Het had gekund. Maar we mogen het dus wel over kleinkinderen zonder gebreken hebben?quote:
Nee, want dat zouden kleinkinderen van opa kunnen zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat kinderen met gebreken nooit kleinkinderen van opa kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het had gekund. Maar we mogen het dus wel over kleinkinderen zonder gebreken hebben?
FOK! kan die concurrentie niet gebruiken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef Jian het volgende:
Het nieuwe forum wordt in de OP niet genoemd, jammer, dat had zomaar een 7e user kunnen opleveren
Duidelijk!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, want dat zouden kleinkinderen van opa kunnen zijn. Ik wil alleen maar zeggen dat kinderen met gebreken nooit kleinkinderen van opa kunnen zijn.
Het was even zwoegen maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle credits aan pullup, een waar woordkunstenaar.
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef pullup het volgende:
Is er al een poll wat hij vandaag gaat eten ?
okequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
ze zijn denk ik vergeten de deur dicht te doen, ik kon er zo binnen lopen
Oh, ik heb de vorige OP niet bekeken, me bad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Alle credits aan pullup, een waar woordkunstenaar.
`Ha dat gaat weer lekker frituren worden dan. Dat is veel persoonlijker dan dat kille magnetronnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...
En kippensoep, verse.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
De diepvries moet leeg en aangezien die tot de nok toe volzit met vissticks, kroketten en spinazie ...
Het is die vertrouwde geur van het vet dat ze al sinds de jaren '90 gebruiken, daarvan raakt hij in z'n comfort-zone.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
`Ha dat gaat weer lekker frituren worden dan. Dat is veel persoonlijker dan dat kille magnetronnen.
Ik zie zijn gezicht gewoon opklaren elke keer dat hij weer aan de frituur zit.
Dus geen vers frituurvet? Bummer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is die vertrouwde geur van het vet dat ze al sinds de jaren '90 gebruiken, daarvan raakt hij in z'n comfort-zone.
Nee, opa gebruikt dat goede vet, dat hoef je nooit te vervangen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus geen vers frituurvet? Bummer.
Aha, net als de kwaliteit- theezakjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, opa gebruikt dat goede vet, dat hoef je nooit te vervangen.
Nee die staat daarboven al.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb anders gestemd er vanuit gaande dat dat niet Aardappel Anders betreft.
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat opa het weekend inluidt met allerlei heerlijks uit de frituur: patat met snacks.
Het is nog net wat beperkter dan de keuze voor 'anders', niet veel maar toch...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is valsspelen. Daar valt zo'n beetje alles onder wat Oop tot zich neemt .
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!
Ok, nou, dan denk ik dat het patat met stamppot wordt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee nee, deze keuze geldt alleen voor de combinatie met patat frites!
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij eet z'n patat altijd puur. Patat geldt als een complete maaltijd daar.
De schijf van vijf in een gerechtquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hij eet z'n patat altijd puur. Patat geldt als een complete maaltijd daar.
Lekker geprakte patatquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Jian het volgende:
Stampot, Oma snijdt bijna al z'n eten in kleine stukjes en stampt het door elkaar
Ik. Dat valt namelijk onder anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen als hij geprakte kroket/patat stampot eet ?
Het is en het blijft stampot, maar omdat de winnaar toch geen mooie prijs krijgt, mag jij in dit geval best de eer hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik. Dat valt namelijk onder anders.
Team "patat met snacks"quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef pullup het volgende:
Wie heeft er nu gewonnen als hij geprakte kroket/patat stampot eet ?
Ik ben dol op geen mooie prijzen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is en het blijft stampot, maar omdat de winnaar toch geen mooie prijs krijgt, mag jij in dit geval best de eer hebben
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat BQ gaat winnen met haar brood met kroketten.
Dat zou betekenen dat Cc en ik ook winnen.
Pech, mannen
Je denkt echt dat Gert zo ver gaat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef pullup het volgende:
Wellicht kan Jian op dat forum kijken of er niemand opa zit te beïnvloeden voor wat betreft de maaltijd vanavond. Ik vermoed nu al addertjes onder het gras.
Ho ho, ik heb gestemd voor een uitsmijtert.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat BQ gaat winnen met haar brood met kroketten.
Dat zou betekenen dat Cc en ik ook winnen.
Pech, mannen
Oh even teruglezen dan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb gestemd voor een uitsmijtert.
Forget itquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef pullup het volgende:
Tot nu toe heb ik een 100 % score dus ik heb er alle vertrouwen in zolang het er eerlijk aan toe gaat.
Preciesquote:
Patat van Bleke Betje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:43 schreef Gert het volgende:
Voorspelling voor vanavond:
[ afbeelding ]
Mehmet bakt z'n patat niet erg door want als hij ze daarna nog moet gebruiken voor z'n kapsalons dan nemen ze het vet en de saus minder goed op.quote:
Kom d'r maar in Cc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef Jian het volgende:
Jammer, het menu gaat maar tot afgelopen dinsdag ......![]()
[ afbeelding ]
Laat Opa Mehmet aan zijn patat zitten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mehmet bakt z'n patat niet erg door want als hij ze daarna nog moet gebruiken voor z'n kapsalons dan nemen ze het vet en de saus minder goed op.
Ik was er al even, Gertquote:
Mehmet is d'r één die opa kent dus dat is een goeie. Die anderen, die hij niet kent, die zijn niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat Opa Mehmet aan zijn patat zitten?
O, daar ben je al!quote:
Ik zit op mijn zwager en neefje te wachten om mijn oude bank naar de stort te brengen en mijn nieuwe bank op te pikkenquote:
Je bent alweer bezig met je vierde duodrankje van de dag?quote:
heb gestemd voor erwtensoep, maar dat zal hem wel niet worden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef Gert het volgende:
Poll: Wat eet opaatje vanavond?
• Brood met kroketten
• Erwtensoep
• Stampot
• Uitsmijter
• Patat met snacks
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergetenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb gestemd voor erwtensoep, maar dat zal hem wel niet worden.
Nou ja, anders had er weer een ander geleerd feitje aan opgeofferd moeten worden dus het is goed zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergeten
Ik haal m'n friet altijd op de hoek bij Gé, heerlijke, vettige, slappe patat met teveel zout en ietwat zurige mayonaise in een grote puntzak. Als ik zondig doe ik dat goedquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Opa heeft het gisteren nog verteld maar ik ben het vergeten
Weet wel wat ik zelf eet vers gebakken Vis, zelf gebakken Omafrites, zelf gemaakte tartaarsaus en rouwkost!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]staat je netjes, nou zit de boel hier zich te verbijten........dus afwachten maar op de ontknopping
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetjequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nóg een Opaatje forum! De man wordt wereldberoemd
Wat is er gebeurdquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet wel wat ik zelf eet vers gebakken Vis, zelf gebakken Omafrites, zelf gemaakte tartaarsaus en rouwkost!
Een echte COS !quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetje
Linkje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Jian het volgende:
Er is een topic "commentaar op de stream" en dat is gewoon openbaar, ow jeetje
Zeker weer verkeerd geschreven?quote:
Heb ik niet echt, althans niet exact naar dat topic, je moet gewoon naar http://www.ditisopaatje.tk/ en dan rechts onderaan de rode letters met "nieuw forum, etc" en dan, dan gaat er een wereld voor je openquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zeker weer verkeerd geschreven?
Rauwkost
Altijd makkelijk als je trek hebt!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef pullup het volgende:
[..]Rouwkost zijn de plakjes cake die ze bij een standaard begrafenis serveren
Vind de kleur niet mooi dat zwart, ze hebben van die mooie layout's bij forum 2 go, zonde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |