Ik vind het ook niet prettig kijken op de PC en heb toch een aardig groot scherm maar achter m'n bureau kijken vind ik minder dan op de bank naar de TV kijkenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij houdt van reclames en niet kunnen bepalen wat je kijkt?
Bij ons staat er ook een bank bij de iMac (groot scherm dus). Wel prettig nu ik SoA aan het kijken ben. Vanavond de voice dus ik kan me zonder schuldgevoelens afzonderenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet prettig kijken op de PC en heb toch een aardig groot scherm maar achter m'n bureau kijken vind ik minder dan op de bank naar de TV kijken
Mijn jongste zit mee te kijken op mijn scherm en roept ineens dat hij die knuffelbeer wil hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog ff snel ajax meegepakt, stond nog op hetzelfde als vanmorgen
HET IS EEN HANDPOPquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn jongste zit mee te kijken op mijn scherm en roept ineens dat hij die knuffelbeer wil hebben...
Dat zou ik iig niet door Netsplitter laten doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een kind
Ik heb ook op Ajax ingezet man sorry, je gaat dus geld verliezen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog ff snel ajax meegepakt, stond nog op hetzelfde als vanmorgen
KAKquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb ook op Ajax ingezet man sorry, je gaat dus geld verliezen.
Als Van Bommel niet mee doet pakt Stroot roodquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KAK![]()
En je had helemaal niet je bommel stroot geel want die bestaat niet
Eriksen is bang voor type's als van Bommel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
je kan beter zonder dan met Opa Bommel spelen.
Grapjen, heb nog nergens op ingezet. ik wilde een Feyenoord en Ajax winst combi doen maar ik twijfel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KAK![]()
En je had helemaal niet je bommel stroot geel want die bestaat niet
Geen combi's pakken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grapjen, heb nog nergens op ingezet. ik wilde een Feyenoord en Ajax winst combi doen maar ik twijfel.
ja hoor, is de belangrijkste speler bij PSVquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
je kan beter zonder dan met Opa Bommel spelen.
Eriksen speelt liever met Toivonnen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eriksen is bang voor type's als van Bommel.
Omdat vaak een club het verkloot. Meestal ook nog de club met hele lage odds omdat het een zekerheidje is.quote:
Als ik op een wedstrijddag naar huis rijd, moet ik vaak die leipen ontwijken die midden op de weg stilstaan en nog snel zo'n bookies-kantoor binnen rennen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef sausagin het volgende:
Ik ga terug beginnen gokken. Droog gestaan sinds het EK. Heb wat geld nodig , hopelijk ben ik lucky
Onzin.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:21 schreef sausagin het volgende:
Ge moet mij ook nog geld! Waar blijft het?
Hey, die had je al aan mij verkocht voor 12 euroquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:22 schreef sausagin het volgende:
[..]
67 euro voor die stripboek collectie van suske en wiske die ik je heb opgestuurd.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:15 schreef sausagin het volgende:
Ik ga terug beginnen gokken. Droog gestaan sinds het EK. Heb wat geld nodig , hopelijk ben ik lucky
Dan heeft 60% van de users hier geld te veel en dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Gokken doe je omdat je geld teveel hebt.
Ik weet niet of ik wel wil weten wat je met dat plaatje probeert aan te tonen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef sausagin het volgende:
[..]
Dan heeft 60% van de users hier geld te veel en dat geloof ik niet![]()
[ afbeelding ]
Komt van de Sexy managers calender 2013 , kwam dat hier net tegenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel wil weten wat je met dat plaatje probeert aan te tonen.
feestboek post met zijn snorquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:31 schreef Saind het volgende:
Is er eigenlijk al weer iets van stief vernomen?
Ik hoorde dat hij wel op facebook iets gedaan had, hier heb ik hem niet gezien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:31 schreef Saind het volgende:
Minstens 60 % hier is iig niet zo dom om te gaan gokken als ze geld nodig hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:26 schreef sausagin het volgende:
[..]
Dan heeft 60% van de users hier geld te veel en dat geloof ik niet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Kaaaaaaaanker m'n trein rijdt niet meer. Sta vast tot half 9 verwacht
Waar?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Tuurlijk, wel pics uiteraardquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit een lekker jong ding in de stoelen voor mij in een verder lege coupe de predator in mij is wakker should i??
Kut daar kom ik nu ook aan.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zit een lekker jong ding in de stoelen voor mij in een verder lege coupe de predator in mij is wakker should i??
Anders ik welquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godver, de 1e wintersporters weer op centraal voor de nachttrein richting Alpen. Winter officieel begonnen nu. Ik haat het.
Bij de NS is het meestal: de verwachtte vertraging x 3 = werkelijke vertraging.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
defecte bovenleiding bij Geldermalsen lees ik hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij de NS is het meestal: de verwachtte vertraging x 3 = werkelijke vertraging.
Sterkte.
9 jaar jonger kom ik niet meer mee weg.quote:
Ben ik blij dat ik niet via Utrecht gegaan ben. Ppppquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
defecte bovenleiding bij Geldermalsen lees ik hier
Doet 'ie wel smoothquote:
Het gaan drukke dagen worden voor DonRaja, GGMM heeft zijn Wii U met Mario dus die zien we voorlopig ook niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:31 schreef Saind het volgende:
Guitarist schijnt alweer als backup mod te werken, gek dat je hem nog niet hebt opgemerkt. Hij is op zijn minst zo actief als tijdens zijn eerste periode.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het gaan drukke dagen worden voor DonRaja, GGMM heeft zijn Wii U met Mario dus die zien we voorlopig ook niet meer.
quote:
Vanavond de 4e partij van Gerwenquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het gaan drukke dagen worden voor DonRaja, GGMM heeft zijn Wii U met Mario dus die zien we voorlopig ook niet meer.
Lekker bier drinken dus?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:07 schreef Saind het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guitarist schijnt alweer als backup mod te werken, gek dat je hem nog niet hebt opgemerkt. Hij is op zijn minst zo actief als tijdens zijn eerste periode.
Ja, DM mij even als hij begint, ik heb de stream nog wel aanstaan maar deze partijtjes boeien mij geen fuck.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond de 4e partij van Gerwen
Alleen maar flut ja. Sowieso een flutmiddag. Alleen Jenkins - King was leuk om te zien.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, DM mij even als hij begint, ik heb de stream nog wel aanstaan maar deze partijtjes boeien mij geen fuck.
Mocht King nu wel winnen van het publiek? Heb die niet gezien maar die vent jankt alleen maar, vond hem eerst wel vet maar hij mag nu de tering krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen maar flut ja. Sowieso een flutmiddag. Alleen Jenkins - King was leuk om te zien.
Nee, alleen maar uitgefloten door het publiek. Maar wel in extremis met 6-5 gewonnen. Die moet nu tegen van Barneveld of Beatonquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mocht King nu wel winnen van het publiek? Heb die niet gezien maar die vent jankt alleen maar, vond hem eerst wel vet maar hij mag nu de tering krijgen.
Zat niet in mijn database met Engeland Spanje & Nederland. En nu heb ik een Tottenham Hotspur game. Bale, Lewandowskiquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je Helenius al in de spits staan bij Ajax?
Ga Fischer - Helenius - Andersen spelen man.
Is dat niet een of ander kinderprogramma?quote:
watquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:16 schreef Doublepain het volgende:
47 jaar en woont no steeds bij zijn moeder met zijn F1 kamer![]()
Als de CEO van sbs6 dat zegt is dus precies het tegenovergestelde waarheid. Nog nooit vertoond, zo'n lange faal reeks op televisie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:57 schreef Typisch het volgende:
''Koken is uit'' zegt de CEO van sbs6. Terwijl 24kitchen volgens mij keihard geld verdient.
Omzetten naar ander formaat anders niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand een idee hoe ik video ts bestanden in itunes kan spelen?
applequote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omzetten naar ander formaat anders niet.
Ja, snap ik, maar welk progje daarvoor gebruiken? Staan zoveel dingen als je googlet..quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omzetten naar ander formaat anders niet.
Iedereen met Apple gebruikt handbrake daarvoor.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, snap ik, maar welk progje daarvoor gebruiken? Staan zoveel dingen als je googlet..
Die heb ik ook, maar volgens mij kan ik niet een hele rits Video TS bestanden (die samen dvd van serie vormen) omzetten, of wel?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Iedereen met Apple gebruikt handbrake daarvoor.
Ah ja, dat kan volgens mij niet inderdaad.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar volgens mij kan ik niet een hele rits Video TS bestanden (die samen dvd van serie vormen) omzetten, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |