abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:12:19 #201
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_121735930
Erg toffe aflevering weer!! Zoveel leuke momenten, alleen dat pingpongen al :D

Dat met die verzekering is inderdaad raar, alsof het leven van een attending meer waard is ofzo (het had idd wel geklopt als het ziekenhuis had mogen cashen, maar hiermee z'n kansen verspild had). Maar ach, desondanks wel een oke verhaal: het ziekenhuis op de rand van de afgrond, is weer eens wat nieuws.

Jo (heet ze zo?) is duidelijk de nieuwe Izzie, niet zo moeilijk te raden waar dat verhaaltje heen gaat (al hoeft dat van mij niet zo nodig, vind die jongen-meisje vriendschap wel leuk). Maar begrijp ik nou dat ze daar nu ook woont? (had even iets begin in het gemist) Da's wel raar toch, een intern als huisgenoot van twee attendings?!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:22:40 #202
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_121736573
Callie was echt non-stop tof deze aflevering, alleen maar goeie opmerkingen en toen ook nog die speech: "Arizona heeft vandaag 5 uur gestaan. En Derek heeft getafeltennist. Hij heeft wel verloren, maar níet omdat hij pijn in zijn hand had!" :D
pi_121736916
Ik vind het verzekeringsverhaal helemaal niet zo raar. Het is wel een claim van het ziekenhuis namelijk - het ziekenhuis is (indirect) verantwoordelijk voor de crash, dus in principe moet het ziekenhuis ook betalen aan de slachtoffers/nabestaanden. Dáár zijn ze echter voor verzekerd, dus zou de verzekering uitbetalen, ware het niet dat het ziekenhuis zich niet aan de risicospreidingregels van de verzekering heeft gehouden. Waardoor de verantwoordelijkheid voor de betaling van de schadevergoeding weer bij het ziekenhuis komt te liggen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:37:57 #204
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_121737405
Ik snap het idee wel dat het ziekenhuis aansprakelijk is en dus die schadevergoeding moet betalen, waarbij ze uiteraard een beroep doen op de verzekering. En ook dat de verzekering soms kan zeggen: we keren niet uit, want de voorwaarden liggen anders. Risicospreiding is heel logisch. Alleen, zoals ook gezegd: het betreft hier geen schade áán het ziekenhuis maar aan vier personen, waarbij geen verschil gemaakt zou mogen/moeten worden tussen bv rangen en standen. Los van deze verzekeringsbeslissing snap ik wel dat het ziekenhuis nu moet dokken, want die zijn nog steeds aansprakelijk.

(Ik had het logischer gevonden als de verzekering had gezegd: jullie -het ziekenhuis- krijgen geen vergoeding voor het verlies van jullie dure chirurg (Sloan), want jullie zijn zelf zo dom geweest om drie dure chirurgen op één vlucht te zetten. Nu maken ze het persoonlijk en dat wil er bij mij niet helemaal in.)
pi_121738672
Voor de verzekering gaat het wel degelijk om schade aan het ziekenhuis, namelijk de financiële schade die het ziekenhuis lijdt doordat het moet dokken.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 januari 2013 @ 21:06:23 #206
163650 Greys
pi_121738918
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind het verzekeringsverhaal helemaal niet zo raar. Het is wel een claim van het ziekenhuis namelijk - het ziekenhuis is (indirect) verantwoordelijk voor de crash, dus in principe moet het ziekenhuis ook betalen aan de slachtoffers/nabestaanden.
Maar kan iemand me dan uitleggen waarom de luchtvaartmaatschappij niet meer verantwoordelijk is, maar het ziekenhuis? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:18:24 #207
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121739567
Omdat er rapporten waren over deze maatschappij en hun slechte onderhoud en Owen toch voor ze koos toen hij moest bezuinigen en een goedkopere maatschappij onder zijn neus geschoven kreeg.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:19:24 #208
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121739618
In het echt is een maatschappij niet opeens schuld vrij lijkt me maar heuj dit geeft een leukere plotwending :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 januari 2013 @ 21:19:36 #209
163650 Greys
pi_121739632
Ohjaaaaa dat was het, thanks :*

Maar dan nog... als zo'n maatschappij nog steeds *mocht* vliegen van de eh... luchtvaarttoezichtdinges... dan is het alsnog de schuld van die maatschappij lijkt me en niet van degene die de goedkopere maatschappij boekt.

Nou ja, al met al vind ik het een stomme verhaallijn :@

EDIT: ah ja wat jij nog er bij postte dus ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:34:43 #210
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_121740699
Zullen we het maar weer gewoon hebben over wie het met wie doet?! :@
  zaterdag 19 januari 2013 @ 10:13:44 #211
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_121755308
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:27 schreef lunapuella het volgende:
Ik vind het verzekeringsverhaal helemaal niet zo raar. Het is wel een claim van het ziekenhuis namelijk - het ziekenhuis is (indirect) verantwoordelijk voor de crash, dus in principe moet het ziekenhuis ook betalen aan de slachtoffers/nabestaanden. Dáár zijn ze echter voor verzekerd, dus zou de verzekering uitbetalen, ware het niet dat het ziekenhuis zich niet aan de risicospreidingregels van de verzekering heeft gehouden. Waardoor de verantwoordelijkheid voor de betaling van de schadevergoeding weer bij het ziekenhuis komt te liggen.
Ik vond het eigenlijk ook wel logisch. En natuurlijk zoekt een verzekering een reden om een claim af te wijzen. Die zoeken nou eenmaal gaten in het systeem. Vind het wel een leuke twist eigenlijk. De rechtzaak verhaallijn vind ik erg leuk ( en het helpt ook mee dat Mark/Lexie daardoor wat vaker worden genoemd ), al is het al wel duidelijk dat het er inderdaad op neerkomt dat Mer/Christina enzo hun geld afwijzen zodat het ziekenhuis kan voortbestaan. Of dat ze hun deel investeren in het ziekenhuis en in de board terecht komen. Iets op die fiets. Zonder ziekenhuis heb je geen Grey's namelijk.

Jo/Alex vind ik echt niks. Te duidelijk welke kant ze op gaan en ik vind haar veel te zeurderig. De vergelijking met Izzie snap ik dan ook niet echt die door iemand werd gemaakt hier volgens mij. Izzie zat anders in elkaar vond ik persoonlijk.

Leuk dat de zwangerschap nu in beeld is bij iedereen en dat Christina het al gewoon wist maar er verder niet moeilijk over deed ( als in, waarom heb je het mij niet verteld ) ; hun band is wel iets veranderd na de crash.

En Jackson..ga gewoon weer naar April, please! Die Stephanie is echt niks. Attending/intern relationships hebben we al genoeg gezien.

Enige leuke interns vind ik nog steeds Heather, Leah en Shane. Jo en Stephanie vind ik niks.

Leuke aflevering in ieder geval! Al ben ik niet blij dat ( al had ik het wel verwacht ) Christina opeens weer gelukkig is met Owen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_121755407
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Of dat ze hun deel investeren in het ziekenhuis en in de board terecht komen.
Dat verwacht ik ook.

En verder vind ik Heather en Stephanie wel leuk. Shane, Leah en Jo zijn stom.
pi_121755438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 10:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook.

En verder vind ik Heather en Stephanie wel leuk. Shane, Leah en Jo zijn stom.
Oheh ja! Een Addisonnetje!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121755446
Een wat? Ik kijk geen PP :P.
pi_121755454
Nou die kocht ook de klinkiek om vervolgens de baas te zijn :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121758520
Het einde had ik wel verwacht. Ik denk inderdaad zoals velen al zeggen dat ze allemaal van die 15 miljoen afzien, ze willen het ziekenhuis natuurlijk allemaal redden.

Avery moet weer gewoon terug naar April. Ik vond haar echt zielig toen hij vertelde dat hij het met die intern doet.

De bekendmaking van de zwangerschap had ik wel aan zien komen, wel tof! Hopelijk krijgen we daar nu wat meer over.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 12:43:47 #217
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121758597
Wel redelijk irritant dat er 16 minuten in de aflevering nog credits voorbij komen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_121758812
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel redelijk irritant dat er 16 minuten in de aflevering nog credits voorbij komen.
Oh, die merk ik niet eens op.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 13:08:26 #219
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121759383
Miskraam over 3 afleveringen?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 13:09:43 #220
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121759424
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Miskraam over 3 afleveringen?
In het tweede trimester nog? Lijkt me niet dat zo zover gaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 19 januari 2013 @ 13:10:27 #221
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_121759455
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:09 schreef laziness het volgende:

[..]

In het tweede trimester nog? Lijkt me niet dat zo zover gaan.
Oh daar heb ik geen verstand van joh :) Bedoelde meer: denken jullie dat de baby er echt gaat komen of niet?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 13:11:00 #222
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121759473
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Oh daar heb ik geen verstand van joh :) Bedoelde meer: denken jullie dat de baby er echt gaat komen of niet?
Ja inmiddels wel.
Zola is er, Bailey heeft Tucker. Die kinderen negeren ze voornamelijk toch verder.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121759513
Ik denk dat de baby er gewoon gezond en wel gaat komen. Juist na alle ellende van de eerdere miskraam, de lastige adoptie van Zola, de plaincrash en het overlijden van Mark en Lexie denk ik dat ze ook wel weer eens iets positief willen laten verlopen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_121761130
Ik denk dat de baby er wel komt idd. Waarschijnlijk met wat issues tijdens de zwangerschap of bevalling, maar toch.
pi_121762809
Ik hoop dat de baby er komt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')