Je klinkt als mijn verzuurde boze buurman.quote:Op maandag 3 december 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, hier in NL is het ongein, alleen maar overlast en je hebt er echt niets aan.
Niets mis met skieen etc, leef je uit, maar mensen die hier blij zijn met sneeuw komen overduidelijk hun huis niet uit.
30 minuten na sneeuwval van die lekkere grijsbruine blubber op straatquote:Op maandag 3 december 2012 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, hier in NL is het ongein, alleen maar overlast en je hebt er echt niets aan.
Niets mis met skieen etc, leef je uit, maar mensen die hier blij zijn met sneeuw komen overduidelijk hun huis niet uit.
Terechtquote:Op maandag 3 december 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn verzuurde boze buurman.
Ik hoop dit jaar weer een briefje in mijn brievenbus te krijgen over hoe asociaal het is dat ik de stoep niet sneeuwvrij heb gemaakt.
Zullen we samen een blubberpop maken?quote:Op maandag 3 december 2012 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
30 minuten na sneeuwval van die lekkere grijsbruine blubber op straat
nou ik ben ook wel heel blij als mensen hun stoepje hebben gedaan hoor want ik kan mij helemaal niet voortbewegen als er sneeuw isquote:Op maandag 3 december 2012 09:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Je klinkt als mijn verzuurde boze buurman.
Ik hoop dit jaar weer een briefje in mijn brievenbus te krijgen over hoe asociaal het is dat ik de stoep niet sneeuwvrij heb gemaakt.
Natte schnee daarin tegen...quote:Op maandag 3 december 2012 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben het met HW eens. Sneeuw is leuk als je binnen zit. Of vrij hebt.
Niet als je 5 dagen heen en terug naar je werk moet of uberhaupt ergens op tijd moet zijn
preciesquote:Op maandag 3 december 2012 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben het met HW eens. Sneeuw is leuk als je binnen zit. Of vrij hebt.
Niet als je 5 dagen heen en terug naar je werk moet of uberhaupt ergens op tijd moet zijn
Is ook verplicht. Je kunt theoretisch een boete er voor krijgen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben ook wel heel blij als mensen hun stoepje hebben gedaan hoor want ik kan mij helemaal niet voortbewegen als er sneeuw is
Ik heb geen stoepje.quote:Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook verplicht. Je kunt theoretisch een boete er voor krijgen.
Heb ik ook weer niks mee eigenlijk.quote:
Dat krijg je vast ook wel. Dan heeft de politie weer een goede smoes om niet achter stelende berbertjes aan te gaan.quote:Op maandag 3 december 2012 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook verplicht. Je kunt theoretisch een boete er voor krijgen.
Ik heb er al jaren geen boete voor gekregen, zolang ik hier of het vorige huis woon. Toch zeker 12 jaar niet sneeuwvrij gemaaktquote:Op maandag 3 december 2012 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat krijg je vast ook wel. Dan heeft de politie weer een goede smoes om niet achter stelende berbertjes aan te gaan.
Jep. Appartementje, dus heb alleen een stuk gallerij want pas nat wordt als de wind stom staat (en dan wel echt meteen spekglad is, als t ook nog eens van onder opvriest). En de gemeenschappelijke tuin wordt door de VVE-tuinmeneren gedaanquote:
Sint weekend?!quote:Op maandag 3 december 2012 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook geen stoepje
iedereen een leuk sintweekend gehad trouwens?
ik wel(en toch gewoon afgevallen btw twijfelaars
)
ik ben gek op december
Gisteren Sinterklaasspel gespeeld (en na afloop weer alles zo verdeeld zodat iedereen wat leuke dingen had). Richting de kilo aan pepernoten, suikergoed, speculaas en banketstaaf gegeten. Chocomel erbij met slagroom en marsmellows. Gezellig en lekkerquote:Op maandag 3 december 2012 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook geen stoepje
iedereen een leuk sintweekend gehad trouwens?
ik wel(en toch gewoon afgevallen btw twijfelaars
)
ik ben gek op december
Helemaal waar, maar je kunt het niet het weekend erna doen, en wij wilde het wel in het weekend doen.quote:Op maandag 3 december 2012 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sint weekend?!
Het is nog heul geen 5/6 dec!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |