Eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je lief een derde konijn geven is toch gewoon de light versie van samen een kindje maken.
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu weer over die kutnijnen?
Was maar een flauw grapje hoorquote:
Eerder een neuslooptopic als ik Grrrrrrr zo lees.quote:
*snotter*quote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder een neuslooptopic als ik Grrrrrrr zo lees.
Je post dit met je laatste energie?quote:
meer groente en fruit eten jij!quote:Op zondag 2 december 2012 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*snotter* Het lijkt erop dat de eerste verkoudheid van het seizoen zich gemeld heeft!
Moet je al gereanimeerd worden?quote:
Ben jij dat Tegan?!?quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 23:19 schreef KomtTijd... het volgende:
als jij de mond-op-mond doet air, doe ik de borsteuh...kas wel!
En een regenboogquote:Op maandag 3 december 2012 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
NU ziek ik in gedachte Q op zijn rug liggen met een fontein uit zijn navel.
Een bierfontein.quote:Op maandag 3 december 2012 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziekt in gedachtenquote:Op maandag 3 december 2012 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:
quote:Spuitende fontein scheurt vagina open
Een 19-jarige Chinese speelde op een bloedhete dag in erg luchtige kledij in een fontein en dat bekwam haar wel heel slecht. Ze werd door een plots spuitende fontein metershoog in de lucht geslingerd. Yang kwam ten val, bloedde hevig en had vreselijke buikpijn. De levensgevaarlijke fontein ligt in het winkelcentrum in de stad Ningbo in de provincie Henan. De diagnose in het ziekenhuis was vreselijk: haar vagina was helemaal opengescheurd en zelfs haar ingewanden waren beschadigd. Ze moest onmiddellijk geopereerd worden. Later moest ze nog drie operaties ondergaan, met een reeks lelijke littekens tot gevolg. Yang heeft nu de eigenaars van de fontein aangeklaagd en eist een schadevergoeding van 24.500 dollar (zo'n 16.000 euro).
En gluhwein!quote:Op maandag 3 december 2012 09:35 schreef L-E het volgende:
Nu heb ik zin in warme chocolademelk met slagroom.
Zoiets ja, hier in NL is het ongein, alleen maar overlast en je hebt er echt niets aan.quote:Op maandag 3 december 2012 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sneeuw in Nederland
Sneeuw op een berg
Je klinkt als mijn verzuurde boze buurman.quote:Op maandag 3 december 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, hier in NL is het ongein, alleen maar overlast en je hebt er echt niets aan.
Niets mis met skieen etc, leef je uit, maar mensen die hier blij zijn met sneeuw komen overduidelijk hun huis niet uit.
30 minuten na sneeuwval van die lekkere grijsbruine blubber op straatquote:Op maandag 3 december 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, hier in NL is het ongein, alleen maar overlast en je hebt er echt niets aan.
Niets mis met skieen etc, leef je uit, maar mensen die hier blij zijn met sneeuw komen overduidelijk hun huis niet uit.
Terechtquote:Op maandag 3 december 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn verzuurde boze buurman.
Ik hoop dit jaar weer een briefje in mijn brievenbus te krijgen over hoe asociaal het is dat ik de stoep niet sneeuwvrij heb gemaakt.
Zullen we samen een blubberpop maken?quote:Op maandag 3 december 2012 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
30 minuten na sneeuwval van die lekkere grijsbruine blubber op straat
nou ik ben ook wel heel blij als mensen hun stoepje hebben gedaan hoor want ik kan mij helemaal niet voortbewegen als er sneeuw isquote:Op maandag 3 december 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn verzuurde boze buurman.
Ik hoop dit jaar weer een briefje in mijn brievenbus te krijgen over hoe asociaal het is dat ik de stoep niet sneeuwvrij heb gemaakt.
Natte schnee daarin tegen...quote:Op maandag 3 december 2012 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben het met HW eens. Sneeuw is leuk als je binnen zit. Of vrij hebt.
Niet als je 5 dagen heen en terug naar je werk moet of uberhaupt ergens op tijd moet zijn
preciesquote:Op maandag 3 december 2012 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben het met HW eens. Sneeuw is leuk als je binnen zit. Of vrij hebt.
Niet als je 5 dagen heen en terug naar je werk moet of uberhaupt ergens op tijd moet zijn
Is ook verplicht. Je kunt theoretisch een boete er voor krijgen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben ook wel heel blij als mensen hun stoepje hebben gedaan hoor want ik kan mij helemaal niet voortbewegen als er sneeuw is
Ik heb geen stoepje.quote:Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook verplicht. Je kunt theoretisch een boete er voor krijgen.
Heb ik ook weer niks mee eigenlijk.quote:
Dat krijg je vast ook wel. Dan heeft de politie weer een goede smoes om niet achter stelende berbertjes aan te gaan.quote:Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook verplicht. Je kunt theoretisch een boete er voor krijgen.
Ik heb er al jaren geen boete voor gekregen, zolang ik hier of het vorige huis woon. Toch zeker 12 jaar niet sneeuwvrij gemaaktquote:Op maandag 3 december 2012 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat krijg je vast ook wel. Dan heeft de politie weer een goede smoes om niet achter stelende berbertjes aan te gaan.
Jep. Appartementje, dus heb alleen een stuk gallerij want pas nat wordt als de wind stom staat (en dan wel echt meteen spekglad is, als t ook nog eens van onder opvriest). En de gemeenschappelijke tuin wordt door de VVE-tuinmeneren gedaanquote:
Sint weekend?!quote:Op maandag 3 december 2012 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook geen stoepje
iedereen een leuk sintweekend gehad trouwens?
ik wel(en toch gewoon afgevallen btw twijfelaars
)
ik ben gek op december
Gisteren Sinterklaasspel gespeeld (en na afloop weer alles zo verdeeld zodat iedereen wat leuke dingen had). Richting de kilo aan pepernoten, suikergoed, speculaas en banketstaaf gegeten. Chocomel erbij met slagroom en marsmellows. Gezellig en lekkerquote:Op maandag 3 december 2012 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook geen stoepje
)
ik ben gek op december
Helemaal waar, maar je kunt het niet het weekend erna doen, en wij wilde het wel in het weekend doen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sint weekend?!
Het is nog heul geen 5/6 dec!!!
was ge-wel-digquote:Op maandag 3 december 2012 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook geen stoepje
)
ik ben gek op december
Wijf!quote:Op maandag 3 december 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een emotie-achtbaan weekend gehad
Erna kan best. Dat ie dan de kado's heeft gebracht en ff in storage heeft gezetquote:Op maandag 3 december 2012 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar je kunt het niet het weekend erna doen, en wij wilde het wel in het weekend doen.
Jamaar de achtbaan is heul kei kickuh!!!quote:
Wat voor drama?quote:Op maandag 3 december 2012 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een emotie-achtbaan weekend gehad
Mijn ex voor het eerst gezien sinds hij m'n laatste spullen kwam dumpen.
Incl nieuwe relatie (die hij begon terwijl ik in Australie zat).
Op mijn eigen feestje in de Effenaar nota bene (waar ik voorzitter van ben).
En toen ik een sms naar m'n beste vriendin stuurde daarover.... stond ze een half uur later ineens voor m'n neus op de dansvloer (terwijl ze er nooit komt)
O ja. En zaterdag verlioefd geworden
Maar dat heeft OOK weer drama!
warme koffiequote:Op maandag 3 december 2012 09:35 schreef L-E het volgende:
Nu heb ik zin in warme chocolademelk met slagroom.
Behalve als je er van moet kotsen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar de achtbaan is heul kei kickuh!!!
Nou......quote:
Nou, dit klikte wel ff op een ander level dan seks. Dat was t probleem.quote:
Ja, want iedereen heeft dat altijd 1 op 1 synchroon lopen met de realiteit. Sterker nog, zodra je het uitmaakt/aanmaakt is de eerste handeling: facebook aanpassen...quote:Op maandag 3 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
En toen ging ik eens facebook checken.... burgerlijke status "Heeft een relatie"
Whut?
Ik snap je. En ik wil best met je gaan speculeren dat die status niks te betekenen heeft of wel.quote:Op maandag 3 december 2012 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dit klikte wel ff op een ander level dan seks. Dat was t probleem.
Als ik een open relatie zou hebben (wat ik niet wil) dan zou ik dat soort sms'jes toch echt niet kunnen waarderen. En ook niet de manier waarop we ons gedroegen 's avonds.
Seks is seks. En niet meer dan dat.
quote:Op maandag 3 december 2012 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want iedereen heeft dat altijd 1 op 1 synchroon lopen met de realiteit. Sterker nog, zodra je het uitmaakt/aanmaakt is de eerste handeling: facebook aanpassen...
Hallo, sarcasm is my middle name. Ik herken t als ik t ziequote:
Alles kan kapot!quote:Op maandag 3 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
. En toen ging ik eens facebook checken.... burgerlijke status "Heeft een relatie"
Oh, ik snapte de inhoud van zijn briefje op zich ook welquote:Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben ook wel heel blij als mensen hun stoepje hebben gedaan hoor want ik kan mij helemaal niet voortbewegen als er sneeuw is
Tofquote:Op maandag 3 december 2012 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou......
Ik was dus op een feestje (Pann) waar ik normaal weinig aan vind, want te jong, te gay, en te katy perry qua muziek. Maar de kleine zaal had een alternatievere DJ dus daar was ik heengevlucht (the Killers, Crystal Castles, Aphex Twins, Austra). En terwijl ik daar stond te springen zag ik dat een jongen zijn bier liet vallen en in een verwoede poging hem toch nog te redden zo half jonglerend goochelend dat biertje ronddtikte op z'n handen voordat het alsnog BAM op de grond viel
Dus ik liep naar hem toe en zei hem dat ie het elfde gebod had overtreden: "Gij zult geen bier verspillen". Hij lachte en zei "Nou dan ga ik maar ff snel voor ons nieuw bier halen, want het is inderdaad wel ERG erg erg zonde van de alcohol!"
En vanaf dat moment hebben we ongeveer tot sluitingstijd gekletst en gesprongen en aan 1 stuk door gelachen (als we niet aan het zoenen waren, wat ie echt goed kon). Over de olympische spelen bierjongleren en dat soort ongein
Nummers uitgewisseld. Tot 6:00 lopen whatsappen. Volgende dag ook. Dat ie aan me dacht. Dat ie zo gelachen had en t fijn vond dat iemand zijn flauwe humor eindelijk eens snapte. Enz etc. En toen ging ik eens facebook checken.... burgerlijke status "Heeft een relatie"
Whut?
Verkeerde account Q!quote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve alcohol. Alcohol is eeuwig
Alcohol wordt ook afgebrokenquote:Op maandag 3 december 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve alcohol. Alcohol is eeuwig
op 5 dec moet ik helaas tot 22.00 naar schoolquote:Op maandag 3 december 2012 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sint weekend?!
Het is nog heul geen 5/6 dec!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |