Nog een keer dan maar, daar wonen er ruim 4.750 mensen op een vierkante kilometer, da's per persoon net even meer dan 2 m², waarvan dan ook nog een gedeelte gebruikt wordt voor landbouw, wegen etc.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Israel bouwt woningen
Hamas verschuilt zich achter ziekenhuizen creches en woningen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:33 schreef RodeNek het volgende:
Ik hoop dat Israel lekker doorprovoceert en iran erbij betrekt, dan is het gedaan met die joodse staat.
Welke vredesproces? Zolang israel geen baat heeft bij vrede, komt het er niet helaas...quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:32 schreef sp3c het volgende:
de tweestatenoplossing geweest is altijd al de gewenste oplossing geweest in het westen
probleem zit hem hier een beetje in het unilateraal openbreken van het vredesproces (voor zover daar nog sprake van was)
Dit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef bojan het volgende:
Wie zijn de 9 landen die tegen stemden?
Amerika, Israel, wie nog? Ik veronderstel Canada? Wie nog allemaal? Kan ik nergens vinden.
het vredesproces in Congo natuurlijk ... welk vredesproces denk je in godsnaamquote:
natuurlijk heeft Israel wel baat aan vrede, ze hebben geen baat aan vrede on Palestinian terms maar dat geld vice versa net zo goedquote:Zolang israel geen baat heeft bij vrede, komt het er niet helaas...
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:33 schreef RodeNek het volgende:
Ik hoop dat Israel lekker doorprovoceert en iran erbij betrekt, dan is het gedaan met die joodse staat.
Het is net logisch, maar dat zullen mensen als jij niet begrijpen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Zielig gedrag van dat land. Israel gedraagt zich net als een kutmarokkaan. Provoceren tot het uiterste en vogelvrij daarin gelaten door de gemeenschap.
Vreemd dat "rechts" zich schaart achter het kutland maar -terecht- de kutmarokkanen veroordeelt.
Al gevonden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef bojan het volgende:
WIE ZIJN DE 9 LANDEN DIE TEGEN STEMDEN??? Iemand?
Israel, US, Canada, Tsjechische Republiek, Panama, de Marshal eilanden, Micronesie, Nauru en Palauquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:37 schreef bojan het volgende:
Wie zijn de 9 landen die tegen stemden?
Amerika, Israel, wie nog? Ik veronderstel Canada? Wie nog allemaal? Kan ik nergens vinden.
GOOGLE WEETquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef bojan het volgende:
WIE ZIJN DE 9 LANDEN DIE TEGEN STEMDEN??? Iemand?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
GOOGLE WEET
EN JE HOEFT HET NIET 3X TE VRAGEN WANT IK WAS AL AAN HET ZOEKEN VOOR JE
"Mensen als ik". goh, wat zijn dat voor mensen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef bojan het volgende:
[..]
Het is net logisch, maar dat zullen mensen als jij niet begrijpen.
Wij zijn islamofoben.
Betekent dat ook dat de cease-fire ten einde is?quote:Israël heeft toestemming gegeven voor de bouw van drieduizend nieuwe huizen op de bezette Westelijke Jordaanoever en in Oost-Jeruzalem. De mededeling komt een dag nadat een meerderheid van de Verenigde Naties stemde voor een opwaardering van Palestina van ‘entiteit’ tot ‘staat die geen lid is’. Dat meldt AFP.
Dit opwaardering geldt als een indirecte erkenning van de Palestijnse staat op de door Israël bezette Westelijke Jordaanoever en de Gazastrook. Volgens de Israëlische premier Benjamin Netanyahu duwt deze stap “de vrede verder weg” en zal dit “leiden tot instabiliteit”.
NETANYAHU: PALESTIJNEN HOE DAN OOK STRAFFEN
Vannacht zei Netanyahu dat Israël de Palestijnen hoe dan ook zal straffen. Hij zei niet hoe, maar Leonie van Nierop, onze correspondent Israël, zette eerder al enkele middelen die Netanyahu overweegt op een rijtje.
annulering van afspraken die eerder met de Palestijnen zijn gemaakt;
niet uitbetalen van belastingen die Israël voor de Palestijnse autoriteiten inhoudt;
sneller en meer woningen bouwen in de Israëlische nederzettingen op de Palestijnse Westelijke Jordaanoever;
annexatie van de grote Israëlische nederzettingenblokken op de bezette Westelijke Jordaanoever
en zelfs omverwerping van de Palestijnse president Mahmoud Abbas.
In november 2011 besloot Israël, als ‘vergelding’ voor de toetreding van Palestina ook tot de versnelde bouw van woningen in nederzettingen in bezet Palestijns gebied. Toen ging het om tweeduizend woningen.
Islam is uit op wereldoverheersing.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Mensen als ik". goh, wat zijn dat voor mensen?
Islamofobie is dom. De islam inhoudelijk verwerpen en terugdringen tot waar ie hoort; de hoofdjes van de moslims, is iets anders. Prima.
Het gaat hier trouwens niet over islam, maar over bezette gebieden. Lebensraum, door Israel gezocht en gevonden. Terwijl de wereld staat te lachen.
Nederland heeft niet gestemd om die reden slimmerikquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:44 schreef bojan het volgende:
Thanks allen!
Aan de rest nogmaals: SHAME ON YOU!!!!
palestina erkennen zal enkel voor meer problemen zorgen maar dat begrijpen kutlanden als België en Nederland niet
Nederland heeft zich inderdaad onthouden maar moest ook tegen stemmen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederland heeft niet gestemd om die reden slimmerik
nee hoor, Nederland moet helemaal niets behalve uitkijken voor het belang van Nederlandersquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef bojan het volgende:
[..]
Nederland heeft zich inderdaad onthouden maar moest ook tegen stemmen.
jij he.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:46 schreef bojan het volgende:
[..]
Nederland heeft zich inderdaad onthouden maar moest ook tegen stemmen.
Er zijn geen onderhandelingen bezig. Het laatste was volgens mij die roadmap van vs/vk/Rus/nog een land.. Uit 2003quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
het vredesproces in Congo natuurlijk ... welk vredesproces denk je in godsnaam
[..]
natuurlijk heeft Israel wel baat aan vrede, ze hebben geen baat aan vrede on Palestinian terms maar dat geld vice versa net zo goed
Nederland moet in de eerste plaats naar zichzelf kijken inderdaad maar meehelpen aan de wereldvrede is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor, Nederland moet helemaal niets behalve uitkijken voor het belang van Nederlanders
'no comment' is hier het beste antwoord imo
vredesproces zei ik ... over onderhandelingen had ik het nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:48 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Er zijn geen onderhandelingen bezig. Het laatste was volgens mij die roadmap van vs/vk/Rus/nog een land.. Uit 2003
de rest van de wereld heeft niets te willen en geen stok om iets af te dwingenquote:Het positieve is dat er nu wél iets moet gebeuren.
Vrede zoals de rest van de wereld wil: grenzen van 67. VN terms. Niet Palestina terms. VN die überhaupt israel heeft mede mogelijk heeft gemaakt. Hiermee gaan ze achteruit in landoppervlakte en duizenden kolonisten uit hun huizen zetten.
en dus 'no comment'quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Nederland moet in de eerste plaats naar zichzelf kijken inderdaad maar meehelpen aan de wereldvrede is ook niet verkeerd.
Ik ben het wel eens met de manier waarop..quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dus 'no comment'
want 'we' gunnen die figuren hun staat wel maar zijn het niet eens met de manier waarop
dan zou je dus voor stemmenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met de manier waarop..
Mysterious 'Site 911' in Israel Raises Eyebrowsquote:The U.S. Army Corps of Engineers plans to supervise construction of a five-story underground facility for an Israel Defense Forces complex, oddly named “Site 911,” at an Israeli Air Force base near Tel Aviv.
Geef eens antwoord op de vraag?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je dat niet wilt moet je de Palestijnen ook F16's en Apaches geven. En lasergeleide raketten met een precisie van een paar meter. Dan gaan ze ook gericht op het Israelische leger schieten
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:44 schreef bojan het volgende:
Thanks allen!
Aan de rest nogmaals: SHAME ON YOU!!!!
palestina erkennen zal enkel voor meer problemen zorgen maar dat begrijpen kutlanden als België en Nederland niet
Netzoals de oprichting van de staat israel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
vredesproces zei ik ... over onderhandelingen had ik het niet
[..]
de rest van de wereld heeft niets te willen en geen stok om iets af te dwingen
Wat dan? Ik snap die opmerkingen niet dat het erkennen van een staat nu erger zou zijn. Tenzij de zionisten wraak nemen omdat ze het aangevraagd hebben.quote:er gaat idd wel wat veranderen nu maar ik ben geloof niet dat die verandering voordelig uit gaat pakken voor de Palestijnen
Prima zaak dat ze een beetje erkenning krijgen, maar 'Palestina' is natuurlijk een vrij lelijk exoniem, een provocerende naam bedacht door de Romeinen. Also Filistijnen ooit in Judah of Samaria waren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:59 schreef remlof het volgende:
Mooi dit:
[ afbeelding ]
Leve Palestina!
wat gebeurde er diezelfde dag nog ook alweer?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:02 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Netzoals de oprichting van de staat israel?
dat Israel nu zelf ook unilateraal dingen gaan beslissenquote:[..]
Wat dan? Ik snap die opmerkingen niet dat het erkennen van een staat nu erger zou zijn. Tenzij de zionisten wraak nemen omdat ze het aangevraagd hebben.
Beide partijen zitten gewoon fout en wie dat niet ziet is een flapdrol.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:07 schreef truthortruth het volgende:
Als er raketten op Israel geschoten worden dan vind ik dat israel al het recht heeft zich te verdedigen en dan moeten ze in gaza niet janken dat ze bestookt worden. Echter dit bouwen en provoceren op de westoever is gewoon dom wangedrag van Israel.
Dat hadden ze al gedaan. Ze bouwden al illegale nederzettingen. Pesterijen, onderdrukking, diefstal, landjepik etc. Gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat gebeurde er diezelfde dag nog ook alweer?
[..]
dat Israel nu zelf ook unilateraal dingen gaan beslissen
'Jeruzalem is nu van ons en zie maar dat je het terugkrijgt' bv
nou ok danquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat hadden ze al gedaan. Ze bouwden al illegale nederzettingen. Pesterijen, onderdrukking, diefstal, landjepik etc. Gaat gewoon door.
Er komt geen vrede. En israel is daaraan schuldig. Dit is mijn conclusie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Van mij moet het niet nee. Maar Hamas heeft blijkbaar een andere definitie van 'onschuldig'. Of misschien zien ze de onschuldige burgers als collateral damage, zoals Israel wel eens doet. Ze schieten toch met knutselraketten die ze amper kunnen richten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:55 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op de vraag?
Dat is niet mijn conclusie, Israel is diverse keren aangevallen en geprovoceerd, dat moet je niet doen bij een volk dat al 2000 jaar vervolgt wordt. Dat er geen vrede komt ligt net zo goed aan debiele moslim idioten als debiele orthodoxe joden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:10 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Dat hadden ze al gedaan. Ze bouwden al illegale nederzettingen. Pesterijen, onderdrukking, diefstal, landjepik etc. Gaat gewoon door.
Er komt geen vrede. En israel is daaraan schuldig. Dit is mijn conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |