abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 15:01:17 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119781308
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119781350
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:00 schreef rubbereend het volgende:
en je gaat al met je date?
Nee, wij hebben een fancy feest (waarvoor ik laatst jurktips zocht rhutje).
pi_119781419
Pann is toch gewoon een plek waar hetero's zich kunnen uitleven met hun bi/ho/le-gevoelens?
pi_119781440
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

heb je nog wat gevonden?
ben veel in de V&D geweest en veel gezien! moest een paar keer aan je denken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119781454
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Pann is toch gewoon een plek waar hetero's zich kunnen uitleven met hun bi/ho/le-gevoelens?
ja ik vind het nou ook niet echt een integratie feestje of zo :P

beetje raar ook om met je lief heen te gaan :D (heterolief bedoel ik dan)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 15:06:34 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119781463
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

is de foto van je nijnen nog voorbij gekomen eigenlijk?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119781474
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is de foto van je nijnen nog voorbij gekomen eigenlijk?
Nope.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 15:07:04 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119781478
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ligt eraan wat je intenties zijn als je er heen gaat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_119781496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vriendinnetje met wie ik ging zei juist dat de enige hetero mannen die er komen (die ik kon versieren dus :9) met hun vriendin meekwamen :').
pi_119781522
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ligt eraan wat je intenties zijn als je er heen gaat
Klefbekken en meer met iemand van je eigen geslacht.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:08:13 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781524
quote:
Hetero's kunnen die gevoelens hebben? Lijkt me niet dat je dan hetero bent
we dan
pi_119781527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

Vriendinnetje met wie ik ging zei juist dat de enige hetero mannen die er komen (die ik kon versieren dus :9) met hun vriendin meekwamen :').
ja dat geloof ik ook wel, maar een hetero man daar is zeldzaam hoor

maar goed, ik ben al een hele poos niet geweest dus misschien is het nu anders
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119781626
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hetero's kunnen die gevoelens hebben? Lijkt me niet dat je dan hetero bent
Oh zeker wel. Ik ben veel meer hetero dan dat ik bi ben. Kan ik mij technisch wel bi noemen, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel eens een relatie zou hebben met een man. Dat is nog niet gebeurt, en betwijfel ernstig of dat ooit zal gebeuren. Toch heb ik wel eens gezoend of seks gehad met een man.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:12:44 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119781672
Ik zat in MyAct en wat zie ik .. de post van babs maar met de naam van rhu erbij _O-
dat is best vaag rhu die zou zeggen "ik ben meer hetero dan bi, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel een relatie met een man zou hebben "

_O-
pi_119781673
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

heb je nog wat gevonden?
ben veel in de V&D geweest en veel gezien! moest een paar keer aan je denken
Ik heb toch maar iets uit de kast gepakt :).
pi_119781692
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat in MyAct en wat zie ik .. de post van babs maar met de naam van rhu erbij _O-
dat is best vaag rhu die zou zeggen "ik ben meer hetero dan bi, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel een relatie met een man zou hebben "

_O-
Ja, die popup laat altijd de nieuwste post zien terwijl je MyAT maar eens per zoveel secondes update :+.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:13:52 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781717
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh zeker wel. Ik ben veel meer hetero dan dat ik bi ben. Kan ik mij technisch wel bi noemen, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel eens een relatie zou hebben met een man. Dat is nog niet gebeurt, en betwijfel ernstig of dat ooit zal gebeuren. Toch heb ik wel eens gezoend of seks gehad met een man.
Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreft ;)
we dan
pi_119781748
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreft ;)
Dus een homo man die ooit seks heeft gehad met een vrouw is geen homo maar bi?

Je bent juist wat je voelt denk ik. Ongeacht ervaring.
pi_119781785
quote:

[..]

Volgens mij beschrijven de meeste mensen het zo
[--------------------------------------------------------------------------------]
100% hetero bi 100% homo

als je het dan in drie delen verdeeld en je zit hier:
[--------x----------------------------------------------------------------------]
maakt je dat nog geen bi hoor

maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:16:25 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dus een homo man die ooit seks heeft gehad met een vrouw is geen homo maar bi?

Je bent juist wat je voelt denk ik. Ongeacht ervaring.
Nou ja is toch niet zo dat die ervaring niet uit gevoel is voortgekomen.. tenzij die homo verkracht is ofzo.. maar in de meeste gevallen zal het dan niet met tegenzin zijn geweest. En kan je stellen dat hij bi is of dat hij zich conformeerde omdat hij nog niet uit de kast durfde te komen bijvoorbeeld. Maar bedoel in de meeste situaties heb je niet zomaar sex met een man of vrouw als je je er niet op een bepaalde manier toe aangetrokken voelt..
we dan
pi_119781835
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[--------------------------------------------------------------------------------]
100% hetero bi 100% homo

[--------x----------------------------------------------------------------------]

maar goed
Bi bestaat niet. Alles links van het midden is hetero, alles rechts van het midden is homo. Je hebt altijd een voorkeur.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:17:38 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781850
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

100% hetero bi 100% homo

maar goed
Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..
we dan
pi_119781857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja is toch niet zo dat die ervaring niet uit gevoel is voortgekomen.. tenzij die homo verkracht is ofzo.. maar in de meeste gevallen zal het dan niet met tegenzin zijn geweest. En kan je stellen dat hij bi is of dat hij zich conformeerde omdat hij nog niet uit de kast durfde te komen bijvoorbeeld. Maar bedoel in de meeste situaties heb je niet zomaar sex met een man of vrouw als je je er niet op een bepaalde manier toe aangetrokken voelt..
je op een bepaalde manier tot het zelfde geslacht aangetrokken voelen maakt je nog niet automatisch bi of homo

en ik gok dat stbaby, die hierin ervaring heeft, zijn gevoel (het gevoel hetero te zijn) het best kan beschrijven
en niet iemand die geen ervaring heeft met dit soort gevoelens/neiging te experimenteren etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119781880
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..
een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119781916
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoor
Denk ik ook niet, denk dat iedereen wel een beetje nieuwsgierig is naar "seks" of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht. Er iets mee doen is weer iets anders.
pi_119781924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ohja voor vrouwen is alles links van het midden hetero, en alles rechts van het midden lesbisch.
Voor mannen is kruisje helemaal links in de hoek hetero, en alles verder naar rechts homo.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:19:53 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781925
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je op een bepaalde manier tot het zelfde geslacht aangetrokken voelen maakt je nog niet automatisch bi of homo

en ik gok dat stbaby, die hierin ervaring heeft, zijn gevoel (het gevoel hetero te zijn) het best kan beschrijven
en niet iemand die geen ervaring heeft met dit soort gevoelens/neiging te experimenteren etc
Waarom zou hij het beter kunnen beschrijven? Ik voel me hetero en heb die drang niet om sex te hebben of te zoenen met een man.. dan is dat mijn idee van hetero.. en lijkt in mijn omgeving ook zo te werken. Denk juist dat iemand die experimenteert e.d. eerder bi gevoelens heeft maar omdat zijn voorkeur toch bij vrouwen ligt eerder zal zeggen dat hij toch hetero is. Terwijl dat niet klopt met hoe ik hetero zijn zie/ervaar...
we dan
pi_119781938
quote:

[..]

Er zijn zoveel nuances die je nu allemaal aan de kant schuift. Ja, als je het heel technisch en praktisch bekijkt, heb je gelijk. Maar je moet kijken naar seks die je wil, seks die je doet, hoe je je voelt, hoe je doet, wat je verteld, etc. etc.

Ik noem mijzelf bi, omdat dat makkelijker te begrijpen is, maar ik zie mijzelf als hetero.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:21:00 #29
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oke nou ja verschil in mening dan :P Die hele nieuwsgierigheid kan ik namelijk niet plaatsen in hetero zijn. En nee ben niet gereformeerd opgevoed ofzo. Maar nieuwsgierigheid die tot sex leidt is gewoon een stap te ver voor mij om nog hetero te noemen..
we dan
pi_119781982
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waarom zou hij het beter kunnen beschrijven? Ik voel me hetero en heb die drang niet om sex te hebben of te zoenen met een man.. dan is dat mijn idee van hetero.. en lijkt in mijn omgeving ook zo te werken. Denk juist dat iemand die experimenteert e.d. eerder bi gevoelens heeft maar omdat zijn voorkeur toch bij vrouwen ligt eerder zal zeggen dat hij toch hetero is. Terwijl dat niet klopt met hoe ik hetero zijn zie/ervaar...
dat is als zeggen: ik ervaar geel nou eenmaal alleen als lichtgeel en alles daar buiten heet oranje :?

sorry het klinkt allemaal enorm kortzichtig
maar goed, aangezien jij de enige bent die ik ken die dit soort gedachten aan hangt en de enige in dit topic vind ik dat ik al wel weer genoeg energie in deze zinloze discussie heb gestopt
heb geen zin in weer een: het hele topic staat aan de ene kant en hiergaanwedan aan de andere kant - discussie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782016
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Denk ik ook niet, denk dat iedereen wel een beetje nieuwsgierig is naar "seks" of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht. Er iets mee doen is weer iets anders.
Denk ik ook ja. Hetero is wel een lekker veilig label :P.
pi_119782047
Kijk hier maar eens naar HGWD:

Super verhelderend filmpje :) Aanrader :)
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:24:11 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782059
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is als zeggen: ik ervaar geel nou eenmaal alleen als lichtgeel en alles daar buiten heet oranje :?

sorry het klinkt allemaal enorm kortzichtig
maar goed, aangezien jij de enige bent die ik ken die dit soort gedachten aan hangt en de enige in dit topic vind ik dat ik al wel weer genoeg energie in deze zinloze discussie heb gestopt
heb geen zin in weer een: het hele topic staat aan de ene kant en hiergaanwedan aan de andere kant - discussie
Ja juist. Het is SC. Mag je gewoon over praten hoor. Maar ja is wel een zinloze discussie. En jij bestempelt het weer als kortzichtig, zoals ik van je gewend ben, erg knap weer ;) Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als hetero sex met een man krijgt en dan anderen nog zeggen dat je hetero bent. Bi is niet voor niets al de gradatie tussen homo en hetero. Die vangt dit soort situaties op. Jij bent gewoon weer flauw bezig, ik reageer netjes en jij begint weer zo over een normale discussie.
we dan
pi_119782092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja juist. Het is SC. Mag je gewoon over praten hoor. Maar ja is wel een zinloze discussie. En jij bestempelt het weer als kortzichtig, zoals ik van je gewend ben, erg knap weer ;) Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als hetero sex met een man krijgt en dan anderen nog zeggen dat je hetero bent. Bi is niet voor niets al de gradatie tussen homo en hetero. Die vangt dit soort situaties op. Jij bent gewoon weer flauw bezig, ik reageer netjes en jij begint weer zo over een normale discussie.
bi is ook geen afvoerputje voor alles tussen die 0% en 100%
maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782171
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:

Kappuh met die ranzige filmpje kasthomo! :( Grow some balls and swallow a dick
pi_119782244
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik heb 5 lange vaste relatie's gehad, stuk of 6 scharrels en daarnaast nog zo'n ~20 ONS met vrouwen.
Ik heb alleen ONS gehad met ~5 mannen en met net zoveel gezoend.

Dat maakt mij, in mijn optiek, en ook voor de meeste mensen die mij niet al te intiem kennen, hetero.
pi_119782261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Kappuh met die ranzige filmpje kasthomo! :( Grow some balls and swallow a dick
Wanneer kom jij nou eens uit de kast?
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:32:16 #38
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782309
quote:

Hehe wel mooi gemaakt ja. Begrijp dat ook wel. En hij heeft het ook over sexual orientation en behavior. En voor mij is het dus zo dat ik kan begrijpen dat sommige mensen denken/vinden dat je bepaald sexual behavior kan hebben zonder dat je die orientation hebt. Dit kan ook wel tot op zekere hoogte. Maar voor mij is het punt waarop je sexual behavior zo is dat je met een man sex hebt en zoent de kans te groot is dat het iets zegt over je orientation. Zoiets doen hetero's normaal gesproken niet. Ook kan je op den duur trouwens niet meer stellen dat het slechts sexual behavior is maar dat je echt gewoon bi bent. Zit wel een grens aan, lijkt me vast te zitten in de definitie van bi en hetero. Maar ja mijn grens om iemand nog hetero te noemen ligt toch wel een stuk lager dan sex met een man (ook als dit uit nieuwsgierigheid is omdat ik me niet kan voorstellen dat je die drang hebt als hetero zijnde, ook niet uit nieuwsgierigheid)
we dan
pi_119782324
quote:

leuk filmpje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782345
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wanneer kom jij nou eens uit de kast?
Nooit ingezeten!
100% hetero, geen schaamte en 100% trots.
Ik schaam me niet voor mijn geaardheid!
pi_119782352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hehe wel mooi gemaakt ja. Begrijp dat ook wel. En hij heeft het ook over sexual orientation en behavior. En voor mij is het dus zo dat ik kan begrijpen dat sommige mensen denken/vinden dat je bepaald sexual behavior kan hebben zonder dat je die orientation hebt. Dit kan ook wel tot op zekere hoogte. Maar voor mij is het punt waarop je sexual behavior zo is dat je met een man sex hebt en zoent de kans te groot is dat het iets zegt over je orientation. Zoiets doen hetero's normaal gesproken niet. Ook kan je op den duur trouwens niet meer stellen dat het slechts sexual behavior is maar dat je echt gewoon bi bent. Zit wel een grens aan, lijkt me vast te zitten in de definitie van bi en hetero. Maar ja mijn grens om iemand nog hetero te noemen ligt toch wel een stuk lager dan sex met een man (ook als dit uit nieuwsgierigheid is omdat ik me niet kan voorstellen dat je die drang hebt als hetero zijnde, ook niet uit nieuwsgierigheid)
Jij kijkt nog steeds heel erg naar het daad gedeelte. Je moet ook kijken naar gevoelens, liefde en al dat soort ongein.
pi_119782357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nooit ingezeten!
100% hetero, geen schaamte en 100% trots.
Ik schaam me niet voor mijn geaardheid!
:D Ik ook niet schat :)
pi_119782407
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij kijkt nog steeds heel erg naar het daad gedeelte. Je moet ook kijken naar gevoelens, liefde en al dat soort ongein.
precies

ik vind het echt wel een verschil als je gewoon je piemel in iemands bipsje wil steken/af en toe steekt of dat je ook echt van een man zou kunnen houden als een partner (als man zijnde) en je leven met een andere man zou willen delen
er echt verliefd op zou kunnen zijn zoals je dat ook op vrouwen kunt zijn/bent geweest
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782414
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Drang is het ook niet, wel nieuwsgierigheid die ik niet in uitvoering breng omdat ik ook weer niet zo erg nieuwsgierig ben ernaar. Dus mja, dan ben ik ook 100% hetero.
En toch denk ik er wel eens over of kijk naar een vrouw met meer dan alleen het idee "mooie vrouw".
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:36:13 #45
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782434
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nou ja zoals ik al zeg kan ik me niet voorstellen dat je die daad doet als hetero zijnde om welke reden dan ook.. misschien kortzichtig van me maar zo ervaar ik het niet. Begrijp dat je moet kijken naar die andere zaken. Maar voor mij is er bijna niks behalve verkrachting dat mij kan laten geloven dat een man hetero is als hij sex heeft gehad met een man.. Zijn vast wel uitzonderingen maar ja. Ik begrijp wat je bedoelt en kan me er wel in vinden maar ik kan je niet als hetero zien dan :P
we dan
pi_119782476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja zoals ik al zeg kan ik me niet voorstellen dat je die daad doet als hetero zijnde om welke reden dan ook.. misschien kortzichtig van me maar zo ervaar ik het niet. Begrijp dat je moet kijken naar die andere zaken. Maar voor mij is er bijna niks behalve verkrachting dat mij kan laten geloven dat een man hetero is als hij sex heeft gehad met een man.. Zijn vast wel uitzonderingen maar ja. Ik begrijp wat je bedoelt en kan me er wel in vinden maar ik kan je niet als hetero zien dan :P
ja en dat is, en dat bedoel ik verder echt niet lullig (of nou ja niet lulliger dan het is, want ik vind bekrompen zijn wel niet echt een goede eigenschap) dus enorm bekrompen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:40:43 #47
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en dat is, en dat bedoel ik verder echt niet lullig (of nou ja niet lulliger dan het is, want ik vind bekrompen zijn wel niet echt een goede eigenschap) dus enorm bekrompen
http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=biseksueel

Je mag toch aannemen dat als je nieuwsgierig bent je seksueel de man ook aangetrokken voelt om mee te neuken als je zelf man bent? Je kan het (enorm) bekrompen vinden maar kom op zeg. Je kan ook zelf invulling gaan geven aan de betekenis van woorden waar die gewoon vaststaan. Als een man neukt met een man dan zit daar meestal wel een bepaalde aantrekkingskracht achter (ook als je nieuwsgierig bent gaat je lul niet omhoog omdat je hem zo lelijk vindt). Dus ja dat heet gewoon bi. De definitie van woorden hoeven ook niet helemaal uitgerekt te worden om vervolgens mij bekrompen te noemen als ik me niet in die vernieuwde definitie (van jullie) kan vinden hoor.
we dan
pi_119782641
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=biseksueel

Je mag toch aannemen dat als je nieuwsgierig bent je seksueel de man ook aangetrokken voelt om mee te neuken als je zelf man bent? Je kan het (enorm) bekrompen vinden maar kom op zeg. Je kan ook zelf invulling gaan geven aan de betekenis van woorden waar die gewoon vaststaan. Als een man neukt met een man dan zit daar meestal wel een bepaalde aantrekkingskracht achter (ook als je nieuwsgierig bent gaat je lul niet omhoog omdat je hem zo lelijk vindt). Dus ja dat heet gewoon bi. De definitie van woorden hoeven ook niet helemaal uitgerekt te worden om vervolgens mij bekrompen te vinden als ik me niet in die vernieuwde definitie (van jullie) kan vinden hoor.
ja want het gebeurt nooit dat de betekenis, zoals deze in woordenboeken staat, word ingehaald door de betekenis die de maatschappij ergens aan geeft?
on the top of my head: cool, vet, fout, wreed etc

en als je daar dan niet in mee kunt of wilt gaan dan noem ik dat bekrompen ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:44:30 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja want het gebeurt nooit dat de betekenis, zoals deze in woordenboeken staat, word ingehaald door de betekenis die de maatschappij ergens aan geeft?
on the top of my head: cool, vet, fout, wreed etc
Nou het is wel heel typerend dat nu deze definitie net weer zo uitgestrekt wordt en diegene die er nog zogenaamd 'ouderwets' naar kijkt (van Dale 2012 enzo) als enorm bekrompen wordt bestempeld. Misschien geeft de maatschappij deze definitie er niet aan maar jullie hier. Ik ken namelijk geen mensen die een persoon die als man zijnde (of vrouw zijnde een vrouw maakt niet uit) een man neukt nog hetero vindt. Dit is ook wel zelf maar een invulling geven en dan doen alsof de rest ongelijk heeft hoor die die invulling niet geven. Een soort van trendsetters waar dit helemaal niet klopt (taal is niet statisch maar ook niet zo strekbaar dat het door jullie idee plotseling helemaal anders moet worden gezien)
we dan
pi_119782773
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou het is wel heel typerend dat nu deze definitie net weer zo uitgestrekt wordt en diegene die er nog zogenaamd 'ouderwets' naar kijkt (van Dale 2012 enzo) als enorm bekrompen wordt bestempeld. Misschien geeft de maatschappij deze definitie er niet aan maar jullie hier. Ik ken namelijk geen mensen die een persoon die als man zijnde (of vrouw zijnde een vrouw maakt niet uit) een man neukt nog hetero vindt.
en ik ken niemand die jouw ouderwetse visie aan houdt...
een aangezien we hier best een afspiegeling van de samenleving zijn vind ik een stuk of 6 tegen 1 wel tekenend

btw, de extra betekenis die vet toch al sinds mijn tienertijd heeft is ook niet opgenomen dus zo actueel kan ie niet zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782795
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou het is wel heel typerend dat nu deze definitie net weer zo uitgestrekt wordt en diegene die er nog zogenaamd 'ouderwets' naar kijkt (van Dale 2012 enzo) als enorm bekrompen wordt bestempeld. Misschien geeft de maatschappij deze definitie er niet aan maar jullie hier. Ik ken namelijk geen mensen die een persoon die als man zijnde (of vrouw zijnde een vrouw maakt niet uit) een man neukt nog hetero vindt. Dit is ook wel zelf maar een invulling geven en dan doen alsof de rest ongelijk heeft hoor die die invulling niet geven. Een soort van trendsetters waar dit helemaal niet klopt (taal is niet statisch maar ook niet zo strekbaar dat het door jullie idee plotseling helemaal anders moet worden gezien)
Ik gebruik even een voorbeeld van iets anders om het misschien duidelijker te maken.

Een vegetariër, die in de afgelopen 10 jaar een keer of 5 een biefstukje heeft gegeten, noem je die dan geen vegetariër meer?
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:49:14 #52
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782866
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en ik ken niemand die jouw ouderwetse visie aan houdt...
een aangezien we hier best een afspiegeling van de samenleving zijn vind ik een stuk of 6 tegen 1 wel tekenend

btw, de extra betekenis die vet toch al sinds mijn tienertijd heeft is ook niet opgenomen dus zo actueel kan ie niet zijn
Van Dale 2012 zal wel heel ouderwets zijn nog ja. Net zoals alle andere definitiesites op het internet. Maar nee ik ben ouderwets en hen dus ook :P Ja 6 tegen 1 hier zo lijkt het. En toch in het echt ken ik niemand die er ook zo over denkt. Maar goed hier komen we ook weer niet uit. Hoeft ook niet, beestje hoeft geen label te hebben, verandert niks aan wat het is qua gevoel e.d. Maar ja ik ben niet direct bekrompen omdat ik gewoon nog normale dingen geloof/aanhoud hoor. Sex met een man door een man is niet heel erg typerend voor hetero's, hoe graag jullie ook willen geloven dat het zo is
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:50:50 #53
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782928
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik gebruik even een voorbeeld van iets anders om het misschien duidelijker te maken.

Een vegetariër, die in de afgelopen 10 jaar een keer of 5 een biefstukje heeft gegeten, noem je die dan geen vegetariër meer?
Het gaat hier om sex met een man ;) Voor veel mensen een nogal grotere stap dan het eten van een biefstukje. Begrijp wat je bedoelt maar ik vind dat geen vergelijking. Maar ja die zou ik nog wel vegetarier noemen. Een man die een andere man zoent een keer met een dronken bui misschien ook nog wel bijvoorbeeld. Maar sex met een man.. dan niet meer. Dat is gewoon voor mij nogal vrij duidelijk. Mijn mening ja maar ja er wordt gedaan alsof ik flauwekul lul terwijl ik wel gewoon de normale taalkunde (definities) aan mijn zijde heb juist.
we dan
pi_119782990
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Het gaat hier om sex met een man ;) Voor veel mensen een nogal grotere stap dan het eten van een biefstukje. Begrijp wat je bedoelt maar ik vind dat geen vergelijking. Maar ja die zou ik nog wel vegetarier noemen. Een man die een andere man zoent een keer met een dronken bui misschien ook nog wel bijvoorbeeld. Maar sex met een man.. dan niet meer. Dat is gewoon voor mij nogal vrij duidelijk. Mijn mening ja maar ja er wordt gedaan alsof ik flauwekul lul terwijl ik wel gewoon de normale taalkunde aan mijn zijde heb juist.
Dus je blijft erbij dat iemand die op zijn 18de een keertje een kerel heeft gepijpt en op zijn 21ste een kerel heeft geneukt, daarna 40 jaar gelukkig getrouwd is met een vrouw en verder nooit wat heeft gedaan, zeer zeker geen hetero is? Bijzonder.
pi_119783027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Van Dale 2012 zal wel heel ouderwets zijn nog ja. Net zoals alle andere definitiesites op het internet. Maar nee ik ben ouderwets en hen dus ook :P Ja 6 tegen 1 hier zo lijkt het. En toch in het echt ken ik niemand die er ook zo over denkt. Maar goed hier komen we ook weer niet uit. Hoeft ook niet, beestje hoeft geen label te hebben, verandert niks aan wat het is qua gevoel e.d. Maar ja ik ben niet direct bekrompen omdat ik gewoon nog normale dingen geloof/aanhoud hoor. Sex met een man door een man is niet heel erg typerend voor hetero's, hoe graag jullie ook willen geloven dat het zo is
dat je er op deze manier over praat bewijst alleen mijn punt

maar ik ben er wel klaar mee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:53:46 #56
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783077
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dus je blijft erbij dat iemand die op zijn 18de een keertje een kerel heeft gepijpt en op zijn 21ste een kerel heeft geneukt, daarna 40 jaar gelukkig getrouwd is met een vrouw en verder nooit wat heeft gedaan, zeer zeker geen hetero is? Bijzonder.
Ja dat vind jij bijzonder. Ik vind dat niet bepaald bijzonder. Dat noemen we gewoon biseksueel. Jij doet alsof die 40 jaar die 2 keer teniet doet. Het gaat toch om de orientatie? De meeste mensen zonder bi orientatie komen niet in de situatie dat hun behavior (om in de trent van het filmpje te blijven) zo is dat ze een kerel pijpen en neuken nee..
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:55:00 #57
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat je er op deze manier over praat bewijst alleen mijn punt

maar ik ben er wel klaar mee
Ja lekker gemakkelijk. Bekrompen, bewijst je punt. Bewijst alleen dat je het er niet mee eens bent dat iemand vindt dat hij het normaler vindt om definities aan te houden dan zelfbedachte definities die helemaal ver gestrekt worden. En dan vervolgens wil doen aan de hand daarvan alsof de ander ongelijk heeft en af wil doen met zo'n post. Maar ja is zinloos dit.
we dan
pi_119783190
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ohja voor vrouwen is alles links van het midden hetero, en alles rechts van het midden lesbisch.
Voor mannen is kruisje helemaal links in de hoek hetero, en alles verder naar rechts homo.
:D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_119783253
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En Grrrrr, wat ben jij? Dat kleine kruisje of...
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:57:45 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783257
quote:
Als je pedo bent wel ja :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:58:35 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783286
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Kent er hier iemand de Memphis Maniacs?
:Y

Staan vanavond in de Effenaar, net als wij,.
Zij in de grote, wij in de kleine zaal.
L'Amour menaçant:
pi_119783332
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

goeie vraag :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119783344
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

JA TUURLIJK BEN TOCH GEEN HOMO ZEKUR!1!!1!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_119783371
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

goeie vraag :P
Heb ik niet genoeg naar je tieten gekeken bij onze meets? :@
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:01:08 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783391
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Bi bestaat niet. Alles links van het midden is hetero, alles rechts van het midden is homo. Je hebt altijd een voorkeur.
Dat is absoluut niet waar.
L'Amour menaçant:
pi_119783402
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik zweer het je, je hebt niet 1 keer gekeken volgens mij!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:01:35 #67
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783405
Ik ben hetero trouwens voor als het nog niet duidelijk was :7 :6
we dan
pi_119783419
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:Y

Staan vanavond in de Effenaar, net als wij,.
Zij in de grote, wij in de kleine zaal.
Is dat tof?
pi_119783432
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik kijk ook naar tieten, ben ik nu lesbisch? :o
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:02:24 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783433
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ben hetero trouwens voor als het nog niet duidelijk was :7 :6
Hey baby ;)
L'Amour menaçant:
pi_119783439
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als je pedo bent wel ja :Y
Heul niet, het is 16 jaar en ouder las ik!
pi_119783448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ja :( Nou ja, op zijn minst bi!
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:03:00 #73
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hey baby ;)
hai :@
we dan
pi_119783478
Overigens, een homo die nooit seks met een man heeft gehad, omdat hij te lelijk/onzeker/wat dan ook is, maar wel in het verleden ooit een keer heeft gezoend met een vrouw is gewoon hetero :(
pi_119783486
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja :( Nou ja, op zijn minst bi!
Als ik maar in een hokje pas.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:04:09 #76
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783495
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Heul niet, het is 16 jaar en ouder las ik!
Bij wijze van ;)

Ik vind de normale Pann echt een kinder-creche. Sowieso voel ik em te oud om naar feesten te gaan waar je een fucking leeftijdsbandje om je pols moet om te bewijzen dat je alcohol mag drinken. Pleur op!

Maar Pann on Tour is nog wel leuk. Zeker omdat in de kleine zaal wat alternatiever wordt gedraaid.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:04:42 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783515
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, een homo die nooit seks met een man heeft gehad, omdat hij te lelijk/onzeker/wat dan ook is, maar wel in het verleden ooit een keer heeft gezoend met een vrouw is gewoon hetero :(
Nee die is homofiel :P En niet homoseksueel.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:05:16 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783535
quote:

[..]

Als je niet kijkt met je handen zoals zoveel mensen wel doen, dan ben je egwoon nog hetero hoor ;)
L'Amour menaçant:
pi_119783538
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Is die niet "niks"? :P
pi_119783539
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bij wijze van ;)

Ik vind de normale Pann echt een kinder-creche. Sowieso voel ik em te oud om naar feesten te gaan waar je een fucking leeftijdsbandje om je pols moet om te bewijzen dat je alcohol mag drinken. Pleur op!

Maar Pann on Tour is nog wel leuk. Zeker omdat in de kleine zaal wat alternatiever wordt gedraaid.
Nou als jij er heen gaat, is het de reden om er heen te gaan om te kopkluiven met een homo!
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:05:40 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783552
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

hai :@
Dus jij bent hetero? Interessant.

Biertje? :)
L'Amour menaçant:
pi_119783559
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik zweer het je, je hebt niet 1 keer gekeken volgens mij!!
Die fout zal ik niet meer maken! :7
quote:

[..]

Als jij dat wilt :P
pi_119783567
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Is die niet "niks"? :P
Nee nee nee, volgens de Van Dale is hij gewoon hetero, hij heeft toch alleen maar wat met vrouwen gedaan :(
pi_119783594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee die is homofiel :P En niet homoseksueel.
wat is het verschil daar tussen eigenlijk? :@
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119783602
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Geef jij hetero's bier omdat ze hetero zijn? Nice!
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:07:08 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783612
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nou als jij er heen gaat, is het de reden om er heen te gaan om te kopkluiven met een homo!
Ik heb er ook wel eens met een vrouw staan zoenen :@
Heel leuk alto meisje.

Komen daarna die homo-vrienden naar me toe: "Zij beweert dat ze met jou heeft stana zoenen. Klopt daaaaaaat?" :')

En het jaar daarna: "Hooooi. ken je me nog?"

:{

Ik en alcohol.....
L'Amour menaçant:
pi_119783614
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die fout zal ik niet meer maken! :7

[..]

Als jij dat wilt :P
*O*
ik zal de volgende keer nog iets hoerigers aan trekken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119783625
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

De één heeft alleen de geaardheid, de ander doet daadwerkelijk aan homoseks.
pi_119783640
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

*O*
ik zal de volgende keer nog iets hoerigers aan trekken
You tease! :9~ :9~
pi_119783648
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De één heeft alleen de geaardheid, de ander doet daadwerkelijk aan homoseks.
ah

ik ontmoete laatst een heel leuk meisje, bleek het een hasbian ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119783657
quote:

[..]

-fiel houdt van
-seksueel voert het uit
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:08:12 #92
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja lekker, jij ook een biertje? w/
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:08:23 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783663
quote:

[..]

-fiel is als je de gevoelens hebt maar ze niet in praktijk brengt. En bij -sekueel doe je dat wel.
Je hebt dus ook pedofiel en pedoseksueel. Die eerste doet dus eigenlijk niks, die wil alleen. De tweede wel.
En homofiel en homoseksueel. Van veel geloven mag het eerste wel ;)
L'Amour menaçant:
pi_119783681
In de laatste New Girl noemde Schmith zich een Vaginius. Vond ik wel een goede 8-)
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:09:02 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783687
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geef jij hetero's bier omdat ze hetero zijn? Nice!
Ja eigenlijk moet je slecht gedrag niet belonen he? :{

Maar verder heb ik geen alterior motive hoor :P
L'Amour menaçant:
pi_119783695
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

-fiel is als je de gevoelens hebt maar ze niet in praktijk brengt. En bij -sekueel doe je dat wel.
Je hebt dus ook pedofiel en pedoseksueel. Die eerste doet dus eigenlijk niks, die wil alleen. De tweede wel.
En homofiel en homoseksueel. Van veel geloven mag het eerste wel ;)
Ik ben een Ang3lfiel O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:09:42 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja lekker, jij ook een biertje? w/
Ja lekker ^O^
Neem er maar vast 2 of zo.
L'Amour menaçant:
pi_119783705
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
In de laatste New Girl noemde Schmith zich een Vaginius. Vond ik wel een goede 8-)
New Girl O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:10:13 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783722
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben een Ang3lfiel O+
Is dat anglofiel? Of maken we het angloseksueel? ;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:10:14 #100
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783723
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja lekker ^O^
Proef ik daar een beetje ghb? hmm lekker!
we dan
pi_119783725
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja lekker ^O^
serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ik
daar moet een of andere freaky flip drugs in zitten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119783732
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

New Girl O+
Ik lig samen met Mrs. elke keer weer zo enorm dubbel. Zo'n geweldige serie. En dat ik mij nogal herken in Nick is een plus...
pi_119783749
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is dat anglofiel? Of maken we het angloseksueel? ;)
Tot nu toe ben ik alleen nog maar Ang3lfiel (niet Anglofiel, dat is iets heul anders :{w)
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:11:03 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783751
O, je hebt trouwens ook nog panseksueel..... niks te maken met dat feestje, maar dat is als je echt geen enkele voorkeur hebt. Man, vrouw, travo, transgender, maakt allemaal nie uit. It moves, I fuck it.

Dat dus :D
L'Amour menaçant:
pi_119783765
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ik
Heel veel 'hetero'-kerels zijn wel in voor een experimentje door alleen drank :P
pi_119783773
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik lig samen met Mrs. elke keer weer zo enorm dubbel. Zo'n geweldige serie. En dat ik mij nogal herken in Nick is een plus...
serieus mijn vriend is nick
zijn bijnaam is ook wel mopperman (serieus)

maar hij wil met mij niet kijken (hij zit wel verder op te lachen maar als ik er dan wat van zeg gaat ie alleen maar weer mopperen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:11:45 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783780
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Proef ik daar een beetje ghb? hmm lekker!
"Nee nee, zal wel t eerste uit het vat zijn. Niiiiiks aan de hand! Drink up darling ;) Of moet ik al zeggen "Bottoms up"? "
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:11:59 #108
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783790
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
O, je hebt trouwens ook nog panseksueel..... niks te maken met dat feestje, maar dat is als je echt geen enkele voorkeur hebt. Man, vrouw, travo, transgender, maakt allemaal nie uit. It moves, I fuck it.

Jammer dat ze beastialiteit in Duitsland weer gaan verbieden toch? ;(
we dan
pi_119783794
quote:

Necropanseksueel, zolang het nog maar warm is _O-
pi_119783802
quote:

oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heette
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:12:28 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783805
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit drugs gebruikt :P Ben daar heeeeeeeeel strikt in en fel op tegen. Dus het bij een ander doen zou echt ZO hard tegen mijn natuur indruisen. ;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:12:38 #112
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783811
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Heel veel 'hetero'-kerels zijn wel in voor een experimentje door alleen drank :P
Ga deze discussie niet weer aan nu hoor.. >:) ;)
we dan
pi_119783814
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

serieus mijn vriend is nick
zijn bijnaam is ook wel mopperman (serieus)

maar hij wil met mij niet kijken (hij zit wel verder op te lachen maar als ik er dan wat van zeg gaat ie alleen maar weer mopperen)
Oh, dat mopperen doe ik dan weer niet zo.
pi_119783815
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Necropanseksueel, zolang het nog maar warm is _O-
En een gat heeft ;(.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:12:57 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783824
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik alleen nog maar Ang3lfiel (niet Anglofiel, dat is iets heul anders :{w)
Ja da's iets met engelsen of zo. Da's nie leuk :{
L'Amour menaçant:
pi_119783841
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja da's iets met engelsen of zo. Da's nie leuk :{
Mwah, heb wel Engelsen ontmoet waar ik een trucje op kan.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:13:37 #117
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783846
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Jammer dat ze beastialiteit in Duitsland weer gaan verbieden toch? ;(
:D Ik geloof dat die dan weer NIET onder pan valt!
L'Amour menaçant:
pi_119783855
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef Tegan het volgende:

[..]

En een gat heeft ;(.
Of een uitsteeksel!
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:14:04 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783862
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:o
Valse niiiiicht dat je bent!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:14:44 #120
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783881
quote:

[..]

"Nee nee, zal wel t eerste uit het vat zijn. Niiiiiks aan de hand! Drink up darling ;) Of moet ik al zeggen "Bottoms up"? "
Ik stribbel wel tegen als hetero zijnde hé oO/ Heb gehoord dat ghb weinig smaak heeft dus zal het niet eens merken waarschijnlijk maar oke :')
we dan
pi_119783886
Ik ben ook niet zo moeilijk hoor. Zolang ik er maar orgasmes van krijg :9.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:15:01 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783897
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mwah, heb wel Engelsen ontmoet waar ik een trucje op kan.
Ik heb er nog nooit eentje gesnogt.
Vind ze op stap of op vakantie altijd zo brallerig aso luidruchtig en zat.

*denk*

O wacht. Wel :')
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:15:30 #123
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119783919
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D Ik geloof dat die dan weer NIET onder pan valt!
Hoezo niet? Dieren moven toch ook?
we dan
pi_119783952
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:o
Valse niiiiicht dat je bent!
O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119783975
is het al weekend btw?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:16:33 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119783977
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik stribbel wel tegen als hetero zijnde hé oO/
Dat maakt de sport juist interessanter.
Doen we uitspraken-bingo?

"Wel discreet he?"
"Ik doe dit anders nooit hoor"
"Als mijn vrienden dit horen...."
"Ja ik ben echt heel dronken"
"Wow, ze hebben gelijk. Mannen pijpen inderdaad beter!"

BINGOOOOO!!!!!!!!!!!

*O*

O-)
L'Amour menaçant:
pi_119784004
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat maakt de sport juist interessanter.
Doen we uitspraken-bingo?

"Wel discreet he?"
"Ik doe dit anders nooit hoor"
"Als mijn vrienden dit horen...."
"Ja ik ben echt heel dronken"
"Wow, ze hebben gelijk. Mannen pijpen inderdaad beter!"

BINGOOOOO!!!!!!!!!!!

*O*

O-)
Zeggen ze dat echt :').
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:17:53 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784028
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zeggen ze dat echt :').
Jep. Nou ja, die eerste is dus meer een "Zeg het alsjeblieft niet tegen ze" :D
Van die panische reacties.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:18:51 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784053
Vanavond gaat een van m'n "hetero's" naar de Memphis Maniacs in de grote zaal terwijl wwij dus dat gay feestje hebben in de kleine zaal. Nou wil ie heel graag ff overlopen, maar hij is met z'n vrienden en hij durft niet :D :N :') O+

Schattig. O-)

Zal ik backstage de verkeerde liftuitgang pakken, de grote zaal inlopen en hem op z'n bek pakken? >:)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:19:04 #130
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784062
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jep. Nou ja, die eerste is dus meer een "Zeg het alsjeblieft niet tegen ze" :D
Van die panische reacties.
Nou mijn interesse is gewekt hoor. Wanneer ga je me even van achter smeren?
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:20:06 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784102
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou mijn interesse is gewekt hoor. Wanneer ga je me even van achter smeren?
O jij wil de bottom zijn?
Meestal is dat bij hetero's pas na een keer of 3, want eerst is het "Ja daar gaat ie mooi nie in he!" :D
L'Amour menaçant:
pi_119784119
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Meestal is dat bij hetero's pas na een keer of 3, want eerst is het "Ja daar gaat ie mooi nie in he!" :D
Wat doe je dan die eerste drie keer? Alleen pijpen?
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:21:55 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784149
O! We (een vriend en ik) zijn er trouwens tijdens de pubquiz achtergekomen dat we dezelfde jongen daten :') We zitten beide in de organisatie van t feest en we hadden eenpubquiz avond met t team.

Niet zo handig van die gast om 2 mensen te kiezen die samen hetzelfde feest organiseren. :') Denk dat ie dat nietw eet dus. We hopen dan ook dat ie vanavond komt. "Heeeey hallo!" >:)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:22:45 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784169
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wat doe je dan die eerste drie keer? Alleen pijpen?
Er zijn heel veel homo's die nooit aan anaal doen. Dus ja, soms blijft het alleen daarbij ja. :Y (ja met een hoop er op en er aan en er omheen en slingers violen trommel en een fluit en zo)

EDIT: En glitters! Ik vergat de glitters!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 30-11-2012 16:23:48 (How could I forget?!) ]
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:23:29 #135
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784197
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ow raar ja. Ik heb zoiets van het liefst 2 erin. Wil de sploodge-dragqueen in white worden idee :) Als je iets doet moet je het goed doen toch!
we dan
pi_119784219
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Er zijn heel veel homo's die nooit aan anaal doen. Dus ja, soms blijft het alleen daarbij ja. :Y (ja met een hoop er op en er aan en er omheen en slingers violen trommel en een fluit en zo)
Ah, interessant kijkje in de keuken :P.
pi_119784277
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zo, wat kan jij gemeen zijn zeg. :o
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:26:15 #138
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784290
Wat vind jij van Lucas Sanders van gtst eigenlijk ang3l?
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:26:49 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784312
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat vind jij van Lucas Sanders van gtst eigenlijk ang3l?
Neh :{
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:27:13 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784333
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ah, interessant kijkje in de keuken :P.
:D De vraag maar raak baak ;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:27:37 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784345
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow raar ja. Ik heb zoiets van het liefst 2 erin. Wil de sploodge-dragqueen in white worden idee :) Als je iets doet moet je het goed doen toch!
Ik verslikte me in m'n thee, ya stupid straight man! }:|

Mara 2 er in? Oef. No thanks. Wil het risico niet lopen dat ik in een kroeg op de barkruk ga zitten en dat ze me dan van de grond af moeten plukken.
L'Amour menaçant:
pi_119784346
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Zo, wat kan jij gemeen zijn zeg. :o
zo gemeen is het toch ook weer niet?
hij geeft het zelf ook toe dat ie gewoon alles zou doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119784388
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Travo's ook? dacht alleen man of vrouw, zoals velen.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:28:59 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784395
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik voel me meteen minder speciaal -O-
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:29:43 #145
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784426
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik voel me meteen minder speciaal -O-
Ja, ben je toch niet zo'n slet als dat je dacht hé! :D
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:30:05 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784438
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Travo's ook? dacht alleen man of vrouw, zoals velen.
Een travo is gewoon een man hoor :P
Of een vrouw trouwens, dat kan ook die kant op. Zie je alleen niet zo vaak :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:30:46 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784461
quote:
3s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja, ben je toch niet zo'n slet als dat je dacht hé! :D
Nee :'( Ik dacht gewoon dat Tijn me aantrekkelijk vond. Blijkt t dat ie alles wil wat loopt!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:31:25 #148
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784484
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee :'( Ik dacht gewoon dat Tijn me aantrekkelijk vond. Blijkt t dat ie alles wil wat loopt!
Ook een druipende kraan?
we dan
pi_119784486
quote:

[..]

Jawel hoor, alleen noemen we dat lesbo's ;)
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:31:34 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119784490
quote:

[..]

En daar blijft het dan ook bij :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119784494
zo cute O+
helaas draag ik geen broeken meer en zo'n trui kan echt alleen op een broek ;(

[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:32:56 #152
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784536
quote:

[..]

Weet niet of het woordje gewoon daar zo bij past :P
we dan
pi_119784541
quote:

[..]

Ja, nou zo bedoelde ik het niet. :D
Maar inderdaad, hij zegt wel vaker dat hij ook van verkleedpartijtjes houdt enz, dus mja.. Alles volwassen en menselijk laat ik het daar maar op houden. Geen dieren, kinderen hoop ik.
pi_119784569
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

[..]

Ja, nou zo bedoelde ik het niet. :D
Maar inderdaad, hij zegt wel vaker dat hij ook van verkleedpartijtjes houdt enz, dus mja.. Alles volwassen en menselijk laat ik het daar maar op houden. Geen dieren, kinderen hoop ik.
nou ik zou hem toch niet laten catsitten op mijn lievesnoezel hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:34:03 #155
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784575
Heb trouwens vandaag al mijn kerstpakket gekregen, althans 1 van de :6 Beetje vroeg maar ja :')
we dan
pi_119784578
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
zo cute O+

[ afbeelding ]
Voor kleine meisjes. O+
pi_119784592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou ik zou hem toch niet laten catsitten op mijn lievesnoezel hoor
Ik ook niet, maar meer omdat ik niemand ontmoet van fok. :+ Niet meer. :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:35:15 #158
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784611
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jawel hoor, alleen noemen we dat lesbo's ;)
Excl de lipstick-lesbo dan he! :P
L'Amour menaçant:
pi_119784634
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Voor kleine meisjes. O+
nee voor mij!!
en ik ben echt niet klein te noemen helaas :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:36:07 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784638
quote:

[..]

Dus geen engel en bengel meet? ;)
L'Amour menaçant:
pi_119784643
quote:

[..]

je zou toch denken dat vooral jij de voordelen er van ziet :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119784653
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Excl de lipstick-lesbo dan he! :P
the best kind O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:37:07 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784674
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Weet niet of het woordje gewoon daar zo bij past :P

Oke, herstel:

Een travo is OOK een man hoor.

"It takes one hell of a man to dress up like a woman"
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:38:33 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

the best kind O+
Ik heb zo'n enorm mooie blonde langharige rock chick slanke rondborstige benen tot aan d'r piskelk vrouwelijke knappe vriendin..... die dus lesbisch is. En aaaal die mannen steeds "Ja ik kan je wel van je geloof afbrengen hoor, schtajuuuuh!!!" :')

Not gonna happen. Move along.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:38:46 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784738
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oke, herstel:

Een travo is OOK een man hoor.

"It takes one hell of a man to dress up like a woman"
Ik heb me wel als travo verkleed bij de thema avond hier een 3 jaar terug ongeveer >:) Althans gewoon kleding kort verknipt en wat leipigheid enzo :') Maar ik zag er best oke uit als semi-vrouw zijnde :*
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:39:28 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik heb me wel als travo verkleed bij de thema avond hier een 3 jaar terug ongeveer >:) Althans gewoon kleding kort verknipt en wat leipigheid enzo :') Maar ik zag er best oke uit als semi-vrouw zijnde :*
This post is worthless without pics!
L'Amour menaçant:
pi_119784780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dus geen engel en bengel meet? ;)
Ik heb jou al eens irl gezien, zien langs "rennen" op station Eindhoven. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je zou toch denken dat vooral jij de voordelen er van ziet :P
Ik kies wel eerst de beste uit. :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:40:11 #168
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784788
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

This post is worthless without pics!
Ja nou ja kan zoiets hier echt niet posten, zal me achterna blijven spoken de rest van de jaren :')
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:40:27 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784794
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik heb jou al eens irl gezien, zien langs "rennen" op station Eindhoven. :D
Ik ren niet! Ik vlieg, ik glijd, ik flaneer!!!
L'Amour menaçant:
pi_119784810
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja nou ja kan zoiets hier echt niet posten, zal me achterna blijven spoken de rest van de jaren :')
Och maakt niet joh, post ook wel eens een foto in vrouwenkleding, merk er niets van.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:41:04 #171
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784820
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik had mijn vinger al boven de rechter muisknop ja :P
L'Amour menaçant:
pi_119784826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb zo'n enorm mooie blonde langharige rock chick slanke rondborstige benen tot aan d'r piskelk vrouwelijke knappe vriendin..... die dus lesbisch is. En aaaal die mannen steeds "Ja ik kan je wel van je geloof afbrengen hoor, schtajuuuuh!!!" :')

Not gonna happen. Move along.
:9 .

Dat gebeurt al mijn lesbische vriendinnen, so sad. Of ze willen een trio :').
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:41:59 #173
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784855
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik had mijn vinger al boven de rechter muisknop ja :P
Altijd fijn als mensen het beste met je voor hebben >:)
we dan
pi_119784860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb trouwens vandaag al mijn kerstpakket gekregen, althans 1 van de :6 Beetje vroeg maar ja :')
Kerstpakketten :') Ben zo blij dat mijn baas het geld niet uitgeeft aan die onzin.
pi_119784865
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ren niet! Ik vlieg, ik glijd, ik flaneer!!!
Daarom ook die " " . :+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:42:24 #176
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119784868
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kerstpakketten :') Ben zo blij dat mijn baas het geld niet uitgeeft aan die onzin.
Ik niet *).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:42:45 #177
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784883
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Och maakt niet joh, post ook wel eens een foto in vrouwenkleding, merk er niets van.
Probeer es een nepsnor en schoenen met stalen neuzen
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:43:18 #178
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784906
quote:

[..]

Nog zo boos vanwege onze discussie? :* misschien krijg jij ook wel een pakket nog hoor, gewoon geduld hebben en hopen :*
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:43:53 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784934
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Probeer es een nepsnor en schoenen met stalen neuzen
dOE DAAR FLANEL, EEN TUINBROEK EN EEN PAK SHAG BIJ EN JE HEBT EEN LESBO!

Godskolere rot caps lock!
L'Amour menaçant:
pi_119784957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
zo cute O+

[ afbeelding ]
Why not? :o
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:44:35 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784960
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nog zo boos vanwege onze discussie? :* misschien krijg jij ook wel een pakket nog hoor, gewoon geduld hebben en hopen :*
Ik krijg er dit jaar geen :'(
Ach en wee. Ontroostbaar.
Was er maar een hetero met sterke stoere armen!

:'(
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:44:52 #182
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119784969
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

dOE DAAR FLANEL, EEN TUINBROEK EN EEN PAK SHAG BIJ EN JE HEBT EEN LESBO!

Godskolere rot caps lock!
Je probeerde wel netjes te beginnen met een hoofdletter in ieder geval
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:45:19 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119784979
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien ooit op een enrom beschamende cameltoe gewezen? :? Just guessing!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:46:01 #184
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785008
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik krijg er dit jaar geen :'(
Ach en wee. Ontroostbaar.
Was er maar een hetero met sterke stoere armen!

:'(
*;

Althans toen ik het woord hetero zag wist ik direct dat je mij bedoelde dus ja :7
we dan
pi_119785019
quote:

[..]

ik ben gek op kerstpakketten O+
verrassingsdozen O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119785040
Kerstpakketten zijn idd tof. Van die ouderwetse vol met proviand! *O*
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:47:08 #187
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785042
Ik wil niemand jaloers maken ofzo. Maar mijn kerstpakket had wél nuttige dingen erin. Geen sausjes zonder bijbehorende gerechten. Maar wel iets teveel chocoladespul dat dan weer wel :')
we dan
pi_119785080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

ze zijn mijn kledingkast een beetje uitgefaseerd
voor de zomervakantie had ik er nog 3... maar toen gingen er 2 kapot en ik geef mijn geld liever uit aan jurkjes :@
nu heb ik er nog 1, maar die is praktisch kapot want de gulp zit vast :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119785093
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Misschien ooit op een enrom beschamende cameltoe gewezen? :? Just guessing!
ligt dan niet aan het soort broek of dat ie te klein is?
niet aan broeken in het algemeen lijkt me?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119785121
Ik kreeg altijd het kerstpakket van mijn papa omdat ie weet dat ik ze zo leuk vind O+
Nu niet meer want ik kreeg mijn eigen kerstpakket maar nu niet meer ;(

hopelijk krijgt mijn lief er een
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119785152
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee, ik krijg geen kerstpakket, dat zeg ik net. Hoef ik ook niet de helft weg te mikken.
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:52:08 #192
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785189
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, ik krijg geen kerstpakket, dat zeg ik net. Hoef ik ook niet de helft weg te mikken.
Nou ja serieus dit kerstpakket viel erg mee. Vorig jaar wel vrij bagger bijvoorbeeld maar ja wisselt wel wat. Maar bij jou zijn ze dus vrij consistent in de 50% prullaria?
we dan
pi_119785219
Ooh ik heb echt zo'n zin in een grote hot chocolate van de starbucks :? :9
met slagroom en zo'n sausje er op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:54:16 #194
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik heb echt zo'n zin in een grote hot chocolate van de starbucks :? :9
met slagroom en zo'n sausje er op
* geeft

Alsjeblieft
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 16:55:45 #195
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785303
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je idee over die vent op de mond pakken bij zijn vriendengroep was trouwens wel een goed idee.
we dan
pi_119785449
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja serieus dit kerstpakket viel erg mee. Vorig jaar wel vrij bagger bijvoorbeeld maar ja wisselt wel wat. Maar bij jou zijn ze dus vrij consistent in de 50% prullaria?
Minstens 50%. Als er 20% spul in zit dat ik zelf ook zou kopen, is het veel. Vroeger dan, krijg al minstens 6 jaar niks meer. En aangezien het verkapt salaris is, ben ik daar blij mee. Nu krijg ik het geld waar ik 100% wat aan heb.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:02:20 #197
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785543
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Minstens 50%. Als er 20% spul in zit dat ik zelf ook zou kopen, is het veel. Vroeger dan, krijg al minstens 6 jaar niks meer. En aangezien het verkapt salaris is, ben ik daar blij mee. Nu krijg ik het geld waar ik 100% wat aan heb.
Oke ja dan is het wel beter ja. Voor mij nog wel andere situatie aangezien ik nog studeer en soms een bijbaan heb. Het loon van een bijbaan via het uitzendbureau zou niet hoger worden als het bedrijf geen pakketen zou geven (lijkt me). Dus voor mij is het wel leuk als extra
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:02:43 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119785554
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

*;

Althans toen ik het woord hetero zag wist ik direct dat je mij bedoelde dus ja :7
*D natuurlijk!
L'Amour menaçant:
pi_119785584
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Oke ja dan is het wel beter ja. Voor mij nog wel andere situatie aangezien ik nog studeer en soms een bijbaan heb. Het loon van een bijbaan via het uitzendbureau zou niet hoger worden als het bedrijf geen pakketen zou geven (lijkt me). Dus voor mij is het wel leuk als extra
Klopt, maar je betaald er indirect, sinds het niet meer belastingaftrekbaar is voor bedrijven, wel zelf voor.
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:04:27 #200
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785595
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

*D natuurlijk!
Je woorden laten me niet onbemoeid. Ik voel me bevangen in je posts. Het geeft me een gevoel van behagen. De liefde die eruit spreekt verwart me. Moet ik, moet ik niet? Zoveel vragen. Waar zijn de antwoorden? Je bent als heroine voor me ang3l
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:06:47 #201
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785663
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Klopt, maar je betaald er indirect, sinds het niet meer belastingaftrekbaar is voor bedrijven, wel zelf voor.
Oke nou ja goed, de versnaperingen komen alsnog wel op en dit had ik zelf (het meeste) wel kunnen kopen zelf. Alleen alsnog een leipe lange cilindervormige kabouter ofzo erbij en een kopje met schotel... de rest allemaal goed eetbaar :P
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:10:01 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119785739
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je idee over die vent op de mond pakken bij zijn vriendengroep was trouwens wel een goed idee.
Maar da's toch heul kei gemeen? -O-
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:10:42 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119785756
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je woorden laten me niet onbemoeid. Ik voel me bevangen in je posts. Het geeft me een gevoel van behagen. De liefde die eruit spreekt verwart me. Moet ik, moet ik niet? Zoveel vragen. Waar zijn de antwoorden? Je bent als heroine voor me ang3l
O, dus van mij word je lelijk en mager en tandenloos en zo? He? NOU?!?! :(
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:10:46 #204
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785758
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar da's toch heul kei gemeen? -O-
Soms weet je als persoon beter wat goed is voor anderen dan anderen :7
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:12:12 #205
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785813
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, dus van mij word je lelijk en mager en tandenloos en zo? He? NOU?!?! :(
Dacht ik even romantisch te doen zoals in Twillight en dan heb jij het over de negatieve effecten alleen. Misschien ben ik wel heel dik en dan is het goed als ik wat magerder wordt :7
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:12:21 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119785817
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Soms weet je als persoon beter wat goed is voor anderen dan anderen :7
Klopt. Laat ik het scharen onder "humaan" en "Voor z'n eigen bestwil" en gewoon doen. Want zo ben ik :)

>:)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:13:05 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119785845
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dacht ik even romantisch te doen zoals in Twillight en dan heb jij het over de negatieve effecten alleen. Misschien ben ik wel heel dik en dan is het goed als ik wat magerder wordt :7
O ja. Nee ja oke. Nou vooruit.
Maar als je twwiligh romantisch moet doen moet je wel glitteren he! En kleurlenzen indoen!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:13:14 #208
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785849
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Klopt. Laat ik het scharen onder "humaan" en "Voor z'n eigen bestwil" en gewoon doen. Want zo ben ik :)

>:)
Ja en anders kan je hem gewoon chanteren. Dus ja een goed idee
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:14:01 #209
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785870
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja. Nee ja oke. Nou vooruit.
Maar als je twwiligh romantisch moet doen moet je wel glitteren he! En kleurlenzen indoen!
Hoezo kleurlenzen? Hij is een vampier.. die hebben die ogen zo... jij weet ook niks van vampieren hé :{w
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:14:43 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119785893
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoezo kleurlenzen? Hij is een vampier.. die hebben die ogen zo... jij weet ook niks van vampieren hé :{w
Ik weet dat ze niet glitteren! :( Dat weet ik!
Stupid faggity fake vampires!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:16:18 #211
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik weet dat ze niet glitteren! :( Dat weet ik!
Stupid faggity fake vampires!
Ja ik ben ook meer Jake-fan. Hij is gewoon een coole weerwolf. Hij kan zelfs transformeren terwijl hij springt
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:16:55 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119785964
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:17:20 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119785981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja ik ben ook meer Jake-fan. Hij is gewoon een coole weerwolf. Hij kan zelfs transformeren terwijl hij springt
Ja en dan is ie naakt en zo en OMFG!!!11!!!! :9
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:17:27 #214
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119785984
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Lol hehe _O_
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:18:13 #215
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119786005
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja en dan is ie naakt en zo en OMFG!!!11!!!! :9
Ja weerwolven ownen gewoon vampieren alsof het dikke noobs zijn
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:18:43 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119786019
Dus.
There can be only one!

Lestat de Lioncourt

O+
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:19:06 #217
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119786030
Je ne comprendre le francais
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:19:22 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119786040
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja weerwolven ownen gewoon vampieren alsof het dikke noobs zijn
Gewoon BAM jonguh. Met die poot zo op die glitter! Je weet zelluf! *O*
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:20:20 #219
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119786080
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gewoon BAM jonguh. Met die poot zo op die glitter! Je weet zelluf! *O*
ik las klitter. Over beastiality gesproken c_/
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:21:09 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119786103
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je ne comprendre le francais
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:21:54 #221
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119786132
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is the one? -O-
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:23:00 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119786180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hij is the one? -O-
Nou ja. Niet de acteur en zo. Maar wel de vampier.
Makes Edward look like a mofo pussy (maar dat kan ie eigenlijk zelf al wel).
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:23:18 #223
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119786190
Cherrylips! Back me up here! :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:24:37 #224
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119786225
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Cherrylips! Back me up here! :D
Het lijkt me dat je je iets te diep in de stront hebt gewerkt dit keer >:)
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:30:12 #225
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119786397
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ja. Niet de acteur en zo. Maar wel de vampier.
Makes Edward look like a mofo pussy (maar dat kan ie eigenlijk zelf al wel).
Ja klopt. vooral met zijn 'stop' stukje als hij op het punt staat om haar te bezwangeren :')
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:32:10 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119786458
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja klopt. vooral met zijn 'stop' stukje als hij op het punt staat om haar te bezwangeren :')
Jamaar hij is natuurlijk super kei heul macho sterk. En als ie niet een beetje stopt danm knalt ie z'n kwakje zo via de baarmoeder dwars door d'r schedel heen! :o
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:32:32 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119786470
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je je iets te diep in de stront hebt gewerkt dit keer >:)
Toch weer een bruinwerker he :N

But (hihi) anyway... het is weekend!

:W
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:32:44 #228
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119786483
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jamaar hij is natuurlijk super kei heul macho sterk. En als ie niet een beetje stopt danm knalt ie z'n kwakje zo via de baarmoeder dwars door d'r schedel heen! :o
En dat is een probleem omdat?
we dan
  vrijdag 30 november 2012 @ 17:33:37 #229
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119786507
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Toch weer een bruinwerker he :N

But (hihi) anyway... het is weekend!

Niet voor mij nog. Morgenvroeg nog even werken maar dan ook klaar *O*
we dan
pi_119787101
Ik heb weer internet *O*
Tap tap tap
pi_119787116
Ja, hier ook even gedag zeggen :W
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 17:58:56 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119787148
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ja, hier ook even gedag zeggen :W
je maakt even een rondje langs alle SC's?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_119787185
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je maakt even een rondje langs alle SC's?
Alleen de leuke :)
pi_119787258
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer internet *O*
Tof! *O*

Downtime, providerswitch, rekening niet betaald?
pi_119787289
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tof! *O*

Downtime, providerswitch, rekening niet betaald?
Downtime *O* Provider switch komt over een paar weken en daarna volgt misschien rekening niet betaald :P

Blijkbaar moet je tegenwoordig ook de coaxkabel eruit trekken als er storing is geweest.
Tap tap tap
pi_119788060
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weer internet *O*
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119789780
Yaaaaaaay!!! *O*
pi_119791353
CL *O*
Welkom terug.
pi_119793494
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

r&p slowchat is leuk. O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:03:00 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119793518
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

r&p slowchat is leuk. O+
jij bent leuk O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:03:33 #241
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119793551
Hola :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_119793590
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

jij bent leuk O+
Dat sowieso. O+ Zelfs mijn zoon vindt zijn moeder wel oke, dan moet ik wel een toffe moeder zijn.

:W Missb.
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:13:08 #243
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119793986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat sowieso. O+ Zelfs mijn zoon vindt zijn moeder wel oke, dan moet ik wel een toffe moeder zijn.

:W Missb.
Ik heb het even nagevraagd en ik kan er ook mee door 8-)
pi_119794391
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik heb het even nagevraagd en ik kan er ook mee door 8-)
Je moest het navragen? :o Uhm misschien zijn die van mij op leeftijd dat ze zich niet meer voor hun moeder schamen. _O- Klinkt ook wel erg. :o
pi_119794401
Ik kan niet vragen of ik tof ben.
pi_119794454
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:
Je hebt een vriend, dus er moet wel iets tofs zijn. ;)
pi_119794481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Je hebt een vriend, dus er moet wel iets tofs zijn. ;)
Alle single mensen zijn stom -O- .
pi_119794511
Ow, wacht. Ik bedoel natuurlijk. Ik heb alleen een date die denkt dat hij mijn vriend is O+.
pi_119794943
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Tegan het volgende:
Ow, wacht. Ik bedoel natuurlijk. Ik heb alleen een date die denkt dat hij mijn vriend is O+.
Nee, die gaat er niet meer in.
  vrijdag 30 november 2012 @ 21:32:16 #250
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119794999
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Je moest het navragen? :o Uhm misschien zijn die van mij op leeftijd dat ze zich niet meer voor hun moeder schamen. _O- Klinkt ook wel erg. :o
I am very embarressing 8-)
pi_119795035
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Tegan het volgende:
Snel kindertjes maken dus.
pi_119795052
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:33 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Babies O+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Tegan op 30-11-2012 21:43:38 ]
pi_119795387
Of vraag het aan je konijnen.
pi_119795590
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:33 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Jij wil wel helpen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef missbehavin het volgende:

[..]

I am very embarressing 8-)
Dat geloof ik meteen.
pi_119796022
Boh, I'm bored.
pi_119796098
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Jij wil wel helpen?

Alleen oefenen.

Maar dat doet ze al genoeg ;(
pi_119796205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:54 schreef Tegan het volgende:
Boh, I'm bored.
Oefenen?
pi_119796367
Als dat eens kon :9.
pi_119796488
Ohja, ik ging net een broodje Döner halen bij de gloednieuwe DönerCompany op het gloednieuwe Rotterdam Centraal. Kon je daar niet pinnen :')_
Dan maar een patatje bij de buren hoor :W
pi_119796511
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:01 schreef Tegan het volgende:
Als dat eens kon :9.
Het is meer een kwestie van willen, schat :*
pi_119796540
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Het is meer een kwestie van willen, schat :*
Ja maar. Ik wil altijd seks, maar nu kan het niet ;(.
pi_119797171
Je mag gewoon langskomen hoor.
pi_119797192
Je bent niet eens thuis :o.
pi_119797252
Zo ver is het niet van Rotterdam naar Delft hoor.
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:24:03 #265
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119797381
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 21:47 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat geloof ik meteen.
O-)
pi_119797419
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:24 schreef missbehavin het volgende:

[..]

O-)
Zeg, moet jij niet vriendje neuken?
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:27:46 #267
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119797605
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zeg, moet jij niet vriendje neuken?
Ja ja, straks. Nu nog met zoonlief op de bank. Dat is de pest als ze ouder zijn he, voordat je eens tijd voor jezelf hebt...
pi_119797779
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja ja, straks.
niet zo enthousiast!
pi_119797800
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja ja, straks. Nu nog met zoonlief op de bank. Dat is de pest als ze ouder zijn he, voordat je eens tijd voor jezelf hebt...
Goed zo.
pi_119797988
dawgje O+.
pi_119798169
teegje. moet jij niet neuken? :7
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:39:03 #272
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119798193
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:30 schreef dawg het volgende:

[..]

niet zo enthousiast!
Ik zou niet durven! :o
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:39:46 #273
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119798230
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:31 schreef Tegan het volgende:

[..]

Goed zo.
:+ Glad you approve
pi_119798333
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:39 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik zou niet durven! :o
netjes geschoren? mooiste setje aan? oftewel, ben je er helemaal klaar voor? :+
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:44:02 #275
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119798424
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef dawg het volgende:

[..]

netjes geschoren? mooiste setje aan? oftewel, ben je er helemaal klaar voor? :+
Ik ben er altijd klaar voor doggie 8-)
pi_119798446
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik ben er altijd klaar voor doggie 8-)
ergens had ik ook niet anders verwacht van je. :P
  vrijdag 30 november 2012 @ 22:46:00 #277
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119798509
Heel goed :+
pi_119798550
pi_119798583
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:46 schreef missbehavin het volgende:
Heel goed :+
ik ben goed. 8-)
pi_119798672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:38 schreef dawg het volgende:
teegje. moet jij niet neuken? :7
Nee, date had andere dingen te doen :( .
pi_119798703
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:49 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ben nog wel vrij om te neuken
pi_119798717
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:49 schreef Tegan het volgende:

[..]

kt wil wel invallen las ik.
pi_119798753
Ja, dat mag ik dus niet.
pi_119798791
Maar morgenavond hebben we een hotelkamer, dus hotelseks :9~.
pi_119798872
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:51 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat mag ik dus niet.
wat een zeikerd. :{w
pi_119798982
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:53 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een zeikerd. :{w
Mja :(.

Maar eigenlijk wil ik ook alleen hem neuken :9~ :9 .
pi_119799090
ja, hij is niet voor niks je vriendje heh. :7

p&w nu, adios. ~:)
pi_119799120
Have fun dawgje.
pi_119799284
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:57 schreef Tegan het volgende:
Have fun dawgje.
vind jij misschien ook wel leuk vanavond. tedtalks ken je wel neem ik aan? nu een soort nl-versie. :) ned1.

anyway, weg.
pi_119799359
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef dawg het volgende:

[..]

vind jij misschien ook wel leuk vanavond. tedtalks ken je wel neem ik aan? nu een soort nl-versie. :) ned1.

anyway, weg.
Owja tof. Ben nu ff iets anders aan het kijken, mischien zap ik zo daarheen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 december 2012 @ 02:24:55 #291
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119805168
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 18:00 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

:')
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 december 2012 @ 02:26:32 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119805196
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Tegan het volgende:

[..]

Mja :(.

Maar eigenlijk wil ik ook alleen hem neuken :9~ :9 .
dan mogen we het zo langzamerhand gewoon een vriendje gaan noemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_119806191
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nee nooit :P.
  zaterdag 1 december 2012 @ 09:16:33 #294
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_119806322
quote:
4s.gif Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef rubbereend het volgende:
Het zou mij niks verbazen als ze al bezig met trouwringen uitzoeken. Of hun eerste gezamenlijke aankoop hebben gedaan.Of vadertje en moedertje hebben gespeeld met die kutkonijnen. :')
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_119806375
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het zou mij niks verbazen als ze al bezig met trouwringen uitzoeken. Of hun eerste gezamenlijke aankoop hebben gedaan.Of vadertje en moedertje hebben gespeeld met die kutkonijnen. :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 1 december 2012 @ 12:36:18 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119809192
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 december 2012 09:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

je lief een derde konijn geven is toch gewoon de light versie van samen een kindje maken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_119809229
Moguh :W
  zaterdag 1 december 2012 @ 12:50:58 #298
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_119809554
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je lief een derde konijn geven is toch gewoon de light versie van samen een kindje maken.
Exact mijn gedachte. :r
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_119809577
Hellow :W
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_119809585
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:51 schreef Barbusse het volgende:
Hellow :W
Barb alles goed ? :)
pi_119810263
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2012 12:52 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Barb alles goed ? :)
Zekers :) En met u?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')