Nog een keer dan maar, daar wonen er ruim 4.750 mensen op een vierkante kilometer, da's per persoon net even meer dan 2 m², waarvan dan ook nog een gedeelte gebruikt wordt voor landbouw, wegen etc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Israel bouwt woningen
Hamas verschuilt zich achter ziekenhuizen creches en woningen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:33 schreef RodeNek het volgende:
Ik hoop dat Israel lekker doorprovoceert en iran erbij betrekt, dan is het gedaan met die joodse staat.
Welke vredesproces? Zolang israel geen baat heeft bij vrede, komt het er niet helaas...quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef sp3c het volgende:
de tweestatenoplossing geweest is altijd al de gewenste oplossing geweest in het westen
probleem zit hem hier een beetje in het unilateraal openbreken van het vredesproces (voor zover daar nog sprake van was)
Dit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef bojan het volgende:
Wie zijn de 9 landen die tegen stemden?
Amerika, Israel, wie nog? Ik veronderstel Canada? Wie nog allemaal? Kan ik nergens vinden.
het vredesproces in Congo natuurlijk ... welk vredesproces denk je in godsnaamquote:
natuurlijk heeft Israel wel baat aan vrede, ze hebben geen baat aan vrede on Palestinian terms maar dat geld vice versa net zo goedquote:Zolang israel geen baat heeft bij vrede, komt het er niet helaas...
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:33 schreef RodeNek het volgende:
Ik hoop dat Israel lekker doorprovoceert en iran erbij betrekt, dan is het gedaan met die joodse staat.
Het is net logisch, maar dat zullen mensen als jij niet begrijpen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Zielig gedrag van dat land. Israel gedraagt zich net als een kutmarokkaan. Provoceren tot het uiterste en vogelvrij daarin gelaten door de gemeenschap.
Vreemd dat "rechts" zich schaart achter het kutland maar -terecht- de kutmarokkanen veroordeelt.
Al gevonden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef bojan het volgende:
WIE ZIJN DE 9 LANDEN DIE TEGEN STEMDEN??? Iemand?
Israel, US, Canada, Tsjechische Republiek, Panama, de Marshal eilanden, Micronesie, Nauru en Palauquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef bojan het volgende:
Wie zijn de 9 landen die tegen stemden?
Amerika, Israel, wie nog? Ik veronderstel Canada? Wie nog allemaal? Kan ik nergens vinden.
GOOGLE WEETquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef bojan het volgende:
WIE ZIJN DE 9 LANDEN DIE TEGEN STEMDEN??? Iemand?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
GOOGLE WEET
EN JE HOEFT HET NIET 3X TE VRAGEN WANT IK WAS AL AAN HET ZOEKEN VOOR JE
"Mensen als ik". goh, wat zijn dat voor mensen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef bojan het volgende:
[..]
Het is net logisch, maar dat zullen mensen als jij niet begrijpen.
Wij zijn islamofoben.
Betekent dat ook dat de cease-fire ten einde is?quote:Israël heeft toestemming gegeven voor de bouw van drieduizend nieuwe huizen op de bezette Westelijke Jordaanoever en in Oost-Jeruzalem. De mededeling komt een dag nadat een meerderheid van de Verenigde Naties stemde voor een opwaardering van Palestina van ‘entiteit’ tot ‘staat die geen lid is’. Dat meldt AFP.
Dit opwaardering geldt als een indirecte erkenning van de Palestijnse staat op de door Israël bezette Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook. Volgens de Israëlische premier Benjamin Netanyahu duwt deze stap “de vrede verder weg” en zal dit “leiden tot instabiliteit”.
NETANYAHU: PALESTIJNEN HOE DAN OOK STRAFFEN
Vannacht zei Netanyahu dat Israël de Palestijnen hoe dan ook zal straffen. Hij zei niet hoe, maar Leonie van Nierop, onze correspondent Israël, zette eerder al enkele middelen die Netanyahu overweegt op een rijtje.
annulering van afspraken die eerder met de Palestijnen zijn gemaakt;
niet uitbetalen van belastingen die Israël voor de Palestijnse autoriteiten inhoudt;
sneller en meer woningen bouwen in de Israëlische nederzettingen op de Palestijnse Westelijke Jordaanoever;
annexatie van de grote Israëlische nederzettingenblokken op de bezette Westelijke Jordaanoever
en zelfs omverwerping van de Palestijnse president Mahmoud Abbas.
In november 2011 besloot Israël, als ‘vergelding’ voor de toetreding van Palestina ook tot de versnelde bouw van woningen in nederzettingen in bezet Palestijns gebied. Toen ging het om tweeduizend woningen.
Islam is uit op wereldoverheersing.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Mensen als ik". goh, wat zijn dat voor mensen?
Islamofobie is dom. De islam inhoudelijk verwerpen en terugdringen tot waar ie hoort; de hoofdjes van de moslims, is iets anders. Prima.
Het gaat hier trouwens niet over islam, maar over bezette gebieden. Lebensraum, door Israel gezocht en gevonden. Terwijl de wereld staat te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |