Grappig ik heb juist een beetje het "er gebeurt weer eens iets!" gevoel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef J-net het volgende:
Ik wil eerst zien en dan geloven dat het dit keer wel goed gaat met de 'hostile uterus' van Mer.
Ik vond het erg vervelend voor Avery dat Kepner meteen zei van ow thank god hoeven we niet te trouwen.
die bruiloft van Bailey is stom nu we die mooie vent van dr niet meer in beeld zien![]()
het kabbelt een beejte momenteel ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Wil wel weer een keer een goede grote ramp zodat we weer eens een medisch gezien zeer spannende aflevering hebben. Beter dan het relationele gedoe dat mometneel vooral wat kabbelt.
Neeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:28 schreef June. het volgende:
Ik vind het juist wel leuk worden nu! Leuk dat Calzona weer terug is, hoewel ik het best snel vind gaan. Twee afleveringen terug was ze nog zo dark en twisty.
Yang en Owen boeit me eigenlijk niet zo, Owen mag er ook wel uit wat mij betreft.
Zoiets begreep ik ook ja. Ik vind het best dat Owen en Christina ( tijdelijk ) uit elkaar gaan. Shonda's kennende komen ze wel weer happy bij elkaar, helemaal nu we weten dat Christina Owen terug wil. Wat ik me niet kan voorstellen trouwens...maar okequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef laziness het volgende:
Ze hopen dat een rechter de zaak seponeert omdat Christina met Owen getrouwd is en de hele boel voorbedachte rade kan zijn. Dat is wat Owen suggereerde dat de reden was dat ze achter hem blijven staan volgens mij.
En als het een jongetje is misschien wel Markquote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef Franknfurter het volgende:
En het wordt een meisje dat ze Lexie gaat noemen. Ik voel het.
misschien wordt het een gehandicapt kindje, kunnen ze weer een seizoen verder met medische ellende, een huwelijk wat op springen gaat staan etc etc..quote:
Yup dat was de reden ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het kwam wel over alsof Owen wou scheiden zodat er geen conflict of interest meer is, en de zaak dus niet geseponeerd kon worden waardoor Christina en co inderdaad meer kans hebben om een bedrag te ontvangen. Hij mocht Christina niet inlichten omdat hij dat formulier had ondertekend dus dan is scheiden een begrijpbare optie. Daarnaast vermoed hij denk ik niet dat Christina hem echt terug wil of van gedachten is veranderd. Maar Shonda kennende komen ze dit seizoen wel weer bij elkaar of komt de scheiding er niet eens doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuke aflevering vandaag!!
Ik vind het erg tof dat de interns een grotere rol krijgen, alsof we weer een beetje van seizoen 1 terug krijgen
Ik vond die nog even iets te duurquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag toevallig net seizoen 8 binnen gekregen. Heb niet alles gezien van dat seizoen dus komt goed uit. Alleen de finale wordt dan weer lastig te kijken
Zal me ook niks verbazen dat 2-3 van die nieuwe interns ( ik gok Stephanie, Shane & Jo ) in seizoen 10 series regulars gaan worden. En dat de andere 2 interns eigenlijk gewoon uit beeld verdwijnen. Persoonlijk hoop ik dat Tina Majorino, die Heather speelt een upgrade krijgt maar ik gok er niet op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef babette21 het volgende:
Prima aflevering. En prima voorbeeld van een veelbelovende doorstart in een langlopende serie! Ik wil nou ook weer niet beweren dat die nieuwe interns allemaal m'n hart al veroverd hebben (ik begin nu pas eindelijk die namen een beetje te leren), maar ze zijn wel op de goede weg. Zoals hierboven gezegd: het seizoen 1 gevoel. Met daarin een mooie (en geloofwaardige!) rol voor alle oudgedienden.
Het moet gezegd: Shonda.... job well done!
Heb ik ook wel beetje jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 07:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie dat nou ook?Dat je denkt fuckiiiiiiiing'ell!! 10 seizoenen? Ik zie mezelf nog zitten bij seizoen 1? Springend voor de TV bij een nieuwe ep...
Begin ik ze net een beetje bij hun achternaam te leren kennen, gooi jij er allemaal voornamen in. Nu weet ik nog niet over wie je het hebt! (Shane kan ik zelf nog wel verzinnen maar verder: no clue!)quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal me ook niks verbazen dat 2-3 van die nieuwe interns ( ik gok Stephanie, Shane & Jo ) in seizoen 10 series regulars gaan worden. En dat de andere 2 interns eigenlijk gewoon uit beeld verdwijnen. Persoonlijk hoop ik dat Tina Majorino, die Heather speelt een upgrade krijgt maar ik gok er niet op.
Ik vind ook dat ze een goede schifting hebben gemaakt hoor met die hele lading die er ineens bijkwam. De stomme hebben ze gelijk lekker dood laten schieten door Mr. Psycho killerquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vond de interns echt prachtig naïef, alles gaat over opereren en niet over de patiënt en zo. Zo waren Grey, Yang en Karev ook in het begin. Besefte me ook wel opeens in deze aflevering dat ik nu Avery en Kepner er écht bij vind horen, terwijl ik daar eerst heel skeptisch over was.
En het draait al ruim 7 jaar.. De serie die begon toen ik naar de brugklas ging
Ja dat was mooi om te zien. Dat die mentaliteit niet zozeer persoonlijk is maar echt een beetje eigen is voor med-students. En dat bv een Derek of Burke of Bailey, die wij nooit als interns hebben gezien, waarschijnlijk ook ooit zo begonnen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vond de interns echt prachtig naïef, alles gaat over opereren en niet over de patiënt en zo. Zo waren Grey, Yang en Karev ook in het begin.
Dat ja, prachtig gedaan. Vond die scene destijds ook heel goed. Niet zeiken maar doorgaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja dat was mooi om te zien. Dat die mentaliteit niet zozeer persoonlijk is maar echt een beetje eigen is voor med-students. En dat bv een Derek of Burke of Bailey, die wij nooit als interns hebben gezien, waarschijnlijk ook ooit zo begonnen zijn.
Ik moest bij die laatste scene in die kleedkamer ook sterk denken aan die aflevering waarin "onze" mensen een 48-uurs dienst (ofzo) moesten draaien en aan het eind helemaal verrot waren. Dat Bailey toen binnenkwam en iets zei van: lap jezelf weer op, rounds in 5 minutes...
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat ja, prachtig gedaan. Vond die scene destijds ook heel goed. Niet zeiken maar doorgaan.
Yep die herinner ik me ook nog.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat ja, prachtig gedaan. Vond die scene destijds ook heel goed. Niet zeiken maar doorgaan.
Ja, Jo is idd wel heel erg Izzy 2.0, niet alleen in achtergrond maar ook in gedrag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Markeerstift het volgende:
Enige minpuntje vond ik wel dat de prinses toch niet een prinses was, ze is een soort van 2e Izzy: mooi, naar goede school geweest enz.
Sorry, ik ben goed met namenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Begin ik ze net een beetje bij hun achternaam te leren kennen, gooi jij er allemaal voornamen in. Nu weet ik nog niet over wie je het hebt! (Shane kan ik zelf nog wel verzinnen maar verder: no clue!)
Izzie vond ik veel minder verwend overkomen hoor. Ook heel wat vriendelijker naar patienten enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, Jo is idd wel heel erg Izzy 2.0, niet alleen in achtergrond maar ook in gedrag.
Ah kijk, nu komen we ergens!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben goed met namenHeather is Dr. Brooks ; Jo is Dr Wilson ; Stephanie is Dr Edwards ; en van Leah weten we geen achternaam.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef automatic_ het volgende:
Oooo Bailey!
Maar aan de andere kant ook wel "mooi"
Oh, dank je! Jo & Leah mogen wieberen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:00 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Voor volledigheid kwam ik dit net tegen:
[ afbeelding ]
The new interns: (left to right) Heather, Stephanie, Shane, Jo & Leah
+1quote:
Juist omdat het zo gebracht werd ga ik er niet standaard vanuit dát ze 'm dus gepeerd is, ik heb eerder het idee dat ze die indruk willen wekken. Ze zijn allemaal in de eerste plaats dokter, dat is wat hen kenmerkt - als iemand hulp nodig heeft dan bieden ze dan, ze zetten zichzelf (even) opzij. Dat is wat ik nu ook bij Bailey zag. Maar goed, we zullen het allemaal wel zienquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had niet bepaald het idee dat Bailey er naar uit keek om te trouwen. Door de aflevering heen ( en zelfs in vorige afleveringen ) straalde ze dat nou niet bepaald uit.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Juist omdat het zo gebracht werd ga ik er niet standaard vanuit dát ze 'm dus gepeerd is, ik heb eerder het idee dat ze die indruk willen wekken. Ze zijn allemaal in de eerste plaats dokter, dat is wat hen kenmerkt - als iemand hulp nodig heeft dan bieden ze dan, ze zetten zichzelf (even) opzij. Dat is wat ik nu ook bij Bailey zag. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien
Ik zag deze ep eigenlijk ook niet als een enorme mid-season finale (die extra spannend zou moeten zijn ofzo), over een week of drie gaan ze alweer verder.
edit: 10 januari het vervolg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]Dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh yes pleasequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
gadver krijgen we dat vieze gezoen van Hunt weer, alsof hij Yang opvreet en gesnuif
Hahahah echt he!! Ik WIST ook dat dit weer fijne kampen in het topic op zou leverenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
gadver krijgen we dat vieze gezoen van Hunt weer, alsof hij Yang opvreet en gesnuif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahahah echt he!! Ik WIST ook dat dit weer fijne kampen in het topic op zou leveren![]()
Volgens mij ben ik Kamp InMijnEentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ben jij pro-hunt&Christina? Dan doe ik met je mee! Ik was helemaal blij gisteren!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik Kamp InMijnEentje
Die tiradequote:Op zondag 16 december 2012 12:15 schreef Lois het volgende:
Ik vond het zo leuk dat Owen en Christina weer samen zijnen verder vond ik de "onze hele leven draait om dat been" tirade van Callie echt geweldig.
Ik vond overigens die jurk van Bailey helemaal niet bij haar passen.
(bizar eigenlijk, dat ik een mening heb over een trouwjurk bij een fictief personage)
Leuke ep
Ik ben niet alleen pro-Hunt&Cristina, ik vind zijn ietwat brute manier van kussen ook seksehquote:Op zondag 16 december 2012 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij pro-hunt&Christina? Dan doe ik met je mee! Ik was helemaal blij gisteren!Ik kon een jeej
niet onderdrukken.
quote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef Brighteyes het volgende:
Die jurk was idd ook echt afschuwelijk. Net een gestopte worst!
spoilerquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:24 schreef Herwintering het volgende:
^ Zat er ook wel aan te komen toen ze er zo mooi uit zag, zag je zijn blik![]()
Oh wel leuk dat ze er op door gaan en dat dit niet het laatste ooit was wat we van Ben zagen.
Ben je ons topic weer vergeten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik Kamp InMijnEentje
quote:Op maandag 24 december 2012 11:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ellen Pompeo, Patrick Dempsey, Sandra Oh, etc hebben afgelopen zomer net bijgetekend voor 2 extra seizoenen dus ik gok dat het 10e seizoen het laatste seizoen word. Lijkt me prima. Ik vind de kwaliteit nog steeds enorm goed, maar ik gok dat de originele acteurs/actrices na seizoen 10 toch wel stoppen, of alleen maar gastrollen willen spelen, en ik denk niet dat dat de kwaliteit goed zou doen. Daarnaast zijn 10 seizoenen op zich al een prestatie op zich. Veel series halen niet eens de 100 afleveringen. We zullen zien!
Nee joh, die staat met beide beentjes op de grondquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
En Jackson die net als Alex dates heeft met die nieuwe interns...en die Shane leek wel wat te hebben met April. En Meredith zwanger inderdaad. Zus van Derek was op bezoek. Christina wist het nog niet, en die zoende weer met Owen...en die rechtzaak speelt nog steeds. Arizona is op weg naar boven
Ze zet wel haar beste beentje voorquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh, die staat met beide beentjes op de grond
Lolquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Volgens mij was Adele meer op weg naar boven!
Verongelukt nog welquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze zet wel haar beste beentje vooral heeft ze soms twee linkervoeten.
Toen ze net verongelukt was liep ze wel een beetje als een kat om de hete brij heen.
Dat vond ik zo lachwekkend!!!quote:
Dat vond ik echt een mooie afleveringquote:
Dat was arizonaquote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die heeft zo'n beetje de zwakste stem van allemaal
Haha, ik vond het wel wat hebben eigenlijk. De slechtste vond ik denk ik Owen of Alex.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die heeft zo'n beetje de zwakste stem van allemaal
Over een dag of 1-2 vind je ze wel op bierdopje.eu. Wel even inloggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:27 schreef Franknfurter het volgende:
Weet iemand waar ik nederlandse ondertitels kan vinden voor deze aflevering? Mam wil downloaden wel een kans geven
Inderdaad. Vond het ook een heel mooi moment, zo met Bailey die juist intens geniet met Ben, en Meredith die doorheeft wat er aan de hand is. Maar goed, ik vind Ellen Pompeo dan ook al vanaf het begin érg goed en érg leuk, en sta daar wat alleen inquote:
Nee, doe ik met je meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond het ook een heel mooi moment, zo met Bailey die juist intens geniet met Ben, en Meredith die doorheeft wat er aan de hand is. Maar goed, ik vind Ellen Pompeo dan ook al vanaf het begin érg goed en érg leuk, en sta daar wat alleen in.
Die rode jurk die ze aanhad op de bruiloftquote:
Dat was briljant jaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
Oh en de scene met Avery en die intern in de auto.
'Holy lord'
'What? You want me to put it back on?'
'Are you kidding? Don't ever put it back on!'
Jaaa die was tof!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
'Holy lord'
Ja, die was leuk! Moest een beetje denken aan die scene dat Ryan Gosling z'n shirt uit doet in Crazy Stupid Lovequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
'Holy lord'
Is toch afhankelijk van wat de familie wil.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Beeertjee het volgende:
Leuke aflevering! Ik begreep alleen niet zo goed waarom er alles op alles werd gezet om Adele te redden. Ik dacht namelijk dat er een beleid was voor mensen met Alzheimer en in de meeste gevallen niet werd geopereerd. Dat was iig zo toen ik ooit stage liep.
wij opereren ook geregeld mensen met alzheimer hoorquote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Beeertjee het volgende:
Leuke aflevering! Ik begreep alleen niet zo goed waarom er alles op alles werd gezet om Adele te redden. Ik dacht namelijk dat er een beleid was voor mensen met Alzheimer en in de meeste gevallen niet werd geopereerd. Dat was iig zo toen ik ooit stage liep.
hoewel een gebarsten aneurysma...ligt aan de familie denk ikquote:Op zondag 13 januari 2013 11:28 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wij opereren ook geregeld mensen met alzheimer hoor
Inderdaad, zolang er geen DNR is, is Alzheimer volgens mij geen reden om behandeling te staken.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
hoewel een gebarsten aneurysma...ligt aan de familie denk ik
Ik ben dol op Meredith, by far m'n favoriete personage in Grey's. Sowieso Ellen Pompeoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond het ook een heel mooi moment, zo met Bailey die juist intens geniet met Ben, en Meredith die doorheeft wat er aan de hand is. Maar goed, ik vind Ellen Pompeo dan ook al vanaf het begin érg goed en érg leuk, en sta daar wat alleen in.
Ja geweldigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Catwoman1986 het volgende:
'Holy lord'
Dit idd, dat met die motorrijders was niet zo boeiend, maar precies de dingen die je aan haalt maakten het leuk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:41 schreef babette21 het volgende:
Ik vond die scene met Owen en Cristina mooi, waarin ze 'verlost' werden van hun huwelijk. Callie was lief (there's no way I'm leaving... ofzo) en die scene met Webber aan het eind kwam wel even binnen - ondanks dat ik hoopte dat die operatie zou mislukken.
Maar de rest van de aflevering is eigenlijk een beetje langs me heen gegaan (vooral dat hele verhaal met die motorrijders).
Yep, samequote:Op maandag 14 januari 2013 18:50 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik moest wel heel erg lachen om Karev en die chick. Tot het moment in de hotelkamer, dat vond ik over the top.
Jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:14 schreef Amsel het volgende:
Ik vond Adele maar stom, maar ik moest zo huilen door My Funny Valentine op het einde
Lol, dat was inderdaad wel een leuk stukje. Dat gezicht van Derek ook, haha.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:43 schreef Koningin het volgende:
Het enige leuke vond ik toen Cally naar Derek belde en zei dat ze seks ging hebben...
Het zal er wel op neerkomen dat ze allemaal zo aardig zijn om dan van het geld af te zien om zo het ziekenhuis te redden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd hoe het ziekenhuis 't op gaat lossen, overigens.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Het zal er wel op neerkomen dat ze allemaal zo aardig zijn om dan van het geld af te zien om zo het ziekenhuis te redden.
Jup...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Maar begrijp ik het goed dat de verzekering nu helemaal niets betaalt omdat er 3 attendings (2 toegestaan) aan boord waren?
quote:
Risicospreiding begrijp ik wel, je wil niet in één keer 3 attendings verliezen. Het ziekenhuis neemt inderdaad een erg groot risico nemen om 3 attendings met één vliegtuig te vervoeren, dat zou reden kunnen zijn om een claim van het ziekenhuis ("Help! We moeten 3 attendings zoeken. Tot die tijd kunnen we niets.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Dat staat in de voorwaarden ofzo?Dat er in een vliegtuig hooguit 2 attendings aanwezig mogen zijn?
Dus als je met 6 attendings mot vliegen, moet je 3 vliegtuigen huren?
Ja daaromquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Risicospreiding begrijp ik wel, je wil niet in één keer 3 attendings verliezen. Het ziekenhuis neemt inderdaad een erg groot risico nemen om 3 attendings met één vliegtuig te vervoeren, dat zou reden kunnen zijn om een claim van het ziekenhuis ("Help! We moeten 3 attendings zoeken. Tot die tijd kunnen we niets.") af te wijzen.
In dit geval gaat het echter om een claim van de overlevenden. Het vervoeren van 3 attendings is voor de overige reizigers blijkbaar gevaarlijker dan het vervoeren van 2 attendings.
Leuk geprobeerd van de schrijvers, maar dit is gewoon bullshit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja daaromIk kan het me in dit geval ook niet helemaal voorstellen, vind het een beetje raar in dit verhaal hoe dit gaat nu.
Maar kan iemand me dan uitleggen waarom de luchtvaartmaatschappij niet meer verantwoordelijk is, maar het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind het verzekeringsverhaal helemaal niet zo raar. Het is wel een claim van het ziekenhuis namelijk - het ziekenhuis is (indirect) verantwoordelijk voor de crash, dus in principe moet het ziekenhuis ook betalen aan de slachtoffers/nabestaanden.
Ik vond het eigenlijk ook wel logisch. En natuurlijk zoekt een verzekering een reden om een claim af te wijzen. Die zoeken nou eenmaal gaten in het systeem. Vind het wel een leuke twist eigenlijk. De rechtzaak verhaallijn vind ik erg leuk ( en het helpt ook mee dat Mark/Lexie daardoor wat vaker worden genoemd ), al is het al wel duidelijk dat het er inderdaad op neerkomt dat Mer/Christina enzo hun geld afwijzen zodat het ziekenhuis kan voortbestaan. Of dat ze hun deel investeren in het ziekenhuis en in de board terecht komen. Iets op die fiets. Zonder ziekenhuis heb je geen Grey's namelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind het verzekeringsverhaal helemaal niet zo raar. Het is wel een claim van het ziekenhuis namelijk - het ziekenhuis is (indirect) verantwoordelijk voor de crash, dus in principe moet het ziekenhuis ook betalen aan de slachtoffers/nabestaanden. Dáár zijn ze echter voor verzekerd, dus zou de verzekering uitbetalen, ware het niet dat het ziekenhuis zich niet aan de risicospreidingregels van de verzekering heeft gehouden. Waardoor de verantwoordelijkheid voor de betaling van de schadevergoeding weer bij het ziekenhuis komt te liggen.
Dat verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Of dat ze hun deel investeren in het ziekenhuis en in de board terecht komen.
Oheh ja! Een Addisonnetje!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
En verder vind ik Heather en Stephanie wel leuk. Shane, Leah en Jo zijn stom.
Oh, die merk ik niet eens op.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel redelijk irritant dat er 16 minuten in de aflevering nog credits voorbij komen.
In het tweede trimester nog? Lijkt me niet dat zo zover gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Miskraam over 3 afleveringen?
Oh daar heb ik geen verstand van johquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:09 schreef laziness het volgende:
[..]
In het tweede trimester nog? Lijkt me niet dat zo zover gaan.
Ja inmiddels wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen verstand van johBedoelde meer: denken jullie dat de baby er echt gaat komen of niet?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:48 schreef Suusje79 het volgende:
Leuk interview! Ik vind het heel tof dat ze deze verhaallijn zo uitgebreid vertellen, het is echt interessant en iets wat ik niet eerder gezien heb (ondanks dat het in tal andere series zou langskomen, volgens dit interview).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las het inderdaad ook al. Ik vind het sowieso mooi gebracht die verhaallijn. Het komt realistisch over. Vaak zie je dat personen waarbij zoiets gebeurd er eerst groot drama is maar dat het 2-3 afleveringen later gewoon weer prima is allemaal. Hier wordt het echt mooi uitgediept, ook in deze aflevering weer. En ze speelt het ook enorm goed. Net als Callie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Leuk interview! Ik vind het heel tof dat ze deze verhaallijn zo uitgebreid vertellen, het is echt interessant en iets wat ik niet eerder gezien heb (ondanks dat het in tal andere series zou langskomen, volgens dit interview).
Dat dus. Ze wilden het geld niet eens echt, ze wilden alleen maar hun gelijk halen. Waarom zouden ze hun eigen werkgever kapot maken? Het zou alleen maar logisch zjn als ze dachten: Hm, ik ben miljonair, ik ga lekker op mijn kont zitten de rest van mijn leven",quote:Op zondag 27 januari 2013 08:44 schreef J-net het volgende:
En het zou zo makkelijk zijn als alle slachtoffers zeggen joh 1 miljoen is goed, de rest geef ik terug.....
Wyatt? Staat niet tussen de lijst op imdb?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik herkende trouwens nog Theresa uit The OC ( die speelde die zus van degene die op een nieuwe lever zat te wachten ), en Wyatt uit Charmed ( die speelde die patient met een tumor ).
Wes Ramsey - IMDbquote:Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Wyatt? Staat niet tussen de lijst op imdb?
De serie kan volgens mij prima door zonder ER hoor. Met al die supergoeie specialisten zijn er genoeg verhalen zonder spoedeisende hulp.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
uiteindelijk zullen ze het bedrag terugbetalen - geen ER = geen grey's anatomy
Yep (al zou ik de ER wel missen, gebeuren vaak veel lekker gekke dingen enzo). Enige ziekenhuisserie die echt niet zonder ER zou kunnen is.... uh ER!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De serie kan volgens mij prima door zonder ER hoor. Met al die supergoeie specialisten zijn er genoeg verhalen zonder spoedeisende hulp.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
Enige ziekenhuisserie die echt niet zonder ER zou kunnen is.... uh ER!![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:38 schreef Suusje79 het volgende:
Over Owen & Cristina en het eeuwige "hij wil een baby, zij niet".... ze moeten gewoon wachten tot Calzona een tweede wil, Owen werpt zich op, mag in zijn vrije tijd papa spelen, probleem opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef babette21 het volgende:
Will the Plane Crash Survivors Save Seattle Grace?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik vond het wel grappig dat ze Callie zo depressief kreeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:54 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond Bailey in die herniaworkshop hilarisch
En dat kind met die nieuwe heupen verschrikkelijk
Alles? Dat was een duur kliniekje danquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef Bubbles90. het volgende:
Izzie's geld is al naar de kliniek gegaan, dus dat kan niet.. Maar dat zou wel wat stof doen opwaaien!
Ben wel benieuwd naar het vervolg
Zul je natuurlijk zien dat ze het ziekenhuis gaan kopen met die settlement die ze hebben gekregen. Dat ze zo het ziekenhuis redden. Maar ik vrees dat de settlement alleen dan nog steeds niet genoeg is. Maar ik zie het wel die kant op gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:55 schreef babette21 het volgende:
Vond 'm niet heel spectaculair, maar wel aardig. Dat kind was inderdaad irritant. Gelukkig gaf Arizona haar uiteindelijk lik op stuk.
Bailey in die truiDie man van die workshop heb ik (volgens mij) niet zo lang terug in Criminal Minds gezien, daar was hij een onwijze engerd. Ik kon dat niet helemaal los zien
Wie zal de koper van het ziekenhuis zijn? Een oude bekende?! (de enige die ik kan bedenken is Izzie met haar 80 miljoen, maar dat kan ik me haast niet voorstellen!)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 22:19:30 ]
Dat had Shonda toch al gezegd, dat ze het daar niet mee gaan redden (ofzo)?!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zul je natuurlijk zien dat ze het ziekenhuis gaan kopen met die settlement die ze hebben gekregen. Dat ze zo het ziekenhuis redden. Maar ik vrees dat de settlement alleen dan nog steeds niet genoeg is.
Ik kreeg juist de indruk dat er wel al een koper was, die het ziekenhuis alleen zonder ER wilde. Maar ik had een beetje moeite met wakker blijven, dus misschien heb ik dat wel meer verzonnen dan gehoordquote:Er is namelijk niet eens gezegd ( volgens mij? ) dat het is verkocht of dat er geinteresseerden zijn, enkel dat ze het ziekenhuis wil aanbieden. Benieuwd in ieder geval.
Ik vind haar stom. Ze heeft een irritant hoofd (kan ze verder ook weinig aan doen) en die actie met dat bloed kun je geen fout meer noemen, meer niveautje "lvad-wire"quote:Wat meer focus op Leah de intern, en ik vond haar zowaar te doen deze aflevering.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk hoopte dat ze het toch zou doen. Dat hele bloedverhaal is natuurlijk gigantische onzin. Ik neem aan dat dit ook in real-life gebeurt en dan vind ik het ongelofelijk dat ouders hun kinderen zoiets aan kunnen doen, en dat allemaal dankzij 'religie'. Ja, ik had gewoon gehoopt dat Yang er uiteindelijk in mee zou zijn gegaan en dat alles geheim was gebleven, ondanks die kutcamera (quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef lunapuella het volgende:
Oh ja, de Jehova-verhaallijn, die was ik nog vergeten, terwijl ik die juist de beste van de aflevering vond. Heel erg respectloze actie van Leah, maar Cristina was compleet badass in haar aanpak ervan. Ze wordt echt een goede lerares.
Het gaat er niet om of je het onzin vindt of niet. Ik ben ook geen Jehova-fan (militant atheïst ftw!) maar dat is niet het punt, en als dokter heb je daar überhaupt niet over te oordelen. Als een patiënt aangeeft dat 'ie een bepaalde behandeling niet wil (en die jongen had dat Jehovabandje niet voor niks) dan kun je 'm niet toch die behandeling geven omdat je zijn beweegredenen onzin vindt. Lichamelijke integriteit van de patiënt gaat boven de mening van de arts.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:02 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk hoopte dat ze het toch zou doen. Dat hele bloedverhaal is natuurlijk gigantische onzin. Ik neem aan dat dit ook in real-life gebeurt en dan vind ik het ongelofelijk dat ouders hun kinderen zoiets aan kunnen doen, en dat allemaal dankzij 'religie'. Ja, ik had gewoon gehoopt dat Yang er uiteindelijk in mee zou zijn gegaan en dat alles geheim was gebleven, ondanks die kutcamera ().
Maar dat bandje werd toch wel heel duidelijk in twijfel gebracht door die beste vriend van hem. Dat was nou juist het punt denk ik, het leek namelijk meer alsof de ouders dat wilden dan dat die zoon ook echt overtuigd Jehova was...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je het onzin vindt of niet. Ik ben ook geen Jehova-fan (militant atheïst ftw!) maar dat is niet het punt, en als dokter heb je daar überhaupt niet over te oordelen. Als een patiënt aangeeft dat 'ie een bepaalde behandeling niet wil (en die jongen had dat Jehovabandje niet voor niks) dan kun je 'm niet toch die behandeling geven omdat je zijn beweegredenen onzin vindt. Lichamelijke integriteit van de patiënt gaat boven de mening van de arts.
Ja, maar op basis van een "eh hij zei niks tegen mij" kun je niet tegen zo'n bandje in gaan. En er kunnen bovendien zoveel redenen zijn dat hij het er niet met zijn skatevriend over had.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
[..]
Maar dat bandje werd toch wel heel duidelijk in twijfel gebracht door die beste vriend van hem. Dat was nou juist het punt denk ik, het leek namelijk meer alsof de ouders dat wilden dan dat die zoon ook echt overtuigd Jehova was...
Had ze inderdaad gezegd in een interview pas geleden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat had Shonda toch al gezegd, dat ze het daar niet mee gaan redden (ofzo)?!
[..]
Ik kreeg juist de indruk dat er wel al een koper was, die het ziekenhuis alleen zonder ER wilde. Maar ik had een beetje moeite met wakker blijven, dus misschien heb ik dat wel meer verzonnen dan gehoord![]()
[..]
Ik vind haar stom. Ze heeft een irritant hoofd (kan ze verder ook weinig aan doen) en die actie met dat bloed kun je geen fout meer noemen, meer niveautje "lvad-wire"
Katherine Heigl ( Izzie ) wil dat inderdaad wel gaf ze vorig jaar aan, maar Shonda gaf onlangs aan er geen wensen voor te hebben. Dus dat ze terugkomt zie ik niet gebeuren. Er lopen daarbij al vrij veel verhaallijnen. Ben een enorm fan van Izzie en zie haar opzich graag terug, maar op dit punt heb ik liever Amelia van PP in Grey's ( voor gastrol/verschillende afleveringen ) of Addison weer terug voor paar afleveringenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 08:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik las ergens dat 'issie' best wel weer terug zou willen komen in de serie
O, echt joh? Ik dacht dat de kijkcijfers/dalende populariteit (/Violiet) die serie de das om hadden gedaan!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Katherine Heigl ( Izzie ) wil dat inderdaad wel gaf ze vorig jaar aan, maar Shonda gaf onlangs aan er geen wensen voor te hebben. Dus dat ze terugkomt zie ik niet gebeuren. Er lopen daarbij al vrij veel verhaallijnen. Ben een enorm fan van Izzie en zie haar opzich graag terug, maar op dit punt heb ik liever Amelia van PP in Grey's ( voor gastrol/verschillende afleveringen ) of Addison weer terug voor paar afleveringen( fulltime zie ik niet gebeuren omdat dat nou net de reden is dat zij met PP wou stoppen ).
Was ook een dramatische serie zeg ...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O, echt joh? Ik dacht dat de kijkcijfers/dalende populariteit (/Violiet) die serie de das om hadden gedaan!
OMG EN DAT VOOR EEN BLAUWEquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn gebruikelijke leverancier heeft deze aflevering niet staan... En verder kom ik een berg exe's tegen..Even geduld oefen dus. En hier niet lezen.
Never mind...nu staat hij wr wel.
Kate Walsh gaf eerst al aan dat ze maar aan 13 afleveringen mee wou doen en dat ze daarna zou stoppen. Toen wouden ze de kijkcijfers nog afwachten en als die goed zouden zijn zou het seizoen verlengd kunnen worden ( tot meer afleveringen ) of er zou een nieuw seizoen kunnen komen met de rest van de cast, maar dat is dus niet gebeurd door de kijkcijfers. Maar ook al hadden ze beter gepresteerd dan ooit, dan zou het door zijn gegaan zonder Katequote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O, echt joh? Ik dacht dat de kijkcijfers/dalende populariteit (/Violiet) die serie de das om hadden gedaan!
Echt? Ik vond hem juist saai.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:09 schreef Qwea het volgende:
Ik zie wel aankomen dat ze met die schadevergoeding het ziekenhuis opkopen.
Geweldige aflevering imho.
Ik had hetzelfde probleem! Nergens te bekennen gisteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn gebruikelijke leverancier heeft deze aflevering niet staan... En verder kom ik een berg exe's tegen..Even geduld oefen dus. En hier niet lezen.
Never mind...nu staat hij wr wel.
Ja, jammer dat iedereen dat van mijlen ver aan kon zien komen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef Qwea het volgende:
Zie zei toch dat ze het zelf wilden kopen
Aha, een nieuw woord geleerd vandaag.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:24 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, jammer dat iedereen dat van mijlen ver aan kon zien komen.
Verder wel een leuke aflevering. Vooral fijn dat de transgender-verhaallijn goed werd aangepakt (voor zover ik als cisgender kan beoordelen dan).
Dat was mooi, ja!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Met Heather die volle kracht vooruit tegen die schuifdeuren aan rent als hoogtepunt
Dat, en die enorme poster van Derek in de liftquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:58 schreef Muis006 het volgende:
Voorspelbare ep, maar toch erg vermakelijk
Met Heather die volle kracht vooruit tegen die schuifdeuren aan rent als hoogtepunt
Dat zou ik tof vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat, en die enorme poster van Derek in de lift.
Vooralsnog een superseizoen. Tuurlijk zat het aan te komen dat ze het ziekenhuis gaan kopen, zou me niets verbazen als Addison daarbij helpt. Het is altijd erg duidelijk gemaakt dat zij erg rijk was. Hoeft ze niet voor terug in de serie te komen, paar gastafleveringen zijn voldoende.
Private practice is afgelopen dus het zou zomaar kunnen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |