Die rolt niet meer toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
totdat laurrie op het podium stapt
Welke buik?quote:
dan komt het podium aan 1 kant omhoog in plaats van Marcoquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan istie simpelweg te kort geschapenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook leren pijpenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Eyelar doet het zo beter dan Marjet en Floortje
Want ze vindt zichzelf geweldig?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze heeft het eenbeetje in haar bol gekregen denk ik.
eensquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Eyelar doet het zo beter dan Marjet en Floortje
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Zou leuk zijn als Iris nu op de achtergrond met d'r harpes meespeelt. Heeft ze ook weer eens wat te doen.
Ik kan me niet herinneren hoe dat toen was, maar bij the voice real life zei ze dat ze nu eens net zo trots ging doen als ze zich voelde. Of zoiets.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek Idols nooit, hoe reageerde die moeke toen? Is dat ook zo'n troela die dan buldert dat haar dochter het beste was?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Zou leuk zijn als Iris nu op de achtergrond met d'r harpes meespeelt. Heeft ze ook weer eens wat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |