abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120074018
Ook maar ff geupgrade naar MoP Digital Deluxe editie. 169 mountjes nu :)

En die add-on ziet er vet uit zeg Metonae!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_120074877
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Blistering het volgende:
Ook maar ff geupgrade naar MoP Digital Deluxe editie. 169 mountjes nu :)

En die add-on ziet er vet uit zeg Metonae!
Het maakt geen donder uit hoe oud je bent! Dit is gewoon een addon die je MOET hebben :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zaterdag 8 december 2012 @ 15:11:39 #253
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120075014
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:27:11 #254
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_120082425
Loremaster of Pandaria gehaald... alleen krijg je alleen daarvoor geen title :'(

En uit een heroic pug gegooid omdat ik er even over deed om uit te vogelen hoe ik die armsmaster Harlan moest ontwijken als ie die vuurtornado doet... en daarna dood gegaan op een trashpack :') Waren van die treasurers en opeens kreeg ik een paar keer heel snel achter mekaar 75k magic damage op m'n dak. Waar komt dat überhaupt vandaan trouwens? Nu goed, ik heb me maar getroost met de gedachte dat ze fijn een kwartier op een nieuwe tank konden wachten wss.
pi_120083560
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef Thanatos45 het volgende:
Loremaster of Pandaria gehaald... alleen krijg je alleen daarvoor geen title :'(

En uit een heroic pug gegooid omdat ik er even over deed om uit te vogelen hoe ik die armsmaster Harlan moest ontwijken als ie die vuurtornado doet... en daarna dood gegaan op een trashpack :') Waren van die treasurers en opeens kreeg ik een paar keer heel snel achter mekaar 75k magic damage op m'n dak. Waar komt dat überhaupt vandaan trouwens? Nu goed, ik heb me maar getroost met de gedachte dat ze fijn een kwartier op een nieuwe tank konden wachten wss.
Triest dat soort mensen. Dat is regelmatig de mentaliteit inderdaad als iemand 't even niet weet, kicken i.p.v. uitleggen :r

Ik ben trouwens hooked aan die Imperial Quilen mount, hoe gruwelijk vet dat er vleugels uit die beams komen aan de zijkant! Echt een heel vet design :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_120084171
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef Blistering het volgende:

[..]

Triest dat soort mensen. Dat is regelmatig de mentaliteit inderdaad als iemand 't even niet weet, kicken i.p.v. uitleggen :r

Beter dan ninja's..
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_120089993
'k zit vast op Battletron in Brawlers Guild, bleh
  zaterdag 8 december 2012 @ 23:28:21 #258
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_120092283
Zo, ruim 2 jaar na dato LK heroic 10 man neer :P Was toch nog behoorlijk pittig met 4 level 90 en 1 86.
  zondag 9 december 2012 @ 00:23:47 #259
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120094660
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef Thanatos45 het volgende:
Zo, ruim 2 jaar na dato LK heroic 10 man neer :P Was toch nog behoorlijk pittig met 4 level 90 en 1 86.
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 9 december 2012 @ 00:29:43 #260
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120094889
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>
1 dk*

"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 9 december 2012 @ 00:31:32 #261
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_120094963
het is berekend dat je 106k dps nodig hebt om lich king 25m heroic neer te krijgen. ik denk zeker, dat dat met de volgende raid tier gaat lukken.
  zondag 9 december 2012 @ 01:05:49 #262
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120095953
quote:
14s.gif Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef cherrycoke het volgende:
het is berekend dat je 106k dps nodig hebt om lich king 25m heroic neer te krijgen. ik denk zeker, dat dat met de volgende raid tier gaat lukken.
Tering is de dps zo hoog geworden op 90? _O- .Ik dacht dat laatste tier Cata al ziek genoeg was
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_120097571
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Tering is de dps zo hoog geworden op 90? _O- .Ik dacht dat laatste tier Cata al ziek genoeg was
Jou lukt met met 99k dps :)
  zondag 9 december 2012 @ 13:16:48 #264
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120104391
LFR, al 45 minuten in queue! :(
pi_120105087
Na 8 jaar WoW heb ik toch maar besloten er een punt achter te zetten. Het begin van de expansion was veelbelovend, maar uiteindelijk was het toch meer van hetzelfde. Het feit dat je toch door al die dailies heen moet worstelen, het raiden was meer van hetzelfde, ik heb het allemaal al wel gezien. Het einde van Cata vond ik al weinig tot niks aan, wat een raid-break veroorzaakte in de guild, en nu dus met MoP kwamen meerdere raiders alleen nog maar opdagen om de rest van de guild niet te laten zitten. Daarom heb ik die stap maar genomen, en daarmee een stuk of 5-6 anderen ook. WoW is helaas niet meer wat het was, of misschien ben ik eruit gegroeid, geen idee. Maar die 8 jaar aan spelen is zeker de moeite geweest.

Leuke tijden gehad, meegedaan om server/EU/World top kills, daarna een stapje terug met een casual guild met wat vrienden en redelijke progress halen met 2 dagen in de week raiden, m'n huidige vriendin erin ontmoet. Maar het is mooi geweest :)

Ik blijf wss nog wel wat lurken (niet dat ik ooit wat anders deed :P) en mmo-champion, etc in de gaten houden, want het blijft ofc wel interessant. En hopelijk blijven jullie er wel lol in houden :)
pi_120106790
quote:

[..]

het is qua damage en dps niet zo moeilijk, maar de tacts moet je nog wel toepassen.

als je in die zwarte circel staat gooit die je uit de ring en ben je dood.
en later heb je de valkyr die spelers op pakt en uit de ring gooit die moet je ook best snel dpsen
anders ben je nog meer spelers kwijt.

en je moet een priest hebben om te dispellen anders krijg je nasty stacks die best pijn doen
en opgegevenmoment niet doorheen kan healen.

heb het ook met 4 spelers gedaan maar ik bleef als de tank als enige levend :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_120128547
No Time To Heal
Win 5 consecutive PvP pet battles without letting a pet die.

Men neme 1 vriend, bij voorkeur via skype ofzo. Je spreekt af om 1 level 15 en 2 level 1 pets in te zetten waarna je de queue in gaat. Roep over ts/skype/vent als je kan enteren en voila, je zit bij elkaar in de battle. Spreek af dat de ander alleen op PASS klikt waarna jij je gang kan gaan.

Herhaal 5x en je hebt de achie :)
pi_120129690
:')
pi_120139861
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef MarkyB het volgende:
No Time To Heal
Win 5 consecutive PvP pet battles without letting a pet die.

Men neme 1 vriend, bij voorkeur via skype ofzo. Je spreekt af om 1 level 15 en 2 level 1 pets in te zetten waarna je de queue in gaat. Roep over ts/skype/vent als je kan enteren en voila, je zit bij elkaar in de battle. Spreek af dat de ander alleen op PASS klikt waarna jij je gang kan gaan.

Herhaal 5x en je hebt de achie :)
Had al geprobeerd via dual style (gewoon rightclick en dan petbattle) maar dat werkte niet :P
Goeje tip, ga ik vanavond ff deze achie halen :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120141782
Na een break toch maar weer een maandje geactiveerd gister. Hele talent systeem is omgegooid zag ik al...ik heb het allemaal niet bijgehouden terwijl ik weg was. Heb nieuwste expansion nog niet, maar dat is prima. Ben pas level 72 en heb zelfs nog nooit Cata gespeeld. 80 is het hoogste wat ik ooit ben gekomen :P
  maandag 10 december 2012 @ 11:03:22 #271
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_120142336
Ik heb eens wat pets gelevelled. Fossilized hatchling (geen fan van) Little XT en Celestial Dragon. Vind het niet erg boeiend maar wil graag de achievements. :')
pi_120145850
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb eens wat pets gelevelled. Fossilized hatchling (geen fan van) Little XT en Celestial Dragon. Vind het niet erg boeiend maar wil graag de achievements. :')
als je alle petbattle achievements wilt ben je nog wel ff wat uurtjes zoek :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120151368
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:38 schreef DjNivek het volgende:
Na 8 jaar WoW heb ik toch maar besloten er een punt achter te zetten. Het begin van de expansion was veelbelovend, maar uiteindelijk was het toch meer van hetzelfde. Het feit dat je toch door al die dailies heen moet worstelen, het raiden was meer van hetzelfde, ik heb het allemaal al wel gezien. Het einde van Cata vond ik al weinig tot niks aan, wat een raid-break veroorzaakte in de guild, en nu dus met MoP kwamen meerdere raiders alleen nog maar opdagen om de rest van de guild niet te laten zitten. Daarom heb ik die stap maar genomen, en daarmee een stuk of 5-6 anderen ook. WoW is helaas niet meer wat het was, of misschien ben ik eruit gegroeid, geen idee. Maar die 8 jaar aan spelen is zeker de moeite geweest.

Leuke tijden gehad, meegedaan om server/EU/World top kills, daarna een stapje terug met een casual guild met wat vrienden en redelijke progress halen met 2 dagen in de week raiden, m'n huidige vriendin erin ontmoet. Maar het is mooi geweest :)

Ik blijf wss nog wel wat lurken (niet dat ik ooit wat anders deed :P) en mmo-champion, etc in de gaten houden, want het blijft ofc wel interessant. En hopelijk blijven jullie er wel lol in houden :)
Kan me best voorstellen dat je stopt. Op een gegeven moment is het gewoon op. Zelf speel ik nog wel maar op een leuk tempo. Doe alleen LFR en dailies als ik zin en tijd heb,
Ben ook een keer gestopt maar kan geen ander spel vinden wat me langer dan een paar dagen blijft boeien.

Ik denk dat je binnenkort weer verder gaat
  maandag 10 december 2012 @ 17:23:25 #274
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_120155650
quote:

[..]

Ja, maar wij zijn geen 00b3r pr0 progression raiders. Als je niet weet dat defile (of hoe die zwarte smurrie ook heet) steeds groter wordt als er iemand in blijft staan of als je niet goed op een val'kyr let die je healer of tank in een oneindige afgrond wil smijten is het nog steeds wipe. Maar bij de 3e poging hadden we alles goed op een rijtje en kregen we hem neer.
pi_120162501
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kingleon het volgende:

[..]

Kan me best voorstellen dat je stopt. Op een gegeven moment is het gewoon op. Zelf speel ik nog wel maar op een leuk tempo. Doe alleen LFR en dailies als ik zin en tijd heb,
Ben ook een keer gestopt maar kan geen ander spel vinden wat me langer dan een paar dagen blijft boeien.

Ik denk dat je binnenkort weer verder gaat
Het is ook zeker geen straf om het spel te spelen. Momenteel vermaak ik me in ieder geval met wat LoL (al wel een tijdje, deed het al veel naast WoW) en wat andere games. Het enige wat ik in WoW nog deed was inloggen om te raiden, en dat was als een guildleader zelfs. Omdat ik dus gestopt ben, heeft dat meteen een hele reeks in gang gezet, waardoor er nog maar weinig vrienden spelen. Maakt het ook makkelijker om niet meteen terug te grijpen naar WoW, al zou dat dus niet eens een heel groot probleem zijn. Als ik er maar fun in heb, en dat heb ik jammer genoeg een hele tijd niet meer gehad :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')