Haha, ken je d'r?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De vrouw des huizes heeft 'm natuurlijk allang opengescheurd en in de CD speler gedaan
Sure is, ik hou dr wel van!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mooie plaat is dat ... ook letterlijk mooi ik heb hem op LP
Zeker ook omdat dale cooperquote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef Tokamak het volgende:
Veel binnen ineens
[..]
Sure is, ik hou dr wel van!
Dan vind je dit ws ook wel mooi:
Damn' good coffee! And hot too!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeker ook omdat dale cooper
[ afbeelding ]
Ik moet alleen the elephant man nog kijken en dan heb ik iig alle grote films van lynch gezien en twin peaksquote:
Ook een aanrader! Ik moet alleen Dune nog, maar ik durf niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet alleen the elephant man nog kijken en dan heb ik iig alle grote films van lynch gezien en twin peaks
Dune is wel leukquote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef On het volgende:
[..]
Ook een aanrader! Ik moet alleen Dune nog, maar ik durf niet.
Hier ook niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
hier nog niks
maar volgens mij is de postvrouw ook nog niet geweest..
Ik opteer voor een paashaas-editie.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef robdriessen het volgende:
Hou MUZ volgend jaar oktober/november in de gaten voor editie 3
volgens mij lopen ze hier zwaar met de post te kutten.. ik heb afgelopen week ook iets naar een andere FOK!ster gestuurd en dat had ze gister pasquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Maar ik heb de bestanden nog, denk ik.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Gehenna het volgende:
Hij is er
![]()
Sfeervol hoesje, ben erg benieuwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik 2 artiesten ervan en geen enkel nummer en dat vind ik wel erg tof, ga 'm na eten beluisteren
Het is een snelweg, maar niet minder gevaarlijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zo'n treinrails het zou toch geen doodverwensing zijn
ah nu zie ik het dubbele wegstreep.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is een snelweg, maar niet minder gevaarlijk natuurlijk
gave tekeningquote:
quote:
Soundhoundquote:Op woensdag 5 december 2012 18:23 schreef Sfeermaker het volgende:
Hey mijn pakketje is binnengekomen hooray. Het eerste lied was zie ginds komt de stoomboot, gelukkig wordt het vanaf nummer 2 meteen interessant, dat lied ben ik op dit moment aan het luisteren. Duurt erg lang, erg sfeervol, lang uitgesponnen post-rock nummer. Weet niet van wie het is en de sint heeft geen tracklist meegestuurd. Wel een gedicht en daar komen nog foto's van vanavond
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |