als ze dat konden had ze er nu 23quote:Op donderdag 29 november 2012 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben ze een kleintje gemaakt?
neuh, 1 voor de hou, de rest voor in de panquote:Op donderdag 29 november 2012 18:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
als ze dat konden had ze er nu 23
Drie konijnenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ja [ afbeelding ].
[..]
Ik heb er inmiddels drie.
dan ben je veel te gehecht aan dat beestjequote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef Tegan het volgende:
Ja, nu stop ik wel hoor. En als het uit is dan moet date nijn3 maar meenemen.
Meer aan het beestje dan aan datequote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben je veel te gehecht aan dat beestje
je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer aan het beestje dan aan date
Morgen ok, ben zo weg.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Doe es foto's van de nijnen. Zonder meubilair.
Mwah, ik weet niet. Ik denk dat ik het nijn3 niet aan kan doen. Voor mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer aan het beestje dan aan date
Idd, nu heb ik hongerquote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu weer over die kutnijnen?
Zal ik dan maar niet verhalen over het overheerlijk oudhollandsch suddervlees dat ik vandaag heb gemaakt?quote:
Ik eet bij jou!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet verhalen over het overheerlijk oudhollandsch suddervlees dat ik vandaag heb gemaakt?
Er is nog genoeg overquote:
GMTAquote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu weer over die kutnijnen?
Omdat ze dan en plein publique kunnen zien dat ik verlies van een meisjequote:Op donderdag 29 november 2012 18:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zetten jullie het tafelvoetbal niet gewoon in de kantine?
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet verhalen over het overheerlijk oudhollandsch suddervlees dat ik vandaag heb gemaakt?
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er is nog genoeg overIk kan niet voor 1 koken
Het verre oostenquote:
Dat had ik niet achter jou gezochtquote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter jou gezocht
Dat huismutsengedrag past niet bij je wilde imago.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Niet?Why not? Vleesch! Heeft echt de hele dag opgestaan, met ontbijtkoek, appelstroop, ketjap en veel kruiden enzo
Gelukkig heb ik nog wel stomende seks af en toe, scheelt dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat huismutsengedrag past niet bij je wilde imago.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |