abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2012 @ 11:03:22 #271
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_120142336
Ik heb eens wat pets gelevelled. Fossilized hatchling (geen fan van) Little XT en Celestial Dragon. Vind het niet erg boeiend maar wil graag de achievements. :')
pi_120145850
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 11:03 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb eens wat pets gelevelled. Fossilized hatchling (geen fan van) Little XT en Celestial Dragon. Vind het niet erg boeiend maar wil graag de achievements. :')
als je alle petbattle achievements wilt ben je nog wel ff wat uurtjes zoek :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120151368
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 13:38 schreef DjNivek het volgende:
Na 8 jaar WoW heb ik toch maar besloten er een punt achter te zetten. Het begin van de expansion was veelbelovend, maar uiteindelijk was het toch meer van hetzelfde. Het feit dat je toch door al die dailies heen moet worstelen, het raiden was meer van hetzelfde, ik heb het allemaal al wel gezien. Het einde van Cata vond ik al weinig tot niks aan, wat een raid-break veroorzaakte in de guild, en nu dus met MoP kwamen meerdere raiders alleen nog maar opdagen om de rest van de guild niet te laten zitten. Daarom heb ik die stap maar genomen, en daarmee een stuk of 5-6 anderen ook. WoW is helaas niet meer wat het was, of misschien ben ik eruit gegroeid, geen idee. Maar die 8 jaar aan spelen is zeker de moeite geweest.

Leuke tijden gehad, meegedaan om server/EU/World top kills, daarna een stapje terug met een casual guild met wat vrienden en redelijke progress halen met 2 dagen in de week raiden, m'n huidige vriendin erin ontmoet. Maar het is mooi geweest :)

Ik blijf wss nog wel wat lurken (niet dat ik ooit wat anders deed :P) en mmo-champion, etc in de gaten houden, want het blijft ofc wel interessant. En hopelijk blijven jullie er wel lol in houden :)
Kan me best voorstellen dat je stopt. Op een gegeven moment is het gewoon op. Zelf speel ik nog wel maar op een leuk tempo. Doe alleen LFR en dailies als ik zin en tijd heb,
Ben ook een keer gestopt maar kan geen ander spel vinden wat me langer dan een paar dagen blijft boeien.

Ik denk dat je binnenkort weer verder gaat
  maandag 10 december 2012 @ 17:23:25 #274
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_120155650
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>
Ja, maar wij zijn geen 00b3r pr0 progression raiders. Als je niet weet dat defile (of hoe die zwarte smurrie ook heet) steeds groter wordt als er iemand in blijft staan of als je niet goed op een val'kyr let die je healer of tank in een oneindige afgrond wil smijten is het nog steeds wipe. Maar bij de 3e poging hadden we alles goed op een rijtje en kregen we hem neer.
pi_120162501
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kingleon het volgende:

[..]

Kan me best voorstellen dat je stopt. Op een gegeven moment is het gewoon op. Zelf speel ik nog wel maar op een leuk tempo. Doe alleen LFR en dailies als ik zin en tijd heb,
Ben ook een keer gestopt maar kan geen ander spel vinden wat me langer dan een paar dagen blijft boeien.

Ik denk dat je binnenkort weer verder gaat
Het is ook zeker geen straf om het spel te spelen. Momenteel vermaak ik me in ieder geval met wat LoL (al wel een tijdje, deed het al veel naast WoW) en wat andere games. Het enige wat ik in WoW nog deed was inloggen om te raiden, en dat was als een guildleader zelfs. Omdat ik dus gestopt ben, heeft dat meteen een hele reeks in gang gezet, waardoor er nog maar weinig vrienden spelen. Maakt het ook makkelijker om niet meteen terug te grijpen naar WoW, al zou dat dus niet eens een heel groot probleem zijn. Als ik er maar fun in heb, en dat heb ik jammer genoeg een hele tijd niet meer gehad :(
pi_120163683
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kingleon het volgende:

Dat heb ik nou ook. Ik speel tussendoor ook wel andere games, maar daar ben ik redelijk vlot weer op uitgekeken. Bij wow heb ik periodes dat ik weinig tot niet speel, maar ik blijf het toch erg leuk vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120163929
Ik merkte dat ik weer teveel WoW speelde, dus heb 't maar weer verwijderd :) Zelfbescherming enzo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_120163981
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef Blistering het volgende:
Ik merkte dat ik weer teveel WoW speelde, dus heb 't maar weer verwijderd :) Zelfbescherming enzo.
:{

Kan je zelf geen grenzen aangeven? Max een bepaalde tijd per dag of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120163996
Nee.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_120164446
Tsja, als het idd echt nee is dan kan je beter voor je studie kiezen :Y
pi_120166016
Je kunt via parenting control een bepaald aantal uren aanzetten heb ik begrepen. kwestie van de discipline om dit dan niet te verandere :P
pi_120166038
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, als het idd echt nee is dan kan je beter voor je studie kiezen :Y
en anders dit ^
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:35:08 #283
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_120182161
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
Gister een guildie eerst Ashes of A'lar en daarna de Glaive. :D
Ik zie Ashes of Al'ar niet meer in het Shift-J menu staan. Maar hij is dus nog wel te looten in The Eye?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  dinsdag 11 december 2012 @ 10:51:06 #284
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_120182627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef Devano het volgende:

[..]

Ik zie Ashes of Al'ar niet meer in het Shift-J menu staan. Maar hij is dus nog wel te looten in The Eye?
Ja hoor. Ashes is nog steeds lootable :). En ook shared op alle chars van je account
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_120182879
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef Devano het volgende:

[..]

voor zover ik weet stonden er alleen de mounts in die je had. Bij pets stonden wel de pets die je niet had (weet niet of dit recent is aangepast, niet meer naar gekeken eigenlijk :P)
pi_120213798
Ik speel nu een dag weer op m'n shaman en direct valt me weer het volgende op:

- Ik need op een staff in een instance, omdat die een stuk beter is. Krijg ik van iedereen commentaar: 'omg shaman using a staff, wtf". Gast, wat denk je waarom shamans een staff kunnen equippen, om het vervolgens nooit te doen? Upgrade is upgrade.
- Had daarvoor een offhand equipped, zelfde soort mensen "omg shaman with an offhand, u need a shield". Need? Misschien in PvP, verder maakt het geen zak uit wat je equipped.

Wat is dat toch met shaman wapens, blijkbaar vind iedereen dat ze alleen een mace + shield mogen equippen.
pi_120218020
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat toch met shaman wapens, blijkbaar vind iedereen dat ze alleen een mace + shield mogen equippen.
Tenzij je een pug hebt met een holydin, en er een shield dropt. Dan vinden ze ineens dat je het beter bij je staff kan houden :+
(En dus heeft mn shaman nog steeds een staff, en geen mace + shield :P )
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  woensdag 12 december 2012 @ 07:53:01 #288
296917 Abby79
Being myself!
pi_120218161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Een shaman met een staff ziet er gewoon niet uit! :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_120219145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 07:53 schreef Abby79 het volgende:

[..]

tenzij transmog Key to the Planes. (sadly niet wielden als keyblade ;( )

Heb eerst Jin'ya, Orb of the Waterspeaker gehad van LFR, en nu heb ik (gelukkig) weer een mace en shield, beide ook van LFR (Tihan, Scepter of the Sleeping Emperor en Eye of the Ancient Spirit.

Weet niet precies wat ik nou het fijnste vind, een shield heb ik al zolang me kan herinneren en vind het wel fijn voor elemental en solo dingen te doen. Denk dat het voor raiden weinig uitmaakt. Als de tank dood gaat wiped de hele bende toch, of je nu wel of geen 16k armor erbij hebt.

En het gebitch sla ik heel fijn af met het zelfde argument als Sap, Waarom niet equippen als ik het kan en het is beter/fijner.
pi_120219333
Gebruikt hier trouwens iemand Elvui? Ik mis dat icoontje aan de rand van de minimap waarmee je een instance in kunt porten. Volgens mij is het een vergrootglas. Je kunt daarmee ook zien hoe lang je in de wachtrij staat enzo.
Heb geen idee hoe ik dat kan aanzetten of waar ik het kan vinden.
pi_120219727

Mijn kerstdonatie aan hulpbehoevenden (slachtoffers van de orkaan Sandy) èn mezelf :)
pi_120219776
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn kerstdonatie aan hulpbehoevenden (slachtoffers van de orkaan Sandy) èn mezelf :)
hahaha, same thaughts here. 10tje aan glazen huis en een request krijgen te horen, of 10tje aan blizzard en er een pet voor krijgen.. Nie zo moeilijke keuze. :D
pi_120219807
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef Olment het volgende:

[..]

hahaha, same thaughts here. 10tje aan glazen huis en een request krijgen te horen, of 10tje aan blizzard en er een pet voor krijgen.. Nie zo moeilijke keuze. :D
Nee precies en normaal kan ik me dat niet veroorloven (chronisch ziek) maar ik kreeg een extra'tje van mijn pa dus dacht, waarom niet. Ik help er ook nog mensen mee :) En hij is suppurrr cute ;)
pi_120219823
quote:
5s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:13 schreef Arquero het volgende:
Gebruikt hier trouwens iemand Elvui? Ik mis dat icoontje aan de rand van de minimap waarmee je een instance in kunt porten. Volgens mij is het een vergrootglas. Je kunt daarmee ook zien hoe lang je in de wachtrij staat enzo.
Heb geen idee hoe ik dat kan aanzetten of waar ik het kan vinden.

Dat groene icoontje rechts moet je hebben ;) Wordt alleen zichtbaar als je in queue staat btw
pi_120219866
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Maureentje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat groene icoontje rechts moet je hebben ;) Wordt alleen zichtbaar als je in queue staat btw
Ja, dat groene oogje inderdaad, geen vergrootglas. Maar die heb ik dus niet op mn scherm staan (ook in als ik in queue sta). Echt geen idee waar ik dat kan vinden in de instellingen.
pi_120221959
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 07:53 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Maar als het betere stats heeft, roll ik er gewoon op. Als je als shaman LFR ingaat krijg je ook gewoon staves en offhands als loot.
  woensdag 12 december 2012 @ 14:07:25 #297
296917 Abby79
Being myself!
pi_120228262
Nice! Ik ben al enkele weken MC aan het farmen om nu eindelijk m'n Earthfury weer compleet te krijgen (maar sommige delen werken niet mee helaas), heb ik vandaag in één run alle drie de pets uit MC gewonnen :D.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_120228556
Kut LFR, doe ik Terrace:

Boss 1 win voor de 2e keer dezelfde ring, ik heb al 2 x 489 equipped.
Boss 2 win voor de 3e keer dezelfde gloves, heb al 489 tier gloves.
Boss 3 win een belt, heb al 489 van valor points.
Boss 4 win voor de 3e keer dezelfde chest, heb al tier equipped.

En nog steeds geen wapen met een sha-touched socket :( .
  woensdag 12 december 2012 @ 14:29:00 #299
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_120228939
Ik zit ook weer in de lange LFR queue....hopende op mijn wapen... Maar zal wel niet!
pi_120229027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Kut LFR, doe ik Terrace:

Boss 1 win voor de 2e keer dezelfde ring, ik heb al 2 x 489 equipped.
Boss 2 win voor de 3e keer dezelfde gloves, heb al 489 tier gloves.
Boss 3 win een belt, heb al 489 van valor points.
Boss 4 win voor de 3e keer dezelfde chest, heb al tier equipped.

En nog steeds geen wapen met een sha-touched socket :( .
damn das unlucky, k heb gelukkig al een sha-touched wapen (jin'ya staff) alleen nog (lang) geen socket ervoor. heb nou een of andere quest waarbij ik legendary fragments moet verzamelen. Maar dat duurt ook belachelijk lang :S
Droppen er ook sha-touched wapens van de gewone raid (assume van wel ma heb helaas zelf geen mogelijkheid om "normaal" te raiden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')