Ver beneden je stand inderdaad. Om dat soort plebejers te ontwijken ga jij natuurlijk alleen naar de delicatessenshop en de poelier. En dat soort ordinaire edoch nodige dingen als toiletpapier laat je bezorgen, want daarmee kan je natuurlijk niet in het openbaar gezien worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nooit naar de markt. Da's voor huisvrouwen en werkelozen. En studenten met te weinig uren. En freelancers die hun uren stout declarerenDie hebben allemaal tijd door de weeks overdag!
Uiteraardquote:Op donderdag 29 november 2012 17:30 schreef Tegan het volgende:
Ja dus, wat vinden jullie. Zal ik nog ijs gaan halen?
Nee om die te ontwijken heb ik gewoon een 9-5 baanquote:Op donderdag 29 november 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ver beneden je stand inderdaad. Om dat soort plebejers te ontwijken ga jij natuurlijk alleen naar de delicatessenshop en de poelier. En dat soort ordinaire edoch nodige dingen als toiletpapier laat je bezorgen, want daarmee kan je natuurlijk niet in het openbaar gezien worden.
Is het vandaag zaterdag bij tegan?quote:
Ik koop gewoon wc papier bij de AH hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ver beneden je stand inderdaad. Om dat soort plebejers te ontwijken ga jij natuurlijk alleen naar de delicatessenshop en de poelier. En dat soort ordinaire edoch nodige dingen als toiletpapier laat je bezorgen, want daarmee kan je natuurlijk niet in het openbaar gezien worden.
nee maar T woont in een gehuchtquote:Op donderdag 29 november 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het vandaag zaterdag bij tegan?
Nee, maar hij is vaak ook op zaterdag dus dan kan jij er ook naartoequote:Op donderdag 29 november 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het vandaag zaterdag bij tegan?
Zeg het maar niet, anders weten we waar ze woont.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
Een gehucht waar trouwens laatst iets heel spannends gebeurd was en toen moest ik nog aan T denken maar ik weet nu bij god niet meer wat het was
Gij vuige office dronequote:Op donderdag 29 november 2012 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee om die te ontwijken heb ik gewoon een 9-5 baan
maar ik weet het ook echt niet meerquote:Op donderdag 29 november 2012 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeg het maar niet, anders weten we waar ze woont.
weten we waar we heen moeten met de fanclubquote:Op donderdag 29 november 2012 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk welk huis we moeten hebben want ik weet welke bank ze heeft. En ze heeft twee konijnen!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weten we waar we heen moeten met de fanclub
Die in het centrum hier is op dinsdagquote:Op donderdag 29 november 2012 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar T woont in een gehucht
als je in/bij een beetje stad woont is er op zaterdag ook altijd wel een markt te vinden
Ik heb net met een sexy dame in t magazijn gespeeld. NOU GIJ WIR!!!!!quote:
Waarom zetten jullie het tafelvoetbal niet gewoon in de kantine?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net met een sexy dame in t magazijn gespeeld. NOU GIJ WIR!!!!!
Dat jaquote:Op donderdag 29 november 2012 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.Ik heb er inmiddels driequote:Op donderdag 29 november 2012 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk welk huis we moeten hebben want ik weet welke bank ze heeft. En ze heeft twee konijnen!
hebben ze een kleintje gemaakt?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ja [ afbeelding ].
[..]
Ik heb er inmiddels drie.
als ze dat konden had ze er nu 23quote:Op donderdag 29 november 2012 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hebben ze een kleintje gemaakt?
neuh, 1 voor de hou, de rest voor in de panquote:Op donderdag 29 november 2012 18:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
als ze dat konden had ze er nu 23
Drie konijnenquote:Op donderdag 29 november 2012 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ja [ afbeelding ].
[..]
Ik heb er inmiddels drie.
dan ben je veel te gehecht aan dat beestjequote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef Tegan het volgende:
Ja, nu stop ik wel hoor. En als het uit is dan moet date nijn3 maar meenemen.
Meer aan het beestje dan aan datequote:Op donderdag 29 november 2012 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ben je veel te gehecht aan dat beestje
je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer aan het beestje dan aan date
Morgen ok, ben zo weg.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef CherryLips het volgende:
Doe es foto's van de nijnen. Zonder meubilair.
Mwah, ik weet niet. Ik denk dat ik het nijn3 niet aan kan doen. Voor mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer aan het beestje dan aan date
Idd, nu heb ik hongerquote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu weer over die kutnijnen?
Zal ik dan maar niet verhalen over het overheerlijk oudhollandsch suddervlees dat ik vandaag heb gemaakt?quote:
Ik eet bij jou!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet verhalen over het overheerlijk oudhollandsch suddervlees dat ik vandaag heb gemaakt?
Er is nog genoeg overquote:
GMTAquote:Op donderdag 29 november 2012 18:36 schreef missbehavin het volgende:
Gaat het nu weer over die kutnijnen?
Omdat ze dan en plein publique kunnen zien dat ik verlies van een meisjequote:Op donderdag 29 november 2012 18:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zetten jullie het tafelvoetbal niet gewoon in de kantine?
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet verhalen over het overheerlijk oudhollandsch suddervlees dat ik vandaag heb gemaakt?
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er is nog genoeg overIk kan niet voor 1 koken
Het verre oostenquote:
Dat had ik niet achter jou gezochtquote:Op donderdag 29 november 2012 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter jou gezocht
Dat huismutsengedrag past niet bij je wilde imago.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:39 schreef missbehavin het volgende:
Niet?Why not? Vleesch! Heeft echt de hele dag opgestaan, met ontbijtkoek, appelstroop, ketjap en veel kruiden enzo
Gelukkig heb ik nog wel stomende seks af en toe, scheelt dat?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat huismutsengedrag past niet bij je wilde imago.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |