quote:Op zondag 2 december 2012 20:17 schreef TheRanger het volgende:
Op een of andere manier weet Leona de meeste stemmen binnen te halen, terwijl ik Sandra eigenlijk wel beter vindt. Eigenlijk moet dat stemmen voor wie er door is gewoon afgeschaft worden, het zou beter zijn als het aan de coaches lag. Als het aan hun lag zou Johannes het ook niet zo ver geschopt hebben, en zo kan ik er nog wel meer opnoemen.
Natuurlijk moeten de mensen thuis wel een mogelijkheid hebben om te stemmen, maar op deze manier lopen de liveshow's gewoon rommelig.
Ik zeg ook niet dat het helemaal aan hun zou moeten liggen. Ik zeg alleen dat het gewoon niet handig is, hoe het nu gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2012 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die coaches die hun eigen kandidaten bijna structureel overwaarderen, bedoel je? Die de ene keer zeggen 'Nee joh, doe lekker waar je goed in bent, iets anders hoeft niet' en tegen een Johannes 'Ik wil wel eens wat anders van je horen, daarom maar een 6,5?' Dank je feestelijk, als het alleen aan hen zou liggen zou geen mens meer kijken. Bovendien kan ome Sjon dan minder vaak op vakantie met het geld van de keet-jongeren
Misschien zou je het systeem van vroeger een beetje aan kunnen passen en om kunnen keren... dus de coaches geven stemmen en bepalen op die manier dat één iemand per team niet weggestemd kan worden. De andere kandidaten zijn overgeleverd aan de stemmen van het publiek. Zoiets. En dat tot de halve finale dan, waar het publiek volledig kiest, evenals in de finale.quote:Op zondag 2 december 2012 20:22 schreef TheRanger het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het helemaal aan hun zou moeten liggen. Ik zeg alleen dat het gewoon niet handig is, hoe het nu gebeurd.
Best handige methode.quote:Op zondag 2 december 2012 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien zou je het systeem van vroeger een beetje aan kunnen passen en om kunnen keren... dus de coaches geven stemmen en bepalen op die manier dat één iemand per team niet weggestemd kan worden. De andere kandidaten zijn overgeleverd aan de stemmen van het publiek. Zoiets. En dat tot de halve finale dan, waar het publiek volledig kiest, evenals in de finale.
Nou, hoezo niet? Belangrijkste criterium in elk systeem: dat ome Sjon zijn centjes ziet. Dat komt hier niet mee in gevaar, terwijl de coaches wel zo hun invloed hebben.quote:Op zondag 2 december 2012 20:27 schreef TheRanger het volgende:
[..]
Best handige methode.
Maar ze gaan het toch nooit veranderen, dus het heeft eigenlijk weinig zin om er over na te denken.
quote:Op zondag 2 december 2012 20:16 schreef hunter2011 het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat de bescheiden en verraste Sandra die we altijd in de live-shows zien toch een beetje gespeeld is en nepperig.
En ben benieuwd als ze met eigen nieuw materiaal komt nog steeds zo succesvol is
Ik ben ook zeer benieuwd. Zal wel 'onthuld' worden in Boulevard ofzo. ;s.quote:Op zondag 2 december 2012 22:29 schreef kermit71 het volgende:
Weet iemand hoe de halve finale ("nog 5 nachtjes slapen") gaat? Krijgen de kandidaten nu ieder twee liedjes? Of gaat het net als de voorgaande shows, maar dan dus sneller?
Duetten met elkaar lijken me ook interessant/lachen! Ik kan me nog levendig herinneren hoe Boris met een gezicht als een oorwurm naast Maud stond (zie je dus meteen de ware aard van kandidaten, alhoewel ik toen wel 100% voor Boris was)quote:Op zondag 2 december 2012 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
optreden 2: Sandra in duet met iemand
optreden 3: Leona in duet met iemand
Leuk zou zijn een duet met iemand die afgevallen is en dat het publiek mag kiezen wie dat wordt bij welke kandidaat.quote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Duetten met elkaar lijken me ook interessant/lachen! Ik kan me nog levendig herinneren hoe Boris met een gezicht als een oorwurm naast Maud stond (zie je dus meteen de ware aard van kandidaten, alhoewel ik toen wel 100% voor Boris was)
Deden ze vroeger toch wel? In ieder geval in seizoen 1, herinner me Ben en Esther nog, in ieder geval....quote:Op zondag 2 december 2012 23:00 schreef kermit71 het volgende:
[..]
Duetten met elkaar lijken me ook interessant/lachen! Ik kan me nog levendig herinneren hoe Boris met een gezicht als een oorwurm naast Maud stond (zie je dus meteen de ware aard van kandidaten, alhoewel ik toen wel 100% voor Boris was)
LOL, Johannes met Salome! (en dan mogen ze "Paradise by the dasboardlight" zingen)quote:Op zondag 2 december 2012 23:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuk zou zijn een duet met iemand die afgevallen is en dat het publiek mag kiezen wie dat wordt bij welke kandidaat.
Ben en Esther ja, dat duet was beter dan het 'origineel', van Mary J Blige en George Michael. Het echte originele van Stevie Wonder kan uiteraard niemand aan tippen.quote:Op zondag 2 december 2012 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Deden ze vroeger toch wel? In ieder geval in seizoen 1, herinner me Ben en Esther nog, in ieder geval....
Zij heeft het voor mij helemaal verpest na Deja Vu te zingen zonder de essentiele uithalen gewoon niet te halen. Bewijst maar dat ze niet kan tippen aan echte 'Voices'quote:
Heb het niet echt gevolgd eigenlijk, staat het al online?quote:Op maandag 3 december 2012 00:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zij heeft het voor mij helemaal verpest na Deja Vu te zingen zonder de essentiele uithalen gewoon niet te halen. Bewijst maar dat ze niet kan tippen aan echte 'Voices'
Ja, op de site www.thevoiceofholland.comquote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef oLexie het volgende:
[..]
Heb het niet echt gevolgd eigenlijk, staat het al online?
Ik ook, maar niet op deze.. Qua persoonlijkheid zijn ze meestal wel supernice wel.quote:Op maandag 3 december 2012 00:17 schreef oLexie het volgende:
[..]
Heb het niet echt gevolgd eigenlijk, staat het al online?
Ik moet ook wel toegeven dat ik gewoon een ongelofelijke zwak heb voor Molukkers hoor.![]()
Familiemensen, waardeer ik zwaar. Deze geen idee ken haar verder niet maar ze zingt wel aardig, gewoon leuk om mee te jammen op een vrijdagavond.quote:Op maandag 3 december 2012 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet op deze.. Qua persoonlijkheid zijn ze meestal wel supernice wel.
Haha, zeker, maar dan kies ik toch liever Eyelar, of Velorisa die er al uit ligt.quote:Op maandag 3 december 2012 00:21 schreef oLexie het volgende:
[..]
Familiemensen, waardeer ik zwaar. Deze geen idee ken haar verder niet maar ze zingt wel aardig, gewoon leuk om mee te jammen op een vrijdagavond.
Ja mee eens wel. Eyelar vind ik goed.quote:Op maandag 3 december 2012 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha, zeker, maar dan kies ik toch liever Eyelar, of Velorisa die er al uit ligt.
Ik vind alleen dat ze, vaak, zo'n vervelend kinderachtige 'knikje' ofzo in haar stem heeft. Daar kan ik echt niet tegen, klinkt niet goed, klinkt onprofessioneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |