Grappig ik heb juist een beetje het "er gebeurt weer eens iets!" gevoel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef J-net het volgende:
Ik wil eerst zien en dan geloven dat het dit keer wel goed gaat met de 'hostile uterus' van Mer.
Ik vond het erg vervelend voor Avery dat Kepner meteen zei van ow thank god hoeven we niet te trouwen.
die bruiloft van Bailey is stom nu we die mooie vent van dr niet meer in beeld zien![]()
het kabbelt een beejte momenteel ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Wil wel weer een keer een goede grote ramp zodat we weer eens een medisch gezien zeer spannende aflevering hebben. Beter dan het relationele gedoe dat mometneel vooral wat kabbelt.
Neeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:28 schreef June. het volgende:
Ik vind het juist wel leuk worden nu! Leuk dat Calzona weer terug is, hoewel ik het best snel vind gaan. Twee afleveringen terug was ze nog zo dark en twisty.
Yang en Owen boeit me eigenlijk niet zo, Owen mag er ook wel uit wat mij betreft.
Zoiets begreep ik ook ja. Ik vind het best dat Owen en Christina ( tijdelijk ) uit elkaar gaan. Shonda's kennende komen ze wel weer happy bij elkaar, helemaal nu we weten dat Christina Owen terug wil. Wat ik me niet kan voorstellen trouwens...maar okequote:Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef laziness het volgende:
Ze hopen dat een rechter de zaak seponeert omdat Christina met Owen getrouwd is en de hele boel voorbedachte rade kan zijn. Dat is wat Owen suggereerde dat de reden was dat ze achter hem blijven staan volgens mij.
En als het een jongetje is misschien wel Markquote:Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef Franknfurter het volgende:
En het wordt een meisje dat ze Lexie gaat noemen. Ik voel het.
misschien wordt het een gehandicapt kindje, kunnen ze weer een seizoen verder met medische ellende, een huwelijk wat op springen gaat staan etc etc..quote:
Yup dat was de reden ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het kwam wel over alsof Owen wou scheiden zodat er geen conflict of interest meer is, en de zaak dus niet geseponeerd kon worden waardoor Christina en co inderdaad meer kans hebben om een bedrag te ontvangen. Hij mocht Christina niet inlichten omdat hij dat formulier had ondertekend dus dan is scheiden een begrijpbare optie. Daarnaast vermoed hij denk ik niet dat Christina hem echt terug wil of van gedachten is veranderd. Maar Shonda kennende komen ze dit seizoen wel weer bij elkaar of komt de scheiding er niet eens doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuke aflevering vandaag!!
Ik vind het erg tof dat de interns een grotere rol krijgen, alsof we weer een beetje van seizoen 1 terug krijgen
Ik vond die nog even iets te duurquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag toevallig net seizoen 8 binnen gekregen. Heb niet alles gezien van dat seizoen dus komt goed uit. Alleen de finale wordt dan weer lastig te kijken
Zal me ook niks verbazen dat 2-3 van die nieuwe interns ( ik gok Stephanie, Shane & Jo ) in seizoen 10 series regulars gaan worden. En dat de andere 2 interns eigenlijk gewoon uit beeld verdwijnen. Persoonlijk hoop ik dat Tina Majorino, die Heather speelt een upgrade krijgt maar ik gok er niet op.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef babette21 het volgende:
Prima aflevering. En prima voorbeeld van een veelbelovende doorstart in een langlopende serie! Ik wil nou ook weer niet beweren dat die nieuwe interns allemaal m'n hart al veroverd hebben (ik begin nu pas eindelijk die namen een beetje te leren), maar ze zijn wel op de goede weg. Zoals hierboven gezegd: het seizoen 1 gevoel. Met daarin een mooie (en geloofwaardige!) rol voor alle oudgedienden.
Het moet gezegd: Shonda.... job well done!
Heb ik ook wel beetje jaquote:Op zaterdag 8 december 2012 07:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie dat nou ook?Dat je denkt fuckiiiiiiiing'ell!! 10 seizoenen? Ik zie mezelf nog zitten bij seizoen 1? Springend voor de TV bij een nieuwe ep...
Begin ik ze net een beetje bij hun achternaam te leren kennen, gooi jij er allemaal voornamen in. Nu weet ik nog niet over wie je het hebt! (Shane kan ik zelf nog wel verzinnen maar verder: no clue!)quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal me ook niks verbazen dat 2-3 van die nieuwe interns ( ik gok Stephanie, Shane & Jo ) in seizoen 10 series regulars gaan worden. En dat de andere 2 interns eigenlijk gewoon uit beeld verdwijnen. Persoonlijk hoop ik dat Tina Majorino, die Heather speelt een upgrade krijgt maar ik gok er niet op.
Ik vind ook dat ze een goede schifting hebben gemaakt hoor met die hele lading die er ineens bijkwam. De stomme hebben ze gelijk lekker dood laten schieten door Mr. Psycho killerquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vond de interns echt prachtig naïef, alles gaat over opereren en niet over de patiënt en zo. Zo waren Grey, Yang en Karev ook in het begin. Besefte me ook wel opeens in deze aflevering dat ik nu Avery en Kepner er écht bij vind horen, terwijl ik daar eerst heel skeptisch over was.
En het draait al ruim 7 jaar.. De serie die begon toen ik naar de brugklas ging
Ja dat was mooi om te zien. Dat die mentaliteit niet zozeer persoonlijk is maar echt een beetje eigen is voor med-students. En dat bv een Derek of Burke of Bailey, die wij nooit als interns hebben gezien, waarschijnlijk ook ooit zo begonnen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vond de interns echt prachtig naïef, alles gaat over opereren en niet over de patiënt en zo. Zo waren Grey, Yang en Karev ook in het begin.
Dat ja, prachtig gedaan. Vond die scene destijds ook heel goed. Niet zeiken maar doorgaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja dat was mooi om te zien. Dat die mentaliteit niet zozeer persoonlijk is maar echt een beetje eigen is voor med-students. En dat bv een Derek of Burke of Bailey, die wij nooit als interns hebben gezien, waarschijnlijk ook ooit zo begonnen zijn.
Ik moest bij die laatste scene in die kleedkamer ook sterk denken aan die aflevering waarin "onze" mensen een 48-uurs dienst (ofzo) moesten draaien en aan het eind helemaal verrot waren. Dat Bailey toen binnenkwam en iets zei van: lap jezelf weer op, rounds in 5 minutes...
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat ja, prachtig gedaan. Vond die scene destijds ook heel goed. Niet zeiken maar doorgaan.
Yep die herinner ik me ook nog.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat ja, prachtig gedaan. Vond die scene destijds ook heel goed. Niet zeiken maar doorgaan.
Ja, Jo is idd wel heel erg Izzy 2.0, niet alleen in achtergrond maar ook in gedrag.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Markeerstift het volgende:
Enige minpuntje vond ik wel dat de prinses toch niet een prinses was, ze is een soort van 2e Izzy: mooi, naar goede school geweest enz.
Sorry, ik ben goed met namenquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Begin ik ze net een beetje bij hun achternaam te leren kennen, gooi jij er allemaal voornamen in. Nu weet ik nog niet over wie je het hebt! (Shane kan ik zelf nog wel verzinnen maar verder: no clue!)
Izzie vond ik veel minder verwend overkomen hoor. Ook heel wat vriendelijker naar patienten enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, Jo is idd wel heel erg Izzy 2.0, niet alleen in achtergrond maar ook in gedrag.
Ah kijk, nu komen we ergens!quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben goed met namenHeather is Dr. Brooks ; Jo is Dr Wilson ; Stephanie is Dr Edwards ; en van Leah weten we geen achternaam.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef automatic_ het volgende:
Oooo Bailey!
Maar aan de andere kant ook wel "mooi"
Oh, dank je! Jo & Leah mogen wieberen wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:00 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Voor volledigheid kwam ik dit net tegen:
[ afbeelding ]
The new interns: (left to right) Heather, Stephanie, Shane, Jo & Leah
+1quote:
Juist omdat het zo gebracht werd ga ik er niet standaard vanuit dát ze 'm dus gepeerd is, ik heb eerder het idee dat ze die indruk willen wekken. Ze zijn allemaal in de eerste plaats dokter, dat is wat hen kenmerkt - als iemand hulp nodig heeft dan bieden ze dan, ze zetten zichzelf (even) opzij. Dat is wat ik nu ook bij Bailey zag. Maar goed, we zullen het allemaal wel zienquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had niet bepaald het idee dat Bailey er naar uit keek om te trouwen. Door de aflevering heen ( en zelfs in vorige afleveringen ) straalde ze dat nou niet bepaald uit.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
Juist omdat het zo gebracht werd ga ik er niet standaard vanuit dát ze 'm dus gepeerd is, ik heb eerder het idee dat ze die indruk willen wekken. Ze zijn allemaal in de eerste plaats dokter, dat is wat hen kenmerkt - als iemand hulp nodig heeft dan bieden ze dan, ze zetten zichzelf (even) opzij. Dat is wat ik nu ook bij Bailey zag. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien
Ik zag deze ep eigenlijk ook niet als een enorme mid-season finale (die extra spannend zou moeten zijn ofzo), over een week of drie gaan ze alweer verder.
edit: 10 januari het vervolg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]Dat jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh yes pleasequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
gadver krijgen we dat vieze gezoen van Hunt weer, alsof hij Yang opvreet en gesnuif
Hahahah echt he!! Ik WIST ook dat dit weer fijne kampen in het topic op zou leverenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
gadver krijgen we dat vieze gezoen van Hunt weer, alsof hij Yang opvreet en gesnuif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahahah echt he!! Ik WIST ook dat dit weer fijne kampen in het topic op zou leveren![]()
Volgens mij ben ik Kamp InMijnEentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ben jij pro-hunt&Christina? Dan doe ik met je mee! Ik was helemaal blij gisteren!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik Kamp InMijnEentje
Die tiradequote:Op zondag 16 december 2012 12:15 schreef Lois het volgende:
Ik vond het zo leuk dat Owen en Christina weer samen zijnen verder vond ik de "onze hele leven draait om dat been" tirade van Callie echt geweldig.
Ik vond overigens die jurk van Bailey helemaal niet bij haar passen.
(bizar eigenlijk, dat ik een mening heb over een trouwjurk bij een fictief personage)
Leuke ep
Ik ben niet alleen pro-Hunt&Cristina, ik vind zijn ietwat brute manier van kussen ook seksehquote:Op zondag 16 december 2012 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij pro-hunt&Christina? Dan doe ik met je mee! Ik was helemaal blij gisteren!Ik kon een jeej
niet onderdrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |