Haha, ken je d'r?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De vrouw des huizes heeft 'm natuurlijk allang opengescheurd en in de CD speler gedaan
Sure is, ik hou dr wel van!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mooie plaat is dat ... ook letterlijk mooi ik heb hem op LP
Zeker ook omdat dale cooperquote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef Tokamak het volgende:
Veel binnen ineens
[..]
Sure is, ik hou dr wel van!
Dan vind je dit ws ook wel mooi:
Damn' good coffee! And hot too!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeker ook omdat dale cooper
[ afbeelding ]
Ik moet alleen the elephant man nog kijken en dan heb ik iig alle grote films van lynch gezien en twin peaksquote:
Ook een aanrader! Ik moet alleen Dune nog, maar ik durf niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet alleen the elephant man nog kijken en dan heb ik iig alle grote films van lynch gezien en twin peaks
Dune is wel leukquote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef On het volgende:
[..]
Ook een aanrader! Ik moet alleen Dune nog, maar ik durf niet.
Hier ook niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
hier nog niks
maar volgens mij is de postvrouw ook nog niet geweest..
Ik opteer voor een paashaas-editie.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef robdriessen het volgende:
Hou MUZ volgend jaar oktober/november in de gaten voor editie 3
volgens mij lopen ze hier zwaar met de post te kutten.. ik heb afgelopen week ook iets naar een andere FOK!ster gestuurd en dat had ze gister pasquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Maar ik heb de bestanden nog, denk ik.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Gehenna het volgende:
Hij is er
![]()
Sfeervol hoesje, ben erg benieuwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik 2 artiesten ervan en geen enkel nummer en dat vind ik wel erg tof, ga 'm na eten beluisteren
Het is een snelweg, maar niet minder gevaarlijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zo'n treinrails het zou toch geen doodverwensing zijn
ah nu zie ik het dubbele wegstreep.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is een snelweg, maar niet minder gevaarlijk natuurlijk
gave tekeningquote:
quote:
Soundhoundquote:Op woensdag 5 december 2012 18:23 schreef Sfeermaker het volgende:
Hey mijn pakketje is binnengekomen hooray. Het eerste lied was zie ginds komt de stoomboot, gelukkig wordt het vanaf nummer 2 meteen interessant, dat lied ben ik op dit moment aan het luisteren. Duurt erg lang, erg sfeervol, lang uitgesponnen post-rock nummer. Weet niet van wie het is en de sint heeft geen tracklist meegestuurd. Wel een gedicht en daar komen nog foto's van vanavond
.
Dat ziet er echt supergaaf uit!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Gehenna het volgende:
Hij is er
![]()
Sfeervol hoesje, ben erg benieuwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik 2 artiesten ervan en geen enkel nummer en dat vind ik wel erg tof, ga 'm na eten beluisteren
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef On het volgende:
Die van mij is ook binnen. Erg mooi en creatief gemaakt!![]()
Ik ben het kabeltje van mijn camera even kwijt, dus moest even vindingrijk met webcam zijn.
Muziek klinkt ook heel erg tof, veel downtempo/jazz. Allemaal beter dan ik gehoopt had.
[ afbeelding ]
Kan er zo 1,2,3 geen user bij plaatsen, maar ik scroll zo even door het topic en waarschijnlijk ben ik er dan wel achter.
Edit: kijk drie posts om hoog. Ik herken de kiwi. Thanks kcir.
Tijd genoeg hoop ik zo. Heb je 'm al?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
volgens mij lopen ze hier zwaar met de post te kutten.. ik heb afgelopen week ook iets naar een andere FOK!ster gestuurd en dat had ze gister pas
Ik weet het, ik ben de man van de schaduwboekhoudingquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Amoeba het volgende:
En Robje, ik en JJ hadden elkaar. En we hebben 'm dezelfde dag op de bus gedaan, ofja, postdag. Dus hopelijk morgen dang.
Ik heb de tracklisting er niet bijgehouden, en af en toe kwam er op het gehoor wat herkenbaars voorbij, maar het meeste klonk mij erg nieuw in de oren. Erg goede keuze ook om zo bij één stijl te blijven. Deze cd kan ik prima opzetten als ik in bed lig.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef kciR het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Fijn dat je er blij mee bent, ik was zelf ook erg tevreden met de muziek. Ik hoop dat je niet teveel al kende..
Superbedankt ! Je hebt me verrast. Kan zo door in de LateNightTales serie. Draai hem deze avond. Van CD2 (thematisch de rustige) erg fraai; Me'shell Ndegeochello kippenvel, Wixel mooi (onbekend voor me). Ben behoorlijk Julian Cope fan dus Teardrop Explodes kende ik al, maar nummers passen er perfect in.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dat ziet er echt supergaaf uit!
Ps. Weezerbutler, ik ben je sint.
Ik had wel verwacht dat je teardrop zou kennen, maar ik vond t zelf ook erg mooi, dat ik het er gewoon op heb gezet. Soort van ontdekking voor me zeg maarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Superbedankt ! Je hebt me verrast. Kan zo door in de LateNightTales serie. Draai hem deze avond. Van CD2 (thematisch de rustige) erg fraai; Me'shell Ndegeochello kippenvel, Wixel mooi (onbekend voor me). Ben behoorlijk Julian Cope fan dus Teardrop Explodes kende ik al, maar nummers passen er perfect in.
Graag gedaan Aldo,quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
2 tracks staan permanent op repeat bij mij![]()
bedankt sint
quote:
quote:
Ah maakt niet uit, was alleen übernieuwsgierigquote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nog niet aan toe gekomen
ik bericht je later....
Nee joh, geen fratsen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik had wel een vermoeden, maar je hebt je UI aangepast toch?
Ja, die is geweldig.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
2 tracks staan permanent op repeat bij mij![]()
bedankt sint
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 5 december 2012 21:24 schreef Cryothic het volgende:
Zo, hij is binnen hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een goeie tracklist.
Ik denk dat ik de helft van de bands ken, maar daar zeggen de titels me niet zo veel van.
Belooft veel goed in ieder geval.
Dank je wel Sint (whoever you may be... kan geen hint vinden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |