Het maakt geen donder uit hoe oud je bent! Dit is gewoon een addon die je MOET hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Blistering het volgende:
Ook maar ff geupgrade naar MoP Digital Deluxe editie. 169 mountjes nu
En die add-on ziet er vet uit zeg Metonae!
grappigquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:15 schreef Metonae het volgende:
http://www.curse.com/addons/wow/wowkemon
Triest dat soort mensen. Dat is regelmatig de mentaliteit inderdaad als iemand 't even niet weet, kicken i.p.v. uitleggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef Thanatos45 het volgende:
Loremaster of Pandaria gehaald... alleen krijg je alleen daarvoor geen title![]()
En uit een heroic pug gegooid omdat ik er even over deed om uit te vogelen hoe ik die armsmaster Harlan moest ontwijken als ie die vuurtornado doet... en daarna dood gegaan op een trashpackWaren van die treasurers en opeens kreeg ik een paar keer heel snel achter mekaar 75k magic damage op m'n dak. Waar komt dat überhaupt vandaan trouwens? Nu goed, ik heb me maar getroost met de gedachte dat ze fijn een kwartier op een nieuwe tank konden wachten wss.
Beter dan ninja's..quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Triest dat soort mensen. Dat is regelmatig de mentaliteit inderdaad als iemand 't even niet weet, kicken i.p.v. uitleggen
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef Thanatos45 het volgende:
Zo, ruim 2 jaar na dato LK heroic 10 man neerWas toch nog behoorlijk pittig met 4 level 90 en 1 86.
1 dk*quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>
Tering is de dps zo hoog geworden op 90?quote:Op zondag 9 december 2012 00:31 schreef cherrycoke het volgende:
het is berekend dat je 106k dps nodig hebt om lich king 25m heroic neer te krijgen. ik denk zeker, dat dat met de volgende raid tier gaat lukken.
Jou lukt met met 99k dpsquote:Op zondag 9 december 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering is de dps zo hoog geworden op 90?.Ik dacht dat laatste tier Cata al ziek genoeg was
het is qua damage en dps niet zo moeilijk, maar de tacts moet je nog wel toepassen.quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>
Had al geprobeerd via dual style (gewoon rightclick en dan petbattle) maar dat werkte nietquote:Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef MarkyB het volgende:
No Time To Heal
Win 5 consecutive PvP pet battles without letting a pet die.
Men neme 1 vriend, bij voorkeur via skype ofzo. Je spreekt af om 1 level 15 en 2 level 1 pets in te zetten waarna je de queue in gaat. Roep over ts/skype/vent als je kan enteren en voila, je zit bij elkaar in de battle. Spreek af dat de ander alleen op PASS klikt waarna jij je gang kan gaan.
Herhaal 5x en je hebt de achie
als je alle petbattle achievements wilt ben je nog wel ff wat uurtjes zoekquote:Op maandag 10 december 2012 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb eens wat pets gelevelled. Fossilized hatchling (geen fan van) Little XT en Celestial Dragon. Vind het niet erg boeiend maar wil graag de achievements.
Kan me best voorstellen dat je stopt. Op een gegeven moment is het gewoon op. Zelf speel ik nog wel maar op een leuk tempo. Doe alleen LFR en dailies als ik zin en tijd heb,quote:Op zondag 9 december 2012 13:38 schreef DjNivek het volgende:
Na 8 jaar WoW heb ik toch maar besloten er een punt achter te zetten. Het begin van de expansion was veelbelovend, maar uiteindelijk was het toch meer van hetzelfde. Het feit dat je toch door al die dailies heen moet worstelen, het raiden was meer van hetzelfde, ik heb het allemaal al wel gezien. Het einde van Cata vond ik al weinig tot niks aan, wat een raid-break veroorzaakte in de guild, en nu dus met MoP kwamen meerdere raiders alleen nog maar opdagen om de rest van de guild niet te laten zitten. Daarom heb ik die stap maar genomen, en daarmee een stuk of 5-6 anderen ook. WoW is helaas niet meer wat het was, of misschien ben ik eruit gegroeid, geen idee. Maar die 8 jaar aan spelen is zeker de moeite geweest.
Leuke tijden gehad, meegedaan om server/EU/World top kills, daarna een stapje terug met een casual guild met wat vrienden en redelijke progress halen met 2 dagen in de week raiden, m'n huidige vriendin erin ontmoet. Maar het is mooi geweest
Ik blijf wss nog wel wat lurken (niet dat ik ooit wat anders deed) en mmo-champion, etc in de gaten houden, want het blijft ofc wel interessant. En hopelijk blijven jullie er wel lol in houden
Ja, maar wij zijn geen 00b3r pr0 progression raiders. Als je niet weet dat defile (of hoe die zwarte smurrie ook heet) steeds groter wordt als er iemand in blijft staan of als je niet goed op een val'kyr let die je healer of tank in een oneindige afgrond wil smijten is het nog steeds wipe. Maar bij de 3e poging hadden we alles goed op een rijtje en kregen we hem neer.quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen straf om het spel te spelen. Momenteel vermaak ik me in ieder geval met wat LoL (al wel een tijdje, deed het al veel naast WoW) en wat andere games. Het enige wat ik in WoW nog deed was inloggen om te raiden, en dat was als een guildleader zelfs. Omdat ik dus gestopt ben, heeft dat meteen een hele reeks in gang gezet, waardoor er nog maar weinig vrienden spelen. Maakt het ook makkelijker om niet meteen terug te grijpen naar WoW, al zou dat dus niet eens een heel groot probleem zijn. Als ik er maar fun in heb, en dat heb ik jammer genoeg een hele tijd niet meer gehadquote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat je stopt. Op een gegeven moment is het gewoon op. Zelf speel ik nog wel maar op een leuk tempo. Doe alleen LFR en dailies als ik zin en tijd heb,
Ben ook een keer gestopt maar kan geen ander spel vinden wat me langer dan een paar dagen blijft boeien.
Ik denk dat je binnenkort weer verder gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |