Het had gekund. Maar we mogen het dus wel over kleinkinderen zonder gebreken hebben?quote:
Nee, want dat zouden kleinkinderen van opa kunnen zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat kinderen met gebreken nooit kleinkinderen van opa kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het had gekund. Maar we mogen het dus wel over kleinkinderen zonder gebreken hebben?
FOK! kan die concurrentie niet gebruiken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef Jian het volgende:
Het nieuwe forum wordt in de OP niet genoemd, jammer, dat had zomaar een 7e user kunnen opleveren
Duidelijk!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, want dat zouden kleinkinderen van opa kunnen zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat kinderen met gebreken nooit kleinkinderen van opa kunnen zijn.
Het was even zwoegen maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle credits aan pullup, een waar woordkunstenaar.
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef pullup het volgende:
Is er al een poll wat hij vandaag gaat eten ?
okequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze zijn denk ik vergeten de deur dicht te doen, ik kon er zo binnen lopen
Oh, ik heb de vorige OP niet bekeken, me bad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle credits aan pullup, een waar woordkunstenaar.
`Ha dat gaat weer lekker frituren worden dan. Dat is veel persoonlijker dan dat kille magnetronnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...
En kippensoep, verse.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...
Het is die vertrouwde geur van het vet dat ze al sinds de jaren '90 gebruiken, daarvan raakt hij in z'n comfort-zone.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
`Ha dat gaat weer lekker frituren worden dan. Dat is veel persoonlijker dan dat kille magnetronnen.
Ik zie zijn gezicht gewoon opklaren elke keer dat hij weer aan de frituur zit.
Dus geen vers frituurvet? Bummer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is die vertrouwde geur van het vet dat ze al sinds de jaren '90 gebruiken, daarvan raakt hij in z'n comfort-zone.
Nee, opa gebruikt dat goede vet, dat hoef je nooit te vervangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus geen vers frituurvet? Bummer.
Aha, net als de kwaliteit- theezakjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, opa gebruikt dat goede vet, dat hoef je nooit te vervangen.
Nee die staat daarboven al.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb anders gestemd er vanuit gaande dat dat niet Aardappel Anders betreft.
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat opa het weekend inluidt met allerlei heerlijks uit de frituur: patat met snacks.
Het is nog net wat beperkter dan de keuze voor 'anders', niet veel maar toch...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!
Ok, nou, dan denk ik dat het patat met stamppot wordt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij eet z'n patat altijd puur. Patat geldt als een complete maaltijd daar.
De schijf van vijf in een gerechtquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hij eet z'n patat altijd puur. Patat geldt als een complete maaltijd daar.
Lekker geprakte patatquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Jian het volgende:
Stampot, Oma snijdt bijna al z'n eten in kleine stukjes en stampt het door elkaar
Ik. Dat valt namelijk onder anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen als hij geprakte kroket/patat stampot eet ?
Het is en het blijft stampot, maar omdat de winnaar toch geen mooie prijs krijgt, mag jij in dit geval best de eer hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik. Dat valt namelijk onder anders.
Team "patat met snacks"quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen als hij geprakte kroket/patat stampot eet ?
Ik ben dol op geen mooie prijzen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is en het blijft stampot, maar omdat de winnaar toch geen mooie prijs krijgt, mag jij in dit geval best de eer hebben
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat BQ gaat winnen met haar brood met kroketten.
Dat zou betekenen dat Cc en ik ook winnen.
Pech, mannen
Je denkt echt dat Gert zo ver gaat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef pullup het volgende:
Wellicht kan Jian op dat forum kijken of er niemand opa zit te beïnvloeden voor wat betreft de maaltijd vanavond. Ik vermoed nu al addertjes onder het gras.
Ho ho, ik heb gestemd voor een uitsmijtert.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat BQ gaat winnen met haar brood met kroketten.
Dat zou betekenen dat Cc en ik ook winnen.
Pech, mannen
Oh even teruglezen dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb gestemd voor een uitsmijtert.
Forget itquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef pullup het volgende:
Tot nu toe heb ik een 100 % score dus ik heb er alle vertrouwen in zolang het er eerlijk aan toe gaat.
Preciesquote:
Patat van Bleke Betje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:43 schreef Gert het volgende:
Voorspelling voor vanavond:
[ afbeelding ]
Mehmet bakt z'n patat niet erg door want als hij ze daarna nog moet gebruiken voor z'n kapsalons dan nemen ze het vet en de saus minder goed op.quote:
Kom d'r maar in Cc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef Jian het volgende:
Jammer, het menu gaat maar tot afgelopen dinsdag ......![]()
[ afbeelding ]
Laat Opa Mehmet aan zijn patat zitten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mehmet bakt z'n patat niet erg door want als hij ze daarna nog moet gebruiken voor z'n kapsalons dan nemen ze het vet en de saus minder goed op.
Ik was er al even, Gertquote:
Mehmet is d'r één die opa kent dus dat is een goeie. Die anderen, die hij niet kent, die zijn niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat Opa Mehmet aan zijn patat zitten?
O, daar ben je al!quote:
Ik zit op mijn zwager en neefje te wachten om mijn oude bank naar de stort te brengen en mijn nieuwe bank op te pikkenquote:
Je bent alweer bezig met je vierde duodrankje van de dag?quote:
heb gestemd voor erwtensoep, maar dat zal hem wel niet worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef Gert het volgende:
Poll: Wat eet opaatje vanavond?
• Brood met kroketten
• Erwtensoep
• Stampot
• Uitsmijter
• Patat met snacks
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb gestemd voor erwtensoep, maar dat zal hem wel niet worden.
Nou ja, anders had er weer een ander geleerd feitje aan opgeofferd moeten worden dus het is goed zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergeten
Ik haal m'n friet altijd op de hoek bij Gé, heerlijke, vettige, slappe patat met teveel zout en ietwat zurige mayonaise in een grote puntzak. Als ik zondig doe ik dat goedquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergeten
Weet wel wat ik zelf eet vers gebakken Vis, zelf gebakken Omafrites, zelf gemaakte tartaarsaus en rouwkost!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]staat je netjes, nou zit de boel hier zich te verbijten........dus afwachten maar op de ontknopping
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetjequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nóg een Opaatje forum! De man wordt wereldberoemd
Wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet wel wat ik zelf eet vers gebakken Vis, zelf gebakken Omafrites, zelf gemaakte tartaarsaus en rouwkost!
Een echte COS !quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetje
Linkje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetje
Zeker weer verkeerd geschreven?quote:
Heb ik niet echt, althans niet exact naar dat topic, je moet gewoon naar http://www.ditisopaatje.tk/ en dan rechts onderaan de rode letters met "nieuw forum, etc" en dan, dan gaat er een wereld voor je openquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zeker weer verkeerd geschreven?
Rauwkost
Altijd makkelijk als je trek hebt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]Rouwkost zijn de plakjes cake die ze bij een standaard begrafenis serveren
Vind de kleur niet mooi dat zwart, ze hebben van die mooie layout's bij forum 2 go, zonde!quote:
Het is wel een klein wereldje. Ik voelde me net Gulliver in Lilliputersland.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef Jian het volgende:
Heb ik niet echt, althans niet exact naar dat topic, je moet gewoon naar http://www.ditisopaatje.tk/ en dan rechts onderaan de rode letters met "nieuw forum, etc" en dan, dan gaat er een wereld voor je open
Je mag daar niet modererenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk: je mag niet
je mag niet
je mag niet
je mag niet
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.quote:
ow sorry je mag daar niet posten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.
Was meer een grapje hoor van dat: ik mag niet, ik mag niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow sorry je mag daar niet posten?
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
De foto's van Copycat en mootie zijn daar ook nog niet gepost
Had wel gezegt maak je toch eigen forum, toen deze topic gesloten was, wist niet dat ze dat ook gedaan hadden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....
Je kent Hop, de ouwe bajesvriend with benefits van opa, niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?
Hop is een van de grote steun en toeverlaten van opa. Een oude bekende uit de gevangenistijd van opa, die er net wat langer heeft moeten blijven en hem nu op de opa chat met raad en daad ondersteunt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?
Oh, ja, daar heb ik weleens wat over gelezen hier. Nou, leuk voor Oop, zo'n trouwe vriend. Door dik en dun zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hop is een van de grote steun en toeverlaten van opa. Een oude bekende uit de gevangenistijd van opa, die er net wat langer heeft moeten blijven en hem nu op de opa chat met raad en daad ondersteunt.
Denk dat je toestemming moet hebben van beheerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Heb 3x geprobeerd in te loggen en het is 3x niet gelukt.
Dan maar niet.
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleverenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat je toestemming moet hebben van beheer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleveren
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleveren
Moderator is maar beperkt, ga dan gelijk voor beheerder!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.
Wie is dat nou weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat je toestemming moet hebben van beheer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan toch liever eigenaar, dan laat ik de beheerder het werk doen en ga ik van het geld van de abonnementen in Thailand wonen.
PBtjequote:
Ze moet er ergens geld in zien, want Opa is geen lekker wijf, .... niet eens een lekkere kerelquote:
Een half uur later en het gejuich op de chat is nog niet verstomd ......quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.
Dan staat mijn besluit vast: hen wil ik dienen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Een half uur later en het gejuich op de chat is nog niet verstomd ......
Hij is Moslim geworden. "Een slimme opa bereidt zich voor op een Islamitisch Europa" is zijn credo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef tonja het volgende:
Wat een eng baardje heeft ie tegenwoordig
Die zie je bijna niet toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef tonja het volgende:
Wat een eng baardje heeft ie tegenwoordig
Hahaquote:
[..]quote:
Hahaquote:Met t juiste licht bijna niet lol
Die zie je bijna niet toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haha
[..]
[..]
Die zie je bijna niet toch?
[..]quote:
Preciesquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef BendeBielzen het volgende:
Huichelaar, beantwoord me is op facebook! lul gebleven!
Sorry, ik was er nog niet aan toe gekomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef BendeBielzen het volgende:
Huichelaar, beantwoord me is op facebook! lul gebleven!
Het wordt Pizza! Iets andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef pullup het volgende:
Die grapjas beweert nu doodleuk dat oma wel wist dat sla te eten is.
Sta jij even voor lul Scrutz
Dat ging over het bereiden van pizza in een oven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:46 schreef pullup het volgende:
De nieuwe schoonmaaktips van opa voor oma liegen er niet om.
Hij kan ook gewoon niet geloven dat hij haar ook hier nog steeds iets over moet vertellen. " je komt toch niet uit een ei, je ken toch nadenken voegt hij haar bits toe'
Aha, ik dacht dat het over schoonmaken van een bakplaat ging want ik kon me niet voorstellen dat oma echt zelf iets in die oven zou schuivenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ging over het bereiden van pizza in een oven.
Men is nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft op aanraden van opa toch maar het plastic om de pizza's vandaan gehaald, zover dat nog ging.
Het zijn kleintjes, net als zijn Cara's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:08 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik, want hij heeft alweer een tweede op zijn bordje
Er was iets over asielzoekers op tv.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:12 schreef pos het volgende:
hij kijkt ook alsof hij er echt zin in heeft
Neequote:
Ik zou mijn geen mooie prijzen moeten delen met Coos ware het niet dat het Pizza Hawaï was en die variant had ik eerder al bij Chicken Tonight geraden.quote:
Zijn kleinzoon.....oh wacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt dat de kinderen tegenwoordig alleen leren chatten op school
De jeugd wordt steeds dommer zegt hij, godzijdank heeft hij geen kleinzoon.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt dat de kinderen tegenwoordig alleen leren chatten op school
quote:
Die kat is al weken dood, die ligt te drogen op het aquarium.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
Op zich kan je op die caps van PB wel goed zien dat er nog een levend wezen minder beweegt daar in huis dan opa zelf.
Maurice van zijn muziek? Dat zou ik echt begrijpen. Al die leverworsten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maurice liep weer langs. Opa had laatst de politie gebeld omdat hij last van zijn muziek had.
Nee, de muziek van Maurice. Opa moet altijd vroeg op en wil niet wakker liggen van de muziek van een ander.quote:
Ik raad "bonje met de buren" aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, de muziek van Maurice. Opa moet altijd vroeg op en wil niet wakker liggen van de muziek van een ander.
Er schijnt ook nog een lastige buurman in de straat te wonenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik raad "bonje met de buren" aan.
Jazeker, onder "anders".quote:
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jazeker, onder "anders".
Coos en Scrut zijn de dagwinnaars. Er heeft ook nog een derde persoon op "anders" gestemp. Meld u voor 24 uur roem!
[ afbeelding ]
wie is de 3e persoonquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jazeker, onder "anders".
Coos en Scrut zijn de dagwinnaars. Er heeft ook nog een derde persoon op "anders" gestemp. Meld u voor 24 uur roem!
[ afbeelding ]
Die loopt inderdaad altijd wat achterquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie is de 3e persoonzal het Opa zelf wezen
Alsof PB niet 's middags al weet wat opa gaat smikkelen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijn
Nee, andersquote:
jawel toch, iets met aardappel anders met van die felle gore kleurtjesquote:
Opa mag Hans niet ontmoeten, wil Pearlebitch niet hebben.quote:
Dat was chicken tonight. Volgens mij is het enige verschil dat je daar kip bij moet gooien en bij aardappel anders dus aardappelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel toch, iets met aardappel anders met van die felle gore kleurtjes![]()
wat zag ik hier nou van de week steeds voorbij schuiven in die potjes.
Da's ook best een slechte grapquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa mag Hans niet ontmoeten, wil Pearlebitch niet hebben.
Hopelijk komt het bij de rijdende rechter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog een lastige buurman in de straat te wonen
Oop doet alles met mate.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn kleintjes, net als zijn Cara's.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was chicken tonight. Volgens mij is het enige verschil dat je daar kip bij moet gooien en bij aardappel anders dus aardappelen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was iets over asielzoekers op tv.
heeft de schoonmaakploeg wel hun werk netjes gedaan, zag alllemaal mensjes in witte pakkenquote:
Whats new.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ontlokte opa tot een: "Kom eens op voor Nederlanders, kuttekoppen!"
Hop deinst nergens voor terug.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:52 schreef pullup het volgende:
Hop heeft de chats weer eens lopen saboteren
wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:52 schreef pullup het volgende:
Hop heeft de chats weer eens lopen saboteren
Alles ligt er compleet uit sinds hij zich daarnet even kwam meldenquote:
quote:
Wat een pech de chat was weg, storing bij ustream Heksie!quote:
Jeetje...wilde net inloggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:56 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Wat een pech de chat was weg, storing bij ustream Heksie!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef Jian het volgende:
Pizza, gewoon een soort stampot dus, zei ik toch!
Wij worden de Tweede verwacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:12 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe houdt geen rekening met ons op 1e Kerstdag. Een kleine rollade, krieltjes van de Aldi en doperwtjes uit een potje. Goffer.
Zijn vrouw vindt het heeeeeerlijk.![]()
Ok, dan krijgen wij wrs de leftovers.quote:
Ik schrok al een beetje.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij worden de Tweede verwacht.
Hij wil het gewoon de eerste dag een beetje simpel houden omdat het op de tweede zo'n groot eetfestijn wordt.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij wil het gewoon de eerste dag een beetje simpel houden omdat het op de tweede zo'n groot eetfestijn wordt.
Mooi, dus wij krijgen wel appelmoes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij wil het gewoon de eerste dag een beetje simpel houden omdat het op de tweede zo'n groot eetfestijn wordt.
Oma is een dag of twee bezig met het grote feestmaal en dit moet dan even tussendoor gemaakt worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vast met een kers eropquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, dus wij krijgen wel appelmoes.
Ze gaat zich nu alvast douchen, dan is dat maar gebeurd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma is een dag of twee bezig met het grote feestmaal en dit moet dan even tussendoor gemaakt worden.
Moet opa nu zelf koffie zetten dan ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaat zich nu alvast douchen, dan is dat maar gebeurd.
Nee, hij wacht wel. Ook dat is zijn manier van helpen in de huishouding.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet opa nu zelf koffie zetten dan ?
Toch is het raar dat Hop meteen ook even meld dat hij gaat douchen nuquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij wacht wel. Ook dat is zijn manier van helpen in de huishouding.
Zou Hop daarbij aan opa of aan oma denken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het raar dat Hop meteen ook even meld dat hij gaat douchen nu
Ok...nu zet ik de stream dus aan....quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het raar dat Hop meteen ook even meld dat hij gaat douchen nu
Ik vroeg het me ook al afquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou Hop daarbij aan opa of aan oma denken?
Ik vraag maar niet wie MP is, dat zal malle pietje wel zijn.
Geen idee het banbeleid bij opaquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[19:22:18] #gezelligheid unable to join channel (address is banned)[19:22:18] #gezelligheid unable to join channel (address is banned)
Iedereen die daar komt chatten is een ouwe soepkip en Maartje is een bijzonder geval.quote:
hoe kan jij nou geband zijn bij Opa?? je bent zelf van Usstreamquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[19:22:18] #gezelligheid unable to join channel (address is banned)[19:22:18] #gezelligheid unable to join channel (address is banned)
En het toelatingsbeleid?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geen idee het banbeleid bij opa
Where would we be without you.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht, ik help even om het duidelijker te maken.
Ik ben altijd blij als er iemand in de buurt is die de taal spreekt en kan vertalen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht, ik help even om het duidelijker te maken.
Denk aan zijn hart verdikkemequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef Coos het volgende:
Weet opa al dat ik uitsluitend halal eet?
Hij leest het net, hij zegt niets maar hij lijkt geschokt en kijkt schrikachtig om zich heen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:06 schreef Coos het volgende:
Weet opa al dat ik uitsluitend halal eet?
MP is Mehmet Patat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:11 schreef beequeen het volgende:
Hij zit nu op de chat met Mehmet en vraagt of hij ook halalpatat heeft. How thoughtfull.
Dat zou wat zijn zeg. Een moslim als travo. Hij komt er noooooooiiiitttt meer.quote:
Vleestechnisch gezien wel ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk? Ben je moslim?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Een moslim als travo. Hij komt er noooooooiiiitttt meer.
30 cm eraf.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Een moslim als travo. Hij komt er noooooooiiiitttt meer.
Echt? Kan het haast niet geloven, opa herkent de smaak van een piemel meteen zodra hij 'm in z'n mond doet, volgens mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
30 cm eraf.![]()
En Mehmet heeft daar frikandellen van gemaakt. Voor Oop.
Jezus Scrut........quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt? Kan het haast niet geloven, opa herkent de smaak van een piemel meteen zodra hij 'm in z'n mond doet, volgens mij.
Opa twee maanden geleden op weg naar Mekka voor de Hadj.quote:
Heeft zo'n ding een smáák? Vertel eens?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
opa herkent de smaak van een piemel meteen zodra hij 'm in z'n mond doet, volgens mij.
Daar gaat z'n WAO.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Opa twee maanden geleden op weg naar Mekka voor de Hadj.![]()
Het valt mij ook op dat de posts van Scrut de laatste tijd vaak een homo-erotisch gehalte hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft zo'n ding een smáák? Vertel eens?
Hij kan het gerust vertellen, we zijn tenslotte vrienden onder elkaar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt mij ook op dat de posts van Scrut de laatste tijd vaak een homo-erotisch gehalte hebben.
En inderdaad, laat hij maar eens vertellen hoe zo'n ding smaakt. Ik ben daar ook niet zo in thuis..
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt mij ook op dat de posts van Scrut de laatste tijd vaak een homo-erotisch gehalte hebben.
En inderdaad, laat hij maar eens vertellen hoe zo'n ding smaakt. Ik ben daar ook niet zo in thuis..
Misschien is het ook wel gewoon kinnesinne, dat gedoe steeds over opa's kleinkind.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kan het gerust vertellen, we zijn tenslotte vrienden onder elkaar.
PB, doe jij de ballotage voor het forum van Oop?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, je zou er gewoon op moeten kunnen..quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
PB, doe jij de ballotage voor het forum van Oop?
Kun jij me vertellen waarom ik niet kan inloggen? Sta ik op Oop's zwarte lijst ofzo?
Als je nou achter gewoon even meeleest. We hebben het zo ingesteld dat als je vanaf FOK! rechtstreeks naar het opaatje forum gaat, er dan een blokkerende cookie mee lift waardoor je daar niet in kan loggen. Concurrentie is prima, maar je hoeft het ze niet makkelijk te maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
PB, doe jij de ballotage voor het forum van Oop?
Kun jij me vertellen waarom ik niet kan inloggen? Sta ik op Oop's zwarte lijst ofzo?
Je ziet het opa forum als concurrentiequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nou achter gewoon even meeleest. We hebben het zo ingesteld dat als je vanaf FOK! rechtstreeks naar het opaatje forum gaat, er dan een blokkerende cookie mee lift waardoor je daar niet in kan loggen. Concurrentie is prima, maar je hoeft het ze niet makkelijk te maken.
wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je ziet het opa forum als concurrentie![]()
Tering hey![]()
Ja, ik heb geprobeerd in te loggen, dus met naam (van hier) en een wachtwoord gemaakt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, je zou er gewoon op moeten kunnen..
Heb je wel een account aangemaakt?
Oóóóóh, vandaar!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nou achter gewoon even meeleest. We hebben het zo ingesteld dat als je vanaf FOK! rechtstreeks naar het opaatje forum gaat, er dan een blokkerende cookie mee lift waardoor je daar niet in kan loggen. Concurrentie is prima, maar je hoeft het ze niet makkelijk te maken.
Heb je wel je account geactiveerd via de link in je mail?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik heb geprobeerd in te loggen, dus met naam (van hier) en een wachtwoord gemaakt.
Lukt niet.
Mail?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb je wel je account geactiveerd via de link in je mail?
vreemd....quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mail?
Daar ben ik niet eens aan toegekomen.
Ik wilde gewoon eens een keer daar posten en vind het dan vreemd als je meteen gezegd wordt dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef beequeen het volgende:
Even serieus. Je wilt op dat forum toch niet dood gevonden worden?
beequeen is ondertussen in katzwijm gevallen, het arme mensquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon eens kijken op dat forum, maar zo belangrijk is het nu ook weer niet hoor. Hier is het ook prima. De chat is me overigens ook nooit gelukt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef Toverheks het volgende:
Lavenderr, will je nou bij Opa op de sjat of op dat Forum??
Dat begrijp ik, maar de ballotage is wrs net zo heftig als op zijn eigen chat. In handen van DJ en zijn vrouw dus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wilde gewoon eens een keer daar posten en vind het dan vreemd als je meteen gezegd wordt dat dat niet kan.
Dan wil ik de reden waarom weten.
Meer niet.
I love Skroets, no matter what.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
beequeen is ondertussen in katzwijm gevallen, het arme mens
Mij moet je het niet vragenquote:
je hebt het er maar druk mee hequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon eens kijken op dat forum, maar zo belangrijk is het nu ook weer niet hoor. Hier is het ook prima. De chat is me overigens ook nooit gelukt.
Maar goed, klaar hoor. Dan maar niet.
Huh? PB heeft mij nog nooit geholpenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee hemaar waarom is de sjat jou niet gelukt dan, PB heeft je toen ook geholpen toch, kan je eens nader kennis maken met de sjatters van Opa
Opa had eerder vandaag nog de boel geverherprogrammeerd voor die jongens van UStream.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Helaas moeten we het even zonder de live beelden van Oop doen. Er zijn problemen bij zijn streampartner.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Als het goed is moet je je op het forum gewoon kunnen aanmelden en dan via de link in je bevestigingsmail je account kunnen activeren. Dat dat niet lukt is raadselachtigquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de ballotage is wrs net zo heftig als op zijn eigen chat. In handen van DJ en zijn vrouw dus.
Format en nog iets. Het is net gerda ...alles is weg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had eerder vandaag nog de boel geverherprogrammeerd voor die jongens van UStream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |