Eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je lief een derde konijn geven is toch gewoon de light versie van samen een kindje maken.
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu weer over die kutnijnen?
Was maar een flauw grapje hoorquote:
Eerder een neuslooptopic als ik Grrrrrrr zo lees.quote:
*snotter*quote:Op zondag 2 december 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerder een neuslooptopic als ik Grrrrrrr zo lees.
Je post dit met je laatste energie?quote:
meer groente en fruit eten jij!quote:Op zondag 2 december 2012 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*snotter* Het lijkt erop dat de eerste verkoudheid van het seizoen zich gemeld heeft!
Moet je al gereanimeerd worden?quote:
Ben jij dat Tegan?!?quote:
quote:Op zondag 2 december 2012 23:19 schreef KomtTijd... het volgende:
als jij de mond-op-mond doet air, doe ik de borsteuh...kas wel!
En een regenboogquote:Op maandag 3 december 2012 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
NU ziek ik in gedachte Q op zijn rug liggen met een fontein uit zijn navel.
Een bierfontein.quote:Op maandag 3 december 2012 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ziekt in gedachtenquote:Op maandag 3 december 2012 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:
quote:Spuitende fontein scheurt vagina open
Een 19-jarige Chinese speelde op een bloedhete dag in erg luchtige kledij in een fontein en dat bekwam haar wel heel slecht. Ze werd door een plots spuitende fontein metershoog in de lucht geslingerd. Yang kwam ten val, bloedde hevig en had vreselijke buikpijn. De levensgevaarlijke fontein ligt in het winkelcentrum in de stad Ningbo in de provincie Henan. De diagnose in het ziekenhuis was vreselijk: haar vagina was helemaal opengescheurd en zelfs haar ingewanden waren beschadigd. Ze moest onmiddellijk geopereerd worden. Later moest ze nog drie operaties ondergaan, met een reeks lelijke littekens tot gevolg. Yang heeft nu de eigenaars van de fontein aangeklaagd en eist een schadevergoeding van 24.500 dollar (zo'n 16.000 euro).
En gluhwein!quote:Op maandag 3 december 2012 09:35 schreef L-E het volgende:
Nu heb ik zin in warme chocolademelk met slagroom.
Zoiets ja, hier in NL is het ongein, alleen maar overlast en je hebt er echt niets aan.quote:Op maandag 3 december 2012 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sneeuw in Nederland
Sneeuw op een berg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |