not sure if...quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Z
[..]
Zelf gooi ik altijd een banaan, snee volkoren brood, schep whey, beetje suikervrije sinaasappellimonade, en een flinke schep hele fijne havermout, en 3 flinken scheppen kwark in de blender, met een half bekertje water om het iets vloeibaarder te maken.. Ideaal ontbijt, en ja: de blender krijgt dit vloeibaar
Heb ik er overheen gelezen MTA?quote:Op maandag 3 december 2012 11:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Seriously?
Die heb ik al gegeven...
Lijkt me zwaar ranzig en zou er geen 1,5 uur op kunnen leven.quote:Op maandag 3 december 2012 15:33 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Z
[..]
Zelf gooi ik altijd een banaan, snee volkoren brood, schep whey, beetje suikervrije sinaasappellimonade, en een flinke schep hele fijne havermout, en 3 flinken scheppen kwark in de blender, met een half bekertje water om het iets vloeibaarder te maken.. Ideaal ontbijt, en ja: de blender krijgt dit vloeibaar
Ja,quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 15:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen bullshit aub, dit is een serieus topic.
quote:Op maandag 3 december 2012 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dit een goet schema ? :$
Maandag: Borst, Biceps
Dinsdag: Biceps, Buik + voetbal
Woensdag:Buik+Borst
Donderdag:Borst, biceps, voetbal
Vrijdag:Biceps, buik
Zaterdag: rust, want kater.
Zondag: voetbal
Is gewoon de schuld van de overheid.quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eft-overgewicht.html
Nieuwe cijfers uit 2011. Die oplopende grafiek is wel zorgelijk. Daarom: doortrainen en hopelijk ooit 'overgewicht' op 10% bf
Das Obst.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow gasten. Zojuist 5 bakken magere kwark gehaald bij de liddl. Makkelijke eiwitjes1 probleem: het is totaal niet lekker. Iemand nog tips voor dingen die je erbij kunt mikken om het een beetje lekker te maken?
vruchtjes, beetje honing,quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow gasten. Zojuist 5 bakken magere kwark gehaald bij de liddl. Makkelijke eiwitjes1 probleem: het is totaal niet lekker. Iemand nog tips voor dingen die je erbij kunt mikken om het een beetje lekker te maken?
een pak hagelslagquote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
ja, dat komt omdat de OP nogal te kort schiet, de meeste willen ook gewoon wat humor in het topicquote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef kevin_ het volgende:
Wat een kinderachtig en triest topic deel is dit.![]()
Is het zo lastig om normaal te doen of zijn we hier met zijn allen puberende 16 jarigen? Raar hè dat bodybuilding nog steeds 1 groot cliché is.
Als je humor wil ga je maar een ander topic kijken.quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat komt omdat de OP nogal te kort schiet, de meeste willen ook gewoon wat humor in het topic
of je hebt het gewoon niet!quote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je humor wil ga je maar een ander topic kijken.
Niet? Zit anders behoorlijk wat meer voedingswaarde in dan een paar boterhammetjes met appelstroop oid.quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef Push. het volgende:
[..]
Lijkt me zwaar ranzig en zou er geen 1,5 uur op kunnen leven.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had er laatst twee stroopwafels doorheen gedaan om de McFlurry Stroopwafel na te bootsen, alleen dan met kwark. Het was absoluut geen succes. Brokjes werden zo hard als steen.
Gewoon even aan wennen, paar bakken naar binnen werken en je vind het lekker.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kom ik weer met mn blender, maar mik het erin, handje noten er doorheen, scheutje magere melk, wat honing en evt wat (gedroogd) fruit.. Push the button en het resultaat is goed te pruimen als je het mij vraagt.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had er laatst twee stroopwafels doorheen gedaan om de McFlurry Stroopwafel na te bootsen, alleen dan met kwark. Het was absoluut geen succes. Brokjes werden zo hard als steen.
Zit denk ik zo'n 400 kcal in, maar kan het niet goed inschatten want weet niet wat voor waarden je gebruikt. M'n ontbijt telt meestal zo'n 700 tot 800 kcalquote:Op maandag 3 december 2012 16:40 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Niet? Zit anders behoorlijk wat meer voedingswaarde in dan een paar boterhammetjes met appelstroop oid.
Misschien een pees of spier die je normaal niet gebruikt en die nu opeens wel is belast. DB lunges vergen aardig wat stabilisatie vanuit je benen, bij mij tenminste.quote:Op maandag 3 december 2012 17:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet iemand of je een liesbreuk kan krijgen van DB lunges?Vrijdag lunges ipv squatten gedaan alleen nu doet het zo rond mn lies, iets hoger misschien verrekte zeer
Het is verder niet dik ofzo en als ik zit heb ik er verder geen last van.
Je zou ze pas vanaf januari hier verwachten hequote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo fucking veel nieuwe mensen hier, echt vaag.
Zoiets dacht ik ook al, maar maat van me begon meteen over liesbreukquote:Op maandag 3 december 2012 17:29 schreef Push. het volgende:
[..]
Zit denk ik zo'n 400 kcal in, maar kan het niet goed inschatten want weet niet wat voor waarden je gebruikt. M'n ontbijt telt meestal zo'n 700 tot 800 kcal.
[..]
Misschien een pees of spier die je normaal niet gebruikt en die nu opeens wel is belast. DB lunges vergen aardig wat stabilisatie vanuit je benen, bij mij tenminste.
Dat. Plus de bijbehorende vragen over een sixpack.quote:Op maandag 3 december 2012 17:32 schreef Kerol het volgende:
[..]
Je zou ze pas vanaf januari hier verwachten he
Potsdikke, post nu zo'n 5 threads mee zonder een introductiequote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo fucking veel nieuwe mensen hier, echt vaag.
Ik had net iemand rondrennen die makkelijk 20 oefeningen heeft gedaan op 1 uurtje tijd, hij vloog van apparaat naar apparaat om vervolgens 1 snelle set met laag gewicht te doen. Geen idee of er een gedachte achter zal maar het zal er wel boeiend uitquote:Op maandag 3 december 2012 18:04 schreef esv7 het volgende:
3x5 x 30kg millitairy press lukte net goed.
Was ook iemand die deed drie oefening tegelijk waarvan twee ver van elkaar vandaan zaten.
Hij rende zowat heen en weer iedere keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |