtje springen ook op de grond neerkomt he
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Opnieuw opmetenquote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Arquero het volgende:
Heb nu zelf de Asics GT-2170 (antipronatie) en zou eigenlijk liever andere schoenen willen en zelfs ander merk. Of kan ik dat juist beter niet doen? Iemand een idee?Al heb ik wel m'n hoop gevestigd op 1 bepaald merk+type
Maar sowieso, altijd opnieuw laten opmeten. Je loopstijl kan anders zijn, je kan zwaarder/lichter zijn geworden.. En wil je liever op schoenen lopen zonder anti-pronatie? Of..?![]()
Touwtje springen lijkt me gewoon niet heel erg handig als je shin splints hebt.quote:Op maandag 3 december 2012 12:45 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In het water springtouwen lijkt me ook lastig.![]()
Ik zet waarschijnlijk met mijn ene been harder af dan het andere. heb ook maar last van shin splints in 1 been.quote:Op maandag 3 december 2012 12:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Touwtje springen lijkt me gewoon niet heel erg handig als je shin splints hebt.![]()
Het gaat om de impact op je benen, dan lijkt touwtje springen me niet het allerhandigst. Het is wel een andere beweging, meer een bounce dan een harde 'dode' stap, maar toch...
Ga anders eens bij een fysio langs voor advies.***![]()
Nee, juist niet. Ook bij podoloog werd bevestigd dat ik doorzak naar binnenkant van mn voet.quote:Op maandag 3 december 2012 12:45 schreef GotC het volgende:
En wil je liever op schoenen lopen zonder anti-pronatie? Of..?
Ga wel ff kijken bij run2day. Zal me vast wel lukken om daar wat geld kwijt te raken![]()
![]()
En anders willen YUR en ik je wel helpen hoorquote:Op maandag 3 december 2012 12:51 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ook bij podoloog werd bevestigd dat ik doorzak naar binnenkant van mn voet.
Ga wel ff kijken bij run2day. Zal me vast wel lukken om daar wat geld kwijt te raken![]()
![]()
![]()
Zijn er hier ook mensen die shirts ofzo hebben van Odlo? Ben wel benieuwd naar ervaringen enzo....
Ben verliefd op dit shirt (alleen jammer dat hij alleen nog maar in xxl te verkrijgen is)![]()
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 12:53 schreef GotC het volgende:
[..]
En anders willen YUR en ik je wel helpen hoor![]()
Yur heeft al genoeg
quote:Op zondag 2 december 2012 15:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Oh, vast wel hoor. Maar ik heb alles al![]()
Odlo is een mooi merkquote:Op maandag 3 december 2012 12:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Zijn er hier ook mensen die shirts ofzo hebben van Odlo? Ben wel benieuwd naar ervaringen enzo....
Ben verliefd op dit shirt (alleen jammer dat hij alleen nog maar in xxl te verkrijgen is)
[ afbeelding ]
Heel erg zelfs!quote:Op maandag 3 december 2012 12:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ben verliefd op dit shirt (alleen jammer dat hij alleen nog maar in xxl te verkrijgen is)
[ afbeelding ]
1 van m'n favo shirts is van Odlo (maar dat is een shirt met korte mouwen, geen idee wb warmte dus)![]()
oh oke. ik moet toch nog eerst ff sparen (en heel hard hopen dat het niet nog kouder wordt).
Ik ga snel naar buiten...nu is het droog.![]()
Nee lijkt me ook pijnlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 12:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Touwtje springen lijkt me gewoon niet heel erg handig als je shin splints hebt.Wellicht zijn door het fietsen je kuiten te sterk.quote:Op maandag 3 december 2012 12:29 schreef the85mc het volgende:
Ik ga denk ik eerst een een tijd touwtje springen ipv hardlopen. Misschien krijg ik dan minder last van shinsplints. En dan blijf ik erbij wel eerst fietsen voor de conditie.
Je kunt de voorkant van je schenen trainen door gewicht op de voorkant te hebben en dan je voeten omhoog te doen vanuit je tenen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Misschien moet ik dat eerst maar eens proberen. Touwtje springen leek me niet zo'n slecht idee omdat de impact minder groot is dan met hardlopen dacht ik. En door eerst dat te doen kan ik mijn schenen laten wennen.![]()
Dan moet ik toch een beetje meer beenspieren hebben denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lijkt! Maar probeer 't eens! Als je 't niets vindt kun je altijd nog voor los gaan, maar een fijne strakke tight hindert m.i. het minste tijdens 't lopen en zit strak om je lijf zodat er geen warmte verloren gaat in koude tijden!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hebben jullie een thermoshirt met lange of korte mouwen?
Ik weet niet wat ik het beste kan pakken.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik liep gisteren in ondershirt, lange mouwen thermo, normaal korte mouwen eroverheen. Erg lekkerquote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet wat ik het beste kan pakken.![]()
![]()
Zo'n thermo lijkt me zo heet. Is dat niet zo?
Ik liep gisteren met loopshirt met lange mouwen en vrij wijde loopjas van mijn echtgenoot.***![]()
Doe die met lange mouwen. Als het dan te warm blijkt, knip je gewoon je mouwen eraf.quote:Op maandag 3 december 2012 13:19 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet wat ik het beste kan pakken.F means you're fucked![]()
Reguleert juist de temperatuurquote:Op maandag 3 december 2012 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Zo'n thermo lijkt me zo heet. Is dat niet zo?
Ik liep gisteren met loopshirt met lange mouwen en vrij wijde loopjas van mijn echtgenoot.Is nog niet perse nodig eerlijk gezegd, lange mouwen is ook al voldoende
![]()
![]()
Dat is een optiequote:Op maandag 3 december 2012 13:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Doe die met lange mouwen. Als het dan te warm blijkt, knip je gewoon je mouwen eraf.
Heel veel hardloopkleding is van dat gladde materiaal. Ik word daar heel eng van en als ik gezweet heb ook heel koud. Heb altijd het liefst gewoon van die zachte katoen. Ben ik raar?![]()
Dri-fit van Nike (wat ik gebruik) transporteert juist het zweet af naar buiten, zodat je niet compleet doorweekt raakt. Ik heb gisteren met een katoenen thermoshirt gelopen (met daarover een dri-fit Jack) en dat vind ik persoonlijk ook wel prettig omdat het je echt warm houdt. Het is ook een beetje uitproberen.quote:Op maandag 3 december 2012 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Heel veel hardloopkleding is van dat gladde materiaal. Ik word daar heel eng van en als ik gezweet heb ook heel koud. Heb altijd het liefst gewoon van die zachte katoen. Ben ik raar?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik ben weer terug! Heb het overleefd![]()
Les 19 met evy dus voor het eerst 2x 8 minuten en 10 minuten gerendvraag me niet hoe, want ik weet het echt niet....maar ik heb het gedaan
![]()
Had nu trouwens thermolegging en losse sportbroek aan en hempje, lange mouwen en jas aan. Was niet te warm ofzo.
Helaas was het niet droog, de sneeuw was alleen regen geworden en dat was wel koud. Gelukkig alleen eerste stuk wind in gehad en toen werd het langzaam aan droog.
http://www.endomondo.com/workouts/111256227![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 14:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben weer terug! Heb het overleefd![]()
Les 19 met evy dus voor het eerst 2x 8 minuten en 10 minuten gerendvraag me niet hoe, want ik weet het echt niet....maar ik heb het gedaan
![]()
Had nu trouwens thermolegging en losse sportbroek aan en hempje, lange mouwen en jas aan. Was niet te warm ofzo.
Helaas was het niet droog, de sneeuw was alleen regen geworden en dat was wel koud. Gelukkig alleen eerste stuk wind in gehad en toen werd het langzaam aan droog.
http://www.endomondo.com/workouts/111256227![]()
![]()
Ik ben trouwens stiekem blij dat ik gister ben geweest en vandaag mijn rustdag heb.
Maar morgen zal het waarschijnlijk niet veel beter zijn. Ik zie er wel een beetje tegenop om met sneeuw te lopen.![]()
Haha! Ja uhh ik beloof morgenochtend te gaan lopen hoor. Wat voor weer het ook is.
*owjee, beloof ik dit nu echt?*![]()
Booeh koud, boooeh regen, boooeeh warm.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Luister eens naar wat meneer Tessema te vertellen heeft
http://nos.nl/video/447098-getane-tessema-bijzondere-man.htmlF means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: