Boem, gevonden! Ook exalted met Klaxxi en Anglers, die scorpion mount is nog best duur zeg!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:23 schreef Blistering het volgende:
Nog 1 treasure voor m'n ''The Relic Hunter'' titel!! Hopelijk vind ik die vandaag nog
damn bezig bijtjequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Boem, gevonden! Ook exalted met Klaxxi en Anglers, die scorpion mount is nog best duur zeg!
Dat zijn ''normale'' treasures. Je hebt ook rare treasures, dat zijn rare items die BoA zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef Olment het volgende:
[..]
damn bezig bijtje
Zijn die treasure's bv zo''n coin voor 95g vendorvalue?
oh,, wel eens van gehoord ja, zo'n BoA staff of dagger ofzo.. Paar keer na gezocht ma niks gevonden, toen ma laten hangequote:Op vrijdag 7 december 2012 13:04 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat zijn ''normale'' treasures. Je hebt ook rare treasures, dat zijn rare items die BoA zijn.
http://www.wowhead.com/achievement=7281 = Rare treasures.
http://www.wowhead.com/achievement=7997 = Normale treasures.
20 van die rares = titel
Metagems verkoop ik er nu 1-2 per dag van, ongeveer 2/3k verdiensten per dag als het meezit. Voor mij is dat redelijk veel aangezien ik nooit boven de 16k geld heb gezeten volgens mijquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb ook 't idee dat gems niet echt verkopen op het moment., metagems verkopen voor geen meter, moet ze er meestal een keer of 5 opnieuw opzetten om te kunnen verkopen. (en laat ik nou net een flink zooitje uncut ingeslagen hebben om te kunnen verkopen)
Keuzes makenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:25 schreef Blistering het volgende:
Nu kan ik niet meer 2 zwaarden rocken met transmo
#1stworldproblems
mensen die tactics niet weten(jij dus!)quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Lol Will of the Emperor in raid finder, zegt de leader:
Melee on adds, range on boss.
Ja precies, laat melee maar constant rondrennen.
Melee zijn beter op adds en range hoeven niet te dansen om damage op de boss te doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Hoezo? Ja de reden was dat melee anders teveel damage krijgt. Maar je kunt toch ook gewoon die combo avoiden? Zo moeilijk is dat niet.
maar wat boeit het in lfr gewoon doen wat te rest doetquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, maar melee ook driekwart van de tijd niet. En range kan gewoon in het midden staan en alle adds targeten.
wat een mongolenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ja de rest viel alleen de boss aan dus waren er 15 adds.
Melee is juist beter op boss omdat ze dan niet heen en weer hoeven te sjouwen en doen extra dps vanwege de dans. Maarja in LFR worden ze meestal allemaal geraakt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Melee zijn beter op adds en range hoeven niet te dansen om damage op de boss te doen
op normal en heroic heb je melee amper op de boss...quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef Baszh het volgende:
[..]
Melee is juist beter op boss omdat ze dan niet heen en weer hoeven te sjouwen en doen extra dps vanwege de dans. Maarja in LFR worden ze meestal allemaal geraakt.
Klopt, maar t'is alsnog beter als de adds op tijd neergaan en je minstens 1 melee kwijt kanquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
op normal en heroic heb je melee amper op de boss...
zoals ik zeg melee op addsquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:19 schreef Baszh het volgende:
[..]
Klopt, maar t'is alsnog beter als de adds op tijd neergaan en je minstens 1 melee kwijt kan
Op normal als wij 2 melee en 4 ranged dps hebben, gaan melee gewoon op bossquote:
Melee op de bosses hier. Heroic 25 man dus.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef Friday12 het volgende:
op normal en heroic heb je melee amper op de boss...
zo doen wij het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melee op de bosses hier. Heroic 25 man dus.
Dat is dan heel erg spijtig van de enorme buff die melee krijgt als ze de dans goed doenquote:
ja ik weet het maar toch op een of andere manier doen ze het niet met melee op boss(alleen die 30 sec nuke phases)quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dan heel erg spijtig van de enorme buff die melee krijgt als ze de dans goed doen
ik denk dat ik meer hebquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:05 schreef Blistering het volgende:
Wow, ff die Altholic addon geinstalleerd om eens de total /played op m'n account te zien. 538 dagen, dus 12912 uurFuck men.
Fury wint het altijd op stijl en tofheid.En dat is altijd beter dan dps!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:33 schreef Blistering het volgende:
Nou, ik zie nu dus dat ik eigenlijk al sinds ik level 90 ben de verkeerde spec benFury schijnt pas goed te zijn met near BiS gear, en iig ~20% crit.
Kom ik aan met m'n 16% crit ofzo... Dus ik ga maar weer Arms!
Het maakt geen donder uit hoe oud je bent! Dit is gewoon een addon die je MOET hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:35 schreef Blistering het volgende:
Ook maar ff geupgrade naar MoP Digital Deluxe editie. 169 mountjes nu
En die add-on ziet er vet uit zeg Metonae!
grappigquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:15 schreef Metonae het volgende:
http://www.curse.com/addons/wow/wowkemon
Triest dat soort mensen. Dat is regelmatig de mentaliteit inderdaad als iemand 't even niet weet, kicken i.p.v. uitleggenquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:27 schreef Thanatos45 het volgende:
Loremaster of Pandaria gehaald... alleen krijg je alleen daarvoor geen title![]()
En uit een heroic pug gegooid omdat ik er even over deed om uit te vogelen hoe ik die armsmaster Harlan moest ontwijken als ie die vuurtornado doet... en daarna dood gegaan op een trashpackWaren van die treasurers en opeens kreeg ik een paar keer heel snel achter mekaar 75k magic damage op m'n dak. Waar komt dat überhaupt vandaan trouwens? Nu goed, ik heb me maar getroost met de gedachte dat ze fijn een kwartier op een nieuwe tank konden wachten wss.
Beter dan ninja's..quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Triest dat soort mensen. Dat is regelmatig de mentaliteit inderdaad als iemand 't even niet weet, kicken i.p.v. uitleggen
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:28 schreef Thanatos45 het volgende:
Zo, ruim 2 jaar na dato LK heroic 10 man neerWas toch nog behoorlijk pittig met 4 level 90 en 1 86.
1 dk*quote:Op zondag 9 december 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was met lvl 85's al makkelijk te doen. Met 6 man. Ik ben al een tijd gestopt, maar lijkt me dat de scaling naar 90 weer exponentieel is? 4 90 moet te doen zijn dan toch>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |