damn wat een luckyass, is TK ook generfed ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
Gister een guildie eerst Ashes of A'lar en daarna de Glaive.
Doe je goed, vind JC een stuk minder profitable dan in Cata.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:16 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Bijna al m'n geld uitgegeven om jewelcrafting op 600 te krijgen, en dat begint zich nu terug te verdienen.
heb eerlijk gezegt maar een paar k aan JC tot nu toe verdient, vind insc beter verdienequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe je goed, vind JC een stuk minder profitable dan in Cata.
Ik zie de prijzen wel omhoog gaan ne de spawnrate van het ore iets omlaag is gegaan, hoewel er in verhouding tot cata nog wel veel te minen valtquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe je goed, vind JC een stuk minder profitable dan in Cata.
de ores zijn op onze realm met bijna 300% geincreased aan prijs atmquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik zie de prijzen wel omhoog gaan ne de spawnrate van het ore iets omlaag is gegaan, hoewel er in verhouding tot cata nog wel veel te minen valt
Boem, gevonden! Ook exalted met Klaxxi en Anglers, die scorpion mount is nog best duur zeg!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Blistering het volgende:
Nog 1 treasure voor m'n ''The Relic Hunter'' titel!! Hopelijk vind ik die vandaag nog
damn bezig bijtjequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Boem, gevonden! Ook exalted met Klaxxi en Anglers, die scorpion mount is nog best duur zeg!
Dat zijn ''normale'' treasures. Je hebt ook rare treasures, dat zijn rare items die BoA zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef Olment het volgende:
[..]
damn bezig bijtje
Zijn die treasure's bv zo''n coin voor 95g vendorvalue?
oh,, wel eens van gehoord ja, zo'n BoA staff of dagger ofzo.. Paar keer na gezocht ma niks gevonden, toen ma laten hangequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat zijn ''normale'' treasures. Je hebt ook rare treasures, dat zijn rare items die BoA zijn.
http://www.wowhead.com/achievement=7281 = Rare treasures.
http://www.wowhead.com/achievement=7997 = Normale treasures.
20 van die rares = titel
Metagems verkoop ik er nu 1-2 per dag van, ongeveer 2/3k verdiensten per dag als het meezit. Voor mij is dat redelijk veel aangezien ik nooit boven de 16k geld heb gezeten volgens mijquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb ook 't idee dat gems niet echt verkopen op het moment., metagems verkopen voor geen meter, moet ze er meestal een keer of 5 opnieuw opzetten om te kunnen verkopen. (en laat ik nou net een flink zooitje uncut ingeslagen hebben om te kunnen verkopen)
Keuzes makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef Blistering het volgende:
Nu kan ik niet meer 2 zwaarden rocken met transmo
#1stworldproblems
mensen die tactics niet weten(jij dus!)quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Lol Will of the Emperor in raid finder, zegt de leader:
Melee on adds, range on boss.
Ja precies, laat melee maar constant rondrennen.
Melee zijn beter op adds en range hoeven niet te dansen om damage op de boss te doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo? Ja de reden was dat melee anders teveel damage krijgt. Maar je kunt toch ook gewoon die combo avoiden? Zo moeilijk is dat niet.
maar wat boeit het in lfr gewoon doen wat te rest doetquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, maar melee ook driekwart van de tijd niet. En range kan gewoon in het midden staan en alle adds targeten.
wat een mongolenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ja de rest viel alleen de boss aan dus waren er 15 adds.
Melee is juist beter op boss omdat ze dan niet heen en weer hoeven te sjouwen en doen extra dps vanwege de dans. Maarja in LFR worden ze meestal allemaal geraakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Melee zijn beter op adds en range hoeven niet te dansen om damage op de boss te doen
op normal en heroic heb je melee amper op de boss...quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef Baszh het volgende:
[..]
Melee is juist beter op boss omdat ze dan niet heen en weer hoeven te sjouwen en doen extra dps vanwege de dans. Maarja in LFR worden ze meestal allemaal geraakt.
Klopt, maar t'is alsnog beter als de adds op tijd neergaan en je minstens 1 melee kwijt kanquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op normal en heroic heb je melee amper op de boss...
zoals ik zeg melee op addsquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Klopt, maar t'is alsnog beter als de adds op tijd neergaan en je minstens 1 melee kwijt kan
Op normal als wij 2 melee en 4 ranged dps hebben, gaan melee gewoon op bossquote:
Melee op de bosses hier. Heroic 25 man dus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Friday12 het volgende:
op normal en heroic heb je melee amper op de boss...
zo doen wij het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melee op de bosses hier. Heroic 25 man dus.
Dat is dan heel erg spijtig van de enorme buff die melee krijgt als ze de dans goed doenquote:
ja ik weet het maar toch op een of andere manier doen ze het niet met melee op boss(alleen die 30 sec nuke phases)quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dan heel erg spijtig van de enorme buff die melee krijgt als ze de dans goed doen
ik denk dat ik meer hebquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:05 schreef Blistering het volgende:
Wow, ff die Altholic addon geinstalleerd om eens de total /played op m'n account te zien. 538 dagen, dus 12912 uurFuck men.
Fury wint het altijd op stijl en tofheid.En dat is altijd beter dan dps!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:33 schreef Blistering het volgende:
Nou, ik zie nu dus dat ik eigenlijk al sinds ik level 90 ben de verkeerde spec benFury schijnt pas goed te zijn met near BiS gear, en iig ~20% crit.
Kom ik aan met m'n 16% crit ofzo... Dus ik ga maar weer Arms!
Het maakt geen donder uit hoe oud je bent! Dit is gewoon een addon die je MOET hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Blistering het volgende:
Ook maar ff geupgrade naar MoP Digital Deluxe editie. 169 mountjes nu
En die add-on ziet er vet uit zeg Metonae!
grappigquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:15 schreef Metonae het volgende:
http://www.curse.com/addons/wow/wowkemon
Triest dat soort mensen. Dat is regelmatig de mentaliteit inderdaad als iemand 't even niet weet, kicken i.p.v. uitleggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef Thanatos45 het volgende:
Loremaster of Pandaria gehaald... alleen krijg je alleen daarvoor geen title![]()
En uit een heroic pug gegooid omdat ik er even over deed om uit te vogelen hoe ik die armsmaster Harlan moest ontwijken als ie die vuurtornado doet... en daarna dood gegaan op een trashpackWaren van die treasurers en opeens kreeg ik een paar keer heel snel achter mekaar 75k magic damage op m'n dak. Waar komt dat überhaupt vandaan trouwens? Nu goed, ik heb me maar getroost met de gedachte dat ze fijn een kwartier op een nieuwe tank konden wachten wss.
Beter dan ninja's..quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Triest dat soort mensen. Dat is regelmatig de mentaliteit inderdaad als iemand 't even niet weet, kicken i.p.v. uitleggen
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef Thanatos45 het volgende:
Zo, ruim 2 jaar na dato LK heroic 10 man neerWas toch nog behoorlijk pittig met 4 level 90 en 1 86.
1 dk*quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>
Tering is de dps zo hoog geworden op 90?quote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef cherrycoke het volgende:
het is berekend dat je 106k dps nodig hebt om lich king 25m heroic neer te krijgen. ik denk zeker, dat dat met de volgende raid tier gaat lukken.
Jou lukt met met 99k dpsquote:Op zondag 9 december 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering is de dps zo hoog geworden op 90?.Ik dacht dat laatste tier Cata al ziek genoeg was
het is qua damage en dps niet zo moeilijk, maar de tacts moet je nog wel toepassen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>
Had al geprobeerd via dual style (gewoon rightclick en dan petbattle) maar dat werkte nietquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef MarkyB het volgende:
No Time To Heal
Win 5 consecutive PvP pet battles without letting a pet die.
Men neme 1 vriend, bij voorkeur via skype ofzo. Je spreekt af om 1 level 15 en 2 level 1 pets in te zetten waarna je de queue in gaat. Roep over ts/skype/vent als je kan enteren en voila, je zit bij elkaar in de battle. Spreek af dat de ander alleen op PASS klikt waarna jij je gang kan gaan.
Herhaal 5x en je hebt de achie
als je alle petbattle achievements wilt ben je nog wel ff wat uurtjes zoekquote:Op maandag 10 december 2012 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb eens wat pets gelevelled. Fossilized hatchling (geen fan van) Little XT en Celestial Dragon. Vind het niet erg boeiend maar wil graag de achievements.
Kan me best voorstellen dat je stopt. Op een gegeven moment is het gewoon op. Zelf speel ik nog wel maar op een leuk tempo. Doe alleen LFR en dailies als ik zin en tijd heb,quote:Op zondag 9 december 2012 13:38 schreef DjNivek het volgende:
Na 8 jaar WoW heb ik toch maar besloten er een punt achter te zetten. Het begin van de expansion was veelbelovend, maar uiteindelijk was het toch meer van hetzelfde. Het feit dat je toch door al die dailies heen moet worstelen, het raiden was meer van hetzelfde, ik heb het allemaal al wel gezien. Het einde van Cata vond ik al weinig tot niks aan, wat een raid-break veroorzaakte in de guild, en nu dus met MoP kwamen meerdere raiders alleen nog maar opdagen om de rest van de guild niet te laten zitten. Daarom heb ik die stap maar genomen, en daarmee een stuk of 5-6 anderen ook. WoW is helaas niet meer wat het was, of misschien ben ik eruit gegroeid, geen idee. Maar die 8 jaar aan spelen is zeker de moeite geweest.
Leuke tijden gehad, meegedaan om server/EU/World top kills, daarna een stapje terug met een casual guild met wat vrienden en redelijke progress halen met 2 dagen in de week raiden, m'n huidige vriendin erin ontmoet. Maar het is mooi geweest
Ik blijf wss nog wel wat lurken (niet dat ik ooit wat anders deed) en mmo-champion, etc in de gaten houden, want het blijft ofc wel interessant. En hopelijk blijven jullie er wel lol in houden
Ja, maar wij zijn geen 00b3r pr0 progression raiders. Als je niet weet dat defile (of hoe die zwarte smurrie ook heet) steeds groter wordt als er iemand in blijft staan of als je niet goed op een val'kyr let die je healer of tank in een oneindige afgrond wil smijten is het nog steeds wipe. Maar bij de 3e poging hadden we alles goed op een rijtje en kregen we hem neer.quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen straf om het spel te spelen. Momenteel vermaak ik me in ieder geval met wat LoL (al wel een tijdje, deed het al veel naast WoW) en wat andere games. Het enige wat ik in WoW nog deed was inloggen om te raiden, en dat was als een guildleader zelfs. Omdat ik dus gestopt ben, heeft dat meteen een hele reeks in gang gezet, waardoor er nog maar weinig vrienden spelen. Maakt het ook makkelijker om niet meteen terug te grijpen naar WoW, al zou dat dus niet eens een heel groot probleem zijn. Als ik er maar fun in heb, en dat heb ik jammer genoeg een hele tijd niet meer gehadquote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je stopt. Op een gegeven moment is het gewoon op. Zelf speel ik nog wel maar op een leuk tempo. Doe alleen LFR en dailies als ik zin en tijd heb,
Ben ook een keer gestopt maar kan geen ander spel vinden wat me langer dan een paar dagen blijft boeien.
Ik denk dat je binnenkort weer verder gaat
Dat heb ik nou ook. Ik speel tussendoor ook wel andere games, maar daar ben ik redelijk vlot weer op uitgekeken. Bij wow heb ik periodes dat ik weinig tot niet speel, maar ik blijf het toch erg leuk vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kingleon het volgende:
Ben ook een keer gestopt maar kan geen ander spel vinden wat me langer dan een paar dagen blijft boeien.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef Blistering het volgende:
Ik merkte dat ik weer teveel WoW speelde, dus heb 't maar weer verwijderdZelfbescherming enzo.
en anders dit ^quote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, als het idd echt nee is dan kan je beter voor je studie kiezen
Ik zie Ashes of Al'ar niet meer in het Shift-J menu staan. Maar hij is dus nog wel te looten in The Eye?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
Gister een guildie eerst Ashes of A'lar en daarna de Glaive.
Ja hoor. Ashes is nog steeds lootablequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik zie Ashes of Al'ar niet meer in het Shift-J menu staan. Maar hij is dus nog wel te looten in The Eye?
voor zover ik weet stonden er alleen de mounts in die je had. Bij pets stonden wel de pets die je niet had (weet niet of dit recent is aangepast, niet meer naar gekeken eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik zie Ashes of Al'ar niet meer in het Shift-J menu staan. Maar hij is dus nog wel te looten in The Eye?
Tenzij je een pug hebt met een holydin, en er een shield dropt. Dan vinden ze ineens dat je het beter bij je staff kan houdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat toch met shaman wapens, blijkbaar vind iedereen dat ze alleen een mace + shield mogen equippen.
Een shaman met een staff ziet er gewoon niet uit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat toch met shaman wapens, blijkbaar vind iedereen dat ze alleen een mace + shield mogen equippen.
tenzij transmog Key to the Planes. (sadly niet wielden als keybladequote:Op woensdag 12 december 2012 07:53 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Een shaman met een staff ziet er gewoon niet uit!
hahaha, same thaughts here. 10tje aan glazen huis en een request krijgen te horen, of 10tje aan blizzard en er een pet voor krijgen.. Nie zo moeilijke keuze.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kerstdonatie aan hulpbehoevenden (slachtoffers van de orkaan Sandy) èn mezelf
Nee precies en normaal kan ik me dat niet veroorloven (chronisch ziek) maar ik kreeg een extra'tje van mijn pa dus dacht, waarom niet. Ik help er ook nog mensen meequote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef Olment het volgende:
[..]
hahaha, same thaughts here. 10tje aan glazen huis en een request krijgen te horen, of 10tje aan blizzard en er een pet voor krijgen.. Nie zo moeilijke keuze.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:13 schreef Arquero het volgende:
Gebruikt hier trouwens iemand Elvui? Ik mis dat icoontje aan de rand van de minimap waarmee je een instance in kunt porten. Volgens mij is het een vergrootglas. Je kunt daarmee ook zien hoe lang je in de wachtrij staat enzo.
Heb geen idee hoe ik dat kan aanzetten of waar ik het kan vinden.
Ja, dat groene oogje inderdaad, geen vergrootglas. Maar die heb ik dus niet op mn scherm staan (ook in als ik in queue sta). Echt geen idee waar ik dat kan vinden in de instellingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat groene icoontje rechts moet je hebbenWordt alleen zichtbaar als je in queue staat btw
Maar als het betere stats heeft, roll ik er gewoon op. Als je als shaman LFR ingaat krijg je ook gewoon staves en offhands als loot.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:53 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Een shaman met een staff ziet er gewoon niet uit!
damn das unlucky, k heb gelukkig al een sha-touched wapen (jin'ya staff) alleen nog (lang) geen socket ervoor. heb nou een of andere quest waarbij ik legendary fragments moet verzamelen. Maar dat duurt ook belachelijk lang :Squote:Op woensdag 12 december 2012 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Kut LFR, doe ik Terrace:
Boss 1 win voor de 2e keer dezelfde ring, ik heb al 2 x 489 equipped.
Boss 2 win voor de 3e keer dezelfde gloves, heb al 489 tier gloves.
Boss 3 win een belt, heb al 489 van valor points.
Boss 4 win voor de 3e keer dezelfde chest, heb al tier equipped.
En nog steeds geen wapen met een sha-touched socket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |