heb je nog wat gevonden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een fancy feest (waarvoor ik laatst jurktips zocht rhutje).
ja ik vind het nou ook niet echt een integratie feestje of zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Pann is toch gewoon een plek waar hetero's zich kunnen uitleven met hun bi/ho/le-gevoelens?
is de foto van je nijnen nog voorbij gekomen eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een fancy feest (waarvoor ik laatst jurktips zocht rhutje).
Nope.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de foto van je nijnen nog voorbij gekomen eigenlijk?
ligt eraan wat je intenties zijn als je er heen gaatquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vind het nou ook niet echt een integratie feestje of zo
beetje raar ook om met je lief heen te gaan(heterolief bedoel ik dan)
Vriendinnetje met wie ik ging zei juist dat de enige hetero mannen die er komen (die ik kon versieren dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vind het nou ook niet echt een integratie feestje of zo
beetje raar ook om met je lief heen te gaan(heterolief bedoel ik dan)
Klefbekken en meer met iemand van je eigen geslacht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan wat je intenties zijn als je er heen gaat
Hetero's kunnen die gevoelens hebben? Lijkt me niet dat je dan hetero bentquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Pann is toch gewoon een plek waar hetero's zich kunnen uitleven met hun bi/ho/le-gevoelens?
ja dat geloof ik ook wel, maar een hetero man daar is zeldzaam hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vriendinnetje met wie ik ging zei juist dat de enige hetero mannen die er komen (die ik kon versieren dus) met hun vriendin meekwamen
.
Oh zeker wel. Ik ben veel meer hetero dan dat ik bi ben. Kan ik mij technisch wel bi noemen, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel eens een relatie zou hebben met een man. Dat is nog niet gebeurt, en betwijfel ernstig of dat ooit zal gebeuren. Toch heb ik wel eens gezoend of seks gehad met een man.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hetero's kunnen die gevoelens hebben? Lijkt me niet dat je dan hetero bent
Ik heb toch maar iets uit de kast gepaktquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je nog wat gevonden?
ben veel in de V&D geweest en veel gezien! moest een paar keer aan je denken
Ja, die popup laat altijd de nieuwste post zien terwijl je MyAT maar eens per zoveel secondes updatequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik zat in MyAct en wat zie ik .. de post van babs maar met de naam van rhu erbij
dat is best vaag rhu die zou zeggen "ik ben meer hetero dan bi, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel een relatie met een man zou hebben "
Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreftquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Ik ben veel meer hetero dan dat ik bi ben. Kan ik mij technisch wel bi noemen, maar dan zou je verwachten dat ik ook wel eens een relatie zou hebben met een man. Dat is nog niet gebeurt, en betwijfel ernstig of dat ooit zal gebeuren. Toch heb ik wel eens gezoend of seks gehad met een man.
Dus een homo man die ooit seks heeft gehad met een vrouw is geen homo maar bi?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreft
Volgens mij beschrijven de meeste mensen het zoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja maar als je sex hebt gehad met een man dan ben je toch bi. De meesten zullen dat echt niet hetero noemen hoor. Is niks mis mee, maar mensen willen het woord hetero nogal ver strekken soms. Seks met een man als je man bent is gewoon sowieso bi. Als je echt hetero bent dan wil je dat nooit in het echt doen. Denk dat de definitie van bi en hetero vrij weinig speling geeft trouwens wat dit betreft
Nou ja is toch niet zo dat die ervaring niet uit gevoel is voortgekomen.. tenzij die homo verkracht is ofzo.. maar in de meeste gevallen zal het dan niet met tegenzin zijn geweest. En kan je stellen dat hij bi is of dat hij zich conformeerde omdat hij nog niet uit de kast durfde te komen bijvoorbeeld. Maar bedoel in de meeste situaties heb je niet zomaar sex met een man of vrouw als je je er niet op een bepaalde manier toe aangetrokken voelt..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus een homo man die ooit seks heeft gehad met een vrouw is geen homo maar bi?
Je bent juist wat je voelt denk ik. Ongeacht ervaring.
Bi bestaat niet. Alles links van het midden is hetero, alles rechts van het midden is homo. Je hebt altijd een voorkeur.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijven de meeste mensen het zo
[--------------------------------------------------------------------------------]
100% hetero bi 100% homo
als je het dan in drie delen verdeeld en je zit hier:
[--------x----------------------------------------------------------------------]
maakt je dat nog geen bi hoor
maar goed
Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij beschrijven de meeste mensen het zo
[--------------------------------------------------------------------------------]
100% hetero bi 100% homo
als je het dan in drie delen verdeeld en je zit hier:
[--------x----------------------------------------------------------------------]
maakt je dat nog geen bi hoor
maar goed
je op een bepaalde manier tot het zelfde geslacht aangetrokken voelen maakt je nog niet automatisch bi of homoquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja is toch niet zo dat die ervaring niet uit gevoel is voortgekomen.. tenzij die homo verkracht is ofzo.. maar in de meeste gevallen zal het dan niet met tegenzin zijn geweest. En kan je stellen dat hij bi is of dat hij zich conformeerde omdat hij nog niet uit de kast durfde te komen bijvoorbeeld. Maar bedoel in de meeste situaties heb je niet zomaar sex met een man of vrouw als je je er niet op een bepaalde manier toe aangetrokken voelt..
een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..
Denk ik ook niet, denk dat iedereen wel een beetje nieuwsgierig is naar "seks" of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht. Er iets mee doen is weer iets anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoor
Ohja voor vrouwen is alles links van het midden hetero, en alles rechts van het midden lesbisch.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hmm begrijp het niet helemaal misschien maar zitten wel gewoon gradaties in. Maar ik denk wel dat als je hetero bent als man zijnde je geen sex hebt met een man vrijwillig..
Waarom zou hij het beter kunnen beschrijven? Ik voel me hetero en heb die drang niet om sex te hebben of te zoenen met een man.. dan is dat mijn idee van hetero.. en lijkt in mijn omgeving ook zo te werken. Denk juist dat iemand die experimenteert e.d. eerder bi gevoelens heeft maar omdat zijn voorkeur toch bij vrouwen ligt eerder zal zeggen dat hij toch hetero is. Terwijl dat niet klopt met hoe ik hetero zijn zie/ervaar...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je op een bepaalde manier tot het zelfde geslacht aangetrokken voelen maakt je nog niet automatisch bi of homo
en ik gok dat stbaby, die hierin ervaring heeft, zijn gevoel (het gevoel hetero te zijn) het best kan beschrijven
en niet iemand die geen ervaring heeft met dit soort gevoelens/neiging te experimenteren etc
Er zijn zoveel nuances die je nu allemaal aan de kant schuift. Ja, als je het heel technisch en praktisch bekijkt, heb je gelijk. Maar je moet kijken naar seks die je wil, seks die je doet, hoe je je voelt, hoe je doet, wat je verteld, etc. etc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja verschil in mening danquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een keer sex met een man omdat je nieuwsgierig was maakt je ook nog geen bi hoor
dat is als zeggen: ik ervaar geel nou eenmaal alleen als lichtgeel en alles daar buiten heet oranjequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom zou hij het beter kunnen beschrijven? Ik voel me hetero en heb die drang niet om sex te hebben of te zoenen met een man.. dan is dat mijn idee van hetero.. en lijkt in mijn omgeving ook zo te werken. Denk juist dat iemand die experimenteert e.d. eerder bi gevoelens heeft maar omdat zijn voorkeur toch bij vrouwen ligt eerder zal zeggen dat hij toch hetero is. Terwijl dat niet klopt met hoe ik hetero zijn zie/ervaar...
Denk ik ook ja. Hetero is wel een lekker veilig labelquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, denk dat iedereen wel een beetje nieuwsgierig is naar "seks" of zoenen met iemand van hetzelfde geslacht. Er iets mee doen is weer iets anders.
Ja juist. Het is SC. Mag je gewoon over praten hoor. Maar ja is wel een zinloze discussie. En jij bestempelt het weer als kortzichtig, zoals ik van je gewend ben, erg knap weerquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is als zeggen: ik ervaar geel nou eenmaal alleen als lichtgeel en alles daar buiten heet oranje
sorry het klinkt allemaal enorm kortzichtig
maar goed, aangezien jij de enige bent die ik ken die dit soort gedachten aan hangt en de enige in dit topic vind ik dat ik al wel weer genoeg energie in deze zinloze discussie heb gestopt
heb geen zin in weer een: het hele topic staat aan de ene kant en hiergaanwedan aan de andere kant - discussie
bi is ook geen afvoerputje voor alles tussen die 0% en 100%quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja juist. Het is SC. Mag je gewoon over praten hoor. Maar ja is wel een zinloze discussie. En jij bestempelt het weer als kortzichtig, zoals ik van je gewend ben, erg knap weerIk kan me gewoon niet voorstellen dat je als hetero sex met een man krijgt en dan anderen nog zeggen dat je hetero bent. Bi is niet voor niets al de gradatie tussen homo en hetero. Die vangt dit soort situaties op. Jij bent gewoon weer flauw bezig, ik reageer netjes en jij begint weer zo over een normale discussie.
Kappuh met die ranzige filmpje kasthomo!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Kijk hier maar eens naar HGWD:
Super verhelderend filmpjeAanrader
Ik heb 5 lange vaste relatie's gehad, stuk of 6 scharrels en daarnaast nog zo'n ~20 ONS met vrouwen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja juist. Het is SC. Mag je gewoon over praten hoor. Maar ja is wel een zinloze discussie. En jij bestempelt het weer als kortzichtig, zoals ik van je gewend ben, erg knap weerIk kan me gewoon niet voorstellen dat je als hetero sex met een man krijgt en dan anderen nog zeggen dat je hetero bent. Bi is niet voor niets al de gradatie tussen homo en hetero. Die vangt dit soort situaties op. Jij bent gewoon weer flauw bezig, ik reageer netjes en jij begint weer zo over een normale discussie.
Wanneer kom jij nou eens uit de kast?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kappuh met die ranzige filmpje kasthomo!Grow some balls and swallow a dick
Hehe wel mooi gemaakt ja. Begrijp dat ook wel. En hij heeft het ook over sexual orientation en behavior. En voor mij is het dus zo dat ik kan begrijpen dat sommige mensen denken/vinden dat je bepaald sexual behavior kan hebben zonder dat je die orientation hebt. Dit kan ook wel tot op zekere hoogte. Maar voor mij is het punt waarop je sexual behavior zo is dat je met een man sex hebt en zoent de kans te groot is dat het iets zegt over je orientation. Zoiets doen hetero's normaal gesproken niet. Ook kan je op den duur trouwens niet meer stellen dat het slechts sexual behavior is maar dat je echt gewoon bi bent. Zit wel een grens aan, lijkt me vast te zitten in de definitie van bi en hetero. Maar ja mijn grens om iemand nog hetero te noemen ligt toch wel een stuk lager dan sex met een man (ook als dit uit nieuwsgierigheid is omdat ik me niet kan voorstellen dat je die drang hebt als hetero zijnde, ook niet uit nieuwsgierigheid)quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
leuk filmpjequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Nooit ingezeten!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nou eens uit de kast?
Jij kijkt nog steeds heel erg naar het daad gedeelte. Je moet ook kijken naar gevoelens, liefde en al dat soort ongein.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe wel mooi gemaakt ja. Begrijp dat ook wel. En hij heeft het ook over sexual orientation en behavior. En voor mij is het dus zo dat ik kan begrijpen dat sommige mensen denken/vinden dat je bepaald sexual behavior kan hebben zonder dat je die orientation hebt. Dit kan ook wel tot op zekere hoogte. Maar voor mij is het punt waarop je sexual behavior zo is dat je met een man sex hebt en zoent de kans te groot is dat het iets zegt over je orientation. Zoiets doen hetero's normaal gesproken niet. Ook kan je op den duur trouwens niet meer stellen dat het slechts sexual behavior is maar dat je echt gewoon bi bent. Zit wel een grens aan, lijkt me vast te zitten in de definitie van bi en hetero. Maar ja mijn grens om iemand nog hetero te noemen ligt toch wel een stuk lager dan sex met een man (ook als dit uit nieuwsgierigheid is omdat ik me niet kan voorstellen dat je die drang hebt als hetero zijnde, ook niet uit nieuwsgierigheid)
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nooit ingezeten!
100% hetero, geen schaamte en 100% trots.
Ik schaam me niet voor mijn geaardheid!
preciesquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kijkt nog steeds heel erg naar het daad gedeelte. Je moet ook kijken naar gevoelens, liefde en al dat soort ongein.
Drang is het ook niet, wel nieuwsgierigheid die ik niet in uitvoering breng omdat ik ook weer niet zo erg nieuwsgierig ben ernaar. Dus mja, dan ben ik ook 100% hetero.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hehe wel mooi gemaakt ja. Begrijp dat ook wel. En hij heeft het ook over sexual orientation en behavior. En voor mij is het dus zo dat ik kan begrijpen dat sommige mensen denken/vinden dat je bepaald sexual behavior kan hebben zonder dat je die orientation hebt. Dit kan ook wel tot op zekere hoogte. Maar voor mij is het punt waarop je sexual behavior zo is dat je met een man sex hebt en zoent de kans te groot is dat het iets zegt over je orientation. Zoiets doen hetero's normaal gesproken niet. Ook kan je op den duur trouwens niet meer stellen dat het slechts sexual behavior is maar dat je echt gewoon bi bent. Zit wel een grens aan, lijkt me vast te zitten in de definitie van bi en hetero. Maar ja mijn grens om iemand nog hetero te noemen ligt toch wel een stuk lager dan sex met een man (ook als dit uit nieuwsgierigheid is omdat ik me niet kan voorstellen dat je die drang hebt als hetero zijnde, ook niet uit nieuwsgierigheid)
Nou ja zoals ik al zeg kan ik me niet voorstellen dat je die daad doet als hetero zijnde om welke reden dan ook.. misschien kortzichtig van me maar zo ervaar ik het niet. Begrijp dat je moet kijken naar die andere zaken. Maar voor mij is er bijna niks behalve verkrachting dat mij kan laten geloven dat een man hetero is als hij sex heeft gehad met een man.. Zijn vast wel uitzonderingen maar ja. Ik begrijp wat je bedoelt en kan me er wel in vinden maar ik kan je niet als hetero zien danquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij kijkt nog steeds heel erg naar het daad gedeelte. Je moet ook kijken naar gevoelens, liefde en al dat soort ongein.
ja en dat is, en dat bedoel ik verder echt niet lullig (of nou ja niet lulliger dan het is, want ik vind bekrompen zijn wel niet echt een goede eigenschap) dus enorm bekrompenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik al zeg kan ik me niet voorstellen dat je die daad doet als hetero zijnde om welke reden dan ook.. misschien kortzichtig van me maar zo ervaar ik het niet. Begrijp dat je moet kijken naar die andere zaken. Maar voor mij is er bijna niks behalve verkrachting dat mij kan laten geloven dat een man hetero is als hij sex heeft gehad met een man.. Zijn vast wel uitzonderingen maar ja. Ik begrijp wat je bedoelt en kan me er wel in vinden maar ik kan je niet als hetero zien dan
http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=biseksueelquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat is, en dat bedoel ik verder echt niet lullig (of nou ja niet lulliger dan het is, want ik vind bekrompen zijn wel niet echt een goede eigenschap) dus enorm bekrompen
ja want het gebeurt nooit dat de betekenis, zoals deze in woordenboeken staat, word ingehaald door de betekenis die de maatschappij ergens aan geeft?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/zoek.php?woord=biseksueel
Je mag toch aannemen dat als je nieuwsgierig bent je seksueel de man ook aangetrokken voelt om mee te neuken als je zelf man bent? Je kan het (enorm) bekrompen vinden maar kom op zeg. Je kan ook zelf invulling gaan geven aan de betekenis van woorden waar die gewoon vaststaan. Als een man neukt met een man dan zit daar meestal wel een bepaalde aantrekkingskracht achter (ook als je nieuwsgierig bent gaat je lul niet omhoog omdat je hem zo lelijk vindt). Dus ja dat heet gewoon bi. De definitie van woorden hoeven ook niet helemaal uitgerekt te worden om vervolgens mij bekrompen te vinden als ik me niet in die vernieuwde definitie (van jullie) kan vinden hoor.
Nou het is wel heel typerend dat nu deze definitie net weer zo uitgestrekt wordt en diegene die er nog zogenaamd 'ouderwets' naar kijkt (van Dale 2012 enzo) als enorm bekrompen wordt bestempeld. Misschien geeft de maatschappij deze definitie er niet aan maar jullie hier. Ik ken namelijk geen mensen die een persoon die als man zijnde (of vrouw zijnde een vrouw maakt niet uit) een man neukt nog hetero vindt. Dit is ook wel zelf maar een invulling geven en dan doen alsof de rest ongelijk heeft hoor die die invulling niet geven. Een soort van trendsetters waar dit helemaal niet klopt (taal is niet statisch maar ook niet zo strekbaar dat het door jullie idee plotseling helemaal anders moet worden gezien)quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want het gebeurt nooit dat de betekenis, zoals deze in woordenboeken staat, word ingehaald door de betekenis die de maatschappij ergens aan geeft?
on the top of my head: cool, vet, fout, wreed etc
en ik ken niemand die jouw ouderwetse visie aan houdt...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou het is wel heel typerend dat nu deze definitie net weer zo uitgestrekt wordt en diegene die er nog zogenaamd 'ouderwets' naar kijkt (van Dale 2012 enzo) als enorm bekrompen wordt bestempeld. Misschien geeft de maatschappij deze definitie er niet aan maar jullie hier. Ik ken namelijk geen mensen die een persoon die als man zijnde (of vrouw zijnde een vrouw maakt niet uit) een man neukt nog hetero vindt.
Ik gebruik even een voorbeeld van iets anders om het misschien duidelijker te maken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou het is wel heel typerend dat nu deze definitie net weer zo uitgestrekt wordt en diegene die er nog zogenaamd 'ouderwets' naar kijkt (van Dale 2012 enzo) als enorm bekrompen wordt bestempeld. Misschien geeft de maatschappij deze definitie er niet aan maar jullie hier. Ik ken namelijk geen mensen die een persoon die als man zijnde (of vrouw zijnde een vrouw maakt niet uit) een man neukt nog hetero vindt. Dit is ook wel zelf maar een invulling geven en dan doen alsof de rest ongelijk heeft hoor die die invulling niet geven. Een soort van trendsetters waar dit helemaal niet klopt (taal is niet statisch maar ook niet zo strekbaar dat het door jullie idee plotseling helemaal anders moet worden gezien)
Van Dale 2012 zal wel heel ouderwets zijn nog ja. Net zoals alle andere definitiesites op het internet. Maar nee ik ben ouderwets en hen dus ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en ik ken niemand die jouw ouderwetse visie aan houdt...
een aangezien we hier best een afspiegeling van de samenleving zijn vind ik een stuk of 6 tegen 1 wel tekenend
btw, de extra betekenis die vet toch al sinds mijn tienertijd heeft is ook niet opgenomen dus zo actueel kan ie niet zijn
Het gaat hier om sex met een manquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gebruik even een voorbeeld van iets anders om het misschien duidelijker te maken.
Een vegetariër, die in de afgelopen 10 jaar een keer of 5 een biefstukje heeft gegeten, noem je die dan geen vegetariër meer?
Dus je blijft erbij dat iemand die op zijn 18de een keertje een kerel heeft gepijpt en op zijn 21ste een kerel heeft geneukt, daarna 40 jaar gelukkig getrouwd is met een vrouw en verder nooit wat heeft gedaan, zeer zeker geen hetero is? Bijzonder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het gaat hier om sex met een manVoor veel mensen een nogal grotere stap dan het eten van een biefstukje. Begrijp wat je bedoelt maar ik vind dat geen vergelijking. Maar ja die zou ik nog wel vegetarier noemen. Een man die een andere man zoent een keer met een dronken bui misschien ook nog wel bijvoorbeeld. Maar sex met een man.. dan niet meer. Dat is gewoon voor mij nogal vrij duidelijk. Mijn mening ja maar ja er wordt gedaan alsof ik flauwekul lul terwijl ik wel gewoon de normale taalkunde aan mijn zijde heb juist.
dat je er op deze manier over praat bewijst alleen mijn puntquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Van Dale 2012 zal wel heel ouderwets zijn nog ja. Net zoals alle andere definitiesites op het internet. Maar nee ik ben ouderwets en hen dus ookJa 6 tegen 1 hier zo lijkt het. En toch in het echt ken ik niemand die er ook zo over denkt. Maar goed hier komen we ook weer niet uit. Hoeft ook niet, beestje hoeft geen label te hebben, verandert niks aan wat het is qua gevoel e.d. Maar ja ik ben niet direct bekrompen omdat ik gewoon nog normale dingen geloof/aanhoud hoor. Sex met een man door een man is niet heel erg typerend voor hetero's, hoe graag jullie ook willen geloven dat het zo is
Ja dat vind jij bijzonder. Ik vind dat niet bepaald bijzonder. Dat noemen we gewoon biseksueel. Jij doet alsof die 40 jaar die 2 keer teniet doet. Het gaat toch om de orientatie? De meeste mensen zonder bi orientatie komen niet in de situatie dat hun behavior (om in de trent van het filmpje te blijven) zo is dat ze een kerel pijpen en neuken nee..quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je blijft erbij dat iemand die op zijn 18de een keertje een kerel heeft gepijpt en op zijn 21ste een kerel heeft geneukt, daarna 40 jaar gelukkig getrouwd is met een vrouw en verder nooit wat heeft gedaan, zeer zeker geen hetero is? Bijzonder.
Ja lekker gemakkelijk. Bekrompen, bewijst je punt. Bewijst alleen dat je het er niet mee eens bent dat iemand vindt dat hij het normaler vindt om definities aan te houden dan zelfbedachte definities die helemaal ver gestrekt worden. En dan vervolgens wil doen aan de hand daarvan alsof de ander ongelijk heeft en af wil doen met zo'n post. Maar ja is zinloos dit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat je er op deze manier over praat bewijst alleen mijn punt
maar ik ben er wel klaar mee
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja voor vrouwen is alles links van het midden hetero, en alles rechts van het midden lesbisch.
Voor mannen is kruisje helemaal links in de hoek hetero, en alles verder naar rechts homo.
Als je pedo bent wel jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Kent er hier iemand de Memphis Maniacs?
goeie vraagquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En Grrrrr, wat ben jij? Dat kleine kruisje of...
JA TUURLIJK BEN TOCH GEEN HOMO ZEKUR!1!!1!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En Grrrrr, wat ben jij? Dat kleine kruisje of...
Heb ik niet genoeg naar je tieten gekeken bij onze meets?quote:
Dat is absoluut niet waar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bi bestaat niet. Alles links van het midden is hetero, alles rechts van het midden is homo. Je hebt altijd een voorkeur.
ik zweer het je, je hebt niet 1 keer gekeken volgens mij!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik niet genoeg naar je tieten gekeken bij onze meets?
Is dat tof?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staan vanavond in de Effenaar, net als wij,.
Zij in de grote, wij in de kleine zaal.
Ik kijk ook naar tieten, ben ik nu lesbisch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb ik niet genoeg naar je tieten gekeken bij onze meets?
Hey babyquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ben hetero trouwens voor als het nog niet duidelijk was![]()
Jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar tieten, ben ik nu lesbisch?
Bij wijze vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet, het is 16 jaar en ouder las ik!
Nee die is homofielquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, een homo die nooit seks met een man heeft gehad, omdat hij te lelijk/onzeker/wat dan ook is, maar wel in het verleden ooit een keer heeft gezoend met een vrouw is gewoon hetero
Als je niet kijkt met je handen zoals zoveel mensen wel doen, dan ben je egwoon nog hetero hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is die niet "niks"?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, een homo die nooit seks met een man heeft gehad, omdat hij te lelijk/onzeker/wat dan ook is, maar wel in het verleden ooit een keer heeft gezoend met een vrouw is gewoon hetero
Nou als jij er heen gaat, is het de reden om er heen te gaan om te kopkluiven met een homo!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij wijze van![]()
Ik vind de normale Pann echt een kinder-creche. Sowieso voel ik em te oud om naar feesten te gaan waar je een fucking leeftijdsbandje om je pols moet om te bewijzen dat je alcohol mag drinken. Pleur op!
Maar Pann on Tour is nog wel leuk. Zeker omdat in de kleine zaal wat alternatiever wordt gedraaid.
Dus jij bent hetero? Interessant.quote:
Die fout zal ik niet meer maken!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zweer het je, je hebt niet 1 keer gekeken volgens mij!!
Als jij dat wiltquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee nee nee, volgens de Van Dale is hij gewoon hetero, hij heeft toch alleen maar wat met vrouwen gedaanquote:
wat is het verschil daar tussen eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is homofielEn niet homoseksueel.
Geef jij hetero's bier omdat ze hetero zijn? Nice!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij bent hetero? Interessant.
Biertje?
Ik heb er ook wel eens met een vrouw staan zoenenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou als jij er heen gaat, is het de reden om er heen te gaan om te kopkluiven met een homo!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die fout zal ik niet meer maken!
[..]
Als jij dat wilt
De één heeft alleen de geaardheid, de ander doet daadwerkelijk aan homoseks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is het verschil daar tussen eigenlijk?
You tease!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zal de volgende keer nog iets hoerigers aan trekken
ahquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De één heeft alleen de geaardheid, de ander doet daadwerkelijk aan homoseks.
-fiel houdt vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja lekker, jij ook een biertje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus jij bent hetero? Interessant.
Biertje?
-fiel is als je de gevoelens hebt maar ze niet in praktijk brengt. En bij -sekueel doe je dat wel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet je slecht gedrag niet belonen he?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef jij hetero's bier omdat ze hetero zijn? Nice!
Ik ben een Ang3lfielquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
-fiel is als je de gevoelens hebt maar ze niet in praktijk brengt. En bij -sekueel doe je dat wel.
Je hebt dus ook pedofiel en pedoseksueel. Die eerste doet dus eigenlijk niks, die wil alleen. De tweede wel.
En homofiel en homoseksueel. Van veel geloven mag het eerste wel
Ja lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja lekker, jij ook een biertje?
New Girlquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
In de laatste New Girl noemde Schmith zich een Vaginius. Vond ik wel een goede
Is dat anglofiel? Of maken we het angloseksueel?quote:
Proef ik daar een beetje ghb? hmm lekker!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lekker
Neem er maar vast 2 of zo.
serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lekker
Neem er maar vast 2 of zo.
Ik lig samen met Mrs. elke keer weer zo enorm dubbel. Zo'n geweldige serie. En dat ik mij nogal herken in Nick is een plus...quote:
Tot nu toe ben ik alleen nog maar Ang3lfiel (niet Anglofiel, dat is iets heul andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat anglofiel? Of maken we het angloseksueel?
Heel veel 'hetero'-kerels zijn wel in voor een experimentje door alleen drankquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ik
daar moet een of andere freaky flip drugs in zitten
serieus mijn vriend is nickquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lig samen met Mrs. elke keer weer zo enorm dubbel. Zo'n geweldige serie. En dat ik mij nogal herken in Nick is een plus...
"Nee nee, zal wel t eerste uit het vat zijn. Niiiiiks aan de hand! Drink up darlingquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Proef ik daar een beetje ghb? hmm lekker!
Jammer dat ze beastialiteit in Duitsland weer gaan verbieden toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
O, je hebt trouwens ook nog panseksueel..... niks te maken met dat feestje, maar dat is als je echt geen enkele voorkeur hebt. Man, vrouw, travo, transgender, maakt allemaal nie uit. It moves, I fuck it.
Dat dus
Necropanseksueel, zolang het nog maar warm isquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
O, je hebt trouwens ook nog panseksueel..... niks te maken met dat feestje, maar dat is als je echt geen enkele voorkeur hebt. Man, vrouw, travo, transgender, maakt allemaal nie uit. It moves, I fuck it.
Dat dus
oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heettequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat dus
Ik heb nog nooit drugs gebruiktquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ik
daar moet een of andere freaky flip drugs in zitten
Ga deze discussie niet weer aan nu hoor..quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel 'hetero'-kerels zijn wel in voor een experimentje door alleen drank
Oh, dat mopperen doe ik dan weer niet zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus mijn vriend is nick
zijn bijnaam is ook wel mopperman (serieus)
maar hij wil met mij niet kijken (hij zit wel verder op te lachen maar als ik er dan wat van zeg gaat ie alleen maar weer mopperen)
En een gat heeftquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Necropanseksueel, zolang het nog maar warm is
Ja da's iets met engelsen of zo. Da's nie leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik alleen nog maar Ang3lfiel (niet Anglofiel, dat is iets heul anders)
Mwah, heb wel Engelsen ontmoet waar ik een trucje op kan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's iets met engelsen of zo. Da's nie leuk
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze beastialiteit in Duitsland weer gaan verbieden toch?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heette
Ik stribbel wel tegen als hetero zijnde héquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Nee nee, zal wel t eerste uit het vat zijn. Niiiiiks aan de hand! Drink up darlingOf moet ik al zeggen "Bottoms up"? "
Ik heb er nog nooit eentje gesnogt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, heb wel Engelsen ontmoet waar ik een trucje op kan.
Hoezo niet? Dieren moven toch ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik geloof dat die dan weer NIET onder pan valt!
quote:
Dat maakt de sport juist interessanter.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik stribbel wel tegen als hetero zijnde hé![]()
Zeggen ze dat echtquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat maakt de sport juist interessanter.
Doen we uitspraken-bingo?
"Wel discreet he?"
"Ik doe dit anders nooit hoor"
"Als mijn vrienden dit horen...."
"Ja ik ben echt heel dronken"
"Wow, ze hebben gelijk. Mannen pijpen inderdaad beter!"
BINGOOOOO!!!!!!!!!!!
Jep. Nou ja, die eerste is dus meer een "Zeg het alsjeblieft niet tegen ze"quote:
Nou mijn interesse is gewekt hoor. Wanneer ga je me even van achter smeren?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Nou ja, die eerste is dus meer een "Zeg het alsjeblieft niet tegen ze"
Van die panische reacties.
O jij wil de bottom zijn?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou mijn interesse is gewekt hoor. Wanneer ga je me even van achter smeren?
Wat doe je dan die eerste drie keer? Alleen pijpen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij wil de bottom zijn?
Meestal is dat bij hetero's pas na een keer of 3, want eerst is het "Ja daar gaat ie mooi nie in he!"
Er zijn heel veel homo's die nooit aan anaal doen. Dus ja, soms blijft het alleen daarbij ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat doe je dan die eerste drie keer? Alleen pijpen?
Ow raar ja. Ik heb zoiets van het liefst 2 erin. Wil de sploodge-dragqueen in white worden ideequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jij wil de bottom zijn?
Meestal is dat bij hetero's pas na een keer of 3, want eerst is het "Ja daar gaat ie mooi nie in he!"
Ah, interessant kijkje in de keukenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn heel veel homo's die nooit aan anaal doen. Dus ja, soms blijft het alleen daarbij ja.(ja met een hoop er op en er aan en er omheen en slingers violen trommel en een fluit en zo)
Zo, wat kan jij gemeen zijn zeg.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heette
Nehquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wat vind jij van Lucas Sanders van gtst eigenlijk ang3l?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, interessant kijkje in de keuken.
Ik verslikte me in m'n thee, ya stupid straight man!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow raar ja. Ik heb zoiets van het liefst 2 erin. Wil de sploodge-dragqueen in white worden ideeAls je iets doet moet je het goed doen toch!
zo gemeen is het toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo, wat kan jij gemeen zijn zeg.
Travo's ook? dacht alleen man of vrouw, zoals velen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo gemeen is het toch ook weer niet?
hij geeft het zelf ook toe dat ie gewoon alles zou doen
Ik voel me meteen minder speciaalquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo gemeen is het toch ook weer niet?
hij geeft het zelf ook toe dat ie gewoon alles zou doen
Een travo is gewoon een man hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Travo's ook? dacht alleen man of vrouw, zoals velen.
Neequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja, ben je toch niet zo'n slet als dat je dacht hé!
Ook een druipende kraan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk dacht gewoon dat Tijn me aantrekkelijk vond. Blijkt t dat ie alles wil wat loopt!
Jawel hoor, alleen noemen we dat lesbo'squote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een travo is gewoon een man hoor
Of een vrouw trouwens, dat kan ook die kant op. Zie je alleen niet zo vaak
En daar blijft het dan ook bijquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk dacht gewoon dat Tijn me aantrekkelijk vond. Blijkt t dat ie alles wil wat loopt!
Weet niet of het woordje gewoon daar zo bij pastquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, nou zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nou ik zou hem toch niet laten catsitten op mijn lievesnoezel hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou zo bedoelde ik het niet.![]()
Maar inderdaad, hij zegt wel vaker dat hij ook van verkleedpartijtjes houdt enz, dus mja.. Alles volwassen en menselijk laat ik het daar maar op houden. Geen dieren, kinderen hoop ik.
Voor kleine meisjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
zo cute
helaas draag ik geen broeken meer en zo'n trui kan echt alleen op een broek
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar meer omdat ik niemand ontmoet van fok.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik zou hem toch niet laten catsitten op mijn lievesnoezel hoor
Excl de lipstick-lesbo dan he!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen noemen we dat lesbo's
nee voor mij!!quote:
Dus geen engel en bengel meet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar meer omdat ik niemand ontmoet van fok.Niet meer.
je zou toch denken dat vooral jij de voordelen er van zietquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar meer omdat ik niemand ontmoet van fok.Niet meer.
the best kindquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet niet of het woordje gewoon daar zo bij past
Ik heb zo'n enorm mooie blonde langharige rock chick slanke rondborstige benen tot aan d'r piskelk vrouwelijke knappe vriendin..... die dus lesbisch is. En aaaal die mannen steeds "Ja ik kan je wel van je geloof afbrengen hoor, schtajuuuuh!!!"quote:
Ik heb me wel als travo verkleed bij de thema avond hier een 3 jaar terug ongeveerquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, herstel:
Een travo is OOK een man hoor.
"It takes one hell of a man to dress up like a woman"
This post is worthless without pics!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb me wel als travo verkleed bij de thema avond hier een 3 jaar terug ongeveerAlthans gewoon kleding kort verknipt en wat leipigheid enzo
Maar ik zag er best oke uit als semi-vrouw zijnde
Ik heb jou al eens irl gezien, zien langs "rennen" op station Eindhoven.quote:
Ik kies wel eerst de beste uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zou toch denken dat vooral jij de voordelen er van ziet
Ja nou ja kan zoiets hier echt niet posten, zal me achterna blijven spoken de rest van de jarenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
This post is worthless without pics!
Ik ren niet! Ik vlieg, ik glijd, ik flaneer!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb jou al eens irl gezien, zien langs "rennen" op station Eindhoven.
Och maakt niet joh, post ook wel eens een foto in vrouwenkleding, merk er niets van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja kan zoiets hier echt niet posten, zal me achterna blijven spoken de rest van de jaren
Ik had mijn vinger al boven de rechter muisknop jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja kan zoiets hier echt niet posten, zal me achterna blijven spoken de rest van de jaren
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zo'n enorm mooie blonde langharige rock chick slanke rondborstige benen tot aan d'r piskelk vrouwelijke knappe vriendin..... die dus lesbisch is. En aaaal die mannen steeds "Ja ik kan je wel van je geloof afbrengen hoor, schtajuuuuh!!!"
Not gonna happen. Move along.
Altijd fijn als mensen het beste met je voor hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had mijn vinger al boven de rechter muisknop ja
Kerstpakkettenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heb trouwens vandaag al mijn kerstpakket gekregen, althans 1 van deBeetje vroeg maar ja
Daarom ook die " " .quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ren niet! Ik vlieg, ik glijd, ik flaneer!!!
Ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
KerstpakkettenBen zo blij dat mijn baas het geld niet uitgeeft aan die onzin.
Probeer es een nepsnor en schoenen met stalen neuzenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och maakt niet joh, post ook wel eens een foto in vrouwenkleding, merk er niets van.
Nog zo boos vanwege onze discussie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dOE DAAR FLANEL, EEN TUINBROEK EN EEN PAK SHAG BIJ EN JE HEBT EEN LESBO!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Probeer es een nepsnor en schoenen met stalen neuzen
Why not?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
zo cute
helaas draag ik geen broeken meer en zo'n trui kan echt alleen op een broek
[ afbeelding ]
Ik krijg er dit jaar geenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nog zo boos vanwege onze discussie?misschien krijg jij ook wel een pakket nog hoor, gewoon geduld hebben en hopen
Je probeerde wel netjes te beginnen met een hoofdletter in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dOE DAAR FLANEL, EEN TUINBROEK EN EEN PAK SHAG BIJ EN JE HEBT EEN LESBO!
Godskolere rot caps lock!
Misschien ooit op een enrom beschamende cameltoe gewezen?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg er dit jaar geen
Ach en wee. Ontroostbaar.
Was er maar een hetero met sterke stoere armen!
ik ben gek op kerstpakkettenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ze zijn mijn kledingkast een beetje uitgefaseerdquote:
ligt dan niet aan het soort broek of dat ie te klein is?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien ooit op een enrom beschamende cameltoe gewezen?Just guessing!
Nee, ik krijg geen kerstpakket, dat zeg ik net. Hoef ik ook niet de helft weg te mikken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:43 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nog zo boos vanwege onze discussie?misschien krijg jij ook wel een pakket nog hoor, gewoon geduld hebben en hopen
Nou ja serieus dit kerstpakket viel erg mee. Vorig jaar wel vrij bagger bijvoorbeeld maar ja wisselt wel wat. Maar bij jou zijn ze dus vrij consistent in de 50% prullaria?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen kerstpakket, dat zeg ik net. Hoef ik ook niet de helft weg te mikken.
* geeftquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ooh ik heb echt zo'n zin in een grote hot chocolate van de starbucks![]()
met slagroom en zo'n sausje er op
Je idee over die vent op de mond pakken bij zijn vriendengroep was trouwens wel een goed idee.quote:
Minstens 50%. Als er 20% spul in zit dat ik zelf ook zou kopen, is het veel. Vroeger dan, krijg al minstens 6 jaar niks meer. En aangezien het verkapt salaris is, ben ik daar blij mee. Nu krijg ik het geld waar ik 100% wat aan heb.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja serieus dit kerstpakket viel erg mee. Vorig jaar wel vrij bagger bijvoorbeeld maar ja wisselt wel wat. Maar bij jou zijn ze dus vrij consistent in de 50% prullaria?
Oke ja dan is het wel beter ja. Voor mij nog wel andere situatie aangezien ik nog studeer en soms een bijbaan heb. Het loon van een bijbaan via het uitzendbureau zou niet hoger worden als het bedrijf geen pakketen zou geven (lijkt me). Dus voor mij is het wel leuk als extraquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minstens 50%. Als er 20% spul in zit dat ik zelf ook zou kopen, is het veel. Vroeger dan, krijg al minstens 6 jaar niks meer. En aangezien het verkapt salaris is, ben ik daar blij mee. Nu krijg ik het geld waar ik 100% wat aan heb.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]![]()
Althans toen ik het woord hetero zag wist ik direct dat je mij bedoelde dus ja
Klopt, maar je betaald er indirect, sinds het niet meer belastingaftrekbaar is voor bedrijven, wel zelf voor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke ja dan is het wel beter ja. Voor mij nog wel andere situatie aangezien ik nog studeer en soms een bijbaan heb. Het loon van een bijbaan via het uitzendbureau zou niet hoger worden als het bedrijf geen pakketen zou geven (lijkt me). Dus voor mij is het wel leuk als extra
Je woorden laten me niet onbemoeid. Ik voel me bevangen in je posts. Het geeft me een gevoel van behagen. De liefde die eruit spreekt verwart me. Moet ik, moet ik niet? Zoveel vragen. Waar zijn de antwoorden? Je bent als heroine voor me ang3lquote:
Oke nou ja goed, de versnaperingen komen alsnog wel op en dit had ik zelf (het meeste) wel kunnen kopen zelf. Alleen alsnog een leipe lange cilindervormige kabouter ofzo erbij en een kopje met schotel... de rest allemaal goed eetbaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, maar je betaald er indirect, sinds het niet meer belastingaftrekbaar is voor bedrijven, wel zelf voor.
Maar da's toch heul kei gemeen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je idee over die vent op de mond pakken bij zijn vriendengroep was trouwens wel een goed idee.
O, dus van mij word je lelijk en mager en tandenloos en zo? He? NOU?!?!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je woorden laten me niet onbemoeid. Ik voel me bevangen in je posts. Het geeft me een gevoel van behagen. De liefde die eruit spreekt verwart me. Moet ik, moet ik niet? Zoveel vragen. Waar zijn de antwoorden? Je bent als heroine voor me ang3l
Dacht ik even romantisch te doen zoals in Twillight en dan heb jij het over de negatieve effecten alleen. Misschien ben ik wel heel dik en dan is het goed als ik wat magerder wordtquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, dus van mij word je lelijk en mager en tandenloos en zo? He? NOU?!?!
Klopt. Laat ik het scharen onder "humaan" en "Voor z'n eigen bestwil" en gewoon doen. Want zo ben ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Soms weet je als persoon beter wat goed is voor anderen dan anderen
O ja. Nee ja oke. Nou vooruit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dacht ik even romantisch te doen zoals in Twillight en dan heb jij het over de negatieve effecten alleen. Misschien ben ik wel heel dik en dan is het goed als ik wat magerder wordt
Ja en anders kan je hem gewoon chanteren. Dus ja een goed ideequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Laat ik het scharen onder "humaan" en "Voor z'n eigen bestwil" en gewoon doen. Want zo ben ik
Hoezo kleurlenzen? Hij is een vampier.. die hebben die ogen zo... jij weet ook niks van vampieren héquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Nee ja oke. Nou vooruit.
Maar als je twwiligh romantisch moet doen moet je wel glitteren he! En kleurlenzen indoen!
Ik weet dat ze niet glitteren!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo kleurlenzen? Hij is een vampier.. die hebben die ogen zo... jij weet ook niks van vampieren hé
Ja ik ben ook meer Jake-fan. Hij is gewoon een coole weerwolf. Hij kan zelfs transformeren terwijl hij springtquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet dat ze niet glitteren!Dat weet ik!
Stupid faggity fake vampires!
Ja en dan is ie naakt en zo en OMFG!!!11!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook meer Jake-fan. Hij is gewoon een coole weerwolf. Hij kan zelfs transformeren terwijl hij springt
Ja weerwolven ownen gewoon vampieren alsof het dikke noobs zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dan is ie naakt en zo en OMFG!!!11!!!!
Gewoon BAM jonguh. Met die poot zo op die glitter! Je weet zelluf!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja weerwolven ownen gewoon vampieren alsof het dikke noobs zijn
ik las klitter. Over beastiality gesprokenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon BAM jonguh. Met die poot zo op die glitter! Je weet zelluf!
Nou ja. Niet de acteur en zo. Maar wel de vampier.quote:
Ja klopt. vooral met zijn 'stop' stukje als hij op het punt staat om haar te bezwangerenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja. Niet de acteur en zo. Maar wel de vampier.
Makes Edward look like a mofo pussy (maar dat kan ie eigenlijk zelf al wel).
Jamaar hij is natuurlijk super kei heul macho sterk. En als ie niet een beetje stopt danm knalt ie z'n kwakje zo via de baarmoeder dwars door d'r schedel heen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja klopt. vooral met zijn 'stop' stukje als hij op het punt staat om haar te bezwangeren
Toch weer een bruinwerker hequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je je iets te diep in de stront hebt gewerkt dit keer
En dat is een probleem omdat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hij is natuurlijk super kei heul macho sterk. En als ie niet een beetje stopt danm knalt ie z'n kwakje zo via de baarmoeder dwars door d'r schedel heen!
Niet voor mij nog. Morgenvroeg nog even werken maar dan ook klaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch weer een bruinwerker he
But (hihi) anyway... het is weekend!
je maakt even een rondje langs alle SC's?quote:
Alleen de leukequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je maakt even een rondje langs alle SC's?
Tof!quote:
Downtimequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tof!![]()
Downtime, providerswitch, rekening niet betaald?
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:
Dat sowieso.quote:
Ik heb het even nagevraagd en ik kan er ook mee doorquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat sowieso.Zelfs mijn zoon vindt zijn moeder wel oke, dan moet ik wel een toffe moeder zijn.
Missb.
Je moest het navragen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd en ik kan er ook mee door
Alle single mensen zijn stomquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt een vriend, dus er moet wel iets tofs zijn.
Nee, die gaat er niet meer in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Tegan het volgende:
Ow, wacht. Ik bedoel natuurlijk. Ik heb alleen een date die denkt dat hij mijn vriend is.
I am very embarressingquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moest het navragen?Uhm misschien zijn die van mij op leeftijd dat ze zich niet meer voor hun moeder schamen.
Klinkt ook wel erg.
Babiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Tegan op 30-11-2012 21:43:38 ]
Ja maar. Ik wil altijd seks, maar nu kan het nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het is meer een kwestie van willen, schat
quote:
Ja ja, straks. Nu nog met zoonlief op de bank. Dat is de pest als ze ouder zijn he, voordat je eens tijd voor jezelf hebt...quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zeg, moet jij niet vriendje neuken?
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, straks. Nu nog met zoonlief op de bank. Dat is de pest als ze ouder zijn he, voordat je eens tijd voor jezelf hebt...
Ik zou niet durven!quote:
quote:
Ik ben er altijd klaar voor doggiequote:Op vrijdag 30 november 2012 22:41 schreef dawg het volgende:
[..]
netjes geschoren? mooiste setje aan? oftewel, ben je er helemaal klaar voor?
ergens had ik ook niet anders verwacht van je.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er altijd klaar voor doggie
Ik ben nog wel vrij om te neukenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, date had andere dingen te doen.
kt wil wel invallen las ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, date had andere dingen te doen.
vind jij misschien ook wel leuk vanavond. tedtalks ken je wel neem ik aan? nu een soort nl-versie.quote:
Owja tof. Ben nu ff iets anders aan het kijken, mischien zap ik zo daarheen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:00 schreef dawg het volgende:
[..]
vind jij misschien ook wel leuk vanavond. tedtalks ken je wel neem ik aan? nu een soort nl-versie.ned1.
anyway, weg.
quote:
dan mogen we het zo langzamerhand gewoon een vriendje gaan noemenquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja.
Maar eigenlijk wil ik ook alleen hem neuken![]()
.
Nee nooitquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan mogen we het zo langzamerhand gewoon een vriendje gaan noemen
Het zou mij niks verbazen als ze al bezig met trouwringen uitzoeken. Of hun eerste gezamenlijke aankoop hebben gedaan.Of vadertje en moedertje hebben gespeeld met die kutkonijnen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 02:26 schreef rubbereend het volgende:
dan mogen we het zo langzamerhand gewoon een vriendje gaan noemen
quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als ze al bezig met trouwringen uitzoeken. Of hun eerste gezamenlijke aankoop hebben gedaan.Of vadertje en moedertje hebben gespeeld met die kutkonijnen.
je lief een derde konijn geven is toch gewoon de light versie van samen een kindje maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als ze al bezig met trouwringen uitzoeken. Of hun eerste gezamenlijke aankoop hebben gedaan.Of vadertje en moedertje hebben gespeeld met die kutkonijnen.
Exact mijn gedachte.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je lief een derde konijn geven is toch gewoon de light versie van samen een kindje maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |