Haha, ken je d'r?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De vrouw des huizes heeft 'm natuurlijk allang opengescheurd en in de CD speler gedaan
Sure is, ik hou dr wel van!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mooie plaat is dat ... ook letterlijk mooi ik heb hem op LP
Zeker ook omdat dale cooperquote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef Tokamak het volgende:
Veel binnen ineens
[..]
Sure is, ik hou dr wel van!
Dan vind je dit ws ook wel mooi:
Damn' good coffee! And hot too!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zeker ook omdat dale cooper
[ afbeelding ]
Ik moet alleen the elephant man nog kijken en dan heb ik iig alle grote films van lynch gezien en twin peaksquote:
Ook een aanrader! Ik moet alleen Dune nog, maar ik durf niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik moet alleen the elephant man nog kijken en dan heb ik iig alle grote films van lynch gezien en twin peaks
Dune is wel leukquote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef On het volgende:
[..]
Ook een aanrader! Ik moet alleen Dune nog, maar ik durf niet.
Hier ook niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
hier nog niks
maar volgens mij is de postvrouw ook nog niet geweest..
Ik opteer voor een paashaas-editie.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef robdriessen het volgende:
Hou MUZ volgend jaar oktober/november in de gaten voor editie 3
volgens mij lopen ze hier zwaar met de post te kutten.. ik heb afgelopen week ook iets naar een andere FOK!ster gestuurd en dat had ze gister pasquote:Op woensdag 5 december 2012 17:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Maar ik heb de bestanden nog, denk ik.
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Gehenna het volgende:
Hij is er
![]()
Sfeervol hoesje, ben erg benieuwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik 2 artiesten ervan en geen enkel nummer en dat vind ik wel erg tof, ga 'm na eten beluisteren
Het is een snelweg, maar niet minder gevaarlijk natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zo'n treinrails het zou toch geen doodverwensing zijn
ah nu zie ik het dubbele wegstreep.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is een snelweg, maar niet minder gevaarlijk natuurlijk
gave tekeningquote:
quote:
Soundhoundquote:Op woensdag 5 december 2012 18:23 schreef Sfeermaker het volgende:
Hey mijn pakketje is binnengekomen hooray. Het eerste lied was zie ginds komt de stoomboot, gelukkig wordt het vanaf nummer 2 meteen interessant, dat lied ben ik op dit moment aan het luisteren. Duurt erg lang, erg sfeervol, lang uitgesponnen post-rock nummer. Weet niet van wie het is en de sint heeft geen tracklist meegestuurd. Wel een gedicht en daar komen nog foto's van vanavond
.
Dat ziet er echt supergaaf uit!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Gehenna het volgende:
Hij is er
![]()
Sfeervol hoesje, ben erg benieuwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik 2 artiesten ervan en geen enkel nummer en dat vind ik wel erg tof, ga 'm na eten beluisteren
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2012 20:52 schreef On het volgende:
Die van mij is ook binnen. Erg mooi en creatief gemaakt!![]()
Ik ben het kabeltje van mijn camera even kwijt, dus moest even vindingrijk met webcam zijn.
Muziek klinkt ook heel erg tof, veel downtempo/jazz. Allemaal beter dan ik gehoopt had.
[ afbeelding ]
Kan er zo 1,2,3 geen user bij plaatsen, maar ik scroll zo even door het topic en waarschijnlijk ben ik er dan wel achter.
Edit: kijk drie posts om hoog. Ik herken de kiwi. Thanks kcir.
Tijd genoeg hoop ik zo. Heb je 'm al?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
volgens mij lopen ze hier zwaar met de post te kutten.. ik heb afgelopen week ook iets naar een andere FOK!ster gestuurd en dat had ze gister pas
Ik weet het, ik ben de man van de schaduwboekhoudingquote:Op woensdag 5 december 2012 22:17 schreef Amoeba het volgende:
En Robje, ik en JJ hadden elkaar. En we hebben 'm dezelfde dag op de bus gedaan, ofja, postdag. Dus hopelijk morgen dang.
Ik heb de tracklisting er niet bijgehouden, en af en toe kwam er op het gehoor wat herkenbaars voorbij, maar het meeste klonk mij erg nieuw in de oren. Erg goede keuze ook om zo bij één stijl te blijven. Deze cd kan ik prima opzetten als ik in bed lig.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:06 schreef kciR het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Fijn dat je er blij mee bent, ik was zelf ook erg tevreden met de muziek. Ik hoop dat je niet teveel al kende..
Superbedankt ! Je hebt me verrast. Kan zo door in de LateNightTales serie. Draai hem deze avond. Van CD2 (thematisch de rustige) erg fraai; Me'shell Ndegeochello kippenvel, Wixel mooi (onbekend voor me). Ben behoorlijk Julian Cope fan dus Teardrop Explodes kende ik al, maar nummers passen er perfect in.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Dat ziet er echt supergaaf uit!
Ps. Weezerbutler, ik ben je sint.
Ik had wel verwacht dat je teardrop zou kennen, maar ik vond t zelf ook erg mooi, dat ik het er gewoon op heb gezet. Soort van ontdekking voor me zeg maarquote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Superbedankt ! Je hebt me verrast. Kan zo door in de LateNightTales serie. Draai hem deze avond. Van CD2 (thematisch de rustige) erg fraai; Me'shell Ndegeochello kippenvel, Wixel mooi (onbekend voor me). Ben behoorlijk Julian Cope fan dus Teardrop Explodes kende ik al, maar nummers passen er perfect in.
Graag gedaan Aldo,quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
2 tracks staan permanent op repeat bij mij![]()
bedankt sint
quote:
quote:
Ah maakt niet uit, was alleen übernieuwsgierigquote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]nog niet aan toe gekomen
ik bericht je later....
Nee joh, geen fratsen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
ik had wel een vermoeden, maar je hebt je UI aangepast toch?
Ja, die is geweldig.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
2 tracks staan permanent op repeat bij mij![]()
bedankt sint
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 5 december 2012 21:24 schreef Cryothic het volgende:
Zo, hij is binnen hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een goeie tracklist.
Ik denk dat ik de helft van de bands ken, maar daar zeggen de titels me niet zo veel van.
Belooft veel goed in ieder geval.
Dank je wel Sint (whoever you may be... kan geen hint vinden)
En dat je maar mag winnen!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:48 schreef robdriessen het volgende:
Tracklist Robdriessen's Hardloop-CD
01. Snow Patrol - Called Out In The Dark
02. Snow Patrol - Shut Your Eyes
03. Swedish House Mafia - Don't You Worry Child
04. Black Eyed Peas - Rock That Body
05. Tiësto - Chasing Summers
06. Asaf Avidan & The Mojo's - One Day/Reckoning Song (Wankelmut Remix)
07. Avicii - Superlove (feat. Lenny Kravitz)
08. C2C - Delta
09. Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe (Remix)
10. David Guetta feat. Ne-Yo & Akon - Play Hard
11. DJ Fresh feat. Sian Evans - Louder (Remix)
12. Far East Movement feat. Cover Drive - Turn Up The Love
13. Flo Rida - Whistle (Remix)
14. Go Back To The Zoo - Electric
15. Hardwell - Spaceman
16. Ian Carey & Rosette feat. Timbaland & Brasco - Amnesia
17. David Guetta & Kelly Rowland - When Love Takes Over
18. Martin Solveig feat. Dragonette - Hello (Dada Life Remix)
19. Pitfull feat. Chris Brown - International Love (Remix)
Precies waar ik om gevraagd had: Lekkere beats voor tijdens het hardlopen! Dank Sint Rockiejj
Hoor wat klopt daar kinderen... nou niet alles. Iemand heeft zijn of haar ADRES NIET DOORGEGEVEN!!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Tussenstand:
Ontvangen!
• AgeEll
• AldoTheApache
• Bosbeetle
• Cryothic
• Gehenna
• Sfeermaker
• kciR
• LompeHork
• On
• Rafeiro
• robdriessen
• Rockiejj
• the-brother-of-uzunumaki
• Tokamak
• WeezerButler
Nog niets
• Amoeba
• JaleesaJoia
• MyTiredFeet
• Starla
Geen nieuws![]()
• belsen
• Darkestrah
• Melting
• MPC60 (Missing in action!)
• Trashcanman
• WickedTunes
Ja, karma is a bitch.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:33 schreef Trashcanman het volgende:
Ah, mijn pakje komt kennelijk ook later. Zou karma dan toch bestaan?
Darkestrah heeft toegang tot de muziek die hij zou krijgen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Tussenstand:
Ontvangen!
• AgeEll
• AldoTheApache
• Bosbeetle
• Cryothic
• Gehenna
• Sfeermaker
• kciR
• LompeHork
• On
• Rafeiro
• robdriessen
• Rockiejj
• the-brother-of-uzunumaki
• Tokamak
• WeezerButler
Nog niets
• Amoeba
• JaleesaJoia
• MyTiredFeet
• Starla
Geen nieuws![]()
• belsen
• Darkestrah
• Melting
• MPC60 (Missing in action!)
• Trashcanman
• WickedTunes
Respect!quote:Op donderdag 6 december 2012 00:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Darkestrah heeft toegang tot de muziek die hij zou krijgen.
De cover en het gedicht krijgt hij nog al kan ik nu al met zekerheid zeggen dat mijn cover inferieur is aan sommige hier.
Gelukkig reageerde hij (een aanname die ik al tijden zomaar neem, nooit gekeken of het een hij of zij was) gelukkig heel goed op de PM.
Die CD gaat er echt komen
Al moet ik hem snijden uit planken van bomen
Één dezer dagen
Al moet ik ze zagen
Mijn presentje heb ik nog niet geluisterd,
Maar ik start hem zo aan de PC gekluisterd.
De titel was in ieder geval baas:
"Sint Fok!ing Nicolaas"
Gitaar muziek is niet echt mijn ding
Toch verblijf ik in afwachting
Dat is wat de sint zou geven
Maar na 6x inladen wacht ik nog even.
Dit ligt zeer vermoedelijk aan mijn PC
Had ik poen genoeg, hop door de plee.
Het spijt mij zeer en ook oprecht
Dit alles zet ik ooit op zeker recht.
Het kan alleen wel even duren
Tijd is er enkel in de avonduren
En zo kan ik wel blijven rijmen
Om dit gefaal trachten te lijmen.
Ik heb iemand te kort gedaan
En trek dan ook het boetekleed aan
Dit had echt nooit mogen gebeuren
Na dit gedicht stop ik dan ook met zeuren.
Nog één maal om het af te leren
Het tij kan ik niet meer keren
De gift die komt nog wel
En dan maar goed in plaats van snel.
Zo'n gedicht is simpel, maar muziek kiezen die je niet kent is kut.quote:
SPOILER: CD info, niet zeker of dark het wil wetenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt muziek die ik vaak luister
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo'n gedicht is simpel, maar muziek kiezen die je niet kent is kut.
Heb echt mijn best gedaan, maar dan is het zo zuur, dat valt niet uit te leggen, dat je er niks me kan.Ik bedoel dat je dat eerlijk hier neerzet en je inzet toont!SPOILER: CD info, niet zeker of dark het wil wetenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt muziek die ik vaak luister
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Ik weet niet hoe lang hoe lang luchtpost uit Spanje er over doet...quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Aha!
wanneer kan ik hem verwachten?
quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:55 schreef LompeHork het volgende:
Graag gedaantof dat je een hoop nog niet kende trouwens, was wel even goed zoeken
Stuur jouw cd naar diegene die geen cd zou krijgenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef WickedTunes het volgende:
Gasten, ik zit met een dilemma.... ik heb geen adres ontvangen... lijkt wel of de persoon in kwestie simepelweg niet meer reageert en dus niet meer mee wil doen: dit heeft 2 vervelende gevolgen:
1. Iemand krijgt GEEN CD!!
2. Iemand (ik) heeft al iets in elkaar gezet, maar kan het niet versturen...
What to do?
WT, het ligt buiten je macht.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef WickedTunes het volgende:
Gasten, ik zit met een dilemma.... ik heb geen adres ontvangen... lijkt wel of de persoon in kwestie simepelweg niet meer reageert en dus niet meer mee wil doen: dit heeft 2 vervelende gevolgen:
1. Iemand krijgt GEEN CD!!
2. Iemand (ik) heeft al iets in elkaar gezet, maar kan het niet versturen...
What to do?
Probleem is dat de smaken erg ver uiteenliggen.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Stuur jouw cd naar diegene die geen cd zou krijgen
Ja, dat werkt natuurlijk niet. Genres kloppen niet en het gedicht is voor die anderquote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Stuur jouw cd naar diegene die geen cd zou krijgen
ah kijk dat wist ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, dat werkt natuurlijk niet. Genres kloppen niet en het gedicht is voor die anderMaar bedankt dat je meedenkt... het idee dat hij/zij die GEEN CD krijgt, toch iets ontvangt spreekt mij wel aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Precies wat ik dacht toen je het net over Dave Brubeck hadquote:Op donderdag 6 december 2012 13:42 schreef robdriessen het volgende:
CD 1, nummer 4. Isn't it ironic?
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:37 schreef WickedTunes het volgende:
Op aanraden van hulp-Sint Rob, gooi ik bij deze m'n artwork online...
Mijn slachtoffer is MPC60, FOK!'er sinds 2009 en niet reagerende op wie dan ook... Bij gebrek aan zijn adres dus de volgende actie.
Al is het gedicht voor hem geschreven, mocht hij deze week nog steeds niet reageren,dan mag iemand anders deze cd ontvangen!!
Wow! Ziet er strak uit, jammer dat MCP60 niet reageert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mijn slachtoffer is MPC60, FOK!'er sinds 2009 en niet reagerende op wie dan ook... Bij gebrek aan zijn adres dus de volgende actie.
Al is het gedicht voor hem geschreven, mocht hij deze week nog steeds niet reageren,dan mag iemand anders deze cd ontvangen!!
MPC60 is missing out, wat een tof design en wat een bazen tracklistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
nee, jij dan!
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:39 schreef LompeHork het volgende:
Wat gaaf gedaan![]()
Tevens zijn die laatste twee zinnen van je gedicht nu wel heel treffend
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:42 schreef robdriessen het volgende:
CD 1, nummer 4. Isn't it ironic?
Voor de rest: GODVERDOMME wat een gave (dubbel)-CD. Had zo in de platenzaak kunnen liggen. Ik zou hier geld voor betalen. Alleen jammer van die verkrachting aan het einde van CD 2 (Ik heb de Urban Renewal-CD, mijn hemel wat een miskoop, hahaha)
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wow! Ziet er strak uit, jammer dat MCP60 niet reageert.
Thanks!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
MPC60 is missing out, wat een tof design en wat een bazen tracklist
Heb je er zo veel werk ingestoken, reageert hij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
ook mega zonde
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Damn wat een toffe artworkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
wel knullig dat dat dan juist weer naar (n)iemand gaat die 'leuk' meedoet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Inderdaad nog niets ontvangen.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef robdriessen het volgende:
Als mijn administratie klopt, dan wachten Amoeba, belsen, JaleesaJoia, MyTiredFeet, Starla, Trashcanman en WickedTunes nog op hun CD. Maar voor hetzelfde geld valt dat ding deze middag nog op de deurmat
Volgende keer 10 euro borg bij deelname. Teruggave bij succesvolle ontvangst van je CD.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
wel knullig dat dat dan juist weer naar (n)iemand gaat die 'leuk' meedoet
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgende keer 10 euro borg bij deelname. Teruggave bij succesvolle ontvangst van je CD.
En dan ineens is rob nergens meer te vinden en zit hij te rentenieren in Polenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgende keer 10 euro borg bij deelname. Teruggave bij succesvolle ontvangst van je CD.
In Polen kan je goed ronkomen van 200 euroquote:Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En dan ineens is rob nergens meer te vinden en zit hij te rentenieren in Polen
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En dan ineens is rob nergens meer te vinden en zit hij te rentenieren in Polen
Je Sint heeft mij zojuist ingefluisterd dat je CD gisteren op de post is gegaan. Uiterlijk morgen moet er dus iets binnen zijn. Voor straf is Sint nu de rendierstal van de Kerstman aan het uitmesten. Laat Rudolph nu net aan de racekak zijn.....quote:
You crack me upquote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je Sint heeft mij zojuist ingefluisterd dat je CD gisteren op de post is gegaan. Uiterlijk morgen moet er dus iets binnen zijn. Voor straf is Sint nu de rendierstal van de Kerstman aan het uitmesten. Laat Rudolph nu net aan de racekak zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |