gast 21 jump street. come back when you've seen itquote:
Afgezet na 10 minuten kk thnxbyequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gast 21 jump street. come back when you've seen it
Gezien, Ice Cube stal de show.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij hebt echt kankergekke fetisjenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die trip scenequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Been there, done that. Jonah Hill dit dat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
jij bent mij fetisjenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij hebt echt kankergekke fetisjen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Freakshows.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Step Up. Deel 1.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij hield Fas juist wel van poesj.... oooh die poesjes.quote:
nicequote:
moet lachen weet nie waaromquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
moet lachen weet nie waarom
padum tishquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij hield Fas juist wel van poesj.... oooh die poesjes.
Ik heb altijd het idee dat jij je altijd kapot lacht als je achter een pc zit en een plaatjeswebsite erbij heb.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
moet lachen weet nie waarom
1 tit van haar lijkt op een complete koeieuierquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef Salatrel het volgende:
Kijk dan gewoon ff in s&g voor de jopen van msmessy
waarom weet je dit?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 tit van haar lijkt op een complete koeieuier
Incl. Blue vanes
Sad but true.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat jij je altijd kapot lacht als je achter een pc zit en een plaatjeswebsite erbij heb.
Nee manquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha.Je pa kijkt je zeker aan als die 'dafuq' kat.
Vas ik vind alleen die met NL toppers, is die ook goed?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The Twilight Saga Breaking Dawn - Part 2 (2012) TS XVID Simply ReleaseS Toppers![]()
Ik ga nu kijken hihi doei
torrent linken is al jaaaaaaaaaaaarun zo. toen remlof nog baas was hierquote:
Nooit geweten. Alsnog gezeik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
torrent linken is al jaaaaaaaaaaaarun zo. toen remlof nog baas was hier
Jouw pa.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee mansoms als ik zit te lachen dan laat ik zien om wat voor plaatje het is. Gister met die "Blond, James Blond" moest hij keihard lachen.
Hij zei: "Je kan veel meer maken.. Hond, James Hond. Kont, James Kont."quote:
DON'T FUCK ME OP, DON'T FUCK ME UP! GETTING MAD, GETTING MAD, GETTING MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DON'T FUCK ME OP, DON'T FUCK ME UP! GETTING MAD, GETTING MAD, GETTING MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Heerlijk hoe je eerst "op" zegt en dan "up"quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DON'T FUCK ME OP, DON'T FUCK ME UP! GETTING MAD, GETTING MAD, GETTING MAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ey jij was toch naar een filmquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je eerst "op" zegt en dan "up"
Tits and ass, de rest doet niet terzake.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
Mijn boy is fucked, moet zo mijn outfits gaan beoordelen voor morgenMuahuahauhauahuahauhauahwuahuwhauhau
![]()
![]()
Zo makkelijk komt hij er niet vanafquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Tits and ass, de rest doet niet terzake.
Ik kan me slechtere dingen bedenken. Gewoon een beetje verlekkerd naar je boobs, kont en benen kijken toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
Mijn boy is fucked, moet zo mijn outfits gaan beoordelen voor morgenMuahuahauhauahuahauhauahwuahuwhauhau
![]()
![]()
Haha zo kan je het ook zien, maar hij weet hoe lang dit kan duren en dat een simpele 'ja wel leuk hoor' niet gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik kan me slechtere dingen bedenken. Gewoon een beetje verlekkerd naar je boobs, kont en benen kijken toch?
Oh boy.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha zo kan je het ook zien, maar hij weet hoe lang dit kan duren en dat een simpele 'ja wel leuk hoor' niet gewaardeerd wordt
Gelukkig is dat geen probleem van me en zal mijn vraag eerder zijn 'maakt deze broek mijn kont te kleinquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Salatrel het volgende:
Do these pants make my as look fat?
No your ass makes your ass look fat
quote:
Ms kunnen we helpen hier, het is nooit goed om het van de mening van 1 af te laten hangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo makkelijk komt hij er niet vanaf
Dat wordt geen seks vanavond.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha zo kan je het ook zien, maar hij weet hoe lang dit kan duren en dat een simpele 'ja wel leuk hoor' niet gewaardeerd wordt
Hhahahah ja en ik foto's maken en posten zeker. Is me net wat teveel moeitequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms kunnen we helpen hier, het is nooit goed om het van de mening van 1 af te laten hangen..
Ik weet niet of ie meeleestquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat hangt heeeeeelemaal af van zijn behulpzaamheid![]()
Omdat overdag al voorbij is, penis.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie zegt dat seks alleen een avondactiviteit is?
http://wereldtijden.net/quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat overdag al voorbij is, penis.
Hij leest niet meequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie meeleestmaar als jij zegt 'dit is leuk he' moet hij dus gewoon ja zeggen en als jij zegt 'deze is wat minder' dan zegt hij 'klopt'.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij leest niet mee![]()
Maar nee. Dat is niet de bedoeling! Ik ken hem langer dan vandaag en weet wanneer hij oprecht is en wanneer niet
geroosterde chiabatta, met pizzakruiden, kaas en uiquote:
Wat denk jijquote:
Ik zag hem vandaag nog met zijn chick lopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]Al lang niet meer gegeten. Sinji where you at.
Ik straksquote:
Op welke instructiesite precies staat eik dat als je 16 bent en 3 weken aan het fitnussun bent dat je dan met biceps curls moetquote:
Wtf am I reading...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Op welke instructiesite precies staat eik dat als je 16 bent en 3 weken aan het fitnussun bent dat je dan met biceps curls moet21en
?
.
Hoe was de film?quote:
quote:
Op sommige momenten wel dat 2e maar vooral dat 1ste. Die momenten dat K.Stew en R.Pat weer eens emotieloos uit hun doppen kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]. Vermakelijk kut of ik wil m'n ogen eruit krabben kut?
D'ohquote:
Ik heb een deel van de eerste film gezien en sommige scenes waren echt raar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op sommige momenten wel dat 2e maar vooral dat 1ste. Die momenten dat K.Stew en R.Pat weer eens emotieloos uit hun doppen kijken
Hahah ja het is zo overdreven sloomquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een deel van de eerste film gezien en sommige scenes waren echt raar.Bij scheikunde-les of zo waar Robert fuckface dat wichtke heel lang zit aan te staren en wat raars tegen haar zegt waar zij ook weer raar op reageert.
de hele filmserie dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op sommige momenten wel dat 2e maar vooral dat 1ste. Die momenten dat K.Stew en R.Pat weer eens emotieloos uit hun doppen kijken
1 Van zijn chicks bedoel je natuurlijk. Maar ik ben jaloers, zou hem ook wel eens willen zien lopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag nog met zijn chick lopen.
Eh, ik vat hem niet geloof ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Op welke instructiesite precies staat eik dat als je 16 bent en 3 weken aan het fitnussun bent dat je dan met biceps curls moet21en
?
.
Niks, het was gewoon een vraag, geen zin om in het BB topic te posten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:16 schreef krioro het volgende:
Eh, ik vat hem niet geloof ik.Wat heeft dit met het elite-forum te maken?
Niet? Oh en nu dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb mn knuffel nog steeds niet gehad he, oetlulletje
Oh, OK. In dat geval: Geen idee!quote:
Ik ook niet.quote:geen zin om in het BB topic te posten.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, OK. In dat geval: Geen idee!
[..]
Ik ook niet.
Ach, je kat is stom.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
. Ik pak m'n kat wel weer, enige waar ik van op aan kan.
Awwwwwwquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
al 3,5 jaar onafscheidelijk me bbys en ik![]()
Welk filmpjequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Chai het volgende:
Tli had op zo'n filmpje van mij gereageerd: 'Maarten, kom maar naar mij toe. Ik zal me nooit zo gek en raar gedragen. '
Bleek net dat een vriendin van mij dat echt hartstikke letterlijk had genomen, 'Wat een raar wijf, wat denkt ze wel niet?!'
Ga doorquote:
Oh zo, ik snap hem al. Ik dacht dat jij dat in het filmpje zei ofzo maar je bedoelt als reactie op fbquote:
Nee ze had daar toch maar niet gereageerd, wilde ze eerst wel doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo, ik snap hem al. Ik dacht dat jij dat in het filmpje zei ofzo maar je bedoelt als reactie op fb
Niet iederleen heeft fokskills tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ze had daar toch maar niet gereageerd, wilde ze eerst wel doen.
Ja. Iznicequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vind je het opwindend als vrouwen boos zijn?
Oh dan laat maar, girl on girl scenes doen het niet zo voor me.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Was samen met een vriendin in het stro aan het spelen
Primaquote:
dikkequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef 2NutZ het volgende:
Woensdag workout daarna mac
Vandaag workout nu pizza
Raar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh dan laat maar, girl on girl scenes doen het niet zo voor me.
Recht naar die dijen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef 2NutZ het volgende:
Woensdag workout daarna mac
Vandaag workout nu pizza
Ook niet die wel subtiel zijn en waarin de spanning wordt opgebouwd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh dan laat maar, girl on girl scenes doen het niet zo voor me.
Heyquote:
Moet 't niet andersom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heyniet zo brutaal anders ga ik op je zitten.
Wat heeft ie gedaan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc heeft een ban, lekker rustig zeg.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom dan? voor dat in US?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee man. Chest van ahhnold. Waiste van een brugpieper.quote:
Ja daarna mag jij.quote:
Lelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man. Chest van ahhnold. Waiste van een brugpieper.
Nee eerder boos op iemand of iets ofzo, als je CoD speelt en helemaal door het lint gaat oid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waarom laat je je sokken alweer slingeren?!1"
*instant boner*
Oh, ik hoopte op iets smeuigers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Posten van te seksueel getinte plaatjes in fernandes, blote billen enzo.
Nee hoor.quote:
Juist die niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook niet die wel subtiel zijn en waarin de spanning wordt opgebouwd?
Nou, ik zou zeggen ga eens mee naar Suriname, kun je je lol op. huillach.jpgquote:
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op iets smeuigers.
krioro pls.quote:
Dat is gewoon sexy. PUNT. KLAAR.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.
Rlyquote:
Ok. Wanneer?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Juist die niet.
[..]
Nou, ik zou zeggen ga eens mee naar Suriname, kun je je lol op. huillach.jpg
Whehe, njaquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]. De enige logische verklaring.
Jaaa en dan met geluid hard op je strobaal filmpje loopen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Mozy's bus heeft een ongeluk gehad, dus ik ga zo met mijn mooie laptop bij de starbucks op hem wachten.
vraag even wat het nummer van de bus isquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Mozy's bus heeft een ongeluk gehad, dus ik ga zo met mijn mooie laptop bij de starbucks op hem wachten.
Bus rijdt alweer hoor, maar hij haalt zijn trein niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vraag even wat het nummer van de bus is
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:02 schreef Chai het volgende:
Zit ook weer lekker te laptoppen in de trein(internet van hier kan ik neit voor tel gebruiken :S ) volgens mij rijden in dit deel van het land geen internetloze treinen meer.
Misschien doordat android of zo? Of mijn browser die lastig doet, want je moet eerst toestemming geven bladiebla.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.
istie op tijd voor de volgendequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Bus rijdt alweer hoor, maar hij haalt zijn trein niet.
Dat mag alleen met Macbooks. Niet met Vaio's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Wat voor poekie heb je dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.
HTC Sensationquote:
Ja staat er dan wel bovenin dat icoontje dat je verbinding hebt met de wifi?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien doordat android of zo? Of mijn browser die lastig doet, want je moet eerst toestemming geven bladiebla.
Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm die zou toch wel alle netwerken moeten ondersteunen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HTC Sensation
[..]
Ja staat er dan wel bovenin dat icoontje dat je verbinding hebt met de wifi?
Een Starbucks in Hummelo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Nee, 2Nutzjes zegt zequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?
Oh ja nu je het zegtquote:
NO SHIT.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon in wifi menu verbinden met t-mobile, in je browser willekeurige pagina openen dan kom je banzelf op de hotspot pagina, vinkje zetten dat je akkoord gaat met voorwaarden en op verbinden klikken
Op zich.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?
Mazzeltje hoorquote:
Maar mijne is groen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat mag alleen met Macbooks. Niet met Vaio's.
Hoezo is toch chill?quote:
Zoveel mazzel heb ik er niet mee, je ziet ze 1x en nooit meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo is toch chill?
Ik kom alleen zure huisvrouwen tegen in het verkeer
Haha lekker voor je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo is toch chill?
Ik kom alleen zure huisvrouwen tegen in het verkeer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
Liep net de trap op, hoorde me achter me allemaal geroep over 'dikke reet', gelukkig zijn ze me verder niet achterna gelopen.
Haha lolquote:
Ja dat wel. Heb ik ook wel soms.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoveel mazzel heb ik er niet mee, je ziet ze 1x en nooit meer
'je kont staat half open'quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, klonk wel buitenlands, maar niet gekeken, Turken/Marrokanen denk ik.
Wat kom jij fronten?quote:
Dit had ik eens met korte pittige kapsels, dat was nogal vreemd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
Liep net de trap op, hoorde me achter me allemaal geroep over 'dikke reet', gelukkig zijn ze me verder niet achterna gelopen.
Teringmongolen zijn het ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, klonk wel buitenlands, maar niet gekeken, Turken/Marrokanen denk ik.
Wat riepen ze danquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit had ik eens met korte pittige kapsels, dat was nogal vreemd.
Verworpen.quote:
Nee, het was op een een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat riepen ze danwaren zeker naar de huishoudbeurs en hadden daar wijntjes gedronken?
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versierenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het was een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.
Ja, raar inderdaad. Ineens omsingeld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versieren
Shitquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden of ik zal jou eens.
Ver werpen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden of ik zal jou eens.
vieze hipsterquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Zosk het volgende:
iPhone 5 eindelijk binnen trouwens.
Nu nog een abonnement.
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, raar inderdaad. Ineens omsingeld.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versieren
hahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het was op een een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.
Mwa, hangt af van de grijper.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenIk zou dat echt a-sexy vinden.
Damnquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenIk zou dat echt a-sexy vinden.
Ik heb de schade tot anderen wel kranig weten te beperken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
hahahadan was jij hun enige slachtoffer?
Sommigen kunnen er wel mee door.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus van die oudere dronken sletjes
Meteen even voelen of je portemonnee er nog zit.quote:
Ik wil 'm ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Zosk het volgende:
iPhone 5 eindelijk binnen trouwens.
Nu nog een abonnement.
Deadliftenquote:
Eckte boitoi mattiequote:
En wat voor gevoel had je erbij?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben op Koninginnedag in m'n bips geknepen.
Door wat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij ook nog nachtmerries daar van?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Seksiequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Betast.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wat voor gevoel had je erbij?
Ja geen idee eigenlijk. Was zo druk. Ik beeld me maar in dat het een schone deerne was ipv een gladde homo.quote:
Hoe vaak per uitgaansavond word jij gemiddeld in je kont geknepen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij ook nog nachtmerries daar van?
Paar x gebeurd. 1x door een, wat leek, vietnamese gast ofsoquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak per uitgaansavond word jij gemiddeld in je kont geknepen?
Oh, en pics graag.
Geen drank meer voor jou.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
[/quote moet niet te vaak gebeuren of wel ?
Wat doe je nu toch weer?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Van hipsterkonten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak per uitgaansavond word jij gemiddeld in je kont geknepen?
Oh, en pics graag.
bummerrrrquote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1900738/5/50#11979
2364]vrijdag 30 november 2012 20:41[/url] schreef 4EverBlackEyed het v[/q]olgende:
[quote][ [url=http://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] [b]Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/230109]Id_do_her[/url] het volgende:[/b]
[..]
Kan geb[q]euren.
Dude plssquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Paar x gebeurd. 1x door een, wat leek, vietnamese gast ofso
Pics? Van jouw befo en afta ja
Ja pardon, er ging even iets mis. Sorry voor het ongemakquote:
Ach, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja pardon, er ging even iets mis. Sorry voor het ongemak
quote:
modus plsquote:
Vas plsquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft 2NutZ best een kontje.
hij squat veelquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft 2NutZ best een kontje.
Nee ik heb een hele serie voor je waar ik niks anders draag dan een KFC bucketquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, vol laten lopen natuurlijk.
Rookie mistake.
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ik heb een hele serie voor je waar ik niks anders draag dan een KFC bucket
quote:
Heb ik nooit bij me, alleen cash in broekzak. Vannacht een credit card gebroken omdat ik er ijs van een autoraam mee wilde weg krabbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meteen even voelen of je portemonnee er nog zit.
Hangt van du meisju af.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb ik nooit bij me, alleen cash in broekzak. Vannacht een credit card gebroken omdat ik er ijs van een autoraam mee wilde weg krabben![]()
.
dus 2 euro?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
Jaren geleden woonde er wel een geestelijk gehandicapte in de straat die voor een euro je auto ijsvrij maakte voor een euro, best handig.
Hahaquote:
65 Euro met een sim only abonnement, goed voor elkaar al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook.
Te duur voor mij.#sloeber
65 per maand?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
65 Euro met een sim only abonnement, goed voor elkaar al zeg ik het zelf.
Die eigenlijk niet van 4EBE zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Modus het volgende:
65 e p/m om via FB de twitterupdates van 4ebe te kunnen lezen._
DO WANT!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
Jaren geleden woonde er wel een geestelijk gehandicapte in de straat die voor een euro je auto ijsvrij maakte, best handig.
Dat was ook de reactie van de rest van de straat.quote:
logisch!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was ook de reactie van de rest van de straat.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Modus het volgende:
65 e p/m om via FB de twitterupdates van 4ebe te kunnen lezen._
En hij hield er met weinig werk een leuk bedragje aan over, iedereen blij.quote:
Ik ben een keer in m'n kont geknepen op de fiets door een mocro die achterop de scooter zatquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk wel kei ordinair.
bij mij zijn het meestal wel spange zinas dus dan laat ik het wel toe =$quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer in m'n kont geknepen op de fiets door een mocro die achterop de scooter zatHeb me een partij staan schreeuwen op de fiets jonge.
Zou je mij toelaten in je magere kippekontje te late knype? hihi XDquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
bij mij zijn het meestal wel spange zinas dus dan laat ik het wel toe =$
Je voelde je betast.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer in m'n kont geknepen op de fiets door een mocro die achterop de scooter zatHeb me een partij staan schreeuwen op de fiets jonge.
Er komt echt nog een keer een app die dat soort updates vertaalt naar gesproken tekst zodat je dit in de auto via je headset kunt luisteren. VERDOMD HANDIG!quote:
Nee, te ordinair, denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je mij toelaten in je magere kippekontje te late knype? hihi XD
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je mij toelaten in je magere kippekontje te late knype? hihi XD
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |