quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Een moslim als travo. Hij komt er noooooooiiiitttt meer.
30 cm eraf.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn zeg. Een moslim als travo. Hij komt er noooooooiiiitttt meer.
Echt? Kan het haast niet geloven, opa herkent de smaak van een piemel meteen zodra hij 'm in z'n mond doet, volgens mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
30 cm eraf.![]()
En Mehmet heeft daar frikandellen van gemaakt. Voor Oop.
Jezus Scrut........quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt? Kan het haast niet geloven, opa herkent de smaak van een piemel meteen zodra hij 'm in z'n mond doet, volgens mij.
Opa twee maanden geleden op weg naar Mekka voor de Hadj.quote:
Heeft zo'n ding een smáák? Vertel eens?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
opa herkent de smaak van een piemel meteen zodra hij 'm in z'n mond doet, volgens mij.
Daar gaat z'n WAO.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Opa twee maanden geleden op weg naar Mekka voor de Hadj.![]()
Het valt mij ook op dat de posts van Scrut de laatste tijd vaak een homo-erotisch gehalte hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Heeft zo'n ding een smáák? Vertel eens?
Hij kan het gerust vertellen, we zijn tenslotte vrienden onder elkaar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt mij ook op dat de posts van Scrut de laatste tijd vaak een homo-erotisch gehalte hebben.
En inderdaad, laat hij maar eens vertellen hoe zo'n ding smaakt. Ik ben daar ook niet zo in thuis..
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt mij ook op dat de posts van Scrut de laatste tijd vaak een homo-erotisch gehalte hebben.
En inderdaad, laat hij maar eens vertellen hoe zo'n ding smaakt. Ik ben daar ook niet zo in thuis..
Misschien is het ook wel gewoon kinnesinne, dat gedoe steeds over opa's kleinkind.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kan het gerust vertellen, we zijn tenslotte vrienden onder elkaar.
PB, doe jij de ballotage voor het forum van Oop?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, je zou er gewoon op moeten kunnen..quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
PB, doe jij de ballotage voor het forum van Oop?
Kun jij me vertellen waarom ik niet kan inloggen? Sta ik op Oop's zwarte lijst ofzo?
Als je nou achter gewoon even meeleest. We hebben het zo ingesteld dat als je vanaf FOK! rechtstreeks naar het opaatje forum gaat, er dan een blokkerende cookie mee lift waardoor je daar niet in kan loggen. Concurrentie is prima, maar je hoeft het ze niet makkelijk te maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
PB, doe jij de ballotage voor het forum van Oop?
Kun jij me vertellen waarom ik niet kan inloggen? Sta ik op Oop's zwarte lijst ofzo?
Je ziet het opa forum als concurrentiequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nou achter gewoon even meeleest. We hebben het zo ingesteld dat als je vanaf FOK! rechtstreeks naar het opaatje forum gaat, er dan een blokkerende cookie mee lift waardoor je daar niet in kan loggen. Concurrentie is prima, maar je hoeft het ze niet makkelijk te maken.
wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je ziet het opa forum als concurrentie![]()
Tering hey![]()
Ja, ik heb geprobeerd in te loggen, dus met naam (van hier) en een wachtwoord gemaakt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, je zou er gewoon op moeten kunnen..
Heb je wel een account aangemaakt?
Oóóóóh, vandaar!quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nou achter gewoon even meeleest. We hebben het zo ingesteld dat als je vanaf FOK! rechtstreeks naar het opaatje forum gaat, er dan een blokkerende cookie mee lift waardoor je daar niet in kan loggen. Concurrentie is prima, maar je hoeft het ze niet makkelijk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |