Nee eerder boos op iemand of iets ofzo, als je CoD speelt en helemaal door het lint gaat oid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waarom laat je je sokken alweer slingeren?!1"
*instant boner*
Oh, ik hoopte op iets smeuigers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Posten van te seksueel getinte plaatjes in fernandes, blote billen enzo.
Nee hoor.quote:
Juist die niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook niet die wel subtiel zijn en waarin de spanning wordt opgebouwd?
Nou, ik zou zeggen ga eens mee naar Suriname, kun je je lol op. huillach.jpgquote:
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op iets smeuigers.
krioro pls.quote:
Dat is gewoon sexy. PUNT. KLAAR.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yuri deed het ook maar die heeft geen ban, ergo; de mods hebben een hekel aan dWc.
Rlyquote:
Ok. Wanneer?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Juist die niet.
[..]
Nou, ik zou zeggen ga eens mee naar Suriname, kun je je lol op. huillach.jpg
Whehe, njaquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]. De enige logische verklaring.
Jaaa en dan met geluid hard op je strobaal filmpje loopen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Mozy's bus heeft een ongeluk gehad, dus ik ga zo met mijn mooie laptop bij de starbucks op hem wachten.
vraag even wat het nummer van de bus isquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Mozy's bus heeft een ongeluk gehad, dus ik ga zo met mijn mooie laptop bij de starbucks op hem wachten.
Bus rijdt alweer hoor, maar hij haalt zijn trein niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vraag even wat het nummer van de bus is
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:02 schreef Chai het volgende:
Zit ook weer lekker te laptoppen in de trein(internet van hier kan ik neit voor tel gebruiken :S ) volgens mij rijden in dit deel van het land geen internetloze treinen meer.
Misschien doordat android of zo? Of mijn browser die lastig doet, want je moet eerst toestemming geven bladiebla.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.
istie op tijd voor de volgendequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Bus rijdt alweer hoor, maar hij haalt zijn trein niet.
Dat mag alleen met Macbooks. Niet met Vaio's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef Chai het volgende:
Wat voor poekie heb je dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet waarom mijn tellie die wifi nooit pakt, terwijl ik wel allemaal 2Nutzjes met hun iPhone zie whatsappen en doen.
HTC Sensationquote:
Ja staat er dan wel bovenin dat icoontje dat je verbinding hebt met de wifi?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien doordat android of zo? Of mijn browser die lastig doet, want je moet eerst toestemming geven bladiebla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |