Mwah, vooral niet gaan terug luisteren alsjeblieft.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
Heb ik nou Pino op de radio gemist?
Was leuk hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwah, vooral niet gaan terug luisteren alsjeblieft.
Hoezo?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1equote:Op donderdag 29 november 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
Pino is een baas! hoeveelste keer 3fm was dit?
Wat dacht je, die ken ik?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
Pinoooooo![]()
ik hoorde je, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd dude!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
dan heb je nog wel een paar keer te gaan voor je mij ingehaald hebt. laat staan een Sersj!quote:Op donderdag 29 november 2012 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1e. Tijdens SR10 belde Gerard me 's nachts maar die heb ik gemist omdat ik niet goed genoeg wakker werd.
[..]
Wat dacht je, die ken ik?
Thnx
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan heb je nog wel een paar keer te gaan voor je mij ingehaald hebt. laat staan een Sersj!
maar het begin is er![]()
Who gives a fuck about an oxford comma?quote:
Gisteren ook al.quote:
ik zet maandag mp3tje hier grquote:Op donderdag 29 november 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
net ff teruggeluisterd en na 4.29L was de tester alleen hyperactief en misselijk van de suiker...quote:
Mag, ik kan het nu ook al wel doen hoor.quote:
4 literquote:Op vrijdag 30 november 2012 08:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
net ff teruggeluisterd en na 4.29L was de tester alleen hyperactief en misselijk van de suiker...
Oh doe maar, ik maakte maar een garpjequote:Op vrijdag 30 november 2012 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag, ik kan het nu ook al wel doen hoor.
Geluksvogelquote:
Hoi Rolfquote:
Wat een instart!quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:06 schreef alors het volgende:
Zo, instarten ging weer soepeltjes, Timur.
quote:
Je hebt het helemaal nagezocht en uitgeprobeerd?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal nagezocht en uitgeprobeerd?![]()
Gefeliciteerd met je kaartjes, tof!
Dat moest van Tomasquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal nagezocht en uitgeprobeerd?![]()
Gefeliciteerd met je kaartjes, tof!
quote:
Waar is het misgegaanquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als "harder dan ik hebben kan"...
Toen hij stopte met drugs gebruikenquote:
Grr, en juist op dat moment belt een collega en moet de radio uitquote:
uit de afdeling 'beter goed gejat dan slecht bedacht'quote:
Ik word er hyper van. Ook niet erg, het doen van het huishouden ging vrij snelquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:32 schreef Againzender het volgende:
ik kom serieus tot rust van deze muziek
Kantoorhumortwitter:Robstenders twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 11:40:19Een mol in de administratie van 3FM. Dankt voor felicitaties maar ik ben op 18 april jarig en dan nog lang geen 50 ha ha. reageer retweet
Chilly zag ik op 3FMFan hequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:32 schreef Againzender het volgende:
ik kom serieus tot rust van deze muziek
Nou omdat je zo aandringt....quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
Geile plaat eigenlijk, dat Kodaline... "Take my body"
Gezellig!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou omdat je zo aandringt....![]()
![]()
Ik wip wel ff langs op je werkquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezellig!!
Helaas moet ik werken dit weekend, ander keertje dus
Is goed!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wip wel ff langs op je werk
Het maakt mij niet uit hoe "insane in the brain" ze zijn, als ze maar lekker zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed!
Doe je dan ook gelijk mijn collega's even?
Zit je inderdaad op te wachten danquote:
Geen idee, daar let ik nooit opquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoe "insane in the brain" ze zijn, als ze maar lekker zijn
Wij hadden vorig jaar een feestje, toen liep er zo'n gestoord wijf beneden en die liet de hele tijd haar tieten zien en zeggen dat haar kutje lekker nat was...quote:
quote:
Op welke datum was dat??quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij hadden vorig jaar een feestje, toen liep er zo'n gestoord wijf beneden en die liet de hele tijd haar tieten zien en zeggen dat haar kutje lekker nat was...
Maar ze was hartstikke smerig om naar te kijken, BAH!
Dat weet ik nite, ergens in de zomer geloof ik (1 juni is ze jarig)... Kan overigens ook 2010 zijn geweestquote:
Oh, je kent haar... Wou net doen of ik het was, maar ik faal weer eensquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat weet ik nite, ergens in de zomer geloof ik (1 juni is ze jarig)... Kan overigens ook 2010 zijn geweest
Daar waren haar borsten veel te klein voor...quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, je kent haar... Wou net doen of ik het was, maar ik faal weer eens
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar waren haar borsten veel te klein voor...
Dat laatstequote:Op vrijdag 30 november 2012 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Alweer deze plaat? Ik heb het idee dat ik in de lift sta, door een slechte shopping mall loop of dat ik bij de Chinees zit
Die 3 vind ik overigens helemaal primaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef alors het volgende:
Lekker muziekje toch? Wat willen mensen dan, de duizendste keer Carly Rae, Train of Maroon 5?
Ik vind het ook nie tstorend, maar Claudia had hem een uur daarvoor ook al gedraaid...quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef alors het volgende:
Lekker muziekje toch? Wat willen mensen dan, de duizendste keer Carly Rae, Train of Maroon 5?
Moment is wegquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo, mijn natte kut grote borsten alarm ging af.
Wat is er aan de hand
Wat mij betreft dezelfde gemakkelijkheid, om het zo uit te drukken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:39 schreef alors het volgende:
Dat misschien wel, maar je moet er wel van houdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:46 schreef Rucebo het volgende:
Rob!
Best een aardig nummer, leuk om eens iets anders te horen ook.
Vingers in je oren doen (of bananen, ik ben niet zo moeilijk) en heel hard "LALALALALA" brullenquote:
rtygfhcctzaeswzesxdxdrgfxdrgffdrgxdrgfxdrfexzsghfghfrgfdrfdrtgfdrtgfquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Vingers in je oren doen (of bananen, ik ben niet zo moeilijk) en heel hard "LALALALALA" brullen
Ja mooiquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:03 schreef alors het volgende:
Hehehe dat muziekje onder het nieuws zetten
Na een week kun je dat deuntje ook niet meer horen volgens mijquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:03 schreef alors het volgende:
Hehehe dat muziekje onder het nieuws zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef alors het volgende:
Beetje raar om dan een 8 te tekenen maar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou kunnen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef alors het volgende:
Zou best eens kunnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja vond ik ook, maar andere associaties kon ik niet bedenken. Ik weet ook niet of er in het bovenstuk van de 8 nog iets moest worden getekend... Het leek alsof Jelmer dat wel had op de webcam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje raar om dan een 8 te tekenen maar goedzou kunnen
Ja een streepje dacht ik te horen, maar er kwam een vrachtwagen voorbijquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, maar andere associaties kon ik niet bedenken. Ik weet ook niet of er in het bovenstuk van de 8 nog iets moest worden getekend... Het leek alsof Jelmer dat wel had op de webcam.
Een golfje, kan de bovenkant van het zand zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, maar andere associaties kon ik niet bedenken. Ik weet ook niet of er in het bovenstuk van de 8 nog iets moest worden getekend... Het leek alsof Jelmer dat wel had op de webcam.
Vond dat een serieus goed WK nummerquote:
Goede reis duckje xxxxxquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
En ik ben onderweg naar Dusseldorf, rij net Zwolle uitFlorence + The machine, here I come
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
En ik ben onderweg naar Dusseldorf, rij net Zwolle uitFlorence + The machine, here I come
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
SC je bent aan het afglijdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind je lekkah! Als je zuig aan m'n stekkah
Hoezo?quote:
Dacht dat je van de kwaliteitsmuziek muziek wasquote:
ONE DIRECTIONquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:17 schreef alors het volgende:
Okay een buitenlandse band is dus MH, suggesties?
Ben ik ook, somsquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dacht dat je van de kwaliteitsmuziek muziek was
Jammer dat Destine niet buitenlands isquote:
Ik dat even de nieuwe muziek door de kijken en ik denk Walk Of The Earth. Als ze met buitenlandse band bellen zijn het toch nooit echt grote band.quote:
Mag van mij best, want ik vind haar lekkahquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dat even de nieuwe muziek door de kijken en ik denk Walk Of The Earth. Als ze met buitenlandse band bellen zijn het toch nooit echt grote band.
Ik ook normaal is de TNT hier altijd tegen 12en nu is de TNT hier nog niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef minthy het volgende:
Ik ga het live meemaken deze week, zit gvd nog steeds op TNT te wachten...
Tof bandje, maar ligt het aan mij, of klinken die stemmen autotune achtig?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag van mij best, want ik vind haar lekkah
Is me niet opgevallenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tof bandje, maar ligt het aan mij, of klinken die stemmen autotune achtig?
Hier is de track & trace-code onvindbaar, wheeeequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook normaal is de TNT hier altijd tegen 12en nu is de TNT hier nog niet.
Daar was ik al bang voor. Geeft ook niks, bananen genoeg in huisquote:
LOVER OF THE LIGHT!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Geeft ook niks, bananen genoeg in huis
Ik zing nooit onder het poepen. Ik hou me in voor de burenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
LOVER OF THE LIGHT!
Zing ik ook zo als ik zit te poepen
Geniaalquote:
Liefde. Het kan zo mooi en simpel zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
* SilentChaos pakt bananen en deelt ze met Minthy. We zingen in koor: LALALALALALALALALALA
Is 1 van die bananen toevallig een ontsnapte Dildo dan uit jouw nachtkastje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Liefde. Het kan zo mooi en simpel zijn
Dildo's hebben helemaal geen pootjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is 1 van die bananen toevallig een ontsnapte Dildo dan uit jouw nachtkastje?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dildo's hebben helemaal geen pootjes
HONGERRRRRRRRRrrrrrrrrrrrr!quote:
Waarom, zou de sint niet in de juiste outfit gezeten hebben??quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:46 schreef miieejj het volgende:
http://giel.vara.nl/Gaste(...)17938f17a039f7fc82cb
slim.. ze laten "sinterklaas.." niet zien
Volwassen mensen vragen of u wel eens een marathon hebt gelopenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:46 schreef miieejj het volgende:
http://giel.vara.nl/Gaste(...)17938f17a039f7fc82cb
slim.. ze laten "sinterklaas.." niet zien
Mensenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die roken drinken en vet eten![]()
![]()
Cheers! een beugel flesje of zo`n heerlijk herfstbockje?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:11 schreef Evertjan het volgende:
ik luid het weekend alvast in met een Grolsch
briljantquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:21 schreef alors het volgende:
Weer met de ingeplakte 'fuck' van Timur
Ja en Ekdom en Veenstra maar lullen over de fade out, maar dit valt ze dan weer niet op.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
briljant![]()
en als je het niet weet hoor je het ook niet volgens mij. best aardig gedaan..
nee, maar die hebben ook geen verstand van muziek. Timur daarentegen...en die is ook nog eens knoppenkoningquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en Ekdom en Veenstra maar lullen over de fade out, maar dit valt ze dan weer niet op.
twitter:
+1quote:
yup, in t voorjaar. ach,. ik heb nog yahoochat....en icqquote:
Ik ook. Alleen gebruik ik het niet meer. Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord van hyves ook kwijt.quote:
is nog steeds makkelijk, msn. gebruik t altijd om meldingen te krijgen wanneer nieuwe mailtjes binnen komenquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, in t voorjaar. ach,. ik heb nog yahoochat....en icq
Neuh die heb ik nog welquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen gebruik ik het niet meer. Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord van hyves ook kwijt.
gebruik mn hotmail niet dus daarvoor geen msn nodig. en icq heb ik ooit een paar keer gebruik omdat een meisje dat ik leuk vond het gebruikte. niet dat zij mij leuk vond, maar dat is iets andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is nog steeds makkelijk, msn. gebruik t altijd om meldingen te krijgen wanneer nieuwe mailtjes binnen komen
Neuh die heb ik nog welgebruik t alleen ook niet meer
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebruik mn hotmail niet dus daarvoor geen msn nodig. en icq heb ik ooit een paar keer gebruik omdat een meisje dat ik leuk vond het gebruikte. niet dat zij mij leuk vond, maar dat is iets anders
ik heb nog een zakje met 2quote:
die zitten goed achter glas. dat krijg je niet zomaar kapotquote:
quote:
nee mang facebookeuhhhquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:48 schreef Evertjan het volgende:
ze zitten allemaal te twitteren ipv te fokken!
ja, t zijn 2 pittige nootjes. hoewel ze inmiddels een beetje muf kunnen ruiken...quote:
Nee man, Facebooken, Skypen en ICQ'enquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:48 schreef Evertjan het volgende:
ze zitten allemaal te twitteren ipv te fokken!
DIE LUCHT!!!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, t zijn 2 pittige nootjes. hoewel ze inmiddels een beetje muf kunnen ruiken...
MichielVquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef boertie het volgende:
Iemand de heren van Ekstra Weekend al op dit topic gewezen?
Hee fokstok collegaquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:20 schreef boertie het volgende:
Iemand de heren van Ekstra Weekend al op dit topic gewezen?
o heet die dan niet zo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
jeop van deudecolumn....tjongejonge, die luistert iets te vaak naar Giel!
in jouw wereld welquote:
latorz!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |