'je kont staat half open'quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, klonk wel buitenlands, maar niet gekeken, Turken/Marrokanen denk ik.
Wat kom jij fronten?quote:
Dit had ik eens met korte pittige kapsels, dat was nogal vreemd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
Liep net de trap op, hoorde me achter me allemaal geroep over 'dikke reet', gelukkig zijn ze me verder niet achterna gelopen.
Teringmongolen zijn het ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, klonk wel buitenlands, maar niet gekeken, Turken/Marrokanen denk ik.
Wat riepen ze danquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit had ik eens met korte pittige kapsels, dat was nogal vreemd.
Verworpen.quote:
Nee, het was op een een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat riepen ze danwaren zeker naar de huishoudbeurs en hadden daar wijntjes gedronken?
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versierenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het was een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.
Ja, raar inderdaad. Ineens omsingeld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versieren
Shitquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden of ik zal jou eens.
Ver werpen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden of ik zal jou eens.
vieze hipsterquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Zosk het volgende:
iPhone 5 eindelijk binnen trouwens.
Nu nog een abonnement.
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, raar inderdaad. Ineens omsingeld.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha van die dronken wijven die dan jongere mannen gaan versieren
hahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, het was op een een feest toen een groep ineens naar me toe kwam. Met inderdaad elk een wijnglas in de hand.
Mwa, hangt af van de grijper.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenIk zou dat echt a-sexy vinden.
Damnquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat echt grappig, heb ook genoeg verhalen gehoord over jongens die gewoon recht in hun kloten gepakt werdenIk zou dat echt a-sexy vinden.
Ik heb de schade tot anderen wel kranig weten te beperken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
hahahadan was jij hun enige slachtoffer?
Sommigen kunnen er wel mee door.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus van die oudere dronken sletjes
Meteen even voelen of je portemonnee er nog zit.quote:
Ik wil 'm ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:31 schreef Zosk het volgende:
iPhone 5 eindelijk binnen trouwens.
Nu nog een abonnement.
Deadliftenquote:
Eckte boitoi mattiequote:
En wat voor gevoel had je erbij?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben op Koninginnedag in m'n bips geknepen.
Door wat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb jij ook nog nachtmerries daar van?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Seksiequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Betast.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wat voor gevoel had je erbij?
Ja geen idee eigenlijk. Was zo druk. Ik beeld me maar in dat het een schone deerne was ipv een gladde homo.quote:
Hoe vaak per uitgaansavond word jij gemiddeld in je kont geknepen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij ook nog nachtmerries daar van?
Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
Paar x gebeurd. 1x door een, wat leek, vietnamese gast ofsoquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak per uitgaansavond word jij gemiddeld in je kont geknepen?
Oh, en pics graag.
Geen drank meer voor jou.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
[/quote moet niet te vaak gebeuren of wel ?
Wat doe je nu toch weer?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Van hipsterkonten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe vaak per uitgaansavond word jij gemiddeld in je kont geknepen?
Oh, en pics graag.
bummerrrrquote:
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1900738/5/50#11979
2364]vrijdag 30 november 2012 20:41[/url] schreef 4EverBlackEyed het v[/q]olgende:
[quote][ [url=http://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ] [b]Op vrijdag 30 november 2012 20:40 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/230109]Id_do_her[/url] het volgende:[/b]
[..]
Kan geb[q]euren.
Dude plssquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Paar x gebeurd. 1x door een, wat leek, vietnamese gast ofso
Pics? Van jouw befo en afta ja
Ja pardon, er ging even iets mis. Sorry voor het ongemakquote:
Ach, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja pardon, er ging even iets mis. Sorry voor het ongemak
quote:
modus plsquote:
Vas plsquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft 2NutZ best een kontje.
hij squat veelquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij heeft 2NutZ best een kontje.
Nee ik heb een hele serie voor je waar ik niks anders draag dan een KFC bucketquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oja, vol laten lopen natuurlijk.
Rookie mistake.
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ik heb een hele serie voor je waar ik niks anders draag dan een KFC bucket
quote:
Heb ik nooit bij me, alleen cash in broekzak. Vannacht een credit card gebroken omdat ik er ijs van een autoraam mee wilde weg krabbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meteen even voelen of je portemonnee er nog zit.
Hangt van du meisju af.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb ik nooit bij me, alleen cash in broekzak. Vannacht een credit card gebroken omdat ik er ijs van een autoraam mee wilde weg krabben![]()
.
dus 2 euro?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
Jaren geleden woonde er wel een geestelijk gehandicapte in de straat die voor een euro je auto ijsvrij maakte voor een euro, best handig.
Hahaquote:
65 Euro met een sim only abonnement, goed voor elkaar al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook.
Te duur voor mij.#sloeber
65 per maand?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
65 Euro met een sim only abonnement, goed voor elkaar al zeg ik het zelf.
Die eigenlijk niet van 4EBE zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Modus het volgende:
65 e p/m om via FB de twitterupdates van 4ebe te kunnen lezen._
DO WANT!quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
Jaren geleden woonde er wel een geestelijk gehandicapte in de straat die voor een euro je auto ijsvrij maakte, best handig.
Dat was ook de reactie van de rest van de straat.quote:
logisch!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was ook de reactie van de rest van de straat.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Modus het volgende:
65 e p/m om via FB de twitterupdates van 4ebe te kunnen lezen._
En hij hield er met weinig werk een leuk bedragje aan over, iedereen blij.quote:
Ik ben een keer in m'n kont geknepen op de fiets door een mocro die achterop de scooter zatquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk wel kei ordinair.
bij mij zijn het meestal wel spange zinas dus dan laat ik het wel toe =$quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer in m'n kont geknepen op de fiets door een mocro die achterop de scooter zatHeb me een partij staan schreeuwen op de fiets jonge.
Zou je mij toelaten in je magere kippekontje te late knype? hihi XDquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
bij mij zijn het meestal wel spange zinas dus dan laat ik het wel toe =$
Je voelde je betast.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een keer in m'n kont geknepen op de fiets door een mocro die achterop de scooter zatHeb me een partij staan schreeuwen op de fiets jonge.
Er komt echt nog een keer een app die dat soort updates vertaalt naar gesproken tekst zodat je dit in de auto via je headset kunt luisteren. VERDOMD HANDIG!quote:
Nee, te ordinair, denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je mij toelaten in je magere kippekontje te late knype? hihi XD
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je mij toelaten in je magere kippekontje te late knype? hihi XD
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |