abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119865199
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 00:31 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ja mee eens wel. Eyelar vind ik goed.

Salome heeft niet de stem voor uithalen, ze is ook nog jong.
Vind het alleen behoorlijk kut dat die Johannes de hele tijd zoveel stemmen krijgt, Salmone is echt wel beter dan hem.
Salome is ouder dan Eyelar, maar dat terzijde; Johannes is inderdaad voor ruim 10% een lust en voor 80% een last maar die 10% stemt nou net op team Nick&Simon.
Ik vind verder toch dat Salome door deze misdaad (Deja Vu verkrachten) wel verdiend had eruit te moeten gaan, maar Johannes net zo. Wat mij betreft waren ze gelijk. RTL-volkje dat ook nog eens zo dom is om te stemmen houdt nou eenmaal van apart, nuchter of simpel.
pi_119865855
Sandra's stem is apart, Ivar komt simpel over, moeten zij dan ook naar huis? ;)

Ik hoop en denk dat de derde plaats voor Johannes is :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Pisces29 op 03-12-2012 01:26:28 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119869435
'Ze' waren afgelopen weekend in Eurodisney (de deelnemers dus):

Eyelar
Fantastisch weekend in disneyland gehad met #tvoh kandidaten en @djafrojack :-)
  Moderator maandag 3 december 2012 @ 12:04:53 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_119874862
Johannes uit The Voice wil finale halen
Johannes Rypma hoopt met de steun van zijn provincie Friesland de finale van The Voice of Holland te halen. Dat zegt het talent van coaches Nick & Simon maandag in De Telegraaf. Hoewel Johannes volgens Marco Borsato helemaal niet The Voice of Holland is, gaat hij samen met het Friese volk voor goud. “Met hun hulp kan ik de finale halen. It giet oan. Mijn coaches Nick en Simon zijn geweldige mannen van wie ik zo veel leer. Ik hoop hen de victorie te brengen.“

De laatste uitzending bracht lage jurycijfers voor Johannes. “Dat Marco en Trijntje mij vrijdag een onvoldoende gaven, dat sloeg echt nergens op. Maar het maakt toch niet uit, want zo lokken ze alleen maar nog meer mensen uit om op mij te stemmen. En ik heb met ruim 85 procent publieksstemmen wel bewezen dat niet alleen Friesland op me stemt.”

Van de drie overgebleven kandidaten in de Nick & Simon-categorie kreeg Johannes 85 procent van de stemmen. “Heel veel jongens en meisjes willen een handtekening en met me op de foto. Maar ik ben geen held, ik ben een heel gewone jongen. The boy next door.”

De gedoodverfde winnaar van de talentenjacht lijkt Sandra van Nieuwland te zijn, die hitrecord na hitrecord breekt.
Bron

Johannes slaat de spijker op zijn kop! (boldgemaakte deel), zo werkt het inderdaad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_119875016
quote:
99s.gif Op maandag 3 december 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
Johannes uit The Voice wil finale halen
Johannes Rypma hoopt met de steun van zijn provincie Friesland de finale van The Voice of Holland te halen. Dat zegt het talent van coaches Nick & Simon maandag in De Telegraaf. Hoewel Johannes volgens Marco Borsato helemaal niet The Voice of Holland is, gaat hij samen met het Friese volk voor goud. “Met hun hulp kan ik de finale halen. It giet oan. Mijn coaches Nick en Simon zijn geweldige mannen van wie ik zo veel leer. Ik hoop hen de victorie te brengen.“

De laatste uitzending bracht lage jurycijfers voor Johannes. “Dat Marco en Trijntje mij vrijdag een onvoldoende gaven, dat sloeg echt nergens op. Maar het maakt toch niet uit, want zo lokken ze alleen maar nog meer mensen uit om op mij te stemmen. En ik heb met ruim 85 procent publieksstemmen wel bewezen dat niet alleen Friesland op me stemt.”

Van de drie overgebleven kandidaten in de Nick & Simon-categorie kreeg Johannes 85 procent van de stemmen. “Heel veel jongens en meisjes willen een handtekening en met me op de foto. Maar ik ben geen held, ik ben een heel gewone jongen. The boy next door.”

De gedoodverfde winnaar van de talentenjacht lijkt Sandra van Nieuwland te zijn, die hitrecord na hitrecord breekt.
Bron

Johannes slaat de spijker op zijn kop! (boldgemaakte deel), zo werkt het inderdaad.
Zou me niets verbazen als de Telegraaf Johannes helemaal niet gesproken heeft. De uitspraken lijken niet bij hem te passen.
  maandag 3 december 2012 @ 19:49:36 #106
58921 Day
You can fly!
pi_119891922
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 12:09 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als de Telegraaf Johannes helemaal niet gesproken heeft. De uitspraken lijken niet bij hem te passen.
Nou, zag 'm net bij RTL Boulevard en daar zei hij niet exact hetzelfde, maar kwam er wel op neer. Vond hem enigszins arrogant overkomen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_119907871
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:49 schreef Day het volgende:

[..]

Nou, zag 'm net bij RTL Boulevard en daar zei hij niet exact hetzelfde, maar kwam er wel op neer. Vond hem enigszins arrogant overkomen.
Grappig, even terug gekeken en vind hem helemaal niet arrogant overkomen. Die opmerking over Disney: hij is zelf verbaasd dat ze allemaal hem 'moeten hebben'. Je ziet ook duidelijk dat die opmerking over zijn baan als geintje is bedoeld.
Ook niet met je eens over je opmerking dat hij niet precies hetzelfde zei, maar het er wel op neer komt, zie geen enkele zin terug uit dat 'interview' in de Telegraaf.
Link: http://lyt.sr/szvrk
pi_119926924
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
Mijn God, daar gaan mijn hamsters.

OMG. Ik zit hier gewoon echt te gillen van het lachen in mijn eentje. _O- _O- _O- Tranen! Wat een uitvinding. Hoe die ene toch kan rennen terwijl het zo snel gaat, en die andere er zo bij hangt, geen idee.
Thanks! ^O^ _O_ _O_
pi_119927044
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
Mijn God, daar gaan mijn hamsters.

Geniaal. :D

Jammer dat ze er niet uitvliegen :@
pi_119945333
Het lijkt erop dat ze 2 liedjes gaan doen. Een cover en hun single.
pi_119945341
Zul je zien... Hebben we straks 6x Sandra in de top 10 :')
pi_119945901
Overigens.... Sandra wordt de meest succesvolle talentenjachtdeelneemster genoemd. Maar is dat wel zo? Nielson, (ex-)kandidaat De Beste Singer-songwriter van Nederland, staat al 17 weken in de bovenste regionen van de top 40.

Hij staat nu, na 17 weken, op de 9de plaats in de top 40. In de single top 100 heeft hij na 19 weken de top 15 niet eens verlaten.

Sandra doet het iets minder...In de single top 100 heeft ze dan wel getopt met een nummer 1-positie, maar heeft binnen de 14 weken dat ze in die hitlijst staat een keer de 25ste plaats behaalt. In de top 40 staat ze ook lager dan Nielson. Waar hij op de 9de plaats staat, staat Sandra na 13 weken op de 13de plaats.

Nielson _O_
pi_119950543
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 07:21 schreef iBenny het volgende:
Het lijkt erop dat ze 2 liedjes gaan doen. Een cover en hun single.
En die single zal dan wel weer een onbekende cover zijn. :D
That's all folks!
pi_119964442
Barbara is nu op twitter lekker aan het slijmen bij Johannes in de hoop dat zijn volgers op haar gaan stemmen. Ze is slim bezig, toch een gehaaide tante.
Is nu al bezig met tactiek enzo :)
pi_119966207
Real Life vanavond *O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_119969184
Ik heb het pas al eens gevraagd, maar ik ben het weer vergeten, wanneer kunnen we Voice UK verwachten? :@
pi_119970674
Begonnen.
That's all folks!
  woensdag 5 december 2012 @ 20:39:57 #118
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119970688
*zap
heitieh
pi_119970756
Trijntje met een suf petje.
That's all folks!
  woensdag 5 december 2012 @ 20:41:53 #120
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119970777
Wat een verschil tussen Hans en Tessa :{
heitieh
pi_119970788
Eyeláár? Echt niemand in dat programma spreekt die naam normaal uit :D
pi_119970834
Waar is dat item van 'ondertussen in de keet'.
That's all folks!
pi_119970866
Toppie dit, toch op pakjesavond nog even een momentje met die moeder van Floortje.
pi_119970892
Vlak Sjennie nooit uit Pisc!
That's all folks!
  woensdag 5 december 2012 @ 20:44:33 #125
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_119970895
What the fuck :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: