abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119807766

Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!
We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Seattle Grace!
Seizoen 8 is inmiddels in volle gang. Met elke donderdag een nieuwe aflevering... nou ja, élke donderdag?!

De cast

Ellen Pompeo - Meredith Grey | Sandra Oh - Cristina Yang

Justin Chambers - Alex Karev | Patrick Dempsey - Derek Shepherd

Chandra Wilson - Miranda Bailey | James Pickens Jr. - Richard Webber

Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres | Eric Dane - Mark Sloan

| Kevin McKidd - Owen Hunt

Jessica Capshaw - Arizona Robbins |

Sarah Drew - April Kepner | Jesse Williams - Jackson Avery

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke (t/m S3)
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd (t/m S3)
T.R. Knight - George O'Malley (t/m S5)
Katherine Heigl - Izzie Stevens (t/m S6)
Chyler Leigh - Lexie Grey ( 4 t/m S8 )
Kim Raver - Teddy Altman ( 6 t/m S8 )

Links

Official site: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index.html
Writers Blog: http://www.greyswriters.com/
Episode guide: http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
Het laatste nieuws: http://www.greysgabble.com

Kijken

De afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents). Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!

Eerdere delen

TV / Greys Anatomy (USA)
TV / Grey's Anatomy (USA) #2 : Mama?!
TV / Grey's Anatomy #3 (USA) : "Feel guilty about that"
TV / Grey's Anatomy #4 (USA) : "You know the hammock?
TV / Grey's Anatomy #5 (USA) : Stomme ferries!
TV / Grey's Anatomy #6 (USA): We are not fine!
TV / Grey's Anatomy #7 (USA): Mama took the eyebrows!
TV / Grey's Anatomy #8 (USA): Strong women!
TV / Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!
TV / Grey's Anatomy (USA) #10 Season Premiere 25 september
TV / Grey's Anatomy (USA) #11 You're a nice person
TV / Grey's Anatomy (USA) #12 I'm here for YOU, Izzie
TV / Grey's Anatomy (USA) # 13: teach me..teach me..teach me..
TV / Grey's Anatomy (USA) # 14: Penile Fracture
TV / Grey's Anatomy (USA) #15 - Don't try 15!
TV / Grey's Anatomy [USA] #16 - We've met... three times.
TV / Grey's Anatomy [USA] #17 - You can stop eating now.
TV / Grey's Anatomy [USA] #18 - Double O seven
TV / Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liften
TV / Grey's Anatomy [USA] #20: finally!!! all the waiting...
TV / Grey's Anatomy [USA] #21 - You can't pray away the gay
TV / Grey's Anatomy USA #22: Kiss my hardcore diaper-wearing ass!
TV / Grey's Anatomy USA #23 - Fine, then take him
TV / Grey's Anatomy USA #24 - I hate Valentine's Day
TV / Grey's Anatomy USA #25
TV / Grey's Anatomy USA #26
TV / Grey's Anatomy USA #27 : Pick Me, Choose Me, Love Me!
TV / Grey's Anatomy (US) #28 With You I'm Born Again
TV / Grey's Anatomy (US) #29 THIS never happened.. say it!
TV / Grey's Anatomy [USA] #30: How about now?
TV / Grey's Anatomy [USA] #31 - If I lay here....
TV / Grey's Anatomy [USA] #32 - [Sings] Yes,Yes, I'll Marry You
TV / Grey's Anatomy [USA] #33 - Preparing for S8 with Contract issues....
TV / Grey's Anatomy USA #37 - OMG OMG OMG Season finale!

De OP is hier te vinden

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_119807827
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef J-net het volgende:
Ik wil eerst zien en dan geloven dat het dit keer wel goed gaat met de 'hostile uterus' van Mer.

Ik vond het erg vervelend voor Avery dat Kepner meteen zei van ow thank god hoeven we niet te trouwen.

die bruiloft van Bailey is stom nu we die mooie vent van dr niet meer in beeld zien :(

het kabbelt een beejte momenteel ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Wil wel weer een keer een goede grote ramp zodat we weer eens een medisch gezien zeer spannende aflevering hebben. Beter dan het relationele gedoe dat mometneel vooral wat kabbelt.
Grappig ik heb juist een beetje het "er gebeurt weer eens iets!" gevoel.

Leuk dat Arizona terugkomt, leuk dat Yang terugkomt. Ik denk dat de zwangerschap iig wel even gaat duren, omdat dat gewoon verhaallijntechnisch heel aantrekkelijk is.

Ik mis wel Lexie en Mark :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_119807937
Ik vind het juist wel leuk worden nu! Leuk dat Calzona weer terug is, hoewel ik het best snel vind gaan. Twee afleveringen terug was ze nog zo dark en twisty.

Yang en Owen boeit me eigenlijk niet zo, Owen mag er ook wel uit wat mij betreft.
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 1 december 2012 @ 11:35:15 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119808077
Die TT! O+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 december 2012 @ 12:42:05 #5
163650 Greys
pi_119809333
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 11:28 schreef June. het volgende:
Ik vind het juist wel leuk worden nu! Leuk dat Calzona weer terug is, hoewel ik het best snel vind gaan. Twee afleveringen terug was ze nog zo dark en twisty.

Yang en Owen boeit me eigenlijk niet zo, Owen mag er ook wel uit wat mij betreft.
Neeeeeeeeeeee!
Gun mij die dan! ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119809480
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeee!
Gun mij die dan! ;(
Ok, die mag jij dan wel hebben :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 december 2012 @ 12:49:14 #7
163650 Greys
pi_119809513
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:47 schreef June. het volgende:

[..]

Ok, die mag jij dan wel hebben :P
*O* Soepel van je O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 december 2012 @ 13:08:50 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119809927
:D
  zaterdag 1 december 2012 @ 17:18:04 #9
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119816230
Ik vind de overgang van Arizona wel wat vlot. Had verwacht dat ze dat wel wat langer uit zouden spinnen.

Ik vond Avery in het begin niks maar ik mag hem nu wel dus positieve ontwikkeling :Y

Ik vind juist dat er goede verhaallijnen uitgezet worden.
De rechtszaak en het huwelijk van Owen en Christina daaraan vast.
Derek en zijn hand is ook nog steeds een rood draadje dat doorloopt.

Ik geniet erg van dit seizoen O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119816845
Kan iemand even de rechtzaak (mbt Christina and Owen) situatie uitleggen? Ik snap het wel globaal, maar echt heel duidelijk vind ik het niet.
  zaterdag 1 december 2012 @ 18:39:00 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119818588
Goeie! Dat ontging mij ook idd. Wat wint het ziekenhuis bij deze situatie?
  zaterdag 1 december 2012 @ 19:31:03 #12
244125 laziness
pi_119820017
Ze hopen dat een rechter de zaak seponeert omdat Christina met Owen getrouwd is en de hele boel voorbedachte rade kan zijn. Dat is wat Owen suggereerde dat de reden was dat ze achter hem blijven staan volgens mij.
pi_119820336
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:31 schreef laziness het volgende:
Ze hopen dat een rechter de zaak seponeert omdat Christina met Owen getrouwd is en de hele boel voorbedachte rade kan zijn. Dat is wat Owen suggereerde dat de reden was dat ze achter hem blijven staan volgens mij.
Zoiets begreep ik ook ja. Ik vind het best dat Owen en Christina ( tijdelijk ) uit elkaar gaan. Shonda's kennende komen ze wel weer happy bij elkaar, helemaal nu we weten dat Christina Owen terug wil. Wat ik me niet kan voorstellen trouwens...maar oke :P

En ik blijf het leuk nieuws vinden van Meredith :D Maar de vraag is inderdaad of ze nu geen miskraam krijgt. Ik hoop in ieder geval op een happy ending van haar kant.

Arizona's verhaallijn vind ik tof dit seizoen. Had het ook wel wat langer gerekt verwacht, maar ergens is dat ook wel goed. Lachen en huilen ligt bij elkaar in de buurt en ze heeft genoeg gehuild de afgelopen afleveringen :P
pi_119857186
Meredith zwanger, awesome! Ik heb zo'n idee dat dat wel goed gaat komen. Misschien geen perfecte zwangerschap ofzo, maar wel gewoon een gezonde baby uiteindelijk. Er is de laatste tijd zoveel shit gebeurt, mensen dood en zwaar gewond, het wordt tijd voor een positieve gebeurtenis.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_119861091
En het wordt een meisje dat ze Lexie gaat noemen. Ik voel het.
pi_119863027
Of een Mark :P
Feauteaux
  zondag 2 december 2012 @ 23:31:39 #17
208890 June.
Seriously?
pi_119863063
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 22:45 schreef Franknfurter het volgende:
En het wordt een meisje dat ze Lexie gaat noemen. Ik voel het.
En als het een jongetje is misschien wel Mark ;)
pi_119863089
Óf het wordt een tweeling!
pi_119870242
Ik vind Karev wel tof de afgelopen afleveringen. Ook hoe hij omgaat met Arizona.
Kepner is echt te dom bezig, ze moet meer haar mond houden.....
pi_119872553
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 23:32 schreef Franknfurter het volgende:
Óf het wordt een tweeling!
misschien wordt het een gehandicapt kindje, kunnen ze weer een seizoen verder met medische ellende, een huwelijk wat op springen gaat staan etc etc..

net terwijl alles goed lijkt te gaan, zijn hand beter, zij eindelijk eens gelukkig.. en dan..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_119876966
Ik gok ook wel dat het dit keer goed gaat met de zwangerschap. Al zal er toch wel wat drama ontstaat bij de geboorte. Dat is gewoon bijna altijd zo bij drama series en al helemaal bij Grey's. Dat het dan een meisje blijkt en dat ze die Lexie noemen zou ook ietwat voorspelbaar zijn. Maar ik zou er geen probleem mee hebben ; want Lexie = O+ O+
pi_119880188
Ik zou als ik Avery was ook helemaal gek worden van die godenverering van April. Ik snap sowieso niet goed je nog zo in de Here kan zijn als je een dokters (wetenschappelijke) opleiding hebt gedaan.

Als ie klaar is met Brighteyes mag ie wel bij mij langs komen :)
pi_119912994
Christina is wel veranderd... misschien wel zo veranderd dat ze nu wel een baby wil? En dat het weer goed komt met Owen??? :s)

Zal Owen willen scheiden zodat Christina straks wel recht heeft op het geld, wat ze misschien niet heeft als ze getrouwd zijn?
pi_119913653
Het kwam wel over alsof Owen wou scheiden zodat er geen conflict of interest meer is, en de zaak dus niet geseponeerd kon worden waardoor Christina en co inderdaad meer kans hebben om een bedrag te ontvangen. Hij mocht Christina niet inlichten omdat hij dat formulier had ondertekend dus dan is scheiden een begrijpbare optie. Daarnaast vermoed hij denk ik niet dat Christina hem echt terug wil of van gedachten is veranderd. Maar Shonda kennende komen ze dit seizoen wel weer bij elkaar of komt de scheiding er niet eens doorheen.
pi_119914154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het kwam wel over alsof Owen wou scheiden zodat er geen conflict of interest meer is, en de zaak dus niet geseponeerd kon worden waardoor Christina en co inderdaad meer kans hebben om een bedrag te ontvangen. Hij mocht Christina niet inlichten omdat hij dat formulier had ondertekend dus dan is scheiden een begrijpbare optie. Daarnaast vermoed hij denk ik niet dat Christina hem echt terug wil of van gedachten is veranderd. Maar Shonda kennende komen ze dit seizoen wel weer bij elkaar of komt de scheiding er niet eens doorheen.
Yup dat was de reden ook
pi_119915031
Ik vind Owen als chief wel leuk eigenlijk, zolang hij niet in een relatie zit is hij acceptabel, haha!
Tralalalaaa
  dinsdag 4 december 2012 @ 18:50:41 #27
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_119926956
Ik ben toch maar overstag gegaan... Zojuist seizoen 1 t/m 6 gekocht bij Blokker (online) van Grey's. Twee seizoenen voor ¤20,-! Bij bol.com is het twee seizoenen voor ¤40 en een los seizoen ¤20,-
Seizoen 7 en 8 koop ik later wel (als er een leuke aanbieding o.i.d. is).
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_119928069
Vandaag toevallig net seizoen 8 binnen gekregen. Heb niet alles gezien van dat seizoen dus komt goed uit. Alleen de finale wordt dan weer lastig te kijken :(
pi_119953734
Heb vorig jaar de eerste 7 seizoenen voor 70 euro op Marktplaats gekocht. Ze zijn in goede staat dus dat was een super deal! Nu wacht ik nog even voordat ik 8 koop, kijken of er ergens een goede aanbieding komt en anders of iemadn hem kwijt wilt op Marktplaats over een jaartje ofzo.
pi_119989363
Sneak peek voor volgende aflevering :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120039291
Leuke aflevering vandaag!!

Ik vind het erg tof dat de interns een grotere rol krijgen, alsof we weer een beetje van seizoen 1 terug krijgen :)
Feauteaux
pi_120047011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
Leuke aflevering vandaag!!

Ik vind het erg tof dat de interns een grotere rol krijgen, alsof we weer een beetje van seizoen 1 terug krijgen :)
Vond ik ook :) Deed me weer wat denken aan de oude dagen. Al vind ik dat veel van de nieuwe interns nog niet echt een persoonlijkheid hebben ontwikkelt in de serie. Ik vind Heather onwijs leuk ( ook weer vandaag met die telefoontjes ), en Shane kan er prima mee door, maar de rest boeit me eigenlijk niet heel veel. Jo kan nog alle kanten op. Heather is wel echt m'n favoriet. Ergens wel leuk dat zij de eerste was die ( per ongeluk ) hoorde van Mer's zwangerschap.

Ben benieuwd wat die Lizzie tegen Meredith heeft, want het kwam over alsof ze niet bepaald beste vrienden waren :P Wel leuk om meer van Derek's familie te zien na Nancy ( seizoen 2? ) en Amelia.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:35:40 #33
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120055887
Prima aflevering. En prima voorbeeld van een veelbelovende doorstart in een langlopende serie! Ik wil nou ook weer niet beweren dat die nieuwe interns allemaal m'n hart al veroverd hebben (ik begin nu pas eindelijk die namen een beetje te leren), maar ze zijn wel op de goede weg. Zoals hierboven gezegd: het seizoen 1 gevoel. Met daarin een mooie (en geloofwaardige!) rol voor alle oudgedienden.

Het moet gezegd: Shonda.... job well done!
  Jubileum moderator vrijdag 7 december 2012 @ 22:43:55 #34
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_120059651
Wat een heerlijke aflevering weer O+
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:43:55 #35
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120062347
Ooo wat leuk! En vooral met de interns :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:44:19 #36
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120062362
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vandaag toevallig net seizoen 8 binnen gekregen. Heb niet alles gezien van dat seizoen dus komt goed uit. Alleen de finale wordt dan weer lastig te kijken :(
Ik vond die nog even iets te duur :X
pi_120064634
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:35 schreef babette21 het volgende:
Prima aflevering. En prima voorbeeld van een veelbelovende doorstart in een langlopende serie! Ik wil nou ook weer niet beweren dat die nieuwe interns allemaal m'n hart al veroverd hebben (ik begin nu pas eindelijk die namen een beetje te leren), maar ze zijn wel op de goede weg. Zoals hierboven gezegd: het seizoen 1 gevoel. Met daarin een mooie (en geloofwaardige!) rol voor alle oudgedienden.

Het moet gezegd: Shonda.... job well done!
Zal me ook niks verbazen dat 2-3 van die nieuwe interns ( ik gok Stephanie, Shane & Jo ) in seizoen 10 series regulars gaan worden. En dat de andere 2 interns eigenlijk gewoon uit beeld verdwijnen. Persoonlijk hoop ik dat Tina Majorino, die Heather speelt een upgrade krijgt maar ik gok er niet op.

Maar zo'n aflevering waarin de interns centraal stonden was wel iets eenmaligs volgens mij. Volgende afleveringen krijgen ze weer dezelfde aandacht als de vorige aflevering. Las ik tenminste. Maar geeft idd wel een idee dat de serie nog door kan als er nog wat oudgedienden vertrekken op den duur ( al zal dat sowieso pas na seizoen 10 zijn gezien ze allen nog een contract hebben tot het eind van seizoen 10 - en persoonlijk gok ik dat dat ook het laatste seizoen zal zijn van de serie ).
pi_120067125
Ik denk dat dat heel erg ligt aan wat ze van de nieuwe lichting weten te maken. Deze aflevering was een van de eerste dat ik daar wel potentie in zat. Maar ze moeten het durven. Gewoon hop, afscheid nemen van (minder focus op) de lievelingetjes, om nieuwe karakters de kans te geven te groeien. Bij PP deed Shonda duidelijk NIET, waardoor het maar door bleef emmeren in de zelfde cirkeltjes... Oude karakters kunnen best blijven, maar ze zullen niet de hoofdfocus kunnen BLIJVEN houden zonder saai of ongeloofwaardig te worden.
pi_120067127
Hebben jullie dat nou ook? :@ Dat je denkt fuckiiiiiiiing'ell!! 10 seizoenen? Ik zie mezelf nog zitten bij seizoen 1? Springend voor de TV bij een nieuwe ep... :@
pi_120068786
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 07:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? :@ Dat je denkt fuckiiiiiiiing'ell!! 10 seizoenen? Ik zie mezelf nog zitten bij seizoen 1? Springend voor de TV bij een nieuwe ep... :@
Heb ik ook wel beetje ja :P Ik kijk het al vanaf de pilot ( toen nog wel op NL tv ), en sindsdien is de tijd best wel snel gegaan moet ik zeggen!

Bij PP heeft Shonda het idd niet goed aangepakt. Maar na 8 ( bijna 9 ) seizoenen ben ik de oude cast van Greys eigenlijk nog niet eens zat. Af en toe wel dat het een beetje ongeloofwaardig wordt maar dat heb je in veel series wel. Maar ik vind het lovenswaardig dat Shonda de nieuwe interns dit seizoen zo goed schrijft. Dat is wel eens anders geweest ( S4/S5..)
pi_120070003
Leuke aflevering met die interns!
Ik heb wel als ik Heather zie, dat ik dan Napoleon Dynamite iets hoor zeggen als 'I caught you a delicious bass.'
Tralalalaaa
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:14:24 #42
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_120070386
leuke aflevering!! echt genoten.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 8 december 2012 @ 12:57:24 #43
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120071505
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal me ook niks verbazen dat 2-3 van die nieuwe interns ( ik gok Stephanie, Shane & Jo ) in seizoen 10 series regulars gaan worden. En dat de andere 2 interns eigenlijk gewoon uit beeld verdwijnen. Persoonlijk hoop ik dat Tina Majorino, die Heather speelt een upgrade krijgt maar ik gok er niet op.
Begin ik ze net een beetje bij hun achternaam te leren kennen, gooi jij er allemaal voornamen in. Nu weet ik nog niet over wie je het hebt! (Shane kan ik zelf nog wel verzinnen maar verder: no clue!) :')
pi_120071509
Ik vond de interns echt prachtig naïef, alles gaat over opereren en niet over de patiënt en zo. Zo waren Grey, Yang en Karev ook in het begin. Besefte me ook wel opeens in deze aflevering dat ik nu Avery en Kepner er écht bij vind horen, terwijl ik daar eerst heel skeptisch over was.

En het draait al ruim 7 jaar.. De serie die begon toen ik naar de brugklas ging :o
pi_120071578
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vond de interns echt prachtig naïef, alles gaat over opereren en niet over de patiënt en zo. Zo waren Grey, Yang en Karev ook in het begin. Besefte me ook wel opeens in deze aflevering dat ik nu Avery en Kepner er écht bij vind horen, terwijl ik daar eerst heel skeptisch over was.

En het draait al ruim 7 jaar.. De serie die begon toen ik naar de brugklas ging :o
Ik vind ook dat ze een goede schifting hebben gemaakt hoor met die hele lading die er ineens bijkwam. De stomme hebben ze gelijk lekker dood laten schieten door Mr. Psycho killer *O*
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:06:55 #46
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120071772
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vond de interns echt prachtig naïef, alles gaat over opereren en niet over de patiënt en zo. Zo waren Grey, Yang en Karev ook in het begin.
Ja dat was mooi om te zien. Dat die mentaliteit niet zozeer persoonlijk is maar echt een beetje eigen is voor med-students. En dat bv een Derek of Burke of Bailey, die wij nooit als interns hebben gezien, waarschijnlijk ook ooit zo begonnen zijn.

Ik moest bij die laatste scene in die kleedkamer ook sterk denken aan die aflevering waarin "onze" mensen een 48-uurs dienst (ofzo) moesten draaien en aan het eind helemaal verrot waren. Dat Bailey toen binnenkwam en iets zei van: lap jezelf weer op, rounds in 5 minutes...
pi_120072502
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ja dat was mooi om te zien. Dat die mentaliteit niet zozeer persoonlijk is maar echt een beetje eigen is voor med-students. En dat bv een Derek of Burke of Bailey, die wij nooit als interns hebben gezien, waarschijnlijk ook ooit zo begonnen zijn.

Ik moest bij die laatste scene in die kleedkamer ook sterk denken aan die aflevering waarin "onze" mensen een 48-uurs dienst (ofzo) moesten draaien en aan het eind helemaal verrot waren. Dat Bailey toen binnenkwam en iets zei van: lap jezelf weer op, rounds in 5 minutes...
Dat ja, prachtig gedaan. Vond die scene destijds ook heel goed. Niet zeiken maar doorgaan.
pi_120072553
leuk dat neve cambell(party of 5) de zus van speelt. ze is een beetje veranderd in haar geziht
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:53:09 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120072905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Dat ja, prachtig gedaan. Vond die scene destijds ook heel goed. Niet zeiken maar doorgaan.
:Y O+
pi_120074748
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 13:37 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Yep die herinner ik me ook nog.
Dacht ook even dat de interns weer gingen opstaan om verder te gaan :D
pi_120075261
Enige minpuntje vond ik wel dat de prinses toch niet een prinses was, ze is een soort van 2e Izzy: mooi, naar goede school geweest enz.
pi_120076071
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Markeerstift het volgende:
Enige minpuntje vond ik wel dat de prinses toch niet een prinses was, ze is een soort van 2e Izzy: mooi, naar goede school geweest enz.
Ja, Jo is idd wel heel erg Izzy 2.0, niet alleen in achtergrond maar ook in gedrag.
pi_120077756
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:57 schreef babette21 het volgende:

[..]

Begin ik ze net een beetje bij hun achternaam te leren kennen, gooi jij er allemaal voornamen in. Nu weet ik nog niet over wie je het hebt! (Shane kan ik zelf nog wel verzinnen maar verder: no clue!) :')
Sorry, ik ben goed met namen :P Heather is Dr. Brooks ; Jo is Dr Wilson ; Stephanie is Dr Edwards ; en van Leah weten we geen achternaam.
pi_120077789
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:48 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, Jo is idd wel heel erg Izzy 2.0, niet alleen in achtergrond maar ook in gedrag.
Izzie vond ik veel minder verwend overkomen hoor. Ook heel wat vriendelijker naar patienten enzo.
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:16:23 #55
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_120080177
Teon wij in Canada op vakantie waren hingen er allemaal reclames voor Grey's Anatomy (oktober 2006). Ben het daarna gaan kijken vanaf voorjaar 2007 toen het in de UPC als hele serie te zien was; toen in 1 keer in een paar weken tijd serie 1 2 en 3 er doorheen gejast.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 8 december 2012 @ 18:23:34 #56
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120080398
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Sorry, ik ben goed met namen :P Heather is Dr. Brooks ; Jo is Dr Wilson ; Stephanie is Dr Edwards ; en van Leah weten we geen achternaam.
Ah kijk, nu komen we ergens!
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:51:57 #57
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120302199
Oooo Bailey! _O-
Maar aan de andere kant ook wel "mooi" :)
pi_120302374
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:51 schreef automatic_ het volgende:
Oooo Bailey! _O-
Maar aan de andere kant ook wel "mooi" :)
:Y
pi_120304350
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:58 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

:Y
Idem!
  vrijdag 14 december 2012 @ 14:56:38 #60
211083 Angelof9
I must go first
pi_120304476
Ik vond het echt absurd dat de operatie van Derek op Bailey's trouwdag was gepland :')

Verder vond ik het wel een leuke en lekker dramatische aflevering. Vooral het moment dat Mer aan Derek's zus verteld dat ze zwanger is en het moment tussen Cristina en Owen O+
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_120306865
Ik vond het ook weer een sterke aflevering met een aantal scènes die er boven uitstaken. De scene waar Meredith bij Derek kwam kijken na de operatie was erg simpel, maar ik vond hem echt heel lief. Verder mooi van Meredith dat ze het Lizzie heeft verteld. Alleen Christina nog niet verteld, maar dat vind ik ok. Die vriendschap is heel langzaam en subtiel aan het veranderen. Families en hun relaties worden belangrijker. Dat vind ik mooi gedaan. Al zullen ze natuurlijk altijd beste vriendinnen blijven.

Voor een mid season finale vond ik de cliffhanger wat tegenvallen. Dat Bailey niet zou trouwen was voorspelbaar ( al vond ik de scene waar ze Callie en Meredith vroeg niet te gaan zitten bij haar bruiloft geweldig ) en dat van Adele is ook niet bepaald schokkend.

Owen en Christina dus weer bij elkaar..Tja, zat er aan te komen. Maar vond het niet super geweldig.

Interns vond ik nu wat tegenvallen. Shane was leuk, maar die Jo is super irritant. Leah en Stephanie doen me ook niks. Ik wil meer Heather, die is tenminste leuk. En ze doen geen moeite om te verbergen dat Jo uiteindelijk wat krijgt met Alex.
pi_120311119

Deze heeft een rare kop, kan er niet goed uit over wat ik er van moet vinden

Voor volledigheid kwam ik dit net tegen:

The new interns: (left to right) Heather, Stephanie, Shane, Jo & Leah
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 18:04:44 #63
163650 Greys
pi_120311248
Welk afleveringsnummer was dit ook alweer? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120311362
s09e09 :)
Ja doei.
  vrijdag 14 december 2012 @ 18:07:47 #65
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_120311367
9 :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 18:09:06 #66
163650 Greys
pi_120311401
Dank jullie O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 december 2012 @ 18:11:06 #67
211083 Angelof9
I must go first
pi_120311455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:00 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]

Voor volledigheid kwam ik dit net tegen:

[ afbeelding ]
The new interns: (left to right) Heather, Stephanie, Shane, Jo & Leah
Oh, dank je! Jo & Leah mogen wieberen wat mij betreft.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_120313486
Leah is stom. Shane en Stephanie gaan wel. Heather en Jo vind ik wel tof. Maar ik ken de actrices al wat een grote rol daarin speelt :).
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:13:22 #69
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_120313569
avery met baardjuh :9 :9 :9
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage vrijdag 14 december 2012 @ 19:47:26 #70
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120315029
Ik vind Stephanie wel tof :)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 december 2012 @ 19:52:41 #71
163650 Greys
pi_120315312
Ik vond het zo sneu voor de aanstaande van Bailey...
En wel erg voorspelbaar dit eerlijk gezegd, jammer.

En ik zal wel de enige zijn, maar ik vond Meredith enórm unlikable in deze aflevering :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:55:41 #72
244125 laziness
pi_120315438
Ik vond haar ook niet zo leuk deze keer.
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:59:45 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120315649
5 minuten aan het kijken en lig nu al dubbel om Bailey! "Don't sit down!" :D
pi_120316204
Meredith vond ik juist wel leuk deze afl. Al vind ik haar altijd leuk. Er zit echt groei in haar karakter, en toch behoudt ze ook enkele aspecten.
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:11:54 #75
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120316235
Waarom is Neve altijd zo tof?!
pi_120317118
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:11 schreef babette21 het volgende:
Waarom is Neve altijd zo tof?!
+1
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:50:18 #77
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120318414
Toffe aflevering, van begin tot eind!

Ik heb eigenlijk niet het idee dat Bailey besloten heeft om niet te trouwen, alleen dat ze prioriteit gaf aan Webber en Adele - wie zegt dat ze daarna niet alsnog wil gaan trouwen?!

Ik vind de interns leuk, vooral Shane en Stephanie (mooie metamorfose had zij trouwens!). Ik vind Meredith dit hele seizoen al regelmatig unlikable, vond het wel mooi dat Lizzy haar even op haar nummer zette!
pi_120333870
Ik had niet bepaald het idee dat Bailey er naar uit keek om te trouwen. Door de aflevering heen ( en zelfs in vorige afleveringen ) straalde ze dat nou niet bepaald uit. Ze had elk excuus aangenomen om maar niet te hoeven trouwen. Ik denk dat ze wel echt van Ben houdt, maar gewoon niet nogmaals wil trouwen. Als ze echt wou trouwen had ze Ben wel even gebeld in de auto nadat ze dat van Adele hadden gehoord. Dat zou 15 seconden hebben gekost. Schuld van de schrijvers natuurlijk. En dat die acteur die Ben speelt een andere serie heeft volgens mij. Ik gok dat hij er gewoon uitgeschreven gaat worden. Maar wie weet. Ze hadden Ben wat vaker om beeld moeten brengen dit seizoen. Ik bedoel...we hebben hem sinds seizoen 8 niet meer gezien. En dan moeten we opeens meeleven met hen? Ik ben blij dat anderen er wel van genieten, maar die romance is niet iets voor mij helaas. Puur mijn mening.

Zelfde met Adele....die hebben we sinds seizoen 8 niet gezien. Die had best wel een goede closure. En dan spoilen ze het door haar naam in de credits te zetten vooraf. En daarnaast ben ik nou ook niet super invested in haar well-being. Sneu voor Richard, maar dat is het dan ook wel. Vorig jaar was de mid-season cliffhanger zo veel beter naar mijn mening ( Mer/Alex on the road/Christina bezig met Teddy's man ).
pi_120334226
Oh, nu voorlopig geen aflevering dus?

Ik vond hem wel leuk, beetje voorspelbaar, maar Bailey blijft leuk. Ben wel blij voor Hunt en Yang, al zullen ze wel alsnog weer uit elkaar gaan ofzo. En Callie vind ik echt zoveel leuker worden elk seizoen! Ik vond haar zo vreselijk in het begin met George, maar ze is echt tof nu.
pi_120334666
Ik irriteer me aan Bailey, hangt er een beetje bij dit seizoen.
pi_120335319
Ik denk ook dat Bailey alsnog gaat trouwen als adele overleden is of op de ic ligt of zo. Ik hoop het eigenlijk wel.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:18:01 #82
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120335690
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had niet bepaald het idee dat Bailey er naar uit keek om te trouwen. Door de aflevering heen ( en zelfs in vorige afleveringen ) straalde ze dat nou niet bepaald uit.
Juist omdat het zo gebracht werd ga ik er niet standaard vanuit dát ze 'm dus gepeerd is, ik heb eerder het idee dat ze die indruk willen wekken. Ze zijn allemaal in de eerste plaats dokter, dat is wat hen kenmerkt - als iemand hulp nodig heeft dan bieden ze dan, ze zetten zichzelf (even) opzij. Dat is wat ik nu ook bij Bailey zag. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien :)

Ik zag deze ep eigenlijk ook niet als een enorme mid-season finale (die extra spannend zou moeten zijn ofzo), over een week of drie gaan ze alweer verder.

edit: 10 januari het vervolg...

pi_120337228
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef babette21 het volgende:

[..]

Juist omdat het zo gebracht werd ga ik er niet standaard vanuit dát ze 'm dus gepeerd is, ik heb eerder het idee dat ze die indruk willen wekken. Ze zijn allemaal in de eerste plaats dokter, dat is wat hen kenmerkt - als iemand hulp nodig heeft dan bieden ze dan, ze zetten zichzelf (even) opzij. Dat is wat ik nu ook bij Bailey zag. Maar goed, we zullen het allemaal wel zien :)

Ik zag deze ep eigenlijk ook niet als een enorme mid-season finale (die extra spannend zou moeten zijn ofzo), over een week of drie gaan ze alweer verder.

edit: 10 januari het vervolg...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120337376
^ Zat er ook wel aan te komen toen ze er zo mooi uit zag, zag je zijn blik :P

Oh wel leuk dat ze er op door gaan en dat dit niet het laatste ooit was wat we van Ben zagen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 december 2012 @ 13:39:54 #85
163650 Greys
pi_120337828
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

SPOILER
Dat ja :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:08:36 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120347549
Het gaat er vlgs mij nu ook niet om dat Baileys niet meer wil, maar dat haar aanstaande nu van Callie gehoord heeft dat ze twijfelde, dat opgeteld bij het feit dat ze niet op kwam dagen... Mooi weer twee afleveringen,minstens, met gedoe. Mss stapt hij wel op het eerste de beste vliegtuig etc. etc.
pi_120351478
Goede aflevering!
Bailey komt op mij niet echt over dat ze wil trouwen, benieuwd wat dat gaat worden.
Adèle boeit me eigenlijk niet zo.
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:21:38 #88
131066 scrub_nurse
pi_120352335
gadver krijgen we dat vieze gezoen van Hunt weer, alsof hij Yang opvreet en gesnuif :r
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 december 2012 @ 21:25:14 #89
163650 Greys
pi_120352473
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
gadver krijgen we dat vieze gezoen van Hunt weer, alsof hij Yang opvreet en gesnuif :r
Oh yes please :D
Ik vergeet nooit meer die zoen van hen tegen de muur, hij gromde er nog net niet bij :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120352791
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef scrub_nurse het volgende:
Hahahah echt he!! Ik WIST ook dat dit weer fijne kampen in het topic op zou leveren :D

_O-

SPOILER
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:33:00 #91
131066 scrub_nurse
pi_120352841
gelukkig filmden ze het nu n beetje anders, ik moest al kokhalzen toen ik t zag aan komen, brr
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 december 2012 @ 21:57:58 #92
163650 Greys
pi_120353771
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hahahah echt he!! Ik WIST ook dat dit weer fijne kampen in het topic op zou leveren :D

_O-

SPOILER
Volgens mij ben ik Kamp InMijnEentje _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 december 2012 @ 22:30:09 #93
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_120355205
Hij vreet haar idd nog net zo op als in het begin maar het verschil is dat ze nu eh... terugvreet!
pi_120358099
Christina's kus met Avery in seizoen 6 is nog steeds zoveel beter als alle kussen van Owen en Christina bij elkaar. Ik heb altijd de stiekeme wens gehad dat die twee wat zouden beginnen.

Christina is een tof personage, maar zodra er een scene is van haar in een relatie dan valt het naar beneden qua kwaliteit. Zelfs Owen is nog enigszins acceptabel als hij geen liefdes scènes deelt met Christina. Mja...season of love volgens Shonda. Zag dit dus al mijlenver aankomen.
  zondag 16 december 2012 @ 09:02:30 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120365474
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik Kamp InMijnEentje _O-
Ben jij pro-hunt&Christina? Dan doe ik met je mee! Ik was helemaal blij gisteren! :D Ik kon een jeej *O* niet onderdrukken. :Y
pi_120365759
Van de interns mogen van mij Heather en Stephanie blijven. Jo vind ik een onaangename uitstraling hebben.
  Jubileum moderator zondag 16 december 2012 @ 12:15:25 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_120368320
Ik vond het zo leuk dat Owen en Christina weer samen zijn O+ en verder vond ik de "onze hele leven draait om dat been" tirade van Callie echt geweldig.
Ik vond overigens die jurk van Bailey helemaal niet bij haar passen.
(bizar eigenlijk, dat ik een mening heb over een trouwjurk bij een fictief personage :@)
Leuke ep ^O^
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 16 december 2012 @ 12:19:00 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_120368410
:D Die jurk was idd ook echt afschuwelijk. Net een gestopte worst! :Y
pi_120368422
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:15 schreef Lois het volgende:
Ik vond het zo leuk dat Owen en Christina weer samen zijn O+ en verder vond ik de "onze hele leven draait om dat been" tirade van Callie echt geweldig.
Ik vond overigens die jurk van Bailey helemaal niet bij haar passen.
(bizar eigenlijk, dat ik een mening heb over een trouwjurk bij een fictief personage :@)
Leuke ep ^O^
Die tirade O+

Met echt zo'n didi-i-say-that-out-loud.. ? Blik erbij :D

En die blikwisselingen daarna O+ Callzona is terug! O+
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 16 december 2012 @ 14:29:28 #100
163650 Greys
pi_120372383
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 09:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ben jij pro-hunt&Christina? Dan doe ik met je mee! Ik was helemaal blij gisteren! :D Ik kon een jeej *O* niet onderdrukken. :Y
Ik ben niet alleen pro-Hunt&Cristina, ik vind zijn ietwat brute manier van kussen ook sekseh :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')