Het is wel een klein wereldje. Ik voelde me net Gulliver in Lilliputersland.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef Jian het volgende:
Heb ik niet echt, althans niet exact naar dat topic, je moet gewoon naar http://www.ditisopaatje.tk/ en dan rechts onderaan de rode letters met "nieuw forum, etc" en dan, dan gaat er een wereld voor je open
Je mag daar niet modererenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk: je mag niet
je mag niet
je mag niet
je mag niet
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.quote:
ow sorry je mag daar niet posten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil ik ook helemaal niet, maar posten zou toch wel tot de mogelijkheden moeten behoren lijkt mij op een forum.
Was meer een grapje hoor van dat: ik mag niet, ik mag niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow sorry je mag daar niet posten?
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
De foto's van Copycat en mootie zijn daar ook nog niet gepost
Had wel gezegt maak je toch eigen forum, toen deze topic gesloten was, wist niet dat ze dat ook gedaan hadden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, je kan je gewoon aanmelden, het is hartstikke leuk en het loop nu al goed. Er zijn leuke gebruikers ook, hopjes bijvoorbeeld .....
Je kent Hop, de ouwe bajesvriend with benefits van opa, niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?
Hop is een van de grote steun en toeverlaten van opa. Een oude bekende uit de gevangenistijd van opa, die er net wat langer heeft moeten blijven en hem nu op de opa chat met raad en daad ondersteunt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is dat, Hopjes? Iemand die hier ook post?
Oh, ja, daar heb ik weleens wat over gelezen hier. Nou, leuk voor Oop, zo'n trouwe vriend. Door dik en dun zal ik maar zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Hop is een van de grote steun en toeverlaten van opa. Een oude bekende uit de gevangenistijd van opa, die er net wat langer heeft moeten blijven en hem nu op de opa chat met raad en daad ondersteunt.
Denk dat je toestemming moet hebben van beheerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
Heb 3x geprobeerd in te loggen en het is 3x niet gelukt.
Dan maar niet.
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleverenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat je toestemming moet hebben van beheer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleveren
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat beheer kennen we allemaal dus dat zal geen problemen gaan opleveren
Moderator is maar beperkt, ga dan gelijk voor beheerder!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.
Wie is dat nou weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat je toestemming moet hebben van beheer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan toch liever eigenaar, dan laat ik de beheerder het werk doen en ga ik van het geld van de abonnementen in Thailand wonen.
PBtjequote:
Ze moet er ergens geld in zien, want Opa is geen lekker wijf, .... niet eens een lekkere kerelquote:
Een half uur later en het gejuich op de chat is nog niet verstomd ......quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik daar moderator kunnen worden? Ik kan wel goed overweg met die mensen van zijn chat en zij met mij.
Dan staat mijn besluit vast: hen wil ik dienen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Een half uur later en het gejuich op de chat is nog niet verstomd ......
Hij is Moslim geworden. "Een slimme opa bereidt zich voor op een Islamitisch Europa" is zijn credo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef tonja het volgende:
Wat een eng baardje heeft ie tegenwoordig
Die zie je bijna niet toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:11 schreef tonja het volgende:
Wat een eng baardje heeft ie tegenwoordig
Hahaquote:
[..]quote:
Hahaquote:Met t juiste licht bijna niet lol
Die zie je bijna niet toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haha
[..]
[..]
Die zie je bijna niet toch?
[..]quote:
Preciesquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef BendeBielzen het volgende:
Huichelaar, beantwoord me is op facebook! lul gebleven!
Sorry, ik was er nog niet aan toe gekomen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef BendeBielzen het volgende:
Huichelaar, beantwoord me is op facebook! lul gebleven!
Het wordt Pizza! Iets andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:43 schreef pullup het volgende:
Die grapjas beweert nu doodleuk dat oma wel wist dat sla te eten is.
Sta jij even voor lul Scrutz
Dat ging over het bereiden van pizza in een oven.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:46 schreef pullup het volgende:
De nieuwe schoonmaaktips van opa voor oma liegen er niet om.
Hij kan ook gewoon niet geloven dat hij haar ook hier nog steeds iets over moet vertellen. " je komt toch niet uit een ei, je ken toch nadenken voegt hij haar bits toe'
Aha, ik dacht dat het over schoonmaken van een bakplaat ging want ik kon me niet voorstellen dat oma echt zelf iets in die oven zou schuivenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ging over het bereiden van pizza in een oven.
Men is nooit te oud om te leren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft op aanraden van opa toch maar het plastic om de pizza's vandaan gehaald, zover dat nog ging.
Het zijn kleintjes, net als zijn Cara's.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:08 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik, want hij heeft alweer een tweede op zijn bordje
Er was iets over asielzoekers op tv.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:12 schreef pos het volgende:
hij kijkt ook alsof hij er echt zin in heeft
Neequote:
Ik zou mijn geen mooie prijzen moeten delen met Coos ware het niet dat het Pizza Hawaï was en die variant had ik eerder al bij Chicken Tonight geraden.quote:
Zijn kleinzoon.....oh wacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt dat de kinderen tegenwoordig alleen leren chatten op school
De jeugd wordt steeds dommer zegt hij, godzijdank heeft hij geen kleinzoon.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:16 schreef pullup het volgende:
Opa klaagt dat de kinderen tegenwoordig alleen leren chatten op school
quote:
Die kat is al weken dood, die ligt te drogen op het aquarium.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
Op zich kan je op die caps van PB wel goed zien dat er nog een levend wezen minder beweegt daar in huis dan opa zelf.
Maurice van zijn muziek? Dat zou ik echt begrijpen. Al die leverworsten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maurice liep weer langs. Opa had laatst de politie gebeld omdat hij last van zijn muziek had.
Nee, de muziek van Maurice. Opa moet altijd vroeg op en wil niet wakker liggen van de muziek van een ander.quote:
Ik raad "bonje met de buren" aan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, de muziek van Maurice. Opa moet altijd vroeg op en wil niet wakker liggen van de muziek van een ander.
Er schijnt ook nog een lastige buurman in de straat te wonenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik raad "bonje met de buren" aan.
Jazeker, onder "anders".quote:
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jazeker, onder "anders".
Coos en Scrut zijn de dagwinnaars. Er heeft ook nog een derde persoon op "anders" gestemp. Meld u voor 24 uur roem!
[ afbeelding ]
wie is de 3e persoonquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Jazeker, onder "anders".
Coos en Scrut zijn de dagwinnaars. Er heeft ook nog een derde persoon op "anders" gestemp. Meld u voor 24 uur roem!
[ afbeelding ]
Die loopt inderdaad altijd wat achterquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijn
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie is de 3e persoonzal het Opa zelf wezen
Alsof PB niet 's middags al weet wat opa gaat smikkelen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die derde heeft pas gestemd nadat het bekend was, dat zal PB wel geweest zijn
Nee, andersquote:
jawel toch, iets met aardappel anders met van die felle gore kleurtjesquote:
Opa mag Hans niet ontmoeten, wil Pearlebitch niet hebben.quote:
Dat was chicken tonight. Volgens mij is het enige verschil dat je daar kip bij moet gooien en bij aardappel anders dus aardappelen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawel toch, iets met aardappel anders met van die felle gore kleurtjes![]()
wat zag ik hier nou van de week steeds voorbij schuiven in die potjes.
Da's ook best een slechte grapquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa mag Hans niet ontmoeten, wil Pearlebitch niet hebben.
Hopelijk komt het bij de rijdende rechter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er schijnt ook nog een lastige buurman in de straat te wonen
Oop doet alles met mate.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn kleintjes, net als zijn Cara's.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was chicken tonight. Volgens mij is het enige verschil dat je daar kip bij moet gooien en bij aardappel anders dus aardappelen.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er was iets over asielzoekers op tv.
heeft de schoonmaakploeg wel hun werk netjes gedaan, zag alllemaal mensjes in witte pakkenquote:
Whats new.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ontlokte opa tot een: "Kom eens op voor Nederlanders, kuttekoppen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |