serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja lekker
Neem er maar vast 2 of zo.
Ik lig samen met Mrs. elke keer weer zo enorm dubbel. Zo'n geweldige serie. En dat ik mij nogal herken in Nick is een plus...quote:
Tot nu toe ben ik alleen nog maar Ang3lfiel (niet Anglofiel, dat is iets heul andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat anglofiel? Of maken we het angloseksueel?
Heel veel 'hetero'-kerels zijn wel in voor een experimentje door alleen drankquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ik
daar moet een of andere freaky flip drugs in zitten
serieus mijn vriend is nickquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lig samen met Mrs. elke keer weer zo enorm dubbel. Zo'n geweldige serie. En dat ik mij nogal herken in Nick is een plus...
"Nee nee, zal wel t eerste uit het vat zijn. Niiiiiks aan de hand! Drink up darlingquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Proef ik daar een beetje ghb? hmm lekker!
Jammer dat ze beastialiteit in Duitsland weer gaan verbieden toch?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
O, je hebt trouwens ook nog panseksueel..... niks te maken met dat feestje, maar dat is als je echt geen enkele voorkeur hebt. Man, vrouw, travo, transgender, maakt allemaal nie uit. It moves, I fuck it.
Dat dus
Necropanseksueel, zolang het nog maar warm isquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
O, je hebt trouwens ook nog panseksueel..... niks te maken met dat feestje, maar dat is als je echt geen enkele voorkeur hebt. Man, vrouw, travo, transgender, maakt allemaal nie uit. It moves, I fuck it.
Dat dus
oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heettequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
Dat dus
Ik heb nog nooit drugs gebruiktquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, als ik een hetero kerel was zou ik nooit een drankje van jou nemen geloof ik
daar moet een of andere freaky flip drugs in zitten
Ga deze discussie niet weer aan nu hoor..quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel veel 'hetero'-kerels zijn wel in voor een experimentje door alleen drank
Oh, dat mopperen doe ik dan weer niet zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus mijn vriend is nick
zijn bijnaam is ook wel mopperman (serieus)
maar hij wil met mij niet kijken (hij zit wel verder op te lachen maar als ik er dan wat van zeg gaat ie alleen maar weer mopperen)
En een gat heeftquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Necropanseksueel, zolang het nog maar warm is
Ja da's iets met engelsen of zo. Da's nie leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik alleen nog maar Ang3lfiel (niet Anglofiel, dat is iets heul anders)
Mwah, heb wel Engelsen ontmoet waar ik een trucje op kan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's iets met engelsen of zo. Da's nie leuk
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jammer dat ze beastialiteit in Duitsland weer gaan verbieden toch?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dat op fok gewoon 'tijnbrein' heette
Ik stribbel wel tegen als hetero zijnde héquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Nee nee, zal wel t eerste uit het vat zijn. Niiiiiks aan de hand! Drink up darlingOf moet ik al zeggen "Bottoms up"? "
Ik heb er nog nooit eentje gesnogt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, heb wel Engelsen ontmoet waar ik een trucje op kan.
Hoezo niet? Dieren moven toch ook?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik geloof dat die dan weer NIET onder pan valt!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |