Dat heb ik nou ook. Ik speel tussendoor ook wel andere games, maar daar ben ik redelijk vlot weer op uitgekeken. Bij wow heb ik periodes dat ik weinig tot niet speel, maar ik blijf het toch erg leuk vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 15:38 schreef Kingleon het volgende:
Ben ook een keer gestopt maar kan geen ander spel vinden wat me langer dan een paar dagen blijft boeien.
quote:Op maandag 10 december 2012 20:24 schreef Blistering het volgende:
Ik merkte dat ik weer teveel WoW speelde, dus heb 't maar weer verwijderdZelfbescherming enzo.
en anders dit ^quote:Op maandag 10 december 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, als het idd echt nee is dan kan je beter voor je studie kiezen
Ik zie Ashes of Al'ar niet meer in het Shift-J menu staan. Maar hij is dus nog wel te looten in The Eye?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef Silmarwen het volgende:
Gister een guildie eerst Ashes of A'lar en daarna de Glaive.
Ja hoor. Ashes is nog steeds lootablequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik zie Ashes of Al'ar niet meer in het Shift-J menu staan. Maar hij is dus nog wel te looten in The Eye?
voor zover ik weet stonden er alleen de mounts in die je had. Bij pets stonden wel de pets die je niet had (weet niet of dit recent is aangepast, niet meer naar gekeken eigenlijkquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:35 schreef Devano het volgende:
[..]
Ik zie Ashes of Al'ar niet meer in het Shift-J menu staan. Maar hij is dus nog wel te looten in The Eye?
Tenzij je een pug hebt met een holydin, en er een shield dropt. Dan vinden ze ineens dat je het beter bij je staff kan houdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat toch met shaman wapens, blijkbaar vind iedereen dat ze alleen een mace + shield mogen equippen.
Een shaman met een staff ziet er gewoon niet uit!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat toch met shaman wapens, blijkbaar vind iedereen dat ze alleen een mace + shield mogen equippen.
tenzij transmog Key to the Planes. (sadly niet wielden als keybladequote:Op woensdag 12 december 2012 07:53 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Een shaman met een staff ziet er gewoon niet uit!
hahaha, same thaughts here. 10tje aan glazen huis en een request krijgen te horen, of 10tje aan blizzard en er een pet voor krijgen.. Nie zo moeilijke keuze.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:30 schreef Selestha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kerstdonatie aan hulpbehoevenden (slachtoffers van de orkaan Sandy) èn mezelf
Nee precies en normaal kan ik me dat niet veroorloven (chronisch ziek) maar ik kreeg een extra'tje van mijn pa dus dacht, waarom niet. Ik help er ook nog mensen meequote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef Olment het volgende:
[..]
hahaha, same thaughts here. 10tje aan glazen huis en een request krijgen te horen, of 10tje aan blizzard en er een pet voor krijgen.. Nie zo moeilijke keuze.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:13 schreef Arquero het volgende:
Gebruikt hier trouwens iemand Elvui? Ik mis dat icoontje aan de rand van de minimap waarmee je een instance in kunt porten. Volgens mij is het een vergrootglas. Je kunt daarmee ook zien hoe lang je in de wachtrij staat enzo.
Heb geen idee hoe ik dat kan aanzetten of waar ik het kan vinden.
Ja, dat groene oogje inderdaad, geen vergrootglas. Maar die heb ik dus niet op mn scherm staan (ook in als ik in queue sta). Echt geen idee waar ik dat kan vinden in de instellingen.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat groene icoontje rechts moet je hebbenWordt alleen zichtbaar als je in queue staat btw
Maar als het betere stats heeft, roll ik er gewoon op. Als je als shaman LFR ingaat krijg je ook gewoon staves en offhands als loot.quote:Op woensdag 12 december 2012 07:53 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Een shaman met een staff ziet er gewoon niet uit!
damn das unlucky, k heb gelukkig al een sha-touched wapen (jin'ya staff) alleen nog (lang) geen socket ervoor. heb nou een of andere quest waarbij ik legendary fragments moet verzamelen. Maar dat duurt ook belachelijk lang :Squote:Op woensdag 12 december 2012 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Kut LFR, doe ik Terrace:
Boss 1 win voor de 2e keer dezelfde ring, ik heb al 2 x 489 equipped.
Boss 2 win voor de 3e keer dezelfde gloves, heb al 489 tier gloves.
Boss 3 win een belt, heb al 489 van valor points.
Boss 4 win voor de 3e keer dezelfde chest, heb al tier equipped.
En nog steeds geen wapen met een sha-touched socket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |