Is dat hetzelfde als koenjitquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:51 schreef Roces18 het volgende:
gebruiken mensen om hun eten geel te kleuren met saffraan voor die prijs wtf?
maar verder:
Een alternatief voor de kostbare saffraan is vanouds saffloer of valse saffraan. In de keuken wordt ook de veel goedkopere kurkuma, ook geelwortel of Indische saffraan genoemd, die vergelijkbare kleureigenschappen heeft, maar anders smaakt en een geheel andere oorsprong heeft.

Das hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
bedoel je Kurkuma ? want koenjit ken ik niet

Nee, dat wordt gemaakt van de gouden eieren van ganzen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
goud wordt niet gemaakt van bloemetjes

Lulkoek. Ik zeef zo hele karaten uit de rivier. Geleerd uit mijn tijd in Klondike.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef Roces18 het volgende:
een hele kilo per karaat dus.
denk daar maar over na als je gaat trouwen met je 3e vrouw

quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Roces18 het volgende:
zelfs lucky luke is duur geweest, dat je het maar even weet

Volgens mij was ie heel wat eerder. Ik was er zelf bij! Ik at gewoon goudzoekers. Dat scheelde in de kosten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Roces18 het volgende:
wist je dat door de klondike goldrush uit 1986 er een bevolkingsexplosie kwam van allemaal gelukszoekers waardoor er zelfs hongersnood heerste?

dit dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Samenvatting van die topic:
Saffraan is altijd al duur geweest, en TS is een oelewapper dat hij dit niet wist

Dit bedoelde ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Samenvatting van die topic:
Saffraan is altijd al duur geweest, en TS is een oelewapper dat hij dit niet wist

Hoi,quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:57 schreef cricket het volgende:
Ik snap niet dat er nog niemand is geweest die even zegt dat het altijd al duur is geweest?

Jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef -supergirl- het volgende:
wat is een saffraan? is dat net zoiets als een saffier?

Dat is jouw perceptie. Ons soort mensen vindt saffraan meer iets voor het plebs.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:47 schreef Djeez het volgende:
Safraan is alleen voor de rijken, want peperduur!

Oh oh, TS is waarschijnlijk zo dom dat hij denkt dat vanille ook in vanillevla zit en vandaag gaat voor hem een wereld openquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:01 schreef Bitlord het volgende:
Vanille trouwens ook, alsof dat zo veel kost. [ afbeelding ]

KLB / WTF? Heb Windows 8 gekocht maar laptopscherm wordt niet touchscreenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:58 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Voor mij is dit het beste topic van de weekWat een saamhorigheid xD

Haha inderdaad xDquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:01 schreef Prowl het volgende:
[..]
KLB / WTF? Heb Windows 8 gekocht maar laptopscherm wordt niet touchscreen
Deze is ook leuk

Nee, wiet is duurder, poosje terug per kilo duurder dan goudquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:51 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Je weet dat saffraan het duurste kruid ter wereld is hč?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |