Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.
Hmm die zou toch wel alle netwerken moeten ondersteunen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HTC Sensation
[..]
Ja staat er dan wel bovenin dat icoontje dat je verbinding hebt met de wifi?
Een Starbucks in Hummelo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Mozy's bus heeft een ongeluk gehad, dus ik ga zo met mijn mooie laptop bij de starbucks op hem wachten.
Nee, 2Nutzjes zegt zequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?
Oh ja nu je het zegtquote:
NO SHIT.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon in wifi menu verbinden met t-mobile, in je browser willekeurige pagina openen dan kom je banzelf op de hotspot pagina, vinkje zetten dat je akkoord gaat met voorwaarden en op verbinden klikken
Op zich.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?
Mazzeltje hoorquote:
Maar mijne is groen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat mag alleen met Macbooks. Niet met Vaio's.
Hoezo is toch chill?quote:
Zoveel mazzel heb ik er niet mee, je ziet ze 1x en nooit meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo is toch chill?
Ik kom alleen zure huisvrouwen tegen in het verkeer
Haha lekker voor je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo is toch chill?
Ik kom alleen zure huisvrouwen tegen in het verkeer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
Liep net de trap op, hoorde me achter me allemaal geroep over 'dikke reet', gelukkig zijn ze me verder niet achterna gelopen.
Haha lolquote:
Ja dat wel. Heb ik ook wel soms.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoveel mazzel heb ik er niet mee, je ziet ze 1x en nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |