Heb je wel je account geactiveerd via de link in je mail?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik heb geprobeerd in te loggen, dus met naam (van hier) en een wachtwoord gemaakt.
Lukt niet.
Mail?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heb je wel je account geactiveerd via de link in je mail?
vreemd....quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mail?
Daar ben ik niet eens aan toegekomen.
Ik wilde gewoon eens een keer daar posten en vind het dan vreemd als je meteen gezegd wordt dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef beequeen het volgende:
Even serieus. Je wilt op dat forum toch niet dood gevonden worden?
beequeen is ondertussen in katzwijm gevallen, het arme mensquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt mij ook op dat de posts van Scrut de laatste tijd vaak een homo-erotisch gehalte hebben.
En inderdaad, laat hij maar eens vertellen hoe zo'n ding smaakt. Ik ben daar ook niet zo in thuis..
Ik wilde gewoon eens kijken op dat forum, maar zo belangrijk is het nu ook weer niet hoor. Hier is het ook prima. De chat is me overigens ook nooit gelukt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef Toverheks het volgende:
Lavenderr, will je nou bij Opa op de sjat of op dat Forum??
Dat begrijp ik, maar de ballotage is wrs net zo heftig als op zijn eigen chat. In handen van DJ en zijn vrouw dus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wilde gewoon eens een keer daar posten en vind het dan vreemd als je meteen gezegd wordt dat dat niet kan.
Dan wil ik de reden waarom weten.
Meer niet.
I love Skroets, no matter what.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:55 schreef Jian het volgende:
beequeen is ondertussen in katzwijm gevallen, het arme mens
Mij moet je het niet vragenquote:
je hebt het er maar druk mee hequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon eens kijken op dat forum, maar zo belangrijk is het nu ook weer niet hoor. Hier is het ook prima. De chat is me overigens ook nooit gelukt.
Maar goed, klaar hoor. Dan maar niet.
Huh? PB heeft mij nog nooit geholpenquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt het er maar druk mee hemaar waarom is de sjat jou niet gelukt dan, PB heeft je toen ook geholpen toch, kan je eens nader kennis maken met de sjatters van Opa
Opa had eerder vandaag nog de boel geverherprogrammeerd voor die jongens van UStream.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Helaas moeten we het even zonder de live beelden van Oop doen. Er zijn problemen bij zijn streampartner.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Als het goed is moet je je op het forum gewoon kunnen aanmelden en dan via de link in je bevestigingsmail je account kunnen activeren. Dat dat niet lukt is raadselachtigquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de ballotage is wrs net zo heftig als op zijn eigen chat. In handen van DJ en zijn vrouw dus.
Format en nog iets. Het is net gerda ...alles is weg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa had eerder vandaag nog de boel geverherprogrammeerd voor die jongens van UStream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |