Hoe was de film?quote:
quote:
Op sommige momenten wel dat 2e maar vooral dat 1ste. Die momenten dat K.Stew en R.Pat weer eens emotieloos uit hun doppen kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]. Vermakelijk kut of ik wil m'n ogen eruit krabben kut?
D'ohquote:
Ik heb een deel van de eerste film gezien en sommige scenes waren echt raar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op sommige momenten wel dat 2e maar vooral dat 1ste. Die momenten dat K.Stew en R.Pat weer eens emotieloos uit hun doppen kijken
Hahah ja het is zo overdreven sloomquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb een deel van de eerste film gezien en sommige scenes waren echt raar.Bij scheikunde-les of zo waar Robert fuckface dat wichtke heel lang zit aan te staren en wat raars tegen haar zegt waar zij ook weer raar op reageert.
de hele filmserie dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op sommige momenten wel dat 2e maar vooral dat 1ste. Die momenten dat K.Stew en R.Pat weer eens emotieloos uit hun doppen kijken
1 Van zijn chicks bedoel je natuurlijk. Maar ik ben jaloers, zou hem ook wel eens willen zien lopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag nog met zijn chick lopen.
Eh, ik vat hem niet geloof ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Op welke instructiesite precies staat eik dat als je 16 bent en 3 weken aan het fitnussun bent dat je dan met biceps curls moet21en
?
.
Niks, het was gewoon een vraag, geen zin om in het BB topic te posten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:16 schreef krioro het volgende:
Eh, ik vat hem niet geloof ik.Wat heeft dit met het elite-forum te maken?
Niet? Oh en nu dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb mn knuffel nog steeds niet gehad he, oetlulletje
Oh, OK. In dat geval: Geen idee!quote:
Ik ook niet.quote:geen zin om in het BB topic te posten.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, OK. In dat geval: Geen idee!
[..]
Ik ook niet.
Ach, je kat is stom.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
. Ik pak m'n kat wel weer, enige waar ik van op aan kan.
Awwwwwwquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
al 3,5 jaar onafscheidelijk me bbys en ik![]()
Welk filmpjequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Chai het volgende:
Tli had op zo'n filmpje van mij gereageerd: 'Maarten, kom maar naar mij toe. Ik zal me nooit zo gek en raar gedragen. '
Bleek net dat een vriendin van mij dat echt hartstikke letterlijk had genomen, 'Wat een raar wijf, wat denkt ze wel niet?!'
Ga doorquote:
Oh zo, ik snap hem al. Ik dacht dat jij dat in het filmpje zei ofzo maar je bedoelt als reactie op fbquote:
Nee ze had daar toch maar niet gereageerd, wilde ze eerst wel doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo, ik snap hem al. Ik dacht dat jij dat in het filmpje zei ofzo maar je bedoelt als reactie op fb
Niet iederleen heeft fokskills tochquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ze had daar toch maar niet gereageerd, wilde ze eerst wel doen.
Ja. Iznicequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
vind je het opwindend als vrouwen boos zijn?
Oh dan laat maar, girl on girl scenes doen het niet zo voor me.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Was samen met een vriendin in het stro aan het spelen
Primaquote:
dikkequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef 2NutZ het volgende:
Woensdag workout daarna mac
Vandaag workout nu pizza
Raar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh dan laat maar, girl on girl scenes doen het niet zo voor me.
Recht naar die dijen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef 2NutZ het volgende:
Woensdag workout daarna mac
Vandaag workout nu pizza
Ook niet die wel subtiel zijn en waarin de spanning wordt opgebouwd?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh dan laat maar, girl on girl scenes doen het niet zo voor me.
Heyquote:
Moet 't niet andersom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heyniet zo brutaal anders ga ik op je zitten.
Wat heeft ie gedaan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
dWc heeft een ban, lekker rustig zeg.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom dan? voor dat in US?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee man. Chest van ahhnold. Waiste van een brugpieper.quote:
Ja daarna mag jij.quote:
Lelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee man. Chest van ahhnold. Waiste van een brugpieper.
Nee eerder boos op iemand of iets ofzo, als je CoD speelt en helemaal door het lint gaat oid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waarom laat je je sokken alweer slingeren?!1"
*instant boner*
Oh, ik hoopte op iets smeuigers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Posten van te seksueel getinte plaatjes in fernandes, blote billen enzo.
Nee hoor.quote:
Juist die niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook niet die wel subtiel zijn en waarin de spanning wordt opgebouwd?
Nou, ik zou zeggen ga eens mee naar Suriname, kun je je lol op. huillach.jpgquote:
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op iets smeuigers.
krioro pls.quote:
Dat is gewoon sexy. PUNT. KLAAR.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.
Rlyquote:
Ok. Wanneer?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Juist die niet.
[..]
Nou, ik zou zeggen ga eens mee naar Suriname, kun je je lol op. huillach.jpg
Whehe, njaquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]. De enige logische verklaring.
Jaaa en dan met geluid hard op je strobaal filmpje loopen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Mozy's bus heeft een ongeluk gehad, dus ik ga zo met mijn mooie laptop bij de starbucks op hem wachten.
vraag even wat het nummer van de bus isquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Mozy's bus heeft een ongeluk gehad, dus ik ga zo met mijn mooie laptop bij de starbucks op hem wachten.
Bus rijdt alweer hoor, maar hij haalt zijn trein niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vraag even wat het nummer van de bus is
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:02 schreef Chai het volgende:
Zit ook weer lekker te laptoppen in de trein(internet van hier kan ik neit voor tel gebruiken :S ) volgens mij rijden in dit deel van het land geen internetloze treinen meer.
Misschien doordat android of zo? Of mijn browser die lastig doet, want je moet eerst toestemming geven bladiebla.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.
istie op tijd voor de volgendequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Bus rijdt alweer hoor, maar hij haalt zijn trein niet.
Dat mag alleen met Macbooks. Niet met Vaio's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Wat voor poekie heb je dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.
HTC Sensationquote:
Ja staat er dan wel bovenin dat icoontje dat je verbinding hebt met de wifi?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien doordat android of zo? Of mijn browser die lastig doet, want je moet eerst toestemming geven bladiebla.
Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm die zou toch wel alle netwerken moeten ondersteunen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HTC Sensation
[..]
Ja staat er dan wel bovenin dat icoontje dat je verbinding hebt met de wifi?
Een Starbucks in Hummelo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Nee, 2Nutzjes zegt zequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?
Oh ja nu je het zegtquote:
NO SHIT.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon in wifi menu verbinden met t-mobile, in je browser willekeurige pagina openen dan kom je banzelf op de hotspot pagina, vinkje zetten dat je akkoord gaat met voorwaarden en op verbinden klikken
Op zich.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? Kom je zoveel lekkere mannen tegen?
Mazzeltje hoorquote:
Maar mijne is groen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat mag alleen met Macbooks. Niet met Vaio's.
Hoezo is toch chill?quote:
Zoveel mazzel heb ik er niet mee, je ziet ze 1x en nooit meerquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo is toch chill?
Ik kom alleen zure huisvrouwen tegen in het verkeer
Haha lekker voor je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo is toch chill?
Ik kom alleen zure huisvrouwen tegen in het verkeer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Chai het volgende:
Liep net de trap op, hoorde me achter me allemaal geroep over 'dikke reet', gelukkig zijn ze me verder niet achterna gelopen.
Haha lolquote:
Ja dat wel. Heb ik ook wel soms.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoveel mazzel heb ik er niet mee, je ziet ze 1x en nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |