Babiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Tegan op 30-11-2012 21:43:38 ]
Ja maar. Ik wil altijd seks, maar nu kan het nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van willen, schat
quote:
Ja ja, straks. Nu nog met zoonlief op de bank. Dat is de pest als ze ouder zijn he, voordat je eens tijd voor jezelf hebt...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet vriendje neuken?
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, straks. Nu nog met zoonlief op de bank. Dat is de pest als ze ouder zijn he, voordat je eens tijd voor jezelf hebt...
Ik zou niet durven!quote:
quote:
Ik ben er altijd klaar voor doggiequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
netjes geschoren? mooiste setje aan? oftewel, ben je er helemaal klaar voor?
ergens had ik ook niet anders verwacht van je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er altijd klaar voor doggie
Ik ben nog wel vrij om te neukenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, date had andere dingen te doen.
kt wil wel invallen las ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, date had andere dingen te doen.
vind jij misschien ook wel leuk vanavond. tedtalks ken je wel neem ik aan? nu een soort nl-versie.quote:
Owja tof. Ben nu ff iets anders aan het kijken, mischien zap ik zo daarheen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef dawg het volgende:
[..]
vind jij misschien ook wel leuk vanavond. tedtalks ken je wel neem ik aan? nu een soort nl-versie.ned1.
anyway, weg.
quote:
dan mogen we het zo langzamerhand gewoon een vriendje gaan noemenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja.
Maar eigenlijk wil ik ook alleen hem neuken![]()
.
Nee nooitquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan mogen we het zo langzamerhand gewoon een vriendje gaan noemen
Het zou mij niks verbazen als ze al bezig met trouwringen uitzoeken. Of hun eerste gezamenlijke aankoop hebben gedaan.Of vadertje en moedertje hebben gespeeld met die kutkonijnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef rubbereend het volgende:
dan mogen we het zo langzamerhand gewoon een vriendje gaan noemen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als ze al bezig met trouwringen uitzoeken. Of hun eerste gezamenlijke aankoop hebben gedaan.Of vadertje en moedertje hebben gespeeld met die kutkonijnen.
je lief een derde konijn geven is toch gewoon de light versie van samen een kindje maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als ze al bezig met trouwringen uitzoeken. Of hun eerste gezamenlijke aankoop hebben gedaan.Of vadertje en moedertje hebben gespeeld met die kutkonijnen.
Exact mijn gedachte.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je lief een derde konijn geven is toch gewoon de light versie van samen een kindje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |