Jamaar hij is natuurlijk super kei heul macho sterk. En als ie niet een beetje stopt danm knalt ie z'n kwakje zo via de baarmoeder dwars door d'r schedel heen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja klopt. vooral met zijn 'stop' stukje als hij op het punt staat om haar te bezwangeren
Toch weer een bruinwerker hequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je je iets te diep in de stront hebt gewerkt dit keer
En dat is een probleem omdat?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hij is natuurlijk super kei heul macho sterk. En als ie niet een beetje stopt danm knalt ie z'n kwakje zo via de baarmoeder dwars door d'r schedel heen!
Niet voor mij nog. Morgenvroeg nog even werken maar dan ook klaarquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch weer een bruinwerker he
But (hihi) anyway... het is weekend!
je maakt even een rondje langs alle SC's?quote:
Alleen de leukequote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je maakt even een rondje langs alle SC's?
Tof!quote:
Downtimequote:Op vrijdag 30 november 2012 18:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tof!![]()
Downtime, providerswitch, rekening niet betaald?
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:
Dat sowieso.quote:
Ik heb het even nagevraagd en ik kan er ook mee doorquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat sowieso.Zelfs mijn zoon vindt zijn moeder wel oke, dan moet ik wel een toffe moeder zijn.
Missb.
Je moest het navragen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd en ik kan er ook mee door
Alle single mensen zijn stomquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt een vriend, dus er moet wel iets tofs zijn.
Nee, die gaat er niet meer in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Tegan het volgende:
Ow, wacht. Ik bedoel natuurlijk. Ik heb alleen een date die denkt dat hij mijn vriend is.
I am very embarressingquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je moest het navragen?Uhm misschien zijn die van mij op leeftijd dat ze zich niet meer voor hun moeder schamen.
Klinkt ook wel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |