abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 15:01:17 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119781308
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119781350
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:00 schreef rubbereend het volgende:
en je gaat al met je date?
Nee, wij hebben een fancy feest (waarvoor ik laatst jurktips zocht rhutje).
pi_119781419
Pann is toch gewoon een plek waar hetero's zich kunnen uitleven met hun bi/ho/le-gevoelens?
pi_119781440
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

heb je nog wat gevonden?
ben veel in de V&D geweest en veel gezien! moest een paar keer aan je denken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119781454
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Pann is toch gewoon een plek waar hetero's zich kunnen uitleven met hun bi/ho/le-gevoelens?
ja ik vind het nou ook niet echt een integratie feestje of zo :P

beetje raar ook om met je lief heen te gaan :D (heterolief bedoel ik dan)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 15:06:34 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119781463
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:

[..]

is de foto van je nijnen nog voorbij gekomen eigenlijk?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_119781474
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is de foto van je nijnen nog voorbij gekomen eigenlijk?
Nope.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 november 2012 @ 15:07:04 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_119781478
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ligt eraan wat je intenties zijn als je er heen gaat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_119781496
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vriendinnetje met wie ik ging zei juist dat de enige hetero mannen die er komen (die ik kon versieren dus :9) met hun vriendin meekwamen :').
pi_119781522
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ligt eraan wat je intenties zijn als je er heen gaat
Klefbekken en meer met iemand van je eigen geslacht.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:08:13 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781524
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Hetero's kunnen die gevoelens hebben? Lijkt me niet dat je dan hetero bent
we dan
pi_119781527
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef Tegan het volgende:

[..]

Vriendinnetje met wie ik ging zei juist dat de enige hetero mannen die er komen (die ik kon versieren dus :9) met hun vriendin meekwamen :').
ja dat geloof ik ook wel, maar een hetero man daar is zeldzaam hoor

maar goed, ik ben al een hele poos niet geweest dus misschien is het nu anders
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119781626
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hetero's kunnen die gevoelens hebben? Lijkt me niet dat je dan hetero bent
Oh zeker wel. Ik ben veel meer hetero dan dat ik bi ben. Kan ik mij technisch wel bi noemen, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel eens een relatie zou hebben met een man. Dat is nog niet gebeurt, en betwijfel ernstig of dat ooit zal gebeuren. Toch heb ik wel eens gezoend of seks gehad met een man.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:12:44 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_119781672
Ik zat in MyAct en wat zie ik .. de post van babs maar met de naam van rhu erbij _O-
dat is best vaag rhu die zou zeggen "ik ben meer hetero dan bi, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel een relatie met een man zou hebben "

_O-
pi_119781673
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

heb je nog wat gevonden?
ben veel in de V&D geweest en veel gezien! moest een paar keer aan je denken
Ik heb toch maar iets uit de kast gepakt :).
pi_119781692
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat in MyAct en wat zie ik .. de post van babs maar met de naam van rhu erbij _O-
dat is best vaag rhu die zou zeggen "ik ben meer hetero dan bi, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel een relatie met een man zou hebben "

_O-
Ja, die popup laat altijd de nieuwste post zien terwijl je MyAT maar eens per zoveel secondes update :+.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:13:52 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781717
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh zeker wel. Ik ben veel meer hetero dan dat ik bi ben. Kan ik mij technisch wel bi noemen, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel eens een relatie zou hebben met een man. Dat is nog niet gebeurt, en betwijfel ernstig of dat ooit zal gebeuren. Toch heb ik wel eens gezoend of seks gehad met een man.
Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreft ;)
we dan
pi_119781748
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreft ;)
Dus een homo man die ooit seks heeft gehad met een vrouw is geen homo maar bi?

Je bent juist wat je voelt denk ik. Ongeacht ervaring.
pi_119781785
quote:

[..]

Volgens mij beschrijven de meeste mensen het zo
[--------------------------------------------------------------------------------]
100% hetero bi 100% homo

als je het dan in drie delen verdeeld en je zit hier:
[--------x----------------------------------------------------------------------]
maakt je dat nog geen bi hoor

maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:16:25 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dus een homo man die ooit seks heeft gehad met een vrouw is geen homo maar bi?

Je bent juist wat je voelt denk ik. Ongeacht ervaring.
Nou ja is toch niet zo dat die ervaring niet uit gevoel is voortgekomen.. tenzij die homo verkracht is ofzo.. maar in de meeste gevallen zal het dan niet met tegenzin zijn geweest. En kan je stellen dat hij bi is of dat hij zich conformeerde omdat hij nog niet uit de kast durfde te komen bijvoorbeeld. Maar bedoel in de meeste situaties heb je niet zomaar sex met een man of vrouw als je je er niet op een bepaalde manier toe aangetrokken voelt..
we dan
pi_119781835
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

[--------------------------------------------------------------------------------]
100% hetero bi 100% homo

[--------x----------------------------------------------------------------------]

maar goed
Bi bestaat niet. Alles links van het midden is hetero, alles rechts van het midden is homo. Je hebt altijd een voorkeur.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:17:38 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781850
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

100% hetero bi 100% homo

maar goed
Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..
we dan
pi_119781857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja is toch niet zo dat die ervaring niet uit gevoel is voortgekomen.. tenzij die homo verkracht is ofzo.. maar in de meeste gevallen zal het dan niet met tegenzin zijn geweest. En kan je stellen dat hij bi is of dat hij zich conformeerde omdat hij nog niet uit de kast durfde te komen bijvoorbeeld. Maar bedoel in de meeste situaties heb je niet zomaar sex met een man of vrouw als je je er niet op een bepaalde manier toe aangetrokken voelt..
je op een bepaalde manier tot het zelfde geslacht aangetrokken voelen maakt je nog niet automatisch bi of homo

en ik gok dat stbaby, die hierin ervaring heeft, zijn gevoel (het gevoel hetero te zijn) het best kan beschrijven
en niet iemand die geen ervaring heeft met dit soort gevoelens/neiging te experimenteren etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119781880
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..
een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119781916
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoor
Denk ik ook niet, denk dat iedereen wel een beetje nieuwsgierig is naar "seks" of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht. Er iets mee doen is weer iets anders.
pi_119781924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ohja voor vrouwen is alles links van het midden hetero, en alles rechts van het midden lesbisch.
Voor mannen is kruisje helemaal links in de hoek hetero, en alles verder naar rechts homo.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:19:53 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781925
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je op een bepaalde manier tot het zelfde geslacht aangetrokken voelen maakt je nog niet automatisch bi of homo

en ik gok dat stbaby, die hierin ervaring heeft, zijn gevoel (het gevoel hetero te zijn) het best kan beschrijven
en niet iemand die geen ervaring heeft met dit soort gevoelens/neiging te experimenteren etc
Waarom zou hij het beter kunnen beschrijven? Ik voel me hetero en heb die drang niet om sex te hebben of te zoenen met een man.. dan is dat mijn idee van hetero.. en lijkt in mijn omgeving ook zo te werken. Denk juist dat iemand die experimenteert e.d. eerder bi gevoelens heeft maar omdat zijn voorkeur toch bij vrouwen ligt eerder zal zeggen dat hij toch hetero is. Terwijl dat niet klopt met hoe ik hetero zijn zie/ervaar...
we dan
pi_119781938
quote:

[..]

Er zijn zoveel nuances die je nu allemaal aan de kant schuift. Ja, als je het heel technisch en praktisch bekijkt, heb je gelijk. Maar je moet kijken naar seks die je wil, seks die je doet, hoe je je voelt, hoe je doet, wat je verteld, etc. etc.

Ik noem mijzelf bi, omdat dat makkelijker te begrijpen is, maar ik zie mijzelf als hetero.
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:21:00 #29
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119781953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oke nou ja verschil in mening dan :P Die hele nieuwsgierigheid kan ik namelijk niet plaatsen in hetero zijn. En nee ben niet gereformeerd opgevoed ofzo. Maar nieuwsgierigheid die tot sex leidt is gewoon een stap te ver voor mij om nog hetero te noemen..
we dan
pi_119781982
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waarom zou hij het beter kunnen beschrijven? Ik voel me hetero en heb die drang niet om sex te hebben of te zoenen met een man.. dan is dat mijn idee van hetero.. en lijkt in mijn omgeving ook zo te werken. Denk juist dat iemand die experimenteert e.d. eerder bi gevoelens heeft maar omdat zijn voorkeur toch bij vrouwen ligt eerder zal zeggen dat hij toch hetero is. Terwijl dat niet klopt met hoe ik hetero zijn zie/ervaar...
dat is als zeggen: ik ervaar geel nou eenmaal alleen als lichtgeel en alles daar buiten heet oranje :?

sorry het klinkt allemaal enorm kortzichtig
maar goed, aangezien jij de enige bent die ik ken die dit soort gedachten aan hangt en de enige in dit topic vind ik dat ik al wel weer genoeg energie in deze zinloze discussie heb gestopt
heb geen zin in weer een: het hele topic staat aan de ene kant en hiergaanwedan aan de andere kant - discussie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782016
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Denk ik ook niet, denk dat iedereen wel een beetje nieuwsgierig is naar "seks" of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht. Er iets mee doen is weer iets anders.
Denk ik ook ja. Hetero is wel een lekker veilig label :P.
pi_119782047
Kijk hier maar eens naar HGWD:

Super verhelderend filmpje :) Aanrader :)
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:24:11 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782059
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is als zeggen: ik ervaar geel nou eenmaal alleen als lichtgeel en alles daar buiten heet oranje :?

sorry het klinkt allemaal enorm kortzichtig
maar goed, aangezien jij de enige bent die ik ken die dit soort gedachten aan hangt en de enige in dit topic vind ik dat ik al wel weer genoeg energie in deze zinloze discussie heb gestopt
heb geen zin in weer een: het hele topic staat aan de ene kant en hiergaanwedan aan de andere kant - discussie
Ja juist. Het is SC. Mag je gewoon over praten hoor. Maar ja is wel een zinloze discussie. En jij bestempelt het weer als kortzichtig, zoals ik van je gewend ben, erg knap weer ;) Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als hetero sex met een man krijgt en dan anderen nog zeggen dat je hetero bent. Bi is niet voor niets al de gradatie tussen homo en hetero. Die vangt dit soort situaties op. Jij bent gewoon weer flauw bezig, ik reageer netjes en jij begint weer zo over een normale discussie.
we dan
pi_119782092
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja juist. Het is SC. Mag je gewoon over praten hoor. Maar ja is wel een zinloze discussie. En jij bestempelt het weer als kortzichtig, zoals ik van je gewend ben, erg knap weer ;) Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als hetero sex met een man krijgt en dan anderen nog zeggen dat je hetero bent. Bi is niet voor niets al de gradatie tussen homo en hetero. Die vangt dit soort situaties op. Jij bent gewoon weer flauw bezig, ik reageer netjes en jij begint weer zo over een normale discussie.
bi is ook geen afvoerputje voor alles tussen die 0% en 100%
maar goed
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782171
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:

Kappuh met die ranzige filmpje kasthomo! :( Grow some balls and swallow a dick
pi_119782244
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik heb 5 lange vaste relatie's gehad, stuk of 6 scharrels en daarnaast nog zo'n ~20 ONS met vrouwen.
Ik heb alleen ONS gehad met ~5 mannen en met net zoveel gezoend.

Dat maakt mij, in mijn optiek, en ook voor de meeste mensen die mij niet al te intiem kennen, hetero.
pi_119782261
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Godtje het volgende:

[..]

Kappuh met die ranzige filmpje kasthomo! :( Grow some balls and swallow a dick
Wanneer kom jij nou eens uit de kast?
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:32:16 #38
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782309
quote:

Hehe wel mooi gemaakt ja. Begrijp dat ook wel. En hij heeft het ook over sexual orientation en behavior. En voor mij is het dus zo dat ik kan begrijpen dat sommige mensen denken/vinden dat je bepaald sexual behavior kan hebben zonder dat je die orientation hebt. Dit kan ook wel tot op zekere hoogte. Maar voor mij is het punt waarop je sexual behavior zo is dat je met een man sex hebt en zoent de kans te groot is dat het iets zegt over je orientation. Zoiets doen hetero's normaal gesproken niet. Ook kan je op den duur trouwens niet meer stellen dat het slechts sexual behavior is maar dat je echt gewoon bi bent. Zit wel een grens aan, lijkt me vast te zitten in de definitie van bi en hetero. Maar ja mijn grens om iemand nog hetero te noemen ligt toch wel een stuk lager dan sex met een man (ook als dit uit nieuwsgierigheid is omdat ik me niet kan voorstellen dat je die drang hebt als hetero zijnde, ook niet uit nieuwsgierigheid)
we dan
pi_119782324
quote:

leuk filmpje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782345
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wanneer kom jij nou eens uit de kast?
Nooit ingezeten!
100% hetero, geen schaamte en 100% trots.
Ik schaam me niet voor mijn geaardheid!
pi_119782352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hehe wel mooi gemaakt ja. Begrijp dat ook wel. En hij heeft het ook over sexual orientation en behavior. En voor mij is het dus zo dat ik kan begrijpen dat sommige mensen denken/vinden dat je bepaald sexual behavior kan hebben zonder dat je die orientation hebt. Dit kan ook wel tot op zekere hoogte. Maar voor mij is het punt waarop je sexual behavior zo is dat je met een man sex hebt en zoent de kans te groot is dat het iets zegt over je orientation. Zoiets doen hetero's normaal gesproken niet. Ook kan je op den duur trouwens niet meer stellen dat het slechts sexual behavior is maar dat je echt gewoon bi bent. Zit wel een grens aan, lijkt me vast te zitten in de definitie van bi en hetero. Maar ja mijn grens om iemand nog hetero te noemen ligt toch wel een stuk lager dan sex met een man (ook als dit uit nieuwsgierigheid is omdat ik me niet kan voorstellen dat je die drang hebt als hetero zijnde, ook niet uit nieuwsgierigheid)
Jij kijkt nog steeds heel erg naar het daad gedeelte. Je moet ook kijken naar gevoelens, liefde en al dat soort ongein.
pi_119782357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nooit ingezeten!
100% hetero, geen schaamte en 100% trots.
Ik schaam me niet voor mijn geaardheid!
:D Ik ook niet schat :)
pi_119782407
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij kijkt nog steeds heel erg naar het daad gedeelte. Je moet ook kijken naar gevoelens, liefde en al dat soort ongein.
precies

ik vind het echt wel een verschil als je gewoon je piemel in iemands bipsje wil steken/af en toe steekt of dat je ook echt van een man zou kunnen houden als een partner (als man zijnde) en je leven met een andere man zou willen delen
er echt verliefd op zou kunnen zijn zoals je dat ook op vrouwen kunt zijn/bent geweest
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_119782414
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Drang is het ook niet, wel nieuwsgierigheid die ik niet in uitvoering breng omdat ik ook weer niet zo erg nieuwsgierig ben ernaar. Dus mja, dan ben ik ook 100% hetero.
En toch denk ik er wel eens over of kijk naar een vrouw met meer dan alleen het idee "mooie vrouw".
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:36:13 #45
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782434
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nou ja zoals ik al zeg kan ik me niet voorstellen dat je die daad doet als hetero zijnde om welke reden dan ook.. misschien kortzichtig van me maar zo ervaar ik het niet. Begrijp dat je moet kijken naar die andere zaken. Maar voor mij is er bijna niks behalve verkrachting dat mij kan laten geloven dat een man hetero is als hij sex heeft gehad met een man.. Zijn vast wel uitzonderingen maar ja. Ik begrijp wat je bedoelt en kan me er wel in vinden maar ik kan je niet als hetero zien dan :P
we dan
pi_119782476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou ja zoals ik al zeg kan ik me niet voorstellen dat je die daad doet als hetero zijnde om welke reden dan ook.. misschien kortzichtig van me maar zo ervaar ik het niet. Begrijp dat je moet kijken naar die andere zaken. Maar voor mij is er bijna niks behalve verkrachting dat mij kan laten geloven dat een man hetero is als hij sex heeft gehad met een man.. Zijn vast wel uitzonderingen maar ja. Ik begrijp wat je bedoelt en kan me er wel in vinden maar ik kan je niet als hetero zien dan :P
ja en dat is, en dat bedoel ik verder echt niet lullig (of nou ja niet lulliger dan het is, want ik vind bekrompen zijn wel niet echt een goede eigenschap) dus enorm bekrompen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:40:43 #47
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en dat is, en dat bedoel ik verder echt niet lullig (of nou ja niet lulliger dan het is, want ik vind bekrompen zijn wel niet echt een goede eigenschap) dus enorm bekrompen
http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=biseksueel

Je mag toch aannemen dat als je nieuwsgierig bent je seksueel de man ook aangetrokken voelt om mee te neuken als je zelf man bent? Je kan het (enorm) bekrompen vinden maar kom op zeg. Je kan ook zelf invulling gaan geven aan de betekenis van woorden waar die gewoon vaststaan. Als een man neukt met een man dan zit daar meestal wel een bepaalde aantrekkingskracht achter (ook als je nieuwsgierig bent gaat je lul niet omhoog omdat je hem zo lelijk vindt). Dus ja dat heet gewoon bi. De definitie van woorden hoeven ook niet helemaal uitgerekt te worden om vervolgens mij bekrompen te noemen als ik me niet in die vernieuwde definitie (van jullie) kan vinden hoor.
we dan
pi_119782641
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=biseksueel

Je mag toch aannemen dat als je nieuwsgierig bent je seksueel de man ook aangetrokken voelt om mee te neuken als je zelf man bent? Je kan het (enorm) bekrompen vinden maar kom op zeg. Je kan ook zelf invulling gaan geven aan de betekenis van woorden waar die gewoon vaststaan. Als een man neukt met een man dan zit daar meestal wel een bepaalde aantrekkingskracht achter (ook als je nieuwsgierig bent gaat je lul niet omhoog omdat je hem zo lelijk vindt). Dus ja dat heet gewoon bi. De definitie van woorden hoeven ook niet helemaal uitgerekt te worden om vervolgens mij bekrompen te vinden als ik me niet in die vernieuwde definitie (van jullie) kan vinden hoor.
ja want het gebeurt nooit dat de betekenis, zoals deze in woordenboeken staat, word ingehaald door de betekenis die de maatschappij ergens aan geeft?
on the top of my head: cool, vet, fout, wreed etc

en als je daar dan niet in mee kunt of wilt gaan dan noem ik dat bekrompen ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 30 november 2012 @ 15:44:30 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119782702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja want het gebeurt nooit dat de betekenis, zoals deze in woordenboeken staat, word ingehaald door de betekenis die de maatschappij ergens aan geeft?
on the top of my head: cool, vet, fout, wreed etc
Nou het is wel heel typerend dat nu deze definitie net weer zo uitgestrekt wordt en diegene die er nog zogenaamd 'ouderwets' naar kijkt (van Dale 2012 enzo) als enorm bekrompen wordt bestempeld. Misschien geeft de maatschappij deze definitie er niet aan maar jullie hier. Ik ken namelijk geen mensen die een persoon die als man zijnde (of vrouw zijnde een vrouw maakt niet uit) een man neukt nog hetero vindt. Dit is ook wel zelf maar een invulling geven en dan doen alsof de rest ongelijk heeft hoor die die invulling niet geven. Een soort van trendsetters waar dit helemaal niet klopt (taal is niet statisch maar ook niet zo strekbaar dat het door jullie idee plotseling helemaal anders moet worden gezien)
we dan
pi_119782773
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2012 15:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nou het is wel heel typerend dat nu deze definitie net weer zo uitgestrekt wordt en diegene die er nog zogenaamd 'ouderwets' naar kijkt (van Dale 2012 enzo) als enorm bekrompen wordt bestempeld. Misschien geeft de maatschappij deze definitie er niet aan maar jullie hier. Ik ken namelijk geen mensen die een persoon die als man zijnde (of vrouw zijnde een vrouw maakt niet uit) een man neukt nog hetero vindt.
en ik ken niemand die jouw ouderwetse visie aan houdt...
een aangezien we hier best een afspiegeling van de samenleving zijn vind ik een stuk of 6 tegen 1 wel tekenend

btw, de extra betekenis die vet toch al sinds mijn tienertijd heeft is ook niet opgenomen dus zo actueel kan ie niet zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')