Hhahahah ja en ik foto's maken en posten zeker. Is me net wat teveel moeitequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms kunnen we helpen hier, het is nooit goed om het van de mening van 1 af te laten hangen..
Ik weet niet of ie meeleestquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat hangt heeeeeelemaal af van zijn behulpzaamheid![]()
Omdat overdag al voorbij is, penis.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie zegt dat seks alleen een avondactiviteit is?
http://wereldtijden.net/quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat overdag al voorbij is, penis.
Hij leest niet meequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie meeleestmaar als jij zegt 'dit is leuk he' moet hij dus gewoon ja zeggen en als jij zegt 'deze is wat minder' dan zegt hij 'klopt'.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij leest niet mee![]()
Maar nee. Dat is niet de bedoeling! Ik ken hem langer dan vandaag en weet wanneer hij oprecht is en wanneer niet
geroosterde chiabatta, met pizzakruiden, kaas en uiquote:
Wat denk jijquote:
Ik zag hem vandaag nog met zijn chick lopen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]Al lang niet meer gegeten. Sinji where you at.
Ik straksquote:
Op welke instructiesite precies staat eik dat als je 16 bent en 3 weken aan het fitnussun bent dat je dan met biceps curls moetquote:
Wtf am I reading...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Op welke instructiesite precies staat eik dat als je 16 bent en 3 weken aan het fitnussun bent dat je dan met biceps curls moet21en
?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |